;
coinex

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 ؛ لیست سایت های خرید و فروش توکن غیرقابل معاوضه

این روزها توکن NFT طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است و افراد به ساخت و خرید و فروش آنها روی آورده‌اند. اما بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 کدام است؟

پس از اینکه فروش‌های میلیونی توکن NFT سر و صدا به پا کرد، نگاه افراد به سمت این توکن‌های غیرقابل معاوضه چرخید و برخی از هنرمندان و حتی مردم عادی، به ساخت این توکن‌ها روی آوردند.

اما تمام این افراد برای فروش توکن خود به سایت های خرید و فروش NFT نیاز دارند تا بتوانند محصولات خود را در آن ترید کنند. از این رو، ما در ادامه این گفتار به معرفی بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 پرداخته‌ایم.

در این سایت های خرید و فروش NFT شما می‌توانید توکن خود را به فروش بگذارید و یا اینکه توکن مورد علاقه خود را خریداری کنید. بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بهترین حراجی های NFT را بشناسید.

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021

به توکن‌های غیر قابل تعویض یا غیر مثلی، NFT گفته می‌شود. این توکن‌ها خاص و تک هستند؛ بنابراین نمی‌توان آنها را با چیزهای دیگر جایگزین کرد. به‌عنوان مثال، کارت‌های منحصر به فرد نوعی NFT هستند و شما نمی‌توانید آنها را با کارت‌های دیگر جایگزین کنید و اگر کارت خود را با کارت دیگری ترید کنید، ارزش آن دو یکسان نخواهد بود.

یا اگر بخواهیم مثال ملموس‌تری بزنیم، می‌توانیم دو تمبر متفاوت را در نظر بگیریم. در اصل، ماهیت هردوی آنها تمبر است ولی ممکن است ظاهر، کیفیت و قدمت آنها با یکدیگر تفاوت داشته باشد و در نهایت، از نظر ارزش با هم متفاوت‌اند.

امروزه، بیشتر NFT ها دیجیتالی هستند. این امر باعث می‌شود کار برای سازندگان آسان‌تر باشد و آنها بتوانند چیزی نادر و منحصر به فرد را تولید کرده و به دیگران بفروشند. خریداران نیز می‌توانند آن کار دیجیتالی را بدون دردسر خریداری و دریافت کنند.

بعنوان مثال برخی از NFT ها آثار هنری دیجیتالی هستند و مردم اکنون این آثار هنری دیجیتال را جمع آوری می‌کنند؛ این کار دقیقا مانند کاری است که کلکسیونرها برای سالها نقاشی‌های فیزیکی یا هر چیز هنری دیگر را جمع آوری کرده‌اند.

برخی از این NFT ها با قیمت فوق العاده‌ای فروخته شده اند. حتی یک اثر هنری NFT توسط یک هنرمند دیجیتال به نام Beeple در کریستی 69 میلیون دلار فروخته شد. البته همانطور که گفتیم، تنها دسته‌‌ای از NFTها را کارهای هنری تشکیل می‌دهند و هرچیزی ممکن است یک NFT باشد؛ از یک گیف وایرال گرفته تا اولین توئیت جک دورسی که اخیرا با قیمت‌های نجومی به فروش رفته‌اند جزو این توکن‌ها محسوب می‌شوند.

بنابراین می‌توان گفت تا چند وقت دیگر بهترین توکن های NFT  نیز مانند بهترین ارزهای دیجیتالی محبوب می‌شوند و مردم برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد به این توکن ها روی می‌آورند.

شما نیز می‌توانید توکن NFT خود را بسازید و اگر شانس به شما روی بیاورد، به کمک آن میلیونر شوید. البته لزوما فروش NFT برای میلیونر شدن نیست و شما حتی می‌توانید برای سود یا حتی سرگرمی به این کار بپردازید.

اما گذشته از تمام این‌ها، شما برای خرید و فروش توکن‌ها، به سایت های خرید و فروش NFT نیاز دارید، بنابراین در ادامه بهترین حراجی های NFT و بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 را معرفی می‌کنیم.

OpenSea

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
سایت های خرید و فروش توکن غیرمثلی

OpenSea رسما خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 معرفی کرده است و این مارکت پلیس در سال 2018 راه‌اندازی شده است.

این سایت فروش، طیف گسترده‌ای از توکن‌های غیر قابل معاوضه را ارائه می‌دهد که شامل هنر، نام دامنه‌های مقاوم در برابر سانسور، دنیای مجازی، کارت‌های تجاری، ورزش و کالاهای قابل جمع آوری می‌شود. همینطور OpenSea که یکی از بهترین حراجی های NFT است، شامل دارایی‌های ERC721  و ERC1155 نیز است.

شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتال انحصاری مانند Axies، ENS names، CryptoKitties و Decentraland و موارد دیگر را پیدا کرده، بخرید و بفروشید. آنها بیش از 700 پروژه مختلف را شامل می‌شوند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به کارت بازی ، بازی‌های کلکسیونی تا پروژه‌های هنری دیجیتال و سیستم‌های نامی مانند ENS (سرویس نامی اتریوم) اشاره کرد.

به علاوه، سازندگان می‌توانند با استفاده از ابزار موجود در OpenSea، موارد خاص خود را در بلاک چین بسازند و از این طریق کسب درآمد کنند. نه تنها می‌توانید کالکشن و NFT های خود را به صورت رایگان بسازید، بلکه اگر شما قرارداد هوشمند خود را در یک بازی، کلکسیون دیجیتالی یا برخی پروژه‌های دیگر با آیتم‌های دیجیتالی منحصر به فرد توسعه می‌دهید، می‌توانید به راحتی آنها را به OpenSea اضافه کرده و برای فروش بگذارید.

فراتر از آن، امکان قرار دادن یک قیمت ثابت یا لیست نزولی قیمت برای کالای شما وجود دارد و البته می‌توانید محصولات خود را در حراج بگذارید. از این رو، این مارکت پلیس علاوه بر اینکه بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 است، یکی از بهترین حراجی های NFT نیز محسوب می‌شود.

این مارکت پلیس در ازای دستمزد، 2.5 درصد از قیمت فروش موفق هر کالا را کسب می‌کند و اگر کسی بتواند فروشنده و خریداری را به درستی باهم مچ کند، به او اعانه تعلق می‌گیرد. بنابراین اگر شما دوست دارید از این مارکت پلیس برای خرید و فروش NFT استفاده کنید، می‌توانید در اینجا کلیک کنید تا وارد یکی از بهترین حراجی های NFT شوید.

Superfarm

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
سایت های خرید و فروش توکن غیرمثلی

Superfarm یک پروتکل میان زنجیره‌ای است که هدف آن ایجاد یک تغییر اساسی در فضای NFT است. از این رو، این پروتکل که از بهترین پلتفرم های NFT است، به گیمرها امکان ساخت توکن غیرمثلی را می‌دهد. این پروتکل شبیه دیگر پروتکل‌های دیفای است که امکان ساخت NFT در آنها وجود دارد.

SuperFarm که از اواخر ماه مارس بر روی پلت فرم Polygon (شبکه Matic سابق) که به تازگی برند خود را تغییر داده، راه‌اندازی شد و با یک رویداد پنج روزه Genesis Drop شروع به پرواز کرد. شرکت کنندگان می‌توانند توکن‌های NFT کسب کنند که در آینده به آنها امتیازات ویژه‌ای در سیستم عامل می‌دهد.

کاربران می‌توانند انتظار عملکرد بیشتری را داشته باشند چرا که در ماه‌های آینده نسخه‌های بتا و نسخه کامل شامل ادغام بازی‌های ویدیویی و رای گیری مبتنی بر NFT، اجاره و وامها نیز ارائه می‌شود و از این رو، این پروتکل به یکی از بهترین پلتفرم های NFT تبدیل خواهد شد.

SuperFarm فرزند افکار تأثیرگذار رمزنگارمشهور الیوت وین ماین (Elliot Wainmain)، خالق و مجری کانال YouTube Crypto EllioTrades است که نزدیک به 300000 مشترک دارد. می‌توانید برای دسترسی به این بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 در اینجا کلیک کنید.

Rarible

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
سایت های خرید و فروش توکن غیرمثلی

Rarible بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 است که خود را متعلق به جامعه می‌داند و صاحبان آن توکن ERC-20 RARI را در اختیار دارند. Rarible توکن RARI را به کاربران فعال در سیستم عامل، که در بازار NFT خرید یا فروش می‌کنند، اعطا می‌کند. از این رو، هر هفته حدود 75000 RARI در این پلت فرم که جزو بهترین پلتفرم های NFT است، پخش می‌شود.

این پلتفرم تمرکز ویژه‌ای بر دارایی‌های هنری دارد. سازندگان می توانند از Rarible برای ساخت NFTهای جدید به منظور فروش خلاقیت‌های خود، اعم از کتاب، آلبوم موسیقی، هنر دیجیتال یا فیلم استفاده کنند. سازنده حتی می‌تواند یک نگاه اجمالی از توکن خود را به همه کسانی که به Rarible می‌آیند، نشان دهد اما پروژه کامل را تنها به خریدار نشان دهد.

Rarible NFTها را در دسته‌هایی مانند هنر، عکاسی، بازی، متاورس، موسیقی، دامنه، میم و موارد دیگر خرید و فروش می‌شوند و می‌توان این سایت را از بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 دانست.

Rarible نیز مشابه پروتکل‌های DeFi مانند یونی سواپ، به کاربران مارکت، توکن RARI جایزه می‌دهد و به طور موثر یک برنامه استخراج نقدینگی را اجرا می‌کنند. همینطور این سایت بر خلاف OpenSea، هدف تمرکززدایی کامل دارد. برای دسترسی آسان به این سایت، در اینجا کلیک کنید.

SuperRare

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
سایت های خرید و فروش توکن غیرمثلی

SuperRare تمرکز زیادی بر بازار خرید مردم برای خرید و فروش آثار هنری دیجیتال تک نسخه و یونیک دارد. هر اثر هنری به طور معتبر توسط یک هنرمند در شبکه ایجاد می‌شود و به عنوان یک کالای دیجیتالی قابل رمزگذاری که می‌توانید مالک آن باشید و آن را معامله کنید، توکن سازی می‌شود.

SuperRare که از سایت های خرید و فروش NFT است و بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 محسوب می‌شود، روش جدیدی را برای تعامل با هنر، فرهنگ و کالکشن در اینترنت ارائه می‌دهد. هر اثر هنری در SuperRare یک مجموعه دیجیتالی است؛ یک شی دیجیتالی که توسط رمزنگاری ایمن شده و در بلاک چین ردیابی می‌شود. به علاوه، این مارکت پلیس که جزو بهترین پلتفرم های NFT است، یک شبکه اجتماعی نیز ایجاد کرده است.

همینطور تمام معاملات با استفاده از اتر، ارز رمزنگاری شده بومی شبکه Ethereum انجام می‌شود. در حال حاضر، SuperRare با تعداد کمی از هنرمندان انتخاب شده کار می‌کند و امکان اینکه هر کسی بتواند توکن‌های خود را در آن به فروش بگذارد، وجود ندارد‌.

با این حال، اگر شما هم قصد دارید در این بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 توکن‌های غیر مثلی خود را به فروش بگذارید، می‌توانید فرمی را پر کرده و مشخصات هنرمند خود را برای آنها ارسال کنید. برای دسترسی به سایت SuperRare، در اینجا کلیک کنید.

Foundation

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
سایت های خرید و فروش توکن غیرمثلی

Foundation که از سایت های خرید و فروش NFT است، یک سکوی تخصصی محسوب می‌شود که برای گردآوری سازندگان دیجیتال، کریپتوهای بومی و گردآورندگان برای پیشبرد فرهنگ به وجود آمده است. این سایت که خود را اقتصاد خلاق جدید می نامد، از بهترین پلتفرم های NFT روزگار است و تمرکز اصلی آن روی هنر دیجیتال است.

آنها در اولین پست بلاگ خود در آگوست 2020، از سازندگان و خالقان NFT دعوت کردند تا ارزش کارهای خلاقانه‌ را دستکاری کنند. همینطور هر زمان که یک توکن NFT در این سایت که جزو بهترین پلتفرم های NFT است، به فروش برسد، 10 درصد سود آن به سازنده می‌رسد و یا به بیانی دیگر، اگر کسی توکنی را از سازنده آن بخرد و بعد آن را به قیمت بیشتری به شخص دیگری بفروشد، 10 درصد از سود آن به هنرمند یا سازنده‌ آن می‌رسد.

بنابراین می‌توان گفت در این بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 تا حدودی حق هنرمند محفوظ نگه داشته می‌شود. اگر شما تمایل دارید در این سایت توکن NFT خرید و فروش کنید، اینجا کلیک کنید.

AtomicMarket

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
بهترین مارکت پلیس های توکن غیرمثلی در سال 2021

AtomicMarket یک قرارداد هوشمند بازار NFT با نقدینگی مشترک است که توسط چندین وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و جزو بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 محسوب می‌شود. نقدینگی مشترک به این معنی است که همه موارد ذکر شده در یک بازار در سایر بازارها نیز نشان داده می شود.

اتمیک مارکت که از سایت های خرید و فروش NFT است، مخصوص دارایی‌های اتمی ساخته شده و استانداردی برای توکن‌های غیر مثلی در فناوری بلاک چین eosio درنظر گرفته است. هر کسی می‌تواند با استفاده از استاندارد Asset Atomic دارایی‌های دیجیتالی را ایجاد کند و با استفاده از بازار دارایی‌های Atomic Asset، توکن مورد نظر خود را خریداری کرده و یا کارهای خود را به فروش بگذارد. برای رفتن به آدرس این بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 در اینجا کلیک کنید.

Myth Market

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
بهترین مارکت پلیس های توکن غیرمثلی در سال 2021

Myth Market یک سری بازارهای آنلاین مناسب است که از مارک‌های مختلف کارت بازرگانی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و جزو سایت های خرید و فروش NFT به شمار می‌آید.

در حال حاضر، از جمله بازارهای برجسته آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • GPK.Market (جایی که می توانید کارت‌های Garbage Pail Kids را خریداری کنید)
  • GoPepe.Market (برای کارت های تجاری GoPepe
  • Heroes.Market (برای کارت های تجاری Blockchain Heroes)
  • KOGS.Market (برای کارتهای تجاری KOGS )
  • KOGS.Market (برای یادگاری های ویلیام شاتنر)

اگر تمایلی به خرید و یا فروش این دسته از کارت‌ها دارید، برای دسترسی به آدرس این پلت فرم که از بهترین پلتفرم های NFT است، اینجا کلیک کنید.

BakerySwap

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
بهترین مارکت پلیس های توکن غیرمثلی در سال 2021

از دیگر سایت های خرید و فروش NFT می‌توان به BakerySwap اشاره کرد؛ BakerySwap یک سازنده بازار خودکار (AMM) و مبادله غیرمتمرکز (DEX) در Binance Smart Chain (BSC) است این پلت فرم که در رده بهترین پلتفرم های NFT قرار دارد، از یک توکن محلی بیکری سواپ (BAKE) استفاده می‌کند. BakerySwap یک مرکز کریپتو چند منظوره است که طیف وسیعی از خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ارائه می‌دهد.

همینطور می‌توان آن را در زمره‌ی سایت های خرید و فروش NFT و بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 قرار داد‌. برای دسترسی به این سایت، در اینجا کلیک کنید.

KnownOrigin

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
بهترین مارکت پلیس های توکن غیرمثلی در سال 2021

KnownOrigin از سایت های خرید و فروش NFT است که در آن می‌توانید آثار هنری دیجیتالی کمیاب را پیدا و جمع‌آوری کنید. هر اثر هنری دیجیتالی در KnownOrigin معتبر و واقعاً بی نظیر است.

از این رو، سازندگان می‌توانند از این بستر برای نمایش و فروش آثار خود به مجموعه دارانی که به اصالت اهمیت می‌دهند، استفاده کنند. امنیت این پلت‌فرم که از بهترین پلتفرم های NFT است، توسط بلاکچین Ethereum تأمین می‌شود.

سازندگان می‌توانند آثار هنری دیجیتال را به صورت jpg یا Gif و همه پرونده‌ها روی IPFS به گالری KnownOrigin ارسال کنند. اگر شما هم فصد دارید از این پلتفرم استفاده کنید برای دسترسی به سایت آن در اینجا کلیک کنید.

Enjin Marketplace

بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021
بهترین مارکت پلیس های توکن غیرمثلی در سال 2021

Enjin Marketplace از سایت های خرید و فروش NFT است که به وسیله آن می‌توانید دارایی‌های بلاک چین را پیدا و معامله کنید و این بازار رسمی NFTهای مستقر در Enjin است. تا به امروز، این مبلغ 43.8 میلیون دلار از سکه Enjin را برای دارایی‌های دیجیتال هزینه کرده است که شامل 2.1 میلیارد NFT است. در این مارکت پلیس که جزو بهترین حراجی های NFT نیز محسوب می‌شود، 832.7K قلم کالا معامله شده است.

شما می‌توانید به راحتی از کیف پول Enjin برای لیست کردن و خرید کالاهای بازی و کالاهای جمع آوری شده استفاده کنید. صفحه Projects در این پلتفرم دارای پروژه‌های بلاکچین با پشتیبانی Enjin است.

از مجموعه موارد بازی مانند Multiverse و بازی هایی مانند Age of Rust و The Six Dragons گرفته تا برنامه‌های پاداش مانند Azure Heroes مایکروسافت، مجموعه‌های ایجاد شده توسط جامعه و NFT توسط شرکت‌هایی مانند Binance و Swissborg در این پلت‌فرم وجود دارد.

شما می‌توانید برای دسترسی به سایت آن، در اینجا کلیک کنید.

حال که معرفی لیست بهترین حراجی های NFT به پایان رسید، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و با خیال راحت به خرید یا فروش توکن NFT بپردازید. علاوه بر این، اگر قصد دارید در موارد دیگر نیز سرمایه گذاری کنید، می‌توانید با خواندن مقالات بهترین سرمایه گذاری 1400 و بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 با سرمایه‌گذاری‌های برتر آشنا شوید.

به‌اضافه، در این روزها بازار ارزهای مثلی نیز بسیار گرم است بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 هم برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شوند. از این رو ما در تکراتو به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  نیز پرداخته ایم.

همینطور شما می‌توانید پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 را نیز در تکراتو بررسی کنید.

فراتر از آن، خواندن مقالات پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021، پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: influencermarketinghub

نظر شما در خصوص بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 چیست؟ شما چه مارکت پلیس‌های دیگری را می‌شناسید که جای آنها در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام میخواستم بدونم تعداد marketplace های nft چندتاست؟

    پاسخ