;
coinex

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

اسپین آف سریال آشنایی با مادر تحت عنوان سریال How I Met Your Father در دستور ساخت شبکه هولو قرار گرفت. در ادامه به جزئیات بیشتر این سریال می‌پردازیم.

طبق اخبار جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد که پس از گذشت هفت سال از پخش آخرین فصل How I Met Your Mother، بالاخره اسپین آف این سریال ساخته می‌شود. در واقع در 30 اکتبر 2013، وب سایت ددلاین (Deadline) گزارش داد که CBS در حال مذاکره برای ساخت اسپین آف آشنایی با مادر است و قرار است نام آن را How I Met Your Father بگذارند.

در واقع CBS قصد داشت این بار داستان را از دیدگاه یک خانم بیان کند. ساخت پایلوت این سریال در همان سال آغاز شد اما در نهایت این شبکه اعلام کرد که به دلایل مشکلاتی قصد ندارد آن را پخش کند و در نهایت ساخت این سریال تاکنون به تعویق افتاده بود. حال که به نظر می‌رسد ساخت این سریال به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، در ادامه به جزئیات آن از جمله تاریخ پخش How I Met Your Father ، بازیگران سریال آشنایی با پدر و هر چیز دیگری که تاکنون از آن منتشر شده می‌پردازیم.

سریال How I Met Your Father

پس از یک انتظار طولانی برای طرفداران سریال آشنایی با مادر، اسپین آف این مجموعه قرار است در شبکه هولو ساخته شود. سریال How I Met Your Mother یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین بار در 19 سپتامبر 2005 پخش شد. این سریال در 9 فصل ساخته شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال‌های سیتکام دانست.

خالقان این اثر کریگ توماس (Craig David Thomas) و کارتر بیز (Carter Loard Bays) هستند و این سریال از سال 2005 تا 2014 بر روی آنتن رفت. داستان این سریال به شخصیت اصلی آن تد موزبی که یک معمار جوان در شهر نیویورک است می‌پردازد و در طول سریال راوی قصه اوست.

در واقع، هنگامی که تد می‌خواهد برای فرزندانش داستان آشنایی خود را با مادر بیان کند، سال 2030 میلادی است، اما او سال 2005 را به عنوان نقطه شروع داستانش انتخاب می‌کند. به طور کلی، محور داستان حول او و 4 شخصیت دیگر به نام‌های مارشال، لیلی، بارنی و رابین در سال‌های 2005 تا 2014 می‌چرخد که از دوستان وی هستند و رابطه‌ها، شکست‌ها، موفقیت‌ها، جدایی‌ها، مشکلات و دوستی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

سریال How I Met Your Father

این سیتکام محبوب در نهایت به دیدار وی با همسر آینده‌اش (که مشخص شد کریستین میلیوتی است) ختم می‌شود. هرچند تد بیان می‌کند که چطور پس از چند سال وی را بخاطر بیماری ناگوار از دست می‌دهد.

این سریال دارای درس‌های آموزنده بسیاری است و برای طرفداران سریال فرندز و به طور کلی سبک سیتکام بسیار جالب محسوب می‌شود. با این حال، برخی معتقدند که فصل‌های آخر آشنایی با مادر از نظر کیفیت با افت مواجه شد؛ اما همچنان نمی‌توان منکر جذابیت‌های داستانی این سریال شد.

درست پس از به اتمام رسیدن این مجموعه، شایعات اسپین آف آن وجود داشتند که این بار یک زن از دید خود آشنایی با شوهرش را برای فرزندانشان بیان می‌کند. اما انتظار نمی‌رود که در این اسپین آف از بازیگران HIMYM استفاده شود. در حال حاضر مشخص نیست که بین این دو ارتباطی وجود دارد یا خیر، تنها می‌توان گفت تاکنون هیچکدام از بازیگران سریال آشنایی با مادر در این اسپین اف جدید انتخاب نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سریال های محرم 1400

بهترین سریال های 1400

تاریخ پخش How I Met Your Father چه زمانی است؟

سریال How I Met Your Father
تاریخ پخش How I Met Your Father

درواقع خبر ساخت سریال 10 قسمتی آشنایی با پدر در همین ماه یعنی آوریل 2021 اعلام شد. بنابراین تاریخ پخش How I Met Your Father تاکنون مشخص نشده است. در نتیجه هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار آشنایی با پدر وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسد شبکه هولو برای ساخت این سریال انرژی و اشتیاق زیادی دارد و آن را در اولویت‌ کار خود قرار داده است.

همینطور با توجه به اینکه این سریال وقایع مدرن سال 2021 را عنوان می‌کند، برخی افراد گمان می‌کنند که تاریخ انتشار آشنایی با پدر اواخر سال 2021 است ولی برخی دیگر معتقدند که ساخت این سریال ده قسمتی بیشتر طول خواهد کشید و مطمئنا وضعیت پانادمیک کرونا هم روی ساخت این سریال بی تاثیر نخواهد بود. در نتیجه نباید انتظار داشت تاریخ انتشار آشنایی با پدر در سال 2021 باشد. در نهایت، به محض تعیین شدن تاریخ پخش How I Met Your Father به طور رسمی، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین سریال های ترکی 2021

سازندگان و بازیگران سریال How I Met Your Father

سریال How I Met Your Father
سازندگان سریال آشنایی با پدر

هر چند تاکنون هیچکدام از بازیگران سریال آشنایی با مادر برای پیش درآمد آن انتخاب نشده‌اند، اما شورانرهای How I Met Your Mother که کارتر بیز (Carter Bays) و کریگ توماس (Craig Thomas) بوده‌اند، قرار است به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال جدید انتخاب شوند.

همینطور شورانرهای ملاقات با پدر و تیم نویسندگان اصلی این مجموعه ایزاک آپتاکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برگر (Elizabeth Berger) هستند که قبلا نیز در سریال This Is Us شبکه NBC فعالیت داشته‌اند. به علاوه این دو از خالقان وب درام با عشق، ویکتور (Love, Victor) نیز هستند. این خبر را بیز و توماس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند و گفتند:

دوستان، داستان فوق‌العاده‌ای برایتان داریم: داستان دو نویسنده که آنقدر خوش شانس بودند که رویای تلویزیونی خود را در 9 قسمت بسازند و حال مشعل نویسندگی را به یک تیم خلاق دیگر بدهند که با روایت‌‌های فوق العاده خود، داستان سریال جدید How I Met Your Father را رقم بزنند.

سریال How I Met Your Father
سازندگان سریال آشنایی با پدر

آپتاکر و برگر نیز در رابطه با نقش خود در این سریال احساس خشنودی کرده‌اند و گفته‌اند:

ما از اینکه سریال How I Met Your Father را به شبکه هولو بیاوریم، بسیار خوشحال هستیم. در واقع سریال کارتر و کریگ انقلابی در سریا‌های سیتکام و کمدی به وجود آورد و ما بسیار مفتخر هستیم که راه آنها را ادامه می‌دهیم. و البته با وجود هیلاری داف دیگر چیزی کم نداریم!

هیلاری داف (Hilary Duff) نیز علاوه بر اینکه بازیگر این سریال است، در بخش تهیه کنندگی با آدام لوندی (Adam Londy) همکاری  دارد و این اسپین آف قرار است همانند سریال اصلی تولید شود. داف در رابطه با نقش خود در این سریال می‌گوید:

من در زمینه کاری خود انسان بسیار خوش شانسی هستم و بسیار منتظر نقش سوفی در این سریال هستم. من از طرفداران پر و پا قرص آشنایی با مادر هستم و بسیار باعث افتخار و البته اندکی نگرانی من است که کارتر و کریگ به من اعتماد کردند و نقش سوفی در این پیش درآمد سریال را به من داده‌اند.

این سریال داف را پس از عدم موفقیت وی برای راضی کردن بقیه به منظور احیا ساخت فصل جدیدی از سریال لیزی مک‌گوایر (Lizzie McGuire) برای شبکه دیزنی پلاس، به استریم هولو کشاند. پیش از این Variety گزارش داده بود که داف و خالق سریال لیزی مک‌گوایر، تری مینسکی (Terri Minsky) قصد داشتند این شو را با مضمون بزرگسالانه‌تر بسازند اما استریم دیزنی تمایل داشت این شو بیشتر جنبه خانوادگی داشته باشد.

سریال How I Met Your Father
بازیگران سریال How I Met Your Father

داف علاوه بر بازی در لیزی مک‌گوایر، در سریال Younger نیز نقش آفرینی کرده است که این سریال بسیار مورد تحسین قرار گرفت و قبل از اینکه فصل آخر آن به Paramount Plus منتقل شود، این سریال در شبکه TV Land روی آنتن می‌رفت. البته با پایان یافتن سریال Younger در این فصل و کنسل شدن احیای سریال لیزی مک‌گوایر در دیزنی پلاس، برنامه کاری داف سبک‌تر شده و خالق سریال Younger در حال توسعه یک اسپین آف درخصوص کاراکتر داف در این مجموعه، Kelsey Peters است.

با اینکه این اسپین اف در مراحل اولیه است ودر حال کار شدن روی آن است، ولی منابعی می‌گویند که بعید است داف بتواند هر دو پروژه را انجام دهد و How I Met Your Father برای این بازیگر اولویت بالاتری دارد.

همینطور وی پس از ابراز خشنودی بخاطر حضور در این خانواده قرن بیستمی در شبکه هولو، از طرف طرفداران خود من جمله همسرش بسیار تشویق شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال های ماه رمضان 1400

برنامه های رمضان 1400

داستان سریال How I Met Your Father چیست؟

سریال How I Met Your Father
داستان سریال How I Met Your Father

داستان آشنایی با پدر در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و سوفی (Sophie) به پسرش درباره داستان چگونگی ملاقات با پدر وی را می‌گوید. در واقع داستان به سال 2021 برمی‌گردد و سوفی و دوستانش را به تصویر می‌کشد که به دنبال پیدا کردن شریک زندگی خود هستند. این مجموعه به زمانی برمی‌گردد که برنامه‌های دوست یابی روشی برای پیدا کردن عشق هستند و این سیتکام در دنیای مدرن اتفاق می‌افتد.

از آنجا که این پروژه تازه در حال انجام است، در حال حاضر تریلر سریال How I Met Your Father منتشر نشده است. Hulu احتمالاً چند هفته قبل از پخش سریال تریلر سریال آشنایی با پدر را منتشر کند. بنابراین ممکن است طرفداران تا زمانی نزدیک به پخش این سیتکام نتوانند اطلاعاتی از آن بدست بیاورند. در نتیجه تا اطلاعات ثانوی خبری از تریلر سریال How I Met Your Father نیست. ‌اما اگر دوست دارید، می توانید تریلر این سیتکام که در گذشته کنسل شد، در یوتیوب تماشا کنید.

اینها تمام اطلاعاتی بود که راجع به این سریال در دسترس است. حال باید منتظر ماند تا تیم بازیگران انتخاب شوند و خبرهایی رسمی درباره تاریخ انتشار آشنایی با پدر و داستان و تریلر سریال How I Met Your Father منتشر شود. شما می‌توانید تا قبل از پخش این سریال، با دیدن بهترین سریال های سیتکام و بهترین سریال های 2021 سرگرم شوید.

گذشته از آن می‌توانید با مطالعه گفتارهای بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 از بهترین سریال‌های استریم‌های دیگر مطلع شوید.

به علاوه، به طرفداران فیلم و سریال پیشنهاد می‌کنیم لیست‌های بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را هم بررسی کنند.

همینطور برای طرفداران فیلم، تیم تکراتو علاوه بر معرفی بهترین فیلم های 2021، به بررسی فیلم ها در ژانرهای مختلف من جمله بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های زامبی 2021 نیز پرداخته است.

فراتر از آن، میتوانید گفتارهای بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را هم در تکراتو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص سریال How I Met Your Father چیست؟ به نظر شما این اسپین آف می‌تواند در صنعت فیلم و سینما موفق شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کاشکی یاد بگیرین یه مقاله رو دارین مینویسین اسپویل نکنین😑که آدم از خوندنش پشیمون نشه

    پاسخ