;
coinex

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟

مدتی هست که شایعاتی مبنی بر اضافه شدن نیمار به بازی محبوب فورتنایت جریان دارد. حالا اطلاعاتی از اسکین نیمار در فورتنایت منتشر شده است. با ما باشید.

ابتدا که بحث حضور نیمار در فورتنایت مطرح شد طرفداران به این فکر می کردند که دقیقا نیمار در این بازی قرار است چه نقشی داشته باشد. فورتنایت پر از کراس اوورهای عجیب است، از کریتوس و مستر چیف گرفته تا مندولورین و بیبی یودا.

شایعات اضافه شدن نیمار به فورتنایت با انتشار تیزری از فصل ششم فورتنایت توسط اپیک گیمز قوت گرفت که لباسی با شماره 10 و شبیه به لباس تیم ملی برزیل را در جام جهانی 2014 را نشان می داد. برخی از همان زمان این گمانه که نیمار در این بازی یک اسکین و قابل خریداری خواهد بود را مطرح کردند و برخی دیگر به باس بودن او اشاره می کردند.

حالا اما اینکه نیمار به عنوان یک اسکین قابل خریداری به فصل ششم فورتنایت اضافه خواهد شد توسط اپیک گیمز رسما تایید شده و مشخص شده که نیمار در این بازی 4 طرح لباس کلی دارد که تقریبا ارتباط خاصی با لباس تیم ملی برزیل یا باشگاه پاری سن ژرمن ندارد. در بررسی اسکین نیمار در فورتنایت با ما باشید.

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟

همانطور که گفتیم، اپیک گیمز رسما شایعات مربوط به حضور بازیکن شناخته شده برزیلی در فصل ششم فورتنایت را چندی پیش تایید کرد. اپیک گیمز اخیرا تصاویر اسکین نیمار در فورتنایت را نیز رسما منتشر کرده و جزئیاتی در این باره را ارائه داده است.

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟

به واقع اگر مدعی شویم اپیک گیز در عنوان فورتنایت چیزهای زیادی به دنیای بازی های ویدیویی افزوده است، بیراه نرفته ایم. از رویدادهای زنده متفاوت و قراردادهای عجیب و غریب و افزودن شخصیت های متفاوت به بازی، همه و همه به لطف اپیک گیمز وارد دنیای بازی های ویدیویی شده است.

حالا در آستانه انتشار فصل ششم بازی فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 اطلاعاتی از اسکین نیمار در فورتنایت منتشر شده است. فورتنایت از محبوب ترین بازی ها سبک بتل رویال در کنار پابجی و کالاف دیوتی موبایل است که میلیون ها کاربر فعال در سراسر دنیا دارد.

اپیک گیمز برای نگه داشتن فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 و حفظ جذابیت های بازی هر سه ماه یک بار فصل جدیدی از بازی را ارائه می دهد. در جدیدترین فصل فورتنایت قرار است شاهد اسکین نیمار در فورتنایت باشیم. اپیک گیمز رسما این خبر را منتشر کرده و اطلاعاتی از آن منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

 بهترین پلیر پابجی جهان کیست؟

 آموزش دریافت لباس در بازی پابجی موبایل

اسکین نیمار در فوتنایت چه شکلی خواهد بود؟

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟
نیمار در بازی فورتنایت

باید بدانید که اگر کاراکتر نیمار را خریداری کنید، می توانید لباس ها و تجهیزاتی برای آن آنلاک کنید که بازیکن را شبیه به پاور رنجر می کند. اگر از گیمرهای فورتنایت باشید، می دانید که این بازی سال گذشته لایسنس برخی از باشگاه های مهم اروپایی را خریداری کرد.

به این ترتیب لباس باشگاه های منچستر سیتی، یوونتوس، اینتر میلان، آث میلان، رم و چند باشگاه دیگر به فورتنایت اضافه شد. اما جالب است بدانید اسکین نیماز در فورتنایت شباهتی به لباس تیم ملی برزیل یا باشگاه پاری سن ژرمن ندارد.

اسکین نیمار فورتنایت از امروز باید در دسترس گیمرهایی که بتل پس فعلی را دارند عرضه خواهد شد. نیمار اولین ورزشکار حرفه ای است که به این بازی خواهد آمد. اپیک گیمز درباره اسکین نیمار فورتنایت گفته که در ازای کامل کردن تعدادی چالش، به انبوهی از محتوای مربوط به نیمار شامل لباس زرد، سبز و آبی دسترسی خواهید داشت که طرح کلی آن الهام گرفته شده است لباس تیم ملی برزیل است.

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟
نیمار در بازی فورتنایت

همچنین در حالت Creative Mode به جزیره ای مخصوص به نیمار نیز دسترسی خواهید داشت. در این میان باید اشاره کرد که کاربران بتل پس بازی فورتنایت می توانند با انجام چالش های بیشتر از نیمار به آیتم های بیشتری دسترسی داشته باشند.

در انتها مشخص شده که در کل چهار اسکین متفاوت برای نیمار وجود دارد. دو عدد از اسکین نیمار در فورتنایت با محوریت شخصیت های پاور رنجرز است و دو اسکین دیگر هم او را در لباس ورزشی متفاوتی نشان می دهد. ورود نیمار در بازی فورتنایت با چالش هایی همراه است که هر چالش آیتم هایی دارد. این چالش ها برای استفاده از اسکین نیمار در فورتنایت به قرار زیر است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش بازی FAUG 

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

با یک بازیکن فوتبال در جزیره صحبت کنید

صحبت با بازیکنان عاشق فوتبال در جزیره یک خوشحالی با عکس توپ فوتبال و بنر، اسکین نیمار فورتنایت را برای شما آزاد می‌ کند.

کامل سازی سه عملیات از طرف بازیکنان فوتبال جزیره

یک بازیکن خوب به هم تیمی‌ اش کمک می‌ کند. به هم تیمی خود کمک کرده و صفحه بارگذاری با حضور نیمار در بازی فورتنایت را دریافت کنید.

کامل سازی پنج عملیات از طرف بازیکنان فوتبال جزیره

تبدیل به مهره شماره یک شوید و لباس جدید نیمار را به تن کنید.

توپ فوتبال را 500 متر با نیمار شوت کنید

توپ را به سمت ابرها شوت کنید و کوله پشتی جام Joia را به‌دست آورید.

با نیمار یک گل به‌ثمر برسانید

با نیمار گل بزنید و با تبر Jaguar Strike به‌ جنگ بروید.

بیشتر بخوانید:

هک پابجی موبایل برای اندروید و آیفون

دانلود بازی پابجی کره ای

فورتنایت همیشه سرشار از انواع نوآوری ها بوده و پس از افزودن برخی کاراکترهای دوست داشتنی بازی های ویدیویی، سینما و حتی برخی سلبریتی های شناخته شده به سراغ دنیای فوتبال رفته و برای تجربه اول نیمار را برگزیده است. طبیعتا حضور نیمار سبب می شود تا افراد زیادی متمایل به خرید اسکین نیمار در فورتنایت باشند.

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟
قابلیت های نیمار در بازی فورتنایت

پیش از این نیز در فورتنایت شاهد حضور چهره های شناخته شده و مطرحی چون تراویس اسکات، مارشملو و حتی استریمرهایی مثل نینجا و لوزرفروت بوده ایم.

از فصل ششم فورتنایت چه خبر

اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟

اخیرا و در دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز، فورتنایت به کلی از اپ استور حذف شد و طرفداران این بازی در آیفون از تجربه اش محروم شدند. البته به لطف شبیه سازهای اندروید برای iOS می توانید همچنان فورتنایت را در آیفون تجربه کنید. البته ای کار کمی پیچیده است.

پرونده حقوقی اپیک گیمز و اپل همچنان در جریان است و دو طرف اخیرا به دادگاه رفته اند. اپیک گیمز اعلام کرده که در آغاز فصل شش از چپتر دوم رویداد Zero Crisis و ماموریت ها ایجنت جونز به پایان می رسد. در فصل جدید همه بازیکنان در ابتدا کنترل ایجنت جونز را در اختیار خواهند داشت و به صورت تک نفره رویداد Zero Crisis را به اتمام خواهند رساند. اخیرا کاربری در توییتر نقشه جدید بازی را لو داده است. مناطق جدید این نقشه نیز در زیر لیست شده‌اند:

      • Guardian of the Bay
      • Guardian of the Woods
      • Guardian of the Lake
      • Guardian of the Mountains
      • Guardian of the Fields
      • Guardian of the Sea
      • Colossal Crops
      • The Spire
      • Primal Pond
اسکین نیمار در فورتنایت چه شکلی خواهد بود؟
نیمار در بازی فورتنایت

اخیرا مطلع شدیم که جز اسکین نیمار فورتنایت شخصیت آنت من یا مرد مورچه ای از دنیای مارول نیز قرار است در کنار Toothpick Pickaxe و Ant-Tonio به بازی فورتنایت ملحق خواهد شد. فصل جدید فورتنایت برای همه پلتفرم ها جز iOS در دسترس خواهد بود. حداقل تا زمانی که تکلیف دادگاه دو طرف مشخص شود!

طبیعتا از دغدغه های مهم گیمرها میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین است. بر این اساس ما پیش از این در تکراتو به میزان مصرف اینترنت فورتنایت، میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی و میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسکین نیمار فورتنایت چیست؟ نظرات خود درباره نیمار در فورتنایت را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر