;
coinex

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

این روزها افراد به انگیزه دسترسی به اینترنت رایگان دست به هر کاری می زنند. در ادامه قصد داریم به بررسی موضوع هک اینترنت رایگان ایرانسل من بپردازیم.

ایرانسل من هک شده ، هک حجم اینترنت ایرانسل من ، برنامه هک ایرانسل و به طور کلی انگیزه هک اینترنت رایگان ایرانسل من از جمله مواردی است که بنابر بررسی ها، هم در گوگل بسیار جستجو می شود و هم معمولا نتایجی برای جستجوی هر مورد به همراه دارد.

اما این آموزش ها چقدر واقعی است و این مورد چقدر امکان پذیر؟ اصلا آیا این شیوه ها برای هک اینترنت رایگان ایرانسل من شدنی است یا صرفا نوعی کلاهبرداری است؟ در ادامه قصد داریم همه اطلاعاتی که درباره شیوه هک اپلیکیشن هایی چون ایرانسل من در برخی وب سایت ها منتشر شده را بررسی کنیم.

در همین ابتدای مطلب، تاکید می کنیم که این مطلب صرفا با کاربرد آموزشی و آگاهی بخشی ارائه می شود و به هیچ وجه قرار نیست شیوه های کلاهبرداری یا هک را آموزش دهد. در اینجا صرفا قصد داریم شیوه هایی که به عنوان هک اینترنت رایگان ایرانسل من در فضای وب مطرح شده و در عناوینی چون ایرانسل من هک شده  ، هک حجم اینترنت ایرانسل من ، برنامه هک ایرانسل ، آموزش دور زدن برنامه مای ایرانسل ، هک واقعی مای ایرانسل و مواردی از این دست ارائه می شود را بررسی کنیم. با ما باشید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من

هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

دوران پاندمی و خانه نشینی و افزایش کاربرد ابزارهای آنلاین و بازی های آنلاین باعث شده تا میزان مصرف اینترنت و هزینه های به طور چشمگیری توجه همه ما را جلب کند. شاید تا پیش از این هزینه وبگردی، استفاده از پیامرسان هایی چون واتساپ و تلگرام و یا سرویس هایی چون تیک تاک، فیسبوک و اینستاگرام آنچنان به چشم نمی آمد.

اما در ایام اخیر، شیوع پاندمی و رونق افزایش مدت زمان خانه نشینی و ارتباطات نوین آنلاین و ارائه ابزارهایی چون کلاب هاوس، مصرف اینترنت به طور چشمگیری برای هر کاربر گوشی های هوشمند افزایش یافته و طبیعتا هزینه های اینترنت نیز بیش از پیش به چشم می آیند.

در این وضعیت طبیعتا تیتر هایی چون اینترنت رایگان واقعی و بسته اینترنت رایگان برای هر کاربری ارزشمند و قابل توجه است. فارغ از برخی هدیه های مناسبتی رایگان و طرح های تخفیفی که از سوی اپراتورها برای ایام خاص ارائه می شود، شیوه هایی برای دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد که پیش از این به آن ها پرداخته بودیم.

اما درمورد شایعات وضعیت چگونه است؟ عباراتی چون ایرانسل من هک شده ، هک حجم اینترنت ایرانسل من ، برنامه هک ایرانسل ، آموزش دور زدن برنامه مای ایرانسل ، هک واقعی مای ایرانسل و مواردی از این دست چقدر قرین واقعیت است؟ در ادامه به امکان یا عدم امکان هک اینترنت رایگان ایرانسل من خواهیم پرداخت. با ما باشید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

باید بدانید که اپلیکیشن ایرانسل من، به عنوان سرویس اختصاصی این اپراتور شناخته شده، برای گوشی های هوشمند و پلتفرم های مختلف در دسترس کاربران و مشترکان ایرانسلی است. این سرویس جوایز، هدایا و بخش هایی مختلفی دارد که کاربران می توانند با استفاده از آن به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند.

یکی از این موارد به نصب برنامه، ورود به برنامه در ویندوز، ورود محدد به برنامه و یا دعوت از دوستان به برنامه است که همگی هدایایی شامل اینترنت رایگان برای کاربران در بر دارد.

اخیرا اما اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید به ویدیو هایی با عنوان هک حجم اینترنت ایرانسل من ، برنامه هک ایرانسل ، آموزش دور زدن برنامه مای ایرانسل و یا هک واقعی مای ایرانسل مواجه می شوید. برخی از این ویدیوها مدعی امکان هک اینترنت رایگان ایرانسل من هستند و حتی مدعی فروش برنامه ایرانسل من هک شده هستند. درواقع به این شیوه به درآمدزایی می پردازند. اما هک اینترنت رایگان ایرانسل من چقدر امکان پذیر است؟ آیا هک این برنامه شدنی است؟ در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من

همانطور که گفتیم، با جستجوی هر یک از عبارات هک حجم اینترنت ایرانسل من ، برنامه هک ایرانسل ، آموزش دور زدن برنامه مای ایرانسل و یا هک واقعی مای ایرانسل با مواردی آموزشی متفاوتی در قالب ویدیو یا متن مواجه می شوید که برای هک برنامه ایرانسل من و یا دسترسی به برنامه ایرانسل من هک شده ارائه می شود. در ادامه قصد داریم یکی از موارد مربوط به هک اینترنت رایگان ایرانسل من که ارائه می شود را به شما معرفی کنیم.

برای مثال در یکی از وب سایت ها با تیتر مرتبط با هک اینترنت رایگان ایرانسل من آمده است که

این آموزش در کانال های تلگرامی با قیمت های بالای 100 هزار تومان به فروش می رسد و ما آن را به رایگان ارائه می دهیم

خیرخواهی بیداد می کند! در ادامه به طور خلاصه چنین آمده که ایرانسل من اپلیکیشنی است مخصوص دارندگان سیمکارت های ایرانسل. شما در این نرم افزار می توانید با معرفی هر نفر که آن را نصب نکرده است، یک روز اینترنت رایگان دریافت کنید. حال و برای آموزش دور زدن برنامه مای ایرانسل و یا هک واقعی مای ایرانسل شما باید یک ویدیو را تماشا کنید که آموزش  استفاده از ایرانسل من هک شده است. در توضیحات این سایت آمده:

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

حال در فیلمی که در ادامه برای شما آماده شده است می توانید آموزش معرفی این نرم افزار به افراد مختلف به صورت اتوماتیک را بیاموزید، به صورتی که رایانه ی خود را روشن نمایید و پس از چند ساعت دعوت نامه به تعداد زیادی از دارندگان سیمکارت های ایرانسل ارسال شود و به ازای هر نفر یک روز اینترنت رایگان دریافت نمایید

بعد از تماشای ویدیو بار دیگر در ارتباط با هک ایرانسل من توصیه هایی به شما ارائه می شود. شما در شیوه ارائه شده توسط این وب سایت باید لیستی شامل تعداد زیادی شماره داشته باشید. اما شیوه تهیه این لیست چگونه است؟ در این وب سایت می خوانیم:

خب ما برای حل این مشکل هم چاره ای اندیشیده ایم؛ اگر شما بخواهید دستی این کار را انجام دهید باید مدت ها زمان صرف کنید که این به صرفه و عقلانی نیست. به همین جهت نرم افزاری برای شما قرار داده ایم که می توانید با آن لیست شماره بسازید. تنها کافیست قسمت شروع و پایان را با شماره های دلخواه پر کنید و بر روی ایجاد کلیک نمایید، این برنامه با سرعت بسیار زیاد لیست شماره های ایرانسل را ساخته و تحویل شما می دهد. شما با کلیک بر روی «ذخیره کل» می توانید این شماره ها را در فایل txt ذخیره و از آن برای ارسال دعوتنامه استفاده کنید

خب ما معتقد نیستیم که چنین شیوه هایی همگی از دم کلاهبرداری هستند. اما از اساس هرگاه از شما خواسته شود اپلیکیشنی که نمی شناسید را روی دستگاه خود نصب کنید، توصیه جدی ما این است که از این کار احتراز کنید. نصب هر گونه اپلیکیشن جانبی برای هک و مواردی از این دست می تواند امنیت دستگاه و اطلاعات شما را به خطر بیندازد.

درواقع این یک تاکتیک نخ نما است که ابزارهای سرقت اطلاعات را به بهانه های مختلف و برای کاربری های گوناگون به شما توصیه می کنند و به محض نصب برنامه ها، در واقع شما دسترسی لازم سارقان به اطلاعات خود را فراهم می کنید. اگرچه انگیزه هک اینترنت رایگان ایرانسل من به اندازه کافی تحریک کننده است، اما کافی است به اطلاعات شخصی خود فکر کنید تا منصرف شوید. اما از دیگر شیوه هایی که برای هک این برنامه ارائه می شود چه می دانیم؟ آیا چیزی تحت عنوان ایرانسل من هک شده وجود دارد؟

هک ایرانسل من با گیم گاردین

این روزها یکی از ابزارهایی که برای هک این برنامه مطرح شده است، امکان هک ایرانسل من با گیم گاردین است. ابلته پیش از این در تکراتو به آموزش کار با گیم گاردین که یک ابزار تخصصی هک و تقلب در بازی های موبایلی است پرداخته بودیم.

گیم گاردین البته در دنیای بازی ها و برای گیمرها ابزاری نام آشناست و برای تقلب در انواع بازی های موبایلی کاربرد دارد. علت این امر این است که این سرویس از جمله مواردی است که امکان تقلب و هک در بازی های اندرویدی را به شما می دهد.

در این سرویس شما می توانید هر بازی و هر ابزاری را به تناسب نیاز خود هک کنید و منابع اصلی بازی را تا حد بی نهایت افزایش دهید. منابع بازی های اندرویدی متفاوت است شامل سکه، الماس و مواردی از این دست می شود.

شما با گیم گارین به سادگی می توانید نسبت به هک بازی ها اقدام کنید اما درباره هک ایرانسل من با گیم گاردین یا سایر اپلیکیشن ها ما اطلاعاتی نداریم. به هر صورت ما در ادامه شیوه هک با گیم گاردین را در مورد بازی ها به شما آموزش خواهیم داد.

برای هک بازی ها با گیم گاردین اما کافی است این برنامه را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب برنامه، وارد گیم گاردین شده و از گوشه پایین سمت راست صفحه مطابق با تصویر گزینه Start را انتخاب کنید. در ادامه می بینید که آیکون محو شونده ای به صفحه دستگاه شما اضافه خواهد شد که این به معنای یک برنامه در حال اجراست.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

در ادامه باید بازی یا یرنامه مد نظر خود را اجرا کنید. ما اینجا برای تست بازی محبوب Hill Climb Racing را انتخاب کردیم.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

از قسمت بالای صفحه باید علامت ذره بین را انتخاب کنید و سپس گزینه Know را انتخاب کنید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

در مرحله بعد باید عدد مدنظرتان را وارد کنید و از قسمت Type گزینه Auto را انتخاب و گزینه Search را انتخاب کنید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

همانطور که مشاهده می کنید، تعداد زیادی مقادیر برای شما نمایش داده می شود و حالا شما باید دوباره برنامه مدنظر را اجرا کرده و به مقادیر سکه شما در اینجا کم و زیاد خواهد شد.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

در مرحله بعدی آیکون برنامه را انتخاب کرده و مجددا باید شماره جدید را در قسمت ذره بین و Know وارد کنید و جستجو را انجام دهید. در ادامه مشاهده می کنید که مقادیر کم شده است. حالا باید عدد دلخواه را وارد کنید و در آخر ذخیره را بزنید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

همانطور که گفتیم ما به هیچ وجه امکان هک ایرانسل من با این شیوه را تایید نمی کنیم و در واقع حتی مطمئن نیستیم این ابزار به جز بازی ها در موارد دیگر کاربرد داشته باشد.

هک ایرانسل من با لاکی پچر

لاکی پچر از دیگر برنامه های کاربری برای حذف قسمت های پولی برنامه ها و دور زدن برنامه ها است. حالا هک ایرانسل من با لاکی پچر نیز به عنوان یک شیوه دور زدن این برنامه ارائه شده است. در ادامه به آموزش کار با این ابزار خواهیم پرداخت تا شما با کم و کیف این شیوه آشنا باشید.

Lucky Patcher یک برنامه بسیار کاربردی جهت کرک و هک کردن نرم افزار های اندروید است. شما به کمک این برنامه میتوانید نرم افزار های بسیاری را کرک کرده و از آن ها به صورت کامل در موبایل خود استفاده کنید. اما لازمه استفاده از این برنامه، روت بودن تلفن همراه است.

برای شروع این سرویس را دانلود و نصب کرده و وارد نرم افزار شوید. در این صفحه لیست نرم افزار های نصب شده شما با رنگ های مختلف نوشته شده است که هر کدام از این رنگ ها معنای خاصی دارند.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

  • سبز: نرم افزار های با رنگ سبز، نشان از پتانسیل بالای آن ها برای کرک شدن دارد.
  • زرد: نرم افزار های زرد رنگ دارای پچ اختصاصی هستند و به احتمال بسیار زیاد کرک می شوند.
  • آبی: نرم افزار های آبی رنگ دارای تبلیغات گوگل هستند که میتوان از طریق Lucky Patcher تبلیغات آن را حذف کرد.
  • صورتی: نرم افزار های صورتی رنگ در لیست بوت اندروید هستند و با شروع به کار اندروید آن ها نیز اجرا می شوند.
  • بنفش: نرم افزار های بنفش رنگ دارای پرداخت درون برنامه ای هستند که احتمالا می توانید در داخل برنامه از طریق پرداخت قلابی، از بازار آن ها خرید کنید.
  • قرمز: نرم افزار های قرمز رنگ پچ نخواهند شد.
  • نارنجی: نرم افزار های نارنجی سیستمی هستند. پس در پچ کردن آن ها دقت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.
  • برگ سبز رنگ: نرم افزار هایی که در مقابل آن ها برگ سبز روشن شده است، پچ شده اند و لاکی پچر روی آن ها تغییر اعمال کرده است.
  • ستاره: نرم افزار هایی که در مقابل آن ها ستاره روشن شده باشد یعنی در آن ها تغییرات ODEX ایجاد شده که با حذف ODEX میتوانید نرم افزار را به حالت قبل بازگردانید.

حال برای پچ کردن یک برنامه یا بازی، انگشت خود را برای چند ثانیه روی آن نگه دارید تا منوی تنظیمات نمایش داده شود. در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارد که هر یک کارکرد خاصی دارد. در ادامه هر یک از این موارد و قابلیت ها را شرح خواهیم داد.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

Custom Patch

اگر نرم افزاری دارای این گزینه بود ابتدا آن را امتحان کنید. این روش بهترین و ساده ترین نوع کرک کردن است.

Remove License Verification

با انتخاب این بخش چند گزینه پیش رو دارید که شرح هر یک به قرار زیر است:

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

Auto Modes: این بخش دارای چند گزینه متفاوت برای پچ است. ابتدا گزینه اول را انتخاب نمایید و در صورت موفق نبودن از سایر گزینه ها استفاده کنید. این گزینه بهترین و کار آمدترین گزینه است.

Manually: با استفاده از این بخش میتوانید به صورت دستی برنامه را پچ کنید.

Selected Patterns: در این قسمت نیز میتوانید روش های مختلف دیگری را امتحان کنید.

Remove Google Advertisements

با استفاده از این بخش میتوانید تبلیغات درون برنامه ای را از بین ببرید که واقعا مزاحمان بدی هستند.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

Support Patch for InApp and LVL Emulation

این بخش مخصوص پرداخت تقلبی در داخل نرم افزار ها است. با انتخاب این بخش و پچ کردن نرم افزار میتوانید پس از ورود به نرم افزار به راحتی از بازار برنامه یا بازی مورد نظر خرید کنید

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

Change the Application Components

در این قسمت میتوانید کامپوننت های یک نرم افزار را تغییر دهید. این بخش نیازمند داشتن اطلاعات برنامه نویسی است و به کار کاربران عادی نمی آید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

Create Modified APK File

با انتخاب این بخش میتوانید از برنامه کرک شده یک فایل نصبی استخراج کنید و در دفعات بعدی آن را نصب کنید. یا آن را در اختیار دیگران قرار دهید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

هک برنامه ایرانسل من با APK Editor

از دیگر برنامه های کاربردی و مهمی که می تواند فایل های APK را برای امور مختلفی ویرایش کند، برنامه APK Editor است. البته به مانند موارد قبلی ما هک برنامه ایرانسل من با APK Editor را توصیه نمی کنیم. ولی آشنایی با شیوه کار این برنامه بی مناسبت نخواهد بود. این ابزار در فعالیت هایی مانند جایگزین کردن تصویر پس زمینه در برنامه ها، معماری مجدد طرح و حذف تبلیغات و دسترسی ها کمک می کند. البته برای استفاده از همه ابزارها و قابلیت های APK Editor شما نیاز به سطحی از دانش و مهارت حرفه ای دارید.

برای استفاده از این مورد نیز، شما به یک گوشی روت شده نیاز دارید. این برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب برنامه اولین گزینه ای که در صفحه می بینید select an APK file است که از شما می خواهد فایل APK مربوط به برنامه مد نظر را انتخاب کنید.

اگر گزینه select an APK filer را انتخاب کنید، برنامه های موجود در موبایل نمایش داده می شود و آیکون برنامه ها فهرست می شود تا ساده تر به آن ها دسترسی داشته و انتخاب کنید.

هک اینترنت رایگان ایرانسل من ؛ هک برنامه مای ایرانسل شدنی است؟

بعد از انتخاب برنامه سه گزینه مطابق تصویر بالا در پایین صفحه مشاهده می کنید. string ، resource و manifest و در بخش String شما می توانید متن های گزینه های قابل ویرایش در برنامه را مشاهده و ویرایش کنید.

بار دیگر تاکید می کنیم که این جستار به هیچ وجه نه مدعای آموزش هک اینترنت رایگان ایرانسل من را دارد و نه این کار را توصیه می کند و صرفا کاربرد آموزشی و آگاهی بخشی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هک اینترنت رایگان ایرانسل من چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    لاکی فقط برنامه های آفلاین رو می‌تونه هک کنه نه انلاین

    پاسخ

    اصلا سرور ایرانسل و همراه اول هک شدنی نیس😕

    پاسخ

    من نسخه هک شده ایرانسل‌من رو میخواستم

    پاسخ

    اره کاشکی بودش

    پاسخ