;
coinex

ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

اتهام تجاوز جنسی شادمهر عقیلی در یک ویدیو و توسط دختری با نام ماریا مطرح شده است. کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. در ادامه این خبر بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

شخصی تحت عنوان ماریا ویدیویی منتشر کرده که در آن به صورت کامل و با جزئیات از تعرض جنسی شادمهر عقیلی به او می گوید. هنوز شادمهر عقیلی به این ویدیو واکنشی نشان نداده است. ماریا دختری است که در این ویدیو ادعا می کند که این اتفاق چند سال پیش وقتی که تازه به آمریکا رفته است افتاده و شادمهر عقیلی در خانه یکی از دوستان او بوده و در همان شب شادمهر عقیلی با او آشنا شده است.

در ادامه با بررسی بیشتر ادعای آزار جنسی شادمهر عقیلی همراه باشید.

اتهام تجاوز جنسی شادمهر عقیلی

کاربران توییتر چه می‌گویند؟

پیشتر دو بازیگر ایرانی در کلاب هاوس اتهام تجاوز جنسی محسن نامجو را مطرح کرده بودند و چند ماه قبل نیز اتهام تجاوز جنسی آیدین آغداشلو به ترند توییتر تبدیل شده بود. حالا دختری به نام ماریا مدعی است که از سوی شادمهر عقیلی مورد تجاوز قرار گرفته است این در حالی است که تا این لحظه شادمهر عقیلی به اظهارات این دختر جوان واکنشی نشان نداده است.

بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در توئیتر خود نوشت: «امروز روایت‌هایی از آزار و تعرض جنسی شادمهر عقیلی منتشر شده است. ویدئوهایی که با جزییات کامل، اتهاماتی مشابه به ‎محسن نامجو مطرح کرده اند و این بار شادمهر عقیلی را نشانه گرفته است.»

ماریا خواننده ساکن آمریکا مدعی است که این اتفاق چند سال پیش وقتی که تازه به آمریکا رفته است افتاده و شادمهر عقیلی در خانه یکی از دوستان او بوده و در همان شب شادمهر با او آشنا شده است. او می گوید چند روز بعد شادمهر عقیلی از او (ماریا) می خواهد که به استودیو شخصی او برود تا با هم آهنگ بخوانند.

نظر کاربران توییتر پیرامون اتهام تجاوز جنسی شادمهر عقیلی

کاربری به نام قاف با شرح این ویدیو می‌گوید: «این خانوم گفته برا ضبط موزیک رفتم خونه شادمهرعقیلی یهو شروع کرد ب بوسیدنم به زور میخواست تجاوز کنه بهم من قبول نکردم،گفته شادمهر گفته اگه میخوای خواننده شی باید با من بخوابی،گفته بهش گفتم زن و بچه داری درست نیست اونم گفته زنمو دوس ندارم برا اقامتم گرفتمش راست و دروغش با شما.»

یکی از کاربران به نام «ممد» می‌نویسد: «این زنه گفته روایت تجاوز من از شادمهر مربوط به پنج سال پیشه بعد تو یه لایو چند ماه پیش خودش گفته که قبل از کرونا رفته بوده کنسرت شادمهر و اونجا دیدتش و شادمهر در مورد موسیقی راهنماییش کرده و همه چی هم اوکی بعد الان روایت تجاوز نقل میکنه مثل ماجرای بشرا و نامجو.» برخی کاربران نیز با این موضوع شوخی کرده بودند. مثلا یکی نوشته بود: «شما که غریبه نیستید، راستشو بخواید شادمهر حتی به منم تجاوز کرده؛ با تقدیر.» برخی نیز این موضوع را شوخی بردار نمی‌دانستند.

بیشتر بخوانید:

فجیع ترین و بدترین تجاوزهای تاریخ

کاربر دیگری به نام Phouzhan نوشته است: «آدمها شروع میکنن به شخص نامجو و دهباشی و حالا لابد شادمهر فحش میدن در صورتی که اینا نوک کوه یخ هم نیستن. تو مدارس/دانشگاه/ادارات/جمع دوستان/بسیاری خونواده ها این تجاوزها و سواستفاده از قدرت در جریانه.بجای «تعجب»فکر کنید، بیاد بیارید،راوی بشید و دفعه بعد کسی کمک خواست کمک کنید. من از تعجب شما تعجب میکنم. چجوری تو اجتماع صمم بکم میچرخید.چجوری با هر روایتی یه خاطره و یه داستان آشنا براتون تداعی نمیشه؟یه چند تا تشر هم به خودتون بزنید که سرتون مثل کبک تو برف بوده و این لایه کثافت رو ندیدید. من خودم بارها گزارش دیدم،اثرش چی بوده؟هیچ.چون طرف ترجیح داده نبینه.»

ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی
ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی

البته همه کابران با او موفق نبودند. مثلا یکی دیگر از کاربران می‌نویسد:‌ «یکی تازه اومده میگه شادمهر بهم تجاوز کرده داستانشو تعریف میکنه، خودش توش میگه خواست رابطه داشته باشیم من گفتم نه اصرار کرد بازم گفتم نه بعد رفتم:))))) واقعا من نمیدونم رضایت گرفتن چجوریه پس اگه این تجاوزه.» کاربر دیگری به شوخی نوشته بود:

بعد از محسن نامجو نوبت رسید به شادمهر. همینجوری پیش بریم تا چند وقت دیگه تو ماشین باید آهنگ خالی گوش بدیم.

یکی دیگر از کاربران خطاب به آنچه «فمنیستا» عنوان کرده، نوشته است: «فمینیستای گرامی کاش در کنار اتهام بی سند،نابودی زندگی افراد،ایجاد جنگ جنسیتی،توهین به عموم مردان،محکوم کردن فرهنگ،اموزش نه یعنی نه حتی وقتی لخته، کمی هم در مورد اینکه بعد از وقوع تجاوز قربانی سریعا به پلیس مراجعه کنه کار کنید دیگه شادمهر و نامجو و امثالهم که ایران هم نیستن!!»

کاربر دیگری به نام حاج عباس می‌نویسد:

شادمهر عقیلی به آزار جنسی متهم شد از کسی که به خاطر پول از تبلیغ سایت شرط بندی تا حضور در جشن های سعودی کم نمیزاره بعید نیست این حرکات از این ناراحتم که امثال این برای جوانان کشور الگو هستند.

ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی
ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی

کاربری به نام مستعار Amir-saman می‌نویسد: «سلام از اخلاق و شخصیت آقای نامجو یا شادمهر عقیلی چیزی نمیدونم اتهامات رو رد نمیکنم ولی تاییدش هم سخته الان زمونه ایه که خیلیا سعی میکنن با طرح این مسائل اشخاص معروف رو تلکه کنن حالا یا جریان واقعی هست و چون مربوط به گذشته دوره واقعا مدرکی علیه شون نیست یا اینکه دروغ میگن.»

کاربر دیگری به نام فا نیز می‌نویسد: «بعد از وارد شدن ماجرای شادمهر عقیلی به جریان #me_too دیگه واقعا مطمئن شدم مشکل از منه و باید برم در مورد تجاوز و تعرض و اینا بخونم. چون به نظرم چیزی که مایا گفت واقعا ربطی به این جریان نداشت.»

کاربر دیگری با نام مستعار تمشک می‌نویسد:

تجاوزی با مفهومی که من سراغ دارم صورت نگرفته شادمهر از موقعیت و محبوبیتش سو استفاده کرده بهش پیشنهاد داده اینم گفته نه و تمام زوری در کار نبوده اگه پیشنهاد، تجاوز باشه که به همه دخترا تا حالا تجاوز شده.

اکسیژن، نام مستعار کاربر دیگری است که می‌نویسد:‌ «بعد درباره آهنگسازی اخه شادمهر برای خودش آهنگ نمی سازه چه برسه برای یه خواننده درجه صفر این به کنار این خانوم فمینیست و دوست دارن وانمود کنن که آره مردا همه متجاوزن.»

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Girl In The Basement 2021 (دختری در زیرزمین) ؛ داستان یک تجاوز

.

نظر شما در خصوص اتهام تجاوز جنسی شادمهر عقیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اینا دروغه بعضی ها میخان محبوبت آقای شادمهر عقیلی رو کم کنن شایعه می‌سازند!

    پاسخ