;
coinex

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]

فیسبوک یکی از مهمترین پلتفرم های ارتباطی و شبکه های اجتماعی دنیاست. در این جستار به آموزش حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک میپردازیم.

شاید یک روز که مثل همه روزهای دیگر قصد ورود به اکانت فیسبوک خود را دارید، با پیغام عجیبی با این مضمون مواجه شوید که حساب و اکانت فیسبوکی شما غیرفعال شده است و شما اجازه دسترسی به آن را ندارید. درواقع متن کامل این پیغام بدین شرح است:

Your Account Has Been Disabled 

دلایل اصلی این امر می تواند به انتشار محتوای غیراخلاقی، تبلیغ یا استفاده تجاری، مزاحمت برای افراد یا ادعای هویت جعلی افراد مشهور باشد. به علاوه استفاده از برخی موارد ناقض قوانین فیسبوک نیز می تواند منجر به بسته شدن حساب شما شود.

البته در مواردی غیر از این، برخی اشتباهات از سوی فیسبوک نیز در این امر بی اثر نیست. در ادامه اما به حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک خواهیم پرداخت. با ما باشید.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک

غیرفعال شدن اکانت در فیسبوک یکی از چالش های مهم برای کاربران این سرویس است. معمولا نیز به علل مختلفی کاربران ایرانی با این مشکل مواجه می شوند. اما در مواجهه با این مشکل چه باید کرد؟

این مشکل که می تواند علل مختلف و متعددی داشته باشد، بی راه حل نیست و با راهکارهایی که در این جستار ارائه می دهیم می توانید نسبت به حل آن مبادرت ورزید. با ما در حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک همراه باشید.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک

در قدم اول برای رفع خطای Your Account Has Been Disabled در فیسبوک باید از همه حساب های کاربری خود در فیسبوک خارج شوید و از این لینک وارد قسمت Disabled Account Appeal – ID Request شوید.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]
آموزش رفع ارور Your Account Has Been Disabled در فیسبوک
در اینجا در قدم اول آموزش رفع ارور Your Account Has Been Disabled در فیسبوک از شما خواسته می شود تا به منظور فعال سازی دوباره اکانت تان معتبر بودن هویت خود را تضمین کنید. برای اینکار ممکن است محبور باشید مدارک هویتی رسمی و صادر شده از سوی دولت نظیر شناسنامه یا کارت ملی را به کار ببرید.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]
رفع خطای Your Account Has Been Disabled در فیسبوک
در اینجا در قسمت مربوط به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی ایمیل و مواردی از این دست که برای حساب خود تعیین کرده اید را وارد کنید.

در ادامه برای حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک و در قسمت ضمیمه کارت شناسایی از شما خواسته می شود تا یک فایل از هر مدرکی که نشانگر و تایید کننده هویت شما است اعم از گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه رانندگی و یا هر مدرک رسمی دیگری که هویت شما را تایید کند به فیسبوک ارسال کنید. اگر به اسکنر دسترسی نداشته باشید یک تصویر دیجیتالی از مدرک مدنظر نیز پاسخگوست.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]
رفع خطای Your Account Has Been Disabled در فیسبوک
در پایان و پس از ارسال مدارک لازم، روی گزینه ثبت یا فرستادن کلیک کنید. در اینجا اما برای نهایی شدن حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک باید منتظر پیغامی از سوی تیم پشتیبانی فیسبوک و ارائه توضیحات و راهکارهای بازگرداندن اکانت خود باشید.

بیشتر بخوانید: هاتلاین فیسبوک چیست (Facebook Hotline) و آموزش کار با آن چگونه است؟

در شرایط عادی و بعد از درخواست حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک ، بعد از چند روز ایمیلی از طرف تیم پشتیبانی با موضوع Re: Disabled Account Appeal-ID Request ارسال می شود. متن این ایمیل می تواند به شرح زیر باشد:

Hi Ali

Thanks for verifying your identity. Note that we permanently deleted your attached ID from our servers. After investigating this further, it looks like we suspended your account by mistake.
We’re very sorry for the inconvenience! You should now be able to log in to your account. If you have any more questions, please visit our Help Center:

http://www.facebook.com/help.php

Thanks,

سلام علی
پس از بررسی بیشتر ، به نظر می رسد ما حساب شما را به اشتباه به حالت تعلیق درآوردیم. 
ما از این مزاحمت ناخواسته بسیار متاستفیم!
شما هم اکنون باید قادر به ورود به حساب کاربری خود باشید.

در اینجا شما به سادگی می توانید به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید. اما به این دقت کنید که اگر پس از حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک تا مدت زیادی پیگیر حساب کاربری خود نشوید، ممکن است حساب شما به طور کامل از سرورهای فیسبوک حذف شود و همه اطلاعات تان از آن پاک شود. در نتیجه اگر حساب کاربری تان برای تان مهم باشد باید بعد از حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک حتما سری به آن بزنید.

بیشتر بخوانید: حذف کامل حساب کاربری فیسبوک

علل بروز مشکل Your Account Has Been Disabled در فیسبوک

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]
آموزش رفع ارور Your Account Has Been Disabled در فیسبوک
حالا که از حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک برای تان گفتیم، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که علت این مشکل چیست و چرا فیسبوک به ناگاه نسبت به غیرفعالسازی اکانت کاربران اقدام می کند؟ در ادامه علل این موضوع را به اطلاع شما می رسانیم تا با رعایت اصول مهم مانع از بروز چنین مشکلی شوید. به طور کلی غیرفعال شدن صفحه فیسبوک سه دلیل عمده دارد:

  1. نقض قوانین فیسبوک
  2. اشتباه بات ‌ها و هوش مصنوعی فیسبوک
  3. استفاده از VPN

نقض قوانین فیسبوک شامل چه مواردی می شود؟

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]

فیسبوک نیز مانند همه شبکه های اجتماعی و پیامرسان های دیگر قوانین و شرایط خاص خود را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن پایبند باشند. درست در زمان ثبت نام در این شبکه اجتماعی، فیسبوک از شما می خواهد که شرایط و ضوابط فعالیت در آن را مطالعه کرده و پس از پذیرش آن می توانید وارد حساب خود شوید.

اگر به طور خلاصه بخواهیم شرح دهیم، استفاده از ابزارهای فالوور یا لایک فیک، پست هایی ناقض حق کپی رایت، شامل محتوای خشونت آمیز یا محتوای جنسی، انتشار مطالب نژاد پرستانه و نفرت پراکن، اذیت و آزار دیگران، تهدید دیگران و یا خرید و فروش اقلام ممنوعه از مواردی است که در فیسبوک و پلتفرم های وابسته به آن ممنوع است. در مورد پیج های ایرانی، یکی از موارد مهم این فهرست عدم رعایت حق کپی رایت است. پس مواطب محتوایی که منتشر می کنید باشید.

قانون کپی رایت فیسبوک شامل انتشار هر نوع مطلب و محتوایی است که حق مالکیت و انتشار آن با شما نیست. یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا ایرانی که حق کپی رایت آن را خریداری نگرده باشید، قطعه ای از یک فیلم، سریال یا تاک شو و یا بازی های ویدیویی باید اجازه انتشار آن را دریافت کنید. در غیر اینصورت کپی رایت و قواعد آن را زیر پا گذاشته اید و ممکن است حساب شما مسدود شود.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک

البته ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید که چرا با وجود اینکه برخی پیج ها، قوانین کپی رایت فیسبوک را رعایت نمی کنند، مسدود نمی شوند؟ این اتفاق می تواند چند دلیل عمده داشته باشد. مهمترین آن ها این است که فیسبوک برای نظارت بر صفحات و محتوای منتشر شده از بات ها و هوش مصنوعی استفاده می کند. بررسی همه محتواهای منتشر شده با این ابزارها می تواند با مشکلاتی در تشخیص مواجه شود و همیشه چند درصد خطا طبیعی است.

ممکن است گاها یک صفحه با وجود نقض قوانین بسته نشود و در همین حین یک صفحه با وجود رعایت قوانین بسته شود. در برخی مواقع خوش مصنوعی متوجه نقض قاونین توسط یک صفحه نمی شود.

چگونه قانون کپی رایت را دور بزنیم؟

یکی از راهکارهایی که برای جلوگیری از بسته شدن پیج به علت نقض قانون کپی رایت وجود دارد، اعلام نام سازنده و مالک اثر در کپشن است. یعنی اگر شما یک موسیقی از یک خواننده را در صفحه خود منتشر می کنید یا قطعه ای یک فیلم را به اشتراک می گذارید، در کپشن نام خواننده یا مالک اثر را ذکر کنید. حتی در این موارد منشن کردن پیج مالک اثر نیز بی فایده نخواهد بود.

چرا در صورت رعایت تمام قوانین، صفحه من غیرفعال شده است؟

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]

در برخی موارد کاربران گزارش کرده اند که با وجود اینکه هیچ فعالیت خلافی انجام نداده اند، صفحه و اکانت آن ها توسط فیسبوک غیرفعال شده است. این مورد می تواند به اشتباه خود فیسبوک و ربات ها و هوش مصنوعی آن مرتبط باشد.

مثلا اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کوتاه منتشر کنید و محتوای آن هم به نوعی باشد که فیسبوک آن ها را اسپم تشخیص دهد، ممکن است حساب شما عیرفعال شود. به علاوه فالور کردن حساب های پرتعداد در مدت کوتاه نیز می تواند عاملی در مشکوک شدن فیسبوک به شما شود.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام کودکان چیست (Instagram Kids) و چرا فیسبوک به سراغ آن رفته؟

استفاده از VPN در بسته شدن اکانت فیسبوک تاثیر دارد؟

حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک [آموزش تصویری]

یکی دیگر از مواردی که باعث بسته شدن حساب فیسبوک می ‌شود، استفاده از vpn‌های متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت است. بسیاری از کاربران ادعا دارند که با وجود رعایت تمامی قوانین، حسابشان در فیسبوک بسته شده است. جدا از امکان بسته شدن صفحه به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی دیگر از دلایل مهم بسته شدن حساب به شمار می‌رود.

هنگامی که کاربران طی مدتی کوتاه با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، فیسبوک آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.

برای جلوگیری از این اتفاق هنگام ورود به فیسبوک فیلترشکن خود را ببندید یا آن که از یک vpn با کیفیت و یک سرور آن برای اتصال به فیسبوک  استفاده کنید، تا با اتصال از سرورهای متعدد، فیسبوک را به اشتباه نیندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حل مشکل Your Account Has Been Disabled فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام روز بخیر من تا بحال اکانتی داخل فیس بوک نداشتم و موقع نصبت بهم این اخطار رو میده The action attempted has been deemed abusive or is otherwise disallowed چیکار باید بکنم؟

    پاسخ