;
coinex

اینترنت هدیه ایرانسل شب قدر 1400 ؛ جزئیات و نحوه فعال سازی

اپراتور ایرانسل اینترنت هدیه ایرانسل شب قدر 1400 را اخیرا اعلام کرده است. برای اطلاع از جزئیات و نحوه فعال سازی این بسته با ما باشید.

اپراتورهای کشور برای موقعیت ها و مناسبت های خاص ملی و مذهبی، هدایای ویژه و خاصی در نظر میگیرند. از جمله مهمترین مناسبت های تقویمی کشور همواره به مناسبت های مذهبی نظیر ماه رمضان یا شب های قدر اختصاص دارد.

اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از پرمخاطب ترین اپراتورهای کشور، در مورد اینترنت رایگان رمضان 1400 نیز هدایای ویژه ای در نظر گرفته بود و حالا اینترنت هدیه ویژه شب قدر را اعلام کرده است.

ایرانسل برای شب های قدر، هدیه ای به کاربران ارائه می کند که در ادامه جزئیات این بسته و نحوه فعالسازی اینترنت هدیه ایرانسل ویژه شب قدر را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اینترنت هدیه ایرانسل شب قدر 1400

در تلاش ادامه دار نهادها و مسئولین برای تشویق افراد به خانه نشینی در وضعیت اسفناک شیوع پاندمی، این بار هدیه ویژه ای برای شب قدر در نظر گرفته شده تا افراد به انگیزه استفاده از آن به جای حضور در اجتماعات شب زنده داری و عزاداری شب قدر، در خانه بمانند. ایرانسل برای شب قدر به شما 2 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. در ادامه قصد داریم به جزئیات این بسته و نحوه فعال سازی آن بپردازیم. جزئیات این بسته به شرح زیر است.

اینترنت هدیه ایرانسل شب قدر 1400 ؛ جزئیات و نحوه فعال سازی

امکان فعال سازی 2 گیگابایت بسته ویژه شب قدر ایرانسل از 11 اردیبهشت تا 15 اردیبهشت 1400 ممکن است و مهلت استفاده از آن تا پایان روزی که بسته را فعال کرده اید می باشد.

حجم این بسته دو گیگابایت و نوع آن از نوع بسته های داخلی است. برای فعال سازی این بسته هم می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید و هم با شماره گیری کد دستوری #5* (ستاره 5 مربع) اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت هدیه ایرانسل شب قدر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر