;
coinex

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

نزدیکا یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی ایرانی است. در جستار پیش رو قصد داریم به آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا بپردازیم. با ما باشید.

تردیدی در این نداریم که شبکه های اجتماعی این روزها نقشی مهم و موثر در زندگی ما دارند. شیوع پاندمی کرونا نیز در برجسته تر شدن اهمیت و کارکرد این سرویس ها بی اثر نبوده است و درواقع به برکت خانه نشینی هم که شده است، افراد تلاش بیشتری برای برقرار کردن ارتباطات مجازی می کنند.

شرایط کرونایی این بستر را برای برخی سرویس های تازه کار یا کمتر شناخته شده نیز فراهم آورد تا با به روزرسانی قابلیت های خود متناسب با وضعیت یا ارائه شیوه های نوین ارتباطی، بر سر زبان ها افتاده و مورد استفاده شمار بیشتری از کاربران قرار بگیرند.

یکی از این سرویس های داخلی که این روزها به شدت محبوب شده است، اپلیکیشنی با نام نزدیکا است که البته مدتها پیش ارائه شده است اما امروز و به تناسب محبوبیت بسیار آن، قصد داریم به آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا بپردازیم. در نتیجه بعد از دانلود نزدیکا به نحوه نصب برنامه نزدیکا خواهیم پرداخت. همچنین در این جستار به برخی ترفندهای نزدیکا نیز خواهیم پرداخت.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا

موفقیت شبکه های اجتماعی خارجی مانند اینستاگرام و تلگرام، حالا مدتی است که استارتاپ های داخلی را نیز به ارائه نمونه های بومی اپلیکیشن های پیامرسان برانگیخته است. یکی از این موارد مهم و از قضا کاربری اپلیکیشن نزدیکا است.

نزدیکا سرویسی اجتماعی و مبتنی بر موقعیت جغرافیایی است می توانید حس و حال خود را در قالب تصویر و متن با افراد نزدیک به خود به اشتراک بگذارید. حالا در این جستار قصد داریم به آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا بپردازیم. به علاوه به برخی ترفندهای نزدیکا خواهیم پرداخت.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا : نصب برنامه

با هوشمند شدن تلفن های همراه و دسترسی آسان به اینترنت، دیگر رد و بدل کردن اس ام اس و تماس های طولانی، جای خود را به مبحث نوینی به نام شبکه های اجتماعی داد که رد و بدل کردن سریع و ساده پیام را برای کاربران ممکن کرد تا ساعت ها به گفتگوی آنلاین بنشینند.

حالا دیگر دوران اس ام اس و تماس تلفنی به فراموش سپرده شده و شبکه های اجتماعی در انواع و کاربردهای گوناگون جای آن ها را گرفته اند. در شرایطی که همه جا نام اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و البته اخیرا کلاب هاوس به گوش می رسد، در داخل هم اوضاع چندان بد نیست و با سرویس های داخلی نوین و جالب توجهی مواجهیم. یکی از این سرویس های جدید و نسبتا موفق اپلیکیشن نزدیکا است که امروز قصد آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا و ترفندهای نزدیکا را داریم.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

طبیعتا پیش از هرچیز طبیعتا شما باید نسبت به دانلود نزدیکا اقدام کنید. برای دانلود این سرویس باید بدانید که در حال حاضر تنها در دسترس کاربران اندروید قرار دارد. اما برای دانلود نزدیکا از دو مرجع گوگل پلی و کافه بازار می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود نزدیکا از گوگل پلی

دانلود نزدیکا از کافه بازار

نزدیکا یک شبکه اجتماعی مشابه با اینستاگرام است که در تایم لاین آن می توانید وضعیت ها و تصاویر افراد دور و بر خود یا نزدیکان خود را ببینید و به بیان توسعه دهنده اپلیکیشن «به پیام های نزدیک خود گوش فرا دهید.»

برای آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا بعد از دانلود این سرویس باید آن را نصب کنید. در صورتی که برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید به طور خودکار نصب خواهد شد. در اینجا کافیست برنامه را از فهرست اپلیکیشن های دستگاه خود یافته و باز کنید. برای ورود به نزدیکا با درج شماره موبایل کار خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

کلاب هاوس با شماره ایران

کسب درآمد از کلاب هاوس

با وارد کردن شماره موبایل، اس ام اس حاوی کد تاییدیه به شمار ارسال شده و به محض دریافت آن، فرایند همگام سازی آغاز می شود و معمولا بدون نیاز به ورود دستی، به طور خودکار به مرحله بعد هدایت خواهید شد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا

در این بخش از نحوه نصب برنامه نزدیکا باید مراحل ساده ای از ثبت نام را شامل درج یک نام کاربری ساده که می تواند نام واقعی یا مستعار باشد طی کنید. همچنین در این بخش جنسبت خود را مشخص کنید. البته نزدیکا این اطمینان خاطر را به شما می دهد که اطلاعات جنسیتی شما در دسترس کسی قرار نخواهد گرفت.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

در بخش بعدی شما تاریخ تولد خود را وارد خواهید کرد. البته در این بخش می توانید از گزینه لینک شده نزدیکا «چرا نزدیکا تاریخ تولدم رو میخواد؟» اطلاعاتی در این باره مشاهده کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

بعد از تعیین تاریخ تولد به بخشی هدایت می شوید که در صورت تمایل می توانید عکسی از خود یا از گالری تان به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید. البته این مورد اختیاری است و همانطور که می بینید از همین بخش و از گوشه پایین سمت چپ می توان فرایند ساخت پروفایل را نهایی کرد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
دانلود نزدیکا قدیمی

در نهایت با انتخاب گزینه ساخت پروفایل، در عرض چند ثانیه با پیغام زیر مواجه می شوید که خبر از موفقیت آمیز بودن ساخت پروفایل و نام کاربری شما می دهد. نامی که البته نام پیشفرض شماست و می توان آنرا تغییر داد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
دانلود نزدیکا قدیمی

از گزینه بزن بریم، می توانید وارد فضای اپلیکیشن شوید. در ادامه آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا به بخش های مختلف این سرویس، ترفندهای نزدیکا و آموزش برنامه نزدیکا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

ریز هند در کلاب هاوس

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا

تمام مراحل فوق را که تحت عنوان نحوه نصب برنامه نزدیکا ذکر کردیم در کمتر از یک دقیقه می توان طی کرد و صاحب یک اکانت در نزدیکا شد. اما حالا در آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا نوبت به خود برنامه و فضای آن می رسد. بگذارید همین ابتدای آموزش برنامه نزدیکا خیلی صریح بگوییم که واقعا به نظر نمیرسد نزدیکا حامل ایده جدیدی باشد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

تنها جذابیت آن در نظر اول به ایرانی بودن و فارسی بودن منوهای آن و البته رابط کاربری نسبتا جذابش برمیگردد که واقعا در جلب نظر مخاطب موفق عمل می کند. این برنامه شباهت زیادی به برخی پیامرسان های خارجی دارد. اگر اغراق نکرده باشیم حتی لوگوی نزدیکا بسیار شبیه به اسپاتیفای است.

از نام این سرویس نیز مشخص است که استفاده از آن نیاز به اجازه دسترسی به لوکیشن دارد و درواقع با این قابلیت و امکان است که شما می توانید از آنچه در اطراف یا نزدیک به شما در جریان است مطلع باشید. با افرادی در اطراف خود ارتباط برقرار کرده، گفتگو کنید یا دوست باشید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

همانطور که در بخش های قبلی آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا گفتیم رابط کاربری برنامه از بخش های جذاب آن است که مشخصا روی آن خوب کار شده است. در نظر اول این رابط کاربری در جلب نظر شما موفق بوده و میتواند شما را به خود جلب کند. کار کردن با این رابط کاربری نیز چندان پیچیده نیست.

در صفحه نخست و اصلی برنامه برخی پست های برگزیده را می بینید. مانند سایر شبکه های اجتماعی در اینجا امکان لایک پست ها و ثبت نظر برای آن ها نیز فراهم است. در نزدیکا خیلی ساده می توانید با افراد ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:

فالوور فیک رایگان کلاب هاوس

شبکه اجتماعی کلاب هاوس

نزدیکا همچنین شامل تعداد محدودی کانال از پیش ساخته شده است که می تواند پست ها را به صورت موضوعی به شما نشان دهد. مثلا شما موضوعات مربوط به تاریخ یا غذا را می توانید یکجا مشاهده کنید.

به علاوه برنامه توانایی خوبی در شناسایی محیط اطراف و نقاط مهم دارد. مثلا اگر در نزدیکی یک سایت تاریخی باشید نزدیکا پست های مرتبط با آن را به شما نمایش می دهد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
دانلود نزدیکا قدیمی

برای ارسال پست در نزدیکا حتما باید لوکیشن شما فعال باشد. می توانید تصویری از گالری خود انتخاب کرده یا با دوربین عکاسی ثبت کنید و به اشتراک بگذارید. محدودیت خاصی برای تعداد حروف نوشته توسط شما در نظر گرفته نشده و حتی می‌توانید پست‌ خود را به یکی از کانال‌ های برنامه ارتباط دهید تا دیگران راحت ‌تر بتوانند پست شما را پیدا کرده و بخوانند. ناگفته نماند که امکان درج محل ثبت عکس نیز بر روی پست‌ های شما وجود دارد.

پروفایل کاربری در نزدیکا نیز بسیار ساده طراحی شده و موارد پیچیده ای را در بر ندارد. در اینجا می توانید چند سطری درباره خود یا علایقتان بگویید و یا یک عکس خاص برای پروفایل انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

مانند اینستاگرام، شما امکان دنبال کردن دیگران را دارید و می توانید فالوور جمع کنید. مزاحمین را در نزدیکا می توان بلاک کرد یا رفتار زننده افراد را گزارش کرد. به علاوه به لطف دسترسی نزدیکا به مخاطبین شما! امکان یافتن دوستان و اطرافیان با استفاده از شماره آنها در برنامه وجود دارد.

به علاوه امکان خصوصی کردن صفحه نزدیکا نیز در دسترس شماست تا تنها افراد آشنا و شناخته شده به محتوای پیج شما دسترسی داشته باشند. به علاوه امکان درج نظر در مورد پست ها را نیز می توان غیرفعال کرد.

نزدیکا یک شبکه‌ اجتماعی بومی است که محوریت آن بر روی محل زندگی شماست و قصد دارد به شما کمک کند تا دوستان زیادی را در اطراف خود پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

ترفندهای کلاب هاوس

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

آموزش برنامه نزدیکا : ارسال پیام به افراد نزدیک بر اساس موقعیت مکانی

برای ارسال پیام به اطراف نزدیک به خود در نزدیکا، کافیست ابتدا نزدیکا را از لینک های ابتدای مطلب دانلود کرده و نحوه نصب برنامه نزدیکا که در ابتدا توضیح دادیم را از سر بگذرانید. بعد از این از نوار پایین صفحه در اپلیکیشن نزدیکا به بخش کاربران با علامت آدمک مراجعه کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

در اینجا و در بالای صفحه آیکونی به نام آنلاین ها به چشم می خورد. آن را انتخاب کنید. در ادامه افراد نزدیک به شما در شهرها و استان های اطراف به شما نمایش داده می شوند و می توانید افرادی که در حال حاضر آنلاین هستند را ببینید یا به گفتگو بپردازید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

برای گفتگو با افراد باید آن ها را به لیست دوستان خود اضافه کنید. البته اگر اکانت ویژه خریداری کرده باشید به طور مستقیم می توان وارد گفتگو شد. در ادامه آموزش برنامه نزدیکا ما را همراهی کنید.

آموزش برنامه نزدیکا : مخفی کردن زمان آنلاین بودن

شاید حین استفاده از نزدیکا متوجه شده باشید که برخی افراد زمان آنلاین بودن خود را از دید دیگران مخفی کرده اند. اگر شما نیز قصد دارید این کار را بکنید در آموزش برنامه نزدیکا ما را همراهی کنید تا ضمن این آموزش به برخی تنظیمات حریم خصوصی نیز بپردازیم. اما برای مخفی کردن زمان آنلاین بودن ابتدا برنامه نزدیکا را اجرا کرده و از بخش پروفایل، آیکون چرخدنده در گوشه بالا سمت چپ را انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
دانلود نزدیکا قدیمی

در بخش حریم خصوصی شما با انتخاب گزینه سه نقطه که در تصویر بالا مشخص شده است به صفحه دیگری هدایت می شوید که شبیه به شکل زیر است. در اینجا با انتخاب و غیرفعال کردن گزینه نشان دادن ضعیت آنلاین بودن در چت می توانید زمان آنلاینی خود را مخفی کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات
دانلود نزدیکا قدیمی

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

اما در ادامه آموزش برنامه نزدیکا و در بحث از ترفندهای نزدیکا قصد داریم به دیگر گزینه های این بخش و کاربرد هر یک بپردازیم. با ما باشید.

    • حساب خصوصی : برای خصوصی یا عمومی کردن صفحه نزیکا می توانید از این گزینه استفاده کنید و در صورت خصوصی بودن کاربران برای دیدن پست ها شما ابتدا باید درخواست فالو برای شما ارسال کنند
    • پیام رسانی : با غیرفعال کردن این گزینه هیچ یک از کاربران نزدیکا نمیتوانند به شما پیام دوستی ارسال کنند. البته می توانید این امکان را از همین بخش در اختیار افرادی که آن ها را فالو کرده اید قرار دهید.
    • قفل کردن اپ : با این گزینه میتوانید روی برنامه نزدیکا رمز عبور قرار دهید.
    • نمایش کاربران اخیر : با این گزینه می توانید افرادی که اخیرا در بخش جستجو یافته اید یا با ایشان در ارتباط بوده اید را ببینید.
    • همگام سازی مخاطبین : اگر یکی از دوستان شما داخل نزدیکا فعالیت می کند اما حساب کاربری او نمایش داده نشده می توانید این گزینه را یکبار غیرفعال و دوباره فعال کنید تا اکانت آن شخص به لیست مخاطبین اضافه شود.
    • کاربرهای بلاک شده : و در نهایت با گزینه آخر میتوانید افراد بلاک شده را ببینید و در مورد سرنوشت آن ها تجدید نظر کنید!

آموزش حذف اکانت نزدیکا

طبیعتا نزدیکا از برنامه های ایرانی جذاب و جالب توجه است که قابلیت ها و امکانات خاصی دارد. اما همانطور که از نحوه نصب برنامه نزدیکا برای شما گفتیم، باید از نحوه حذف اکانت برنامه نزدیکا نیز برایتان بگوییم. برای حذف اکانت نزدیکا ، مراحل زیر را پی گیری کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

ابتدا برنامه را اجرا کنید. در سمت چپ صفحه روی گزینه پروفایل کاربری کلیک کنید. این صفحه همان پروفایل کاربری شما است. از قسمت بالا و سمت چپ علامت چرخدنده را انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

در اینجا و در دسته حساب کاربری که در تصویر زیر مشخص شده است، علامت سه نقطه به نشانه بیشتر را انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

علاوه بر امکان تغییر نام کاربری و شماره تلفن همراه، در این بخش امکان حذف حساب کاربری و غیرفعالسازی آن در دسترس است. با انتخاب گزینه مربوط، شما باید دلیل خود برای حذف اکانت نزدیکا را به برنامه توضیح دهید. از میان گزینه های موجود یک مورد را انتخاب کنید تا به مرجله بعد بروید.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

ما گزینه آخر را انتخاب کردیم. در اینجا صفحه ای برای شما باز می شود که با انتخاب گزینه غیرفعال کردن حساب کاربری، اکانت شما پاک می شود. البته که گزینه انصراف نیز در دسترس شماست. در نهایت و با انتخاب گزینه غیرفعال سازی، حساب شما به سادگی حذف خواهد شد.

آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا ؛ دانلود، نصب، ترفندها و حل مشکلات

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

جمع بندی آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا

نزدیکا سرویس جالب توجه و خوبی است که پتانسیل پیشرفت بالایی دارد.  در نزدیکا شما می توانید پست متنی یا تصویری خود را بدون موضوع در تایم لاین عمومی یا به طور خصوصی برای دوستان خود منتشر کنید. اما برای بهتر دیده شدن باید از کانال ها استفاده کنید. کانال هایی همچون مارکوپولو، خوراکی، کسب و کار، وقت خرید و چه باحال همانطور که از نامشان پیداست، در حکم هشتگ های اختصاصی نزدیکا هستند تا با کلیک روی آنها بتوانید موضوعات مورد نظرتان را دنبال کنید.

مثلا هر وقت که به رستوران جدیدی رفتید، می توانید با گرفتن عکس در غذا نظرتان در مورد آن را به همراه موقعیت جغرافیایی و تگ خوراکی با دیگر کاربران نزدیکا به اشتراک بگذارید. یکی از ایرادات وارده به نزدیکا در این قسمت، عدم امکان بارگذاری تصاویر از گالری است، بنابراین مجبورید تمام عکس ها را در همان لحظه و با دوربین بگیرید.

فانوس یکی از قابلیت های منحصر به فرد نزدیکاست که در واقع مثل یک Push Notification برای موقعیت های خاص عمل می کند. به عنوان مثال، اگر به کاخ سعد آباد رفته باشید، اپلیکیشن با یک پیام هشدار شما را از فعال بودن حالت فانوس در آن نقطه با خبر می کند تا بتوانید برای این نقطه پست خاصی ارسال کرده و با کاربران اپ به اشتراک بگذارید.

نزدیکا در حال حاضر کاربران زیادی ندارد و تایم لاینش در بازه های طولانی بروزرسانی می شود. با این حال و در همین مرحله، نزدیکا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و ابزار خوبیست تا با جستجو در آن از محیط اطراف مطلع شوید و دوستان جدیدی برای خود بیابید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش کار با اپلیکیشن نزدیکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (33 نظر)

    سه تا اکانتم بخاطر اینکه باج ب‌پسرهای دختر نما ندادم و شارژ و‌پول میخاستن و متوجه منظور و‌مقصودشون‌شدم ، گزارش کردن و با سه تا سیم کار مختلف اکانت هام مسدود شدن .‌ با ابنکه تازه حسابم‌رو شارژ کرده بودم ولی مسدود شده . الان چکار کنم

    پاسخ

    اصلا برنامه بدرد نخور تا میایی یه پست میزاری درجا میزنن اکانتتو تعلیق میکنن این چه مسخره بازیه

    پاسخ

    آقا من ۱۵۰تومن اعتبار ۱۸وهورده ای خریدم دیشب یهو وسط برنامه برگشت دوباره اول یعنی یه جا دیگه اولی که نصب کردم و اسم واین چیزا نوشتم اینجا نبود حالا همش مینویسه وارد شوید آقا من وارد بودم شما خارجش کردید

    پاسخ

    سلام. چند روزی است که برنامه نزدیکا، اجازه حذف دوطرفه پایم ها را نمی دهد. چگونه می توانم پیام ها را به صورت دوطرفه، حذف کنم؟

    پاسخ

    نزدیکا مسدود کردن باز نمیشه چکار کنم

    پاسخ

    با سلام وخسته نباشید.آموزش ارسال لینک گروه به افراد،گذاشتن لینک در پست وساخت گروه چت را هم تو سایت بزارین ممنون.

    پاسخ

    سلام برنامه نزیکا برنامه خوبیه فقط مشمل اینجاست کلیپ دانلود میکنی تو گالری نمیره میشه بگید کلیپ دانلود شده تو چ پوشه ای ذخیره میشه باتشکر منتظر جوابم

    پاسخ

    سلام
    برای منم حدود 2روز کد نمیومدش،،،حتی گفتم شاید مشکل از خطمه و شماره های دیگه ای رو وارد کردم ولی بازم کد نیومد.
    بالاخره آخر شب بعد از ساعت 11 که مجدد امتحان کردم بهم کد دادش.
    نگران نباشید فقط بیشتر درخواست کد رو بزنید تا براتون بیادش کد.
    موفق باشید.

    پاسخ

    باسلام
    چرا نمیشه از طریق وب وارد برنامه شد من گوشیم حافظه نداشت مجبور شدم بپاکم برنامه رو ولی نام کاربریمو رمز عبورمو بلدم تو نسخه وب ک میزنم میزنه نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است نمیزاره وارد برنامه بشم
    میشه راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام عکس پروفایل نمیتونم بارگذاری کنم چند بار برنامه رو حذف ونصب کنم کل مجوزا هم فعاله میشه راهنمایی کنید

    پاسخ

    با سلام من میخوام از طریق وب به نزدیکا دسترسی داشته باشم اما وقتی نام کاربریم + رمز عبورم را میزنم ارور میده و میگه نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است
    میشه خواهشا راهنماییم کنید چگونه به نزدیکا وب دسترسی داشته باشم

    پاسخ

    دقیقا مثل من

    پاسخ

    سلام ببخشید من برنامه نزدیکا رو پاک کردم و دوباره نصب کردم الان وقتی شماره رو وارد میکنم میخوام رمز وارد کنم میپره نمیشه رمز رو وارد کرد دوباره شماره میخواد ازمن

    پاسخ

    چرا کد ۴رقمی برام ارسال نمی شود من از گوشیم نزدیکا پاک شد ومجداد نصبش کرد ولی دیگه برام کد ۴ رقمی ارسال نمی شود لطفا کمک کنید

    پاسخ

    نزدیکا من حذف شد ولی پیامش میاد
    ولی میخوام برگردونم اکانت ولی نمیشه
    میشه راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام من برنامه نزدیکا رو ندارم ولی یکی از دوستانم‌کدی برام‌ارسال کرد و ازم خواست کد رو براش بخونم منم خوندم میشه بپرسم ایشون با داشتن این کد میتونه به اطلاعات گوشی من دسترسی داشته باشه یا خیر

    پاسخ

    من رمز برای ورود گذاشتم ولی متاسفانه فراموش کردم الان چیکار باید کنم

    پاسخ

    سلام بله نصب کنید و دلستر اکانت بزنید وگرنه سواستفاده می‌کنه از اکانت شما

    پاسخ

    ایا تو نزدیکا میتونیم تماس از داخل برنامه داشته باشیم

    پاسخ

    سلام
    من برنامه نزدیکا رو چند وقتی هست نصب کردم تو قسمت عکس پروفایل تعدادی عکس قرار دادم و مشکلی وجود نداشت،مشکل از زمانی شروع شد ک عکس ها رو پاک کردم تا عکس جدید بزارم ولی ارور خطا در برقراری ارتباط رو میده ،هر کاری کردم نشد،با نت گوشی وصل شدم،با وای فای وصل شدم،با فیلترشکن وصل شدم نشد ،اگر ممکنه راهنمایی کنید ک چکار کنم،ممنون

    پاسخ

    شلام من نمیتونم فایل ارسال کنم چند بار نزدیکا رو حذف کردم و نصب کردم حتی با شما ه جدید وارد شدم ولی فایل و عکس نمیشه ارسال کرد .راهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ

    سلام من برای چت نامحدود ی فایل دارم توی واتساپ ولی برام باز نمیشه چکار کنم
    میزنه ک برنامه مربوط ب این رو نداری میشه راهنمایی کنید

    پاسخ

    چراکدچهاررقمی به خطم
    ارسال نمیشه

    پاسخ

    نمی دونم

    پاسخ

    سلام نرافزار نزدیکا در گوشیم حدف شده الان که نصب کردم ورمز عبور رو می زنم میگه اشتباه گزینه رمز عبور رو میزنم ولی کد چهار رقمی رو بهم نمیده حتی با شماره جدید وارد شدم بازم بهم کد چهار رقمی رو نمید لطفا منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ

    بامن تماس بگیر بهت میگم ۰۹۳۹۶۱۷۳۲۴۶

    پاسخ

    با سلام در صورت دلیت اکانت کردن پیام های که به یک کاربر دیگه ارسال شده حذف خواهد شد

    پاسخ

    برنامه از گوشیم حذف شد دوباره نصب کردم رمز خواست دادم میگه اشتباه هس فراموشی رمز رو زدم یع رمز جدید دادم الانم پیجم رو نمیاره ک واردش بشم چکار باید بکنم

    پاسخ

    عالیه. فقط بدلیل حذف و نصب کردنم چون ازم رمز عبور میخواد نمیتونم برنامه رو دوباره نصب کنم مشکل دارم ناراحتم

    پاسخ

    سلام
    نزدیکا رو حذف نصب کردم اما دلیت اکانت نکردم الان که میخام نصب کنم نصب نمیشه وقتی که شماره موبایل رو وارد میکنم کد عبور نمیده. کمکم کنید

    پاسخ

    چرا نمیشه پروفایل بار گذاری کرد؟

    پاسخ

    سلام نرافزار نزدیکا در گوشیم حدف شده الان که نصب کردم ورمز عبور رو می زنم میگه اشتباه گزینه رمز عبور رو میزنم ولی کد چهار رقمی رو بهم نمیده حتی با شماره جدید وارد شدم بازم بهم کد چهار رقمی رو نمید لطفا منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ

    چرا من اصلن نمیشه برم تصب کنم

    پاسخ