;
coinex

ماجرای پیش بینی قیمت بیت کوین در سیمپسون ها چیست؟

سریال معروف سیمسون ها حالا به پیش بینی بیت کوین نیز پرداخته است. اما ماجرای پیش بینی قیمت بیت کوین در سیمپسون ها چیست؟ با ما باشید.

سریال معروف سیمپسون ها که طی سالیان اخیر موارد عجیبی را پیش بینی کرده است، این بار به بیت کوین و قیمت آن در سال های آینده پرداخته است. در بخشی از جدیدترین قسمت این سریال مشاهده می شود که جلوی قیمت بیت کوین علامت بی نهایت قرار دارد. این پیش بینی در قالب یک زیرنویس در مورد قیمت سهام شرکت های مختلف نقل شده است.

این انیمیشن سریالی محبوب که حالا در شمار بهترین انیمیشن های سریالی قرار دارد، در فصل 32 خود می باشد و حالا در قسمت 18 این فصل، پیش بینی شد که قیمت بیت کوین تا بی نهایت رشد می کند. شایان ذکر است که این سریال بلندترین سریال تاریخ برنامه های تلویزیونی است و حالا در شمار بهترین سریال های 2021 قرار دارد.

ماجرای پیش بینی قیمت بیت کوین در سیمپسون ها چیست؟

در قسمت جدیدی که با عنوان برگر کینگز پخش شد، علاوه بر قیمت بیت کوین، پیش بینی شد که ارزش سهام گیم استاپ ابتدا 1 تریلیون اضافه خواهد شد و ناگهان 2 تریلیون کاهش خواهد یافت. این مسئله البته به نوسانان شدید این سهام پرحاشیه اشاره دارد.

در این قسمت سیمپسون ها، آقای برنز تعداد زیادی همبرگر می خورد تا سرحد مرگ پیش می رود. پس از آن، این ایده به ذهن او می رسد که با فروش همبرگرهایی از گونه های گیاهی ناشناخته که عمر افراد را افزایش می دهد، بتواند بار دیگر مردم را دور خود جمع کند.

بر همین اساس شرکتی به نام ایکس سل برگ ایجاد می کند. هومر سیمپسون به عنوان مسئول فیلمبرداری آگهی های بازرگانی این شرکت استخدام می شود. مارج هم با سفته بازی سهام این شرکت و شرکت های دیگر، به دنبال خرید شلوار جدیدی برای شوهرش است.

ماجرای پیش بینی قیمت بیت کوین در سیمپسون ها چیست؟

البته این اولین بار نیست که در سیمپسون ها به بیت کوین اشاره می شود. در قسمتی از این سریال که فوریه گذشته پخش شد، شاهد اشاره به بیت کوین بودیم.

پیش از این برخی افراد از جمله جسی پاول و مایکل سیلور مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی نیز به این موضوع اشاره کرده بودند که قیمت بیت کوین تا بی نهایت پیش خواهد رفت. دلار هیچ کف قیمتی ندارد و ارزش آن روز به روز کمتر می شود و این سبب می شود که نتوان اوج فیمت بیت کوین را پیش بینی کرد.

نباید فراموش کرد که سریال سیمپسون ‌ها سابقه ‌ای طولانی در پیش‌ بینی اتفاقات مهم دنیا دارد؛ از جمله این اتفاقات می ‌توان به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات و بحران اقتصادی یونان اشاره کرد. پیش از این در تکراتو در مبحث بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 به پیش بینی قیمت تتر در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماجرای پیش بینی قیمت بیت کوین در سیمپسون ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر