;
coinex

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

بازی Psychonauts 2 به زودی عرضه خواهد شد، امروز درباره گیم پلی، تاریخ عرضه و نحوه دانلود آن با شما صحبت خواهیم کرد، تا پایان ما را همراهی کنید.

در سال 2015 اعلام شد که بازی Psychonauts 2 عرضه خواهد شد. در ابتدا قرار بود که این بازی سال 2019 به بازار عرضه شود. اما پس از تاخیری طولانی به دلیل برخی تحولات از جمله خرید شرکت Double Fine Productions توسط مایکروسافت قرار بر این است تاریخ عرضه Psychonauts 2 در سال 2021 باشد. به همین جهت برای دانلود بازی Psychonauts 2 باید کمی بیشتر صبر کنیم.

نسخه اصلی و اولیه این بازی در سال 2005 عرضه شد اما از نظر تجاری چندان موفقیت آمیز نبود، اما این بازی توانست در سال های بعد از تاریخ عرضه اولیه جایگاه خود را به عنوان یک بازی کلاسیک فرقه ای بدست آورد.

اینکه آیا شخصیت ها و بازیکنانی جدید قرار است در بازی این بازی وارد شوند یا خیر نمی دانیم. اما سبک جذاب آن می تواند بسیار برای مخاطبان بازی نویدبخش باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد درباره جزئیات این بازی، گیم پلی Psychonauts 2 و تاریخ عرضه Psychonauts 2 بیشتر با شما بگوییم.

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

Psychonauts 2 یک عنوان تک نفره و ماجراجویانه است که توسط Double Fine Productions توسعه یافته است و مراحل ساخت آن در سال 2015 اعلام شد. انتظار می رود سری دوم این بازی نیز مانند نسخه قبل تک نفره و سوم شخص باشد.

بازیکنان در این بازی در نقش Raz هستند که با قدرت ذهنی خود می تواند به ذهن دیگران وارد می شود. بازیکنان می توانند با قدرت های Psi مانند حرکت دادن اشیا pyrokinesis , اوج گرفتن و ترکیب عناصر پلت فرم بازی در ذهن کاراکتر های موجود وارد شده و کاوش کنند.

این عنوان ادامه مستقیمی بر Psychonauts است که در مرحله آخر آن Raz در تلاش برای نجات Sasha Nein و Milla Vodello بود. در بازی جدید  Raz تصمیم می گیرد به رویای همیشگی خود به مرکز فرماندهی Psychonauts برود.

او در آن جا می تواند Sasha و Milla را به عنوان جاسوسانی ببیند. او چیزهای عجیبی در مورد سازمان می فهمد. در طول ماجرای گم شدن Truman Zanotto، تغییراتی در سازمان صورت گرفته است. Raz در این نسخه قرار است سایه های موجود در کار های سازمان فرماندهی Psychonauts را راز گشایی کرده و گذشته شوم آن را بفهمد.

تاریخ عرضه Psychonauts 2

همانطور که پیشتر نیز گفتیم قرار بود که تاریخ عرضه Psychonauts 2 در سال 2019 باشد، اما با توجه مشکلات و تحولات پیش آمده اکنون قرار است بازی Psychonauts 2 در سال جاری منتشر شود با اینحال همچنان تاریخ دقیق از زمان عرضه آن وجود ندارد. به همین دلیل نمی توانیم به شما بگوییم دقیقا چه موقعی دانلود بازی Psychonauts 2 امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

پیش نمایش Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

از آنجا که برای این بازی سرمایه گذاری گسترده ای انجام شده است، تعداد زیادی ویدیو مستند درباره روند توسعه و همچنین پیش نمایش هایی وجود دارد. شما می توانید لیست پخش کامل بیش از 30 ویدیو را درباره بازی Psychonauts 2 در یوتوب پیدا کند، اما ما تلاش خواهیم کرد بهترین ویدیو ها و پیش نمایش ها را به شما معرفی کنیم تا با دیدن آنها بیشتر با این بازی آشنا شوید، احتمالا با دیدن این ویدیو ها اشتیاق شما برای دانلود بازی Psychonauts 2 بیشتر خواهد شد.

اولین تریلر رسمی این بازی در سال 2018 منتشر شد که به خوبی می تواند شکل اصل و داستان بازی برای کسانی که تا به حال این بازی را انجام نداده بودند، معرفی کنند. همچنین سبک و طنز خاص هنری بازی نیز کاملا به نمایش درآمده است، با اینحال شما از طریق این ویدیو نمی توانید گیم پلی Psychonauts 2 را درک نمایید.

اولین تریلر گیم پلی Psychonauts 2 در سال 2019 منتشر گشت. اگرچه این تریلر خیلی عالی نیست اما به خوبی بسترهای نرم افزار و جنگی بازی نمایش می دهد تا از این طریق بازی کنندگان بدانند که درگیر چه چیزی خواهد شد تا در صورت پسند به دانلود بازی Psychonauts 2 بپردازند.

جدیدترین تریلر و پیش نمایش این بازی به نام Brain in a Jar در سال 2020 عرضه شد. ما در این تریلر الهام گرفتن بازی از اثر زیردریایی زرد پیتر مکس و همچنین کارهای هنرمند آبستره روسی واسلی کاندینسکی و حتی برخی کارتون های قدیمی مانند لونی تونز را می بینیم.

همچنین در بخش هایی که گیم پلی بازی نشان داده می شود توانایی جدید Raz Bubble را مشاده می کنیم که درحقیقت به شما امکان می دهد در بازی سرعت خود را کاهش دهید. می دانم ممکن است طرفداران قدیمی این بازی بسیار هیجان زده باشند اما متاسفانه تاریخ عرضه Psychonauts 2 در سال جاری مشخص نشده است و نمی توانیم به شما بگوییم که چه زمانی دانلود بازی Psychonauts 2 امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست گیمینگ 2021

بهترین هدست برای PS5

گیم پلی Psychonauts 2

شخصیت اصلی آن یک آکروبات روانی بوده که دارای قدرت های فراطبیعی نیز است. به همین ترتیب می توانید انتظار داشته باشد که پیچ و خم های سرگرم کننده و قالب جذاب در این بازی وجود داشته باشد.

اگر نسخه اصلی بازی را که در سال 200 عرضه شد و یا نسخه بروز شده 2011 را بازی کرده باشید، احتمالا می دانید که با چه چیزی رو به رو هستید. گیم پلی Psychonauts 2 البته سطح جدیدی از توانایی ها را ارائه می دهد که برخی از آنها را می توانید در تریلرها ببینید.

در گیم پلی Psychonauts 2  هاب جدیدی در داخل Psychonauts HQ اضافه شده است که از اینجا بازی کنندگان می توانند به دنیا جدیدی در ذهن شخصیت ها دسترسی پیدا کنند. از این طریق بازی کنندگان می توانند با شکست دادن امیال شیطانی درونی به این شخصیت ها برای ادامه و موفقیت غلبه کنند اگرچه این کار سخت است، اما باید آن را انجام دهید.

بازی Psychonauts 2
گیم پلی Psychonauts 2

از نظر قدرت شخصیت Raz  هنوز دارای توانایی های PSI قدیمی خود است و علاوه بر آن توانایی های جدیدی نیز بدست آورده است. ما در ابتدا بازی متوجه می شویم که قدرت او تغییر و بهبود یافته و مجموعه ای کارهای جدید را می تواند انجام دهد.

با نگاهی به عکس بالا می توان نشان هایی را برای توانایی PSI-blast، Levitation، Pyrokinesis و همچنین قدرت جدید Time Bubble مشاهد کرد. مدال ها نیز کمی در بازی جدید طراحی متفاوتی خواهند داشت. بنابراین باقی مانده ها در کیف Raz اتمالا Telekinesis  و Clairvoyance (چشم شبح هستند)

بیشتر بخوانید:

بهترین مادربردهای 2021

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

داستان بازی Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2
دانلود بازی Psychonauts 2

اولین تریلر رسمی Psychonauts 2 مروری بر داستان بازی دارد که می تواند برای تازه واردان که پیشتر این بازی را انجام نداده اند مفید باشد. به طور خلاصه برای بیان داستان این بازی می توان گفت که بازی حول محور شخصیتی به نام Raz که یک آکروبات و فردی روانی است می چرخد، او از یک سیرک فرار می کند تا یک جاسوس فوق العاده شود.

اولین بازی در اردوی آموزشی Psychonauts برگزار می شود اما در Psychonauts 2 Raz یک عضو کامل سازمان است. دابل فایو شرکت سازنده بازی در وب سایت خود نمای کلی از طرح اصلی داستان را اینچنین شرح می دهد:

این جاسوسان خفن دیوانه دچار مشکل شدند چراکه رهبر آنها ربوده شده و از آن بدتر یک مول در مقر آنها مخفی شده است، Raz باید قدرت خود را برای جلوگیری از مشکل آفرینی مول استفاده کند قبل از اینکه آنها برنامه مخفی خود برای بازگرداندن یک شرور روانی قاتل به نام مالیگولا را اجرا نمایند.

این داستان آنقدری جذاب است که شما را متقاعد به دانلود بازی Psychonauts 2 بکند، اما متاسفانه باید بگوییم همچنان باید صبر کنید چراکه تاریخ عرضه Psychonauts 2 مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

آیا Psychonauts 2 برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد؟

وب سایت رسمی این بازی اشاره ای به در دسترس بودن این بازی برای کنسول PS5 نکرده است. همچنین خود شرکت دابل فایل نیز چیزی مبنی بر اینکه آیا نسخه ای از Psychonauts 2 برای پی اس 5 عرضه می شود به اشتراک نگذاشته است. تنها چیزی که مشخص است این مسئله می باشد که این بازی برای ایکس باکس ایکس/ اس عرضه خواهد شد.

چشم انداز Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

این بازی می تواند به طور خاص مورد توجه طرفداران قدیمی این سری و همچنین گیمرهایی باشد که با بازی های شرکت دابل فایو و تیم شفر آشنایی دارند. Psychonauts 2 با گیم پلی اصلاح شده و بهینه سازی نسل جدید نکات جذابی را ارائه خواهد داد که همچنان باید منتظر آن باشیم.

با توجه به مسیری که ماکروسافت با نسخه های جدید طی کرده است، احتمالا این بازی هنگام راه اندازی Xbox Pass در دسترس خواهد بود و شما می توانید به دانلود Psychonauts 2 بپردازید.

اگرچه این مسائل تماما گمانه زنی است و تاریخ عرضه Psychonauts 2 دقیقا مشخص نیست. همچنین ما می دانیم که این بازی برای آخرین نسخه ایکس باکس دردسترس خواهد بود با اینحال هیچ خبری مبنی بر در دسترس بودن آن برای PS5 نیست. امیدواریم که دابل فایو برخی از جادوهای جذاب موجود در نسخه قبلی را در این بازی نیز بکار برده باشد تا پیش از پیش بازی کردن آن برای گیمرها جالب و جذاب شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

جزئیاتی دیگر درباره این بازی

در سال 2000 تیم شفر و گروهی از دوستان و همکاران سابقش شرکتی را به نام دابل فایو تاسیس کردند. آنها در 5 سال وقت خود را صرف ساخت بازی کردند که قرار بود در سبک کلاسیک فرقه باشد. نهایتا در 19 آوریل 2005 بازی Psychonauts با تحسین منتقدان متولد شد و بلافاصله طرفداران سر سخت خود را پیدا کرد. این بازی در طول سال ها پس از انتشار هر روز بر محبوبیتش اضافه شد تا جایی که امروز می توانیم به جرئت بگوییم که این بازی مخاطبانی میلیونی از سراسر جهان داشته است.

داستان اصلی بازی حول محور فردی دیوانه به نام Raz می چرخد که در تلاش است به گروهی از جاسوسان بین المللی بپیوندد. او از سیرک فرار می کند و به مرکز آموزش مخفی آنها سر می زند. اما این شخصیت در قسمت دوم این بازی که به زودی عرضه خواهد شد پس از تحقق رویایش متوجه می شود که این مکان آنچنان که فکر می کرده نبوده و بیش از آنکه او به آنجا نیاز داشته باشد، افراد به او نیاز دارند.

بازی Psychonauts 2

در این بازی هاب جدیدی در داخل مقر فرماندهی Psychonauts ارائه می شود که از طریق آن Raz باید برای کمک به افراد داستان و همکارانش به ذهن آنها نفوذ کرده و با امیال شیطانی درونی و حل مسائل عاطفی عمیق آنها بپردازد. Raz از این طریق و کشف توطئه های شیطانی، توانایی های مخفی PSI خود را تقویت می کند و همجنین قدرت های جدیدی را نیز می آموزد.

برای ساخت این بازی تیم اصلی سازنده دوباره دور هم جمع شدند، هنرمندانی مانند اسکات کمپبل، پیتر چان و ناتان استپلی بر روی مسائل و سبک های بصری این سری جدید کار کردند. اریک وولپاو نیز در زمینه داستان کمک کردند و همچنین ریچارد هوروتیس و نیکی راپ به مانند سری قبل صداپیشگی راز و لیلی را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک 2021

جمع بندی

بازی اصلی Psychonauts را ممکن است بسیازی از شما تجربه کرده باشید. این بازی محبوب و قدیمی آنقدر جذاب و جدید بود که نسخه های متفاوت و بروز شده زیادی از آن در طول سال ها منتشر شد، با اینحال سازندگان اصلی آن تصمیم گرفتند، نسخه ای کاملا تازه از آن را ساخته و در اختیاز مخاطبان قرار بدهند.

قرار بود که این بازی در سال 2019 منتشر شود اما برخی مشکلات و تحولات از جمله خریداری شدن شرکت توسط غول فناوری یعنی ماکروسافت انتشار این بازی را عقب انداخت با اینحال اکنون می دانیم که در سال جاری میلادی این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

Psychonauts 2 ادامه همان نسخه قبلی خواهد بود با این تفاوت که قدرت ها و ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شده است. بدین ترتیب شخصیت اصلی بازی یعنی Raz در نسخه جدید دارای قدرت هایی است که پیشتر در نسخه اورجینال دارای آن نبوده است. همچنین شخصیت های جدیدی برای تنوع به بازی نیز اضافه شده است.

همچنان معلوم نیست که این بازی برای PS5 ارائه می شود یا خیر. از آنجا که شرکت دابل فایو سازنده اصلی بازی توسط ماکروسافت خریداری شده است برخی انتظار دارند که این بازی به شکل انحصاری برای ایکس باکس عرضه شود. البته امیدواریم که این اتفاق نیفتد تا مخاطبان گسترده پلی استیشن نیز بتوانند از جذابیت های این بازی بهره بگیرند. در نهایت امیدواریم که جزئیات و مسائلی که درباره این بازی با شما درمیان گذاشتیم توانسته باشد اندکی به شما یاری رساند. اگر نکته یا مسئله ای دراین باره وجود دارد که آن را ذکر نکردیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: tomsguide, fig

نظر شما درباره بازی Psychonauts 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر