;
coinex

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

Returnal یکی از عناوین موردانتظار در فهرست جدیدترین بازی های 2021 است. در ادامه ضمن دانلود بازی Returnal اندروید ، به دانسته های خود از آن میپردازیم.

از حدود یک سال پیش بود که با برگزاری رویداد معرفی بازی های پلی استیشن 5، عناوین مورد انتظار برای این کنسول جدید شناخته شد. رویدادی که ابتدا انتظار می رفت در اردیبهشت 99 برگزار شود، با اعتراضات آمریکا و مشکلات ناشی از آن با بیش از دو هفته تاخیر در خرداد 99 برگزار شد.

اما بالخره با برگزاری این رویداد بود که گیمرها و علاقه مندان به کنسول جدید سونی با بازی های جدید و در حال توسعه آشنا شدند. در این میان یکی از عناوین مهم و جالب توجه بدون شک بازی Returnal بود که طی این رویداد رسما رونمایی شد. حالا در جستار پیش رو قصد داریم آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این بازی را با لینک انلود بازی Returnal اندروید به شما ارائه کنیم.

به علاوه در صورتی که این بازی برای سایر پلتفرم ها ارائه شده باشد لینک های دانلود بازی Returnal برای iOS و دانلود بازی Returnal ویندوز را نیز ارائه خواهیم داد. اما در درجه اول با بررسی اخبار بازی و پلفترم های میزبان آن باید ببینیم که اصلا دانلود بازی Returnal اندروید ، دانلود بازی ریترنال آیفون و دانلود بازی ریترنال کامپیوتر اساسا امکان پذیر است؟ با ما باشید.

دانلود بازی Returnal اندروید، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

ریترنال رسما یک بازی ترسناک در میان موردانتظاترین و بهترین بازی های 2021 محسوب می شود. داستان Returnal روایتگر زن فضانوری است که گرفتار یک چرخه تکرار شده است، به این شرح که پس از هر بار تصادف و سقوط و تجربه تلخ مرگ دوباره از خواب بیدار می شود اما با کمی تفاوت، چراکه دنیای اطراف او پس از به هوش آمدنش دچار تغییراتی شده است.

Returnal یک شوتر سوم شخص است که در آن شما با موجودات ترسناکی روبرو می شوید و باید آن ها را از بین ببرید. بازی Returnal اولی بار در رویداد مربوط به پلی استیشن 5 رونمایی شد. این بازی یکی از عناوینی است که شرکت سونی برای جلب توجه بیشتر روی کنسول جدید خود نسبت به ساخت آن مبادرت ورزیده است.

این بازی عنوانی کاملا جدید است و در همان نگاه اول باید متوجه بداعت و جذابیت آن بشوید. اما با ما باشید تا ضمن بررسی داستان و گیم پلی Returnal لینک های دانلود بازی Returnal اندروید ، دانلود بازی Returnal ویندوز و دانلود بازی Returnal برای iOS را نیز ارائه کنیم. با ما باشید.

دانلود بازی Returnal اندروید : داستان

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

در این بازی، بازیکنان در نقش کاراکتر مونث سلین قرار دارند. او که یک فضانورد است، ناگهان در سیاره ای بیگانه به نام اتراپاس سقوط می کند. اتراپاس فضایی بسیار تاریک دارد و پر از موجودات و هیولاهای وحشتناک است.

سلین با کنجکاوی برای اولین بار وارد محیط سیاره می شود تا با جو آن آشنا شود ولی از خطرات احتمالی آگاه نیست. همین عدم آگاهی و داشتن سلاح هایی نه چندان کارآمد موجب کشته شدن او می شود. اما این تازه آغاز راه است.

سلین بار هر بار مرگ دوباره در سفینه در حال سقوطش بیدار می شود. اینجاست که او تازه متوجه می شود در یک لوپ زمانی گیر افتاده است.  سلین در این بازی گاهی شخصیت خود را مشاهده می ‌کند که قبلا کشته شده و گاهی نیز شخصیت‌ های کشته شده او در آینده برایش نمود پیدا می‌کنند که هنوز آن‌ ها را تجربه نکرده است.

لازم به ذکر است که این چرخه زمانی فقط برای جذاب کردن گیم‌ پلی بازی به‌کار نرفته است و هربار تجربه این بازگشت به زندگی بعدی تازه از شخصیت کاراکتر اصلی داستان را به ما نشان می‌دهد. بازی Returnal المان‌ های ترسناک روانشناسانه نیز دارد که به جذابیت هرچه بیشتر آن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک 2021

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

در بررسی بازی Returnal باید دید آیا امکان دانلود بازی Returnal اندروید و یا دانلود بازی ریترنال آیفون و یا دانلود بازی ریترنال کامپیوتر ممکن است؟ در واقع در اینجا قصد داریم ببینیم این بازی برای چه پلفترم هایی ارائه می شود و آیا دانلود بازی Returnal اندروید ، دانلود بازی Returnal ویندوز و دانلود بازی Returnal برای iOS امکان پذیر است؟

این بازی در حال حاضر از سوی استودیو Housemarque به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 ارائه شده است. در مراسم The Game Awards 2020 نیز اعلام شده بود که این بازی قرار است در 19 مارس 2021 مقارن با 29 اسفند 1399 ارائه شود.

اما چندی بعد از این شرکت سونی از تعویق زمان انتشار این بازی خبر داد و گفت آن ها قصد دارند زمان بیشتری به ساخت بازی اختصاص دهند تا محصول نهایی تجربه ای بهتر و کامل تر برای کاربران به ارمغان آورد.

حالا به نظر می رسد از بازی در 30 آپریل 2021 مقارن با 10 اردیبهشت 1400 منتشر شود. شرکت Housemarque گفته که سرعت بارگذاری بازی بسیار بالا خواهد بود. این شرکت همچنین اظهار داشته که بازیکنان با کنترلرهای پلی استیشن 5 می توانند به خوبی فضای طبیعی این سیاره بیگانه را حس کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا امکان دانلود بازی Returnal اندروید ، دانلود بازی ریترنال آیفون و یا دانلود بازی ریترنال کامپیوتر ممکن خواهد شد یا نه. اما طبیعتا طرفدران و گیمرها مشتاق نصب، استفاده و دانلود بازی Returnal ویندوز و دانلود بازی Returnal برای iOS هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

گیم پلی بازی : دانلود بازی Returnal اندروید

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]
دانلود بازی Returnal برای iOS
این بازی همان طور که گفتیم یک شوتر علمی تحیلی سوم شخص است که المان های روگ لایک را نیز در خود خواهد داشت. این بازی در شمار بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نخواهد بود چراکه هدف سونی جلب توجه گیمرها به جدیدترین کنسول ارائه شده است.

ویدیوها و اطلاعات منتشر شده از بازی حکایت از برخی جزئیات گیم پلی دارد. برای مثال در این بازی شاهد هدف گیری آزاد خواهیم بود، به علاوه به نظر می رسد حالتی نیز برای قفل کردن دوربین روی سوژه وجود داشته باشد.

حالتی تحت عنوان Dash نیز به کاربر اجازه می دهد تا در صورت احساس خطر به سرعت خود را جابجا کند تا از دید دشمن فرار کند. این بازی قرار است از المان های سبک ترسناک روانشناسانه نیز کمک بگیرد و کلا محیط تاریک این بازی نیز این مورد را تایید می کند. همین موارد است که احتمالا در ابتدای کار به سازندگان ایده نام گذاری Dark Planet را برای این بازی داده است.

بر اساس آخرین اخبار بازی Returnal ، به‌نظر می ‌رسد این عنوان قرار است بیش از 10 نوع سلاح مختلف را به گیمر ارائه کند و بیش از 90 ابزار و قطعه‌ جانبی نیز برای ارتقای سطح این سلاح‌ ها در نظر گرفته شده است که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. شما با استفاده از این ابزار جانبی می ‌توانید تغییر چشم‌ گیری را در سلاح‌ های خود به‌وجود آورید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

برای مثال شما می ‌توانید با این ایزار سلاح Spitpaw Blaster را که یک شات‌ گان معمولی است به سلاحی تبدیل کنید که گلوله‌ های انفجاری پرتاب می ‌کند و می ‌تواند استخری از اسید را برای نابودی دشمنان به ‌وجود آورد. همچنین شما می‌ توانید از چند ابزار جانبی به‌صورت همزمان استفاده کنید مثلا می‌ توانید قطعه ‌ای دفاعی را در کنار ابزاری هجومی در یک سلاح به‌ کار گیرید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

به علاوه حالت شلیک جایگزین نیز می تواند شانس بقای شما در این بازی را افزایش دهد. از ویژگی های مختلف این حالت باید به پالس الکتریکی Shockstream و شاخک های اسیدی Tendrilpod اشاره کرد.

همه این موارد به شما کمک می کند تا روش های مختلفی برای مقابله با دشمن به کار بندید. این از جایی ارزشمند است که بدانید هریک از دشمنان شما در بازی استراتژی متفاوتی برای نابودی شما استفاده می کنند.

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]
دانلود بازی Returnal ویندوز
با سبک خاص بازی، شما به طور تدریجی پیشرفت خواهید کرد، حتی اگر کشته شوید نیز این روند ادامه می یابد. با پیشرفت در بازی آیتم هایی را به صورت رندوم به دست خواهید آورد. برای مثال ممکن است ابزارهایی مانند Dismantler که به شما در نابودی دشمن کمک می کند یا Kinetic Siphon که نوار سلامتی شما را پر می کند.

از دیگر ویژگی های بازی باید به مخازن نفرین شده اشاره کرد که اگرچه لوت خوبی به شما می دهد، ممکن است در حالت Suit Malfunction منجر به افزایش آسیب پذیری هنگام مبارزه با دشمنان شود. برای مقابله با این معضل شما می توانید از Oboliteها استفاده کنید که از خاصیت فعال کردن چک پوینت ها نیز بهره می برند. ناگفته نماند که گرافیک بصری این بازی واقعا چشم نواز است و می تواند روایت داستان را بیش از پیش موثر کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

بازی Returnal : داستان و جزئیات دیگر

اخیرا توسعه دهندگان بازی Returnal اطلاعات بیشتری از بازی را در اختیار علاقه مندان قرار داده اند. سازندگان این بازی در اپیزود جدیدی از برنامه HouseCast که به طور عمومی منتشر شده است، درباره نحوه تبدیل سبک گیم پلی اکشن توسعه دهندگان استودیوی Housemarque در دنیای سه بعدی این بازی پرداخته و توضیحاتی درباره اهمیت گیم پلی بازی به عنوان اولیت اصلی تیم و همچنین برخی قابلیت های ویژه کنترلر دوال سنس آن ارائه کرده اند.

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

تریلر بازی Returnal

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

بنابر جدیدترین اخبار مربوط به این بازی و البته با تریلری که رسما منتشر شده و لینک آن در ادامه در دسترس شما خواهد بود، شما در ابن بازی می توانید تغییرات اقلیمی در سیاره اتراپوس را نیز مشاهده کنید.

در این تریلر سه اقلیم نمایش داده می شود که Overgrown Ruins، Derelict Citadel و Crimson Wastes نام دارند. سه اقلیم دیگر نیز وجود دارد که هنوز رونمایی نشده اند. هر یک از این اقلیم ها ویژگی های ظاهری منحصر به فردی دارند ولی در عین حال ممکن است دست خوش تغییراتی نیز شود. مثلا در Overgrown Ruins ممکن است از یک جنگل به باتلاقی بروید.

Crimson Wastes که اقلیمی پر از صحراهای خشک و بی آب و علف است در لحظه ای می تواند به مکانی برفی و سرد بدل شود. حال اینکه برای فهم علت این تغییرات ناگهانی و اینکه چه چیزی عامل این موارد یا زنده شدن پس از مرگ سلین هستند، باید با طی کردن مراحل بازی انتظار بکشید. البته که فاصله زیادی با آن ندارید.

تریلر بازی Returnal را از اینجا در یوتیوب ببینید

باید بدانید که در حال حاضر امکان دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و یا سایر پلفترم ها میسر نیست. اما به محض ارائه چنین امکانی، این جستار به روز رسانی شده، لینک دانلود بازی Returnal اندروید در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی Returnal اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر