;
coinex

پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل : هرآنچه منتظرش هستیم

اپل در رویداد Spring Loaded خود که در 20 آوریل برگزار می شود از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. در پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل با ما باشید.

طبق اخبار رسمی شرکت اپل، قرار است رویداد بهاره Spring Loaded در آخرین روز فروردین و در ساعت 21:30 برگزار شود و انتظار می‌رود در این رویداد شاهد تکنولوژی جدیدی از سوی این شرکت باشیم.

با اینکه به طور دقیق مشخص نیست که در این رویداد شاهد چه تکنولوژی از طرف اپل هستیم، ولی برخی از شایعات به گوش می‌رسد که احتمال می‌دهند در این پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید، iMac خواهیم بود. حتی امکان دارد که این پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل از AirTag هایی که مدت‌هاست انتظار آنها را می‌کشیم، رونمایی کند.

با این حال، تا زمان پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل و مشاهده‌ی آن، نمی توان حدس زد در این رویداد شاهد چه چیزی خواهیم بود. بنابراین، برای دانستن چگونگی تماشای این پخش زنده Spring Loaded اپل با ما همراه باشید!

پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل ؛ رویداد را از کجا تماشا کنیم؟

مطمئنا اگر بخواهید سریعا در جریان خبرهای این رویداد زنده قرار بگیرید، نباید پخش زنده آن را از دست بدهید! همانطور که اعلام کردیم، پخش زنده این رویداد امشب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

معمولا دعوت نامه های اپل شامل نکات مخفی نیز هستند و می توان با کمی دقت و موشکافی اطلاعاتی از آن ها کسب کرد. لوگو پیچ و تاب دار اپل و شعار Spring Loaded شاید به قلم لمسی جدید شرکت اپل یعنی اپل پنسل اشاره داره باشد. شایعات درباره قلم هوشمند مدت زیادی است که جریان دارد.

فارغ از این زمان برگزاری رویداد به صورتی است که احتمال معرفی مدل جدید آیپد پرو را افزایش داده است. بنابر انتظارات و شایعات موجود، طراحی آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی جدید اپل مشابه مدل های سال قبل است. البته یک تفاوت مهم در مدل 12.9 اینچی آیپد پرو باید به کارگیری نمایشگر مینی LED باشد.

علاوه بر این ها بروزرسانی و قدرتمندتر شدن بخش هایی چون پردازنده، دوربین و حافظه رم نیز مورد انتاظر است. به علاوه برخی شایعات از به کارگیری درگاه های USB-C پیشرفته حکایت دارند.

بنابراین اگر شما هم منتظر اخبار آیپد پرو جدید 2021، iMac جدید و دیگر گجت‌های این شرکت هستید و برای آن بسیار هیجان زده هستید، در ادامه مطلب به شما سایت‌های پخش زنده Spring Loaded اپل را معرفی می‌کنیم.

پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل

پخش زنده این رویداد از یوتیوب پخش می‌شود و یک مزیت یوتیوب این است که می‌توانید برای رویداد یادآور بگذارید که اگر آن را فراموش کردید، زمان پخش به شما یادآوری کند.

برای تماشای پخش زنده رویداد Spring Loaded

اپل از یوتیوب در اینجا کلیک کنید.

اما ممکن است کابران به دلیل فیلتر بودن یوتیوب نخواهند که این رویداد بهاره اپل را از لینک بالا دنبال کنند. از این رو، این افراد می توانند رویداد را مستقیما از وب سایت خود اپل با لپ تاپ، آیفون، مک، اندروید و هر بروزری تماشا کنند. این وب سایت نیز همانند یوتیوب یک یادآور دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن، به تماشای پخش زنده رویداد Spring Loaded اپل بپردازند.

رای تماشای پخش زنده رویداد Spring Loaded

اپل از وب سایت اپل اینجا کلیک کنید.

با توجه به زمان رویداد،  احتمال معرفی مدل جدید آیپد پرو را در این پخش زنده زیاد است. انتظار می‌رود طراحی آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید اپل مشابه مدل‌های سال گذشته باشد و بنابر برخی شایعه‌ها، مدل ۱۲٫۹ اینچی قرار است به نخستین تبلت اپل با صفحه‌نمایش مینی LED تبدیل شود. حال می بایست منتظر بود تا بفهمیم در این رویداد شاهد چه چیزهایی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما در این رویداد اپل از کدام گجت‌ها و فناوری‌های خود رونمایی می‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر