;
coinex

چرا پروتئین بار ها به یکی از محبوب ترین میان وعده ها تبدیل شده اند

در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین خوراکی هایی که افراد به عنوان میان وعده از آن ها استفاده می کنند مانند انرژی بار ها و پروتئین بار ها آشنا کنیم.

با پیشرفت علم و گسترش اینترنت سطح آگاهی مردم افزایش پیدا کرده است به طوری که افراد هر روز به دنبال یک روش برای زندگی سالم تر و افزایش طول عمر خود هستند. خوردن خوراکی های مضر مانند شیرینی یکی از اصلی ترین علل بروز بیماری های قلبی و عروقی در جوامع امروزی است به همین دلیل خیلی از افراد با حذف این مورد سعی کردند که سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرند. درست است که شیرینی ها دارای مضرات فراوانی هستند اما خوردن این خوراکی ها به خاطر طعم شیرینی که دارند به قدری لذت  لذت بخش است افراد ترجیحمی دهند که ضرر های آن را نادیده بگیرند و از آن ها به عنوان میان وعده استفاده کنند.

با وجود نرم افزار های پیشرفته ای که امروزه روی کار آمده اند افراد می توانند به راحتی میزان کالری هر یک از مواد خوراکی که در طول روز از استفاده می کنند را به طور دقیق اندازه گیری نمایند به همین دلیل گرایش مردم به سمت خوراکی هایی رفته است که علاوه بر میزان کالری کمی که دارند طعم خوب و جذابی داشته باشند. شیرینی های رژیمی نیز بر همین اصل ساخته می شوند تا افراد بتوانند از طعم لذیذ شیرینی لذت ببرند و در عین حال رژیم غذایی خود را خراب نکنند.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین خوراکی هایی که افراد به عنوان میان وعده از آن ها استفاده می کنند مانند انرژی بار ها و پروتئین بار ها آشنا کنیم و از مواد تشکیل دهنده آن ها خدمتتان بگوییم تا شما بتوانید با خیالی آسوده از آن ها تغذیه کنید.

انرژی بار به چه معنا است؟

انرژی بار ها همان طور که از نامشان پیدا است مکمل هایی هستند که بسیاری از ورزشکاران و به طور کلی تر کسانی که سوخت و ساز بدنشان بالا است از آن ها استفاده می کنند. پایه اصلی این خوراکی ها مواد غذایی بی ضرری مثل مغز ها و غلات هستند که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشند. این محصولات به خاطر ترکیباتی که دارند توانایی تامین انرژی مورد نیاز شما در طول روز را دارند به همین دلیل یکی از محبوب ترین میان وعده های مورد استفاده مردم هستند.  جالب است بدانید که ورزشکاران استقامتی بیشتر از سایر افراد از این محصولات استفاده می کنند چون علاوه بر ایجاد احساس سیری در آن ها کاملا بی ضرر هستند.

بار کرانبری: در پخت این بار ها علاوه بر کرانبری از بادام، عسل، جو پرک و کره بادام زمینی استفاده می شود که هیچ یک از این مواد قند و چربی ندارند. ترکیب طعم شور و شیرین این بار ها باعث جذابیت 2 چندان این محصولات شده است به طوری که یکی از پر طرفدار ترین محصولات اچ بی سوئیت همین بار کرانبری آن ها می باشد. هر عدد از این شیرینی ها دارای 140 کالری می باشد و می تواند شما را تا چندین ساعت سیر نگه دارد.

پروتئین بار به چه معنا است؟

پروتئین بار ها محصولاتی هستند ک از موادی که دارای میزان بالایی پروتئین می باشند تشکیل شده است به عبارت ساده تر موادی مانند شیر، تخم مرغ و سویا از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن ها هستند و برای کسانی که فعالیت های بدنی سنگینی در طول روز دارند یک میان وعده مناسب و در عین حال مقوی می باشند. بسیاری از ورزشکاران و یا کسانی که رژیم های چربی سوزی دارند طبق توصیه پزشک از این خوراکی ها استفاده می کنند تا کمبود پروتئین خود را از این طریق تامین نمایند.

در ادامه تعدادی از پرطرفدار ترین پروئتین بار ها را با میزان کالری آن ها خدمتتان معرفی می کنیم:

کوکی پروتئینی: در پخت کوکی های پروتئینی از پودر پروتئین به جای آرد استفاده می شود به همین دلیل یکی از کم کالری ترین میان وعده های موجود هستند. جالب است بدانید که در این کوکی ها شکر استویا جایگزین شکر معمولی شده است در نتیجه افرادی که مشکلات قند یا دیابت دارند هم می توانند از کوکی ها استفاده کنند که هر عدد از کوکی های پروتئینی اچ بی سوئیت حدودا 50 کالری دارد.

خرید از اچ بی سوئیت

مجموعه اچ بی سوئیت با تولید محصولات سلامت محور اقدام به پخت شیرینی هایی کرده است که هیچ گونه ضرری به سلامت افراد وارد نمی کنند. این شیرینی ها بر پایه شکر استویا پخته می شوند به همین دلیل کاملا رژیمی می باشند. افراد دیابتی که مشکل قند دارند نیز می توانند از این شیرینی های خوشمزه و در عین حال بی ضرر به عنوان میان وعده استفاده کنند بدون آن که نگرانی از بابت مواد تشکیل دهنده آن ها داشته باشند.

به طور کلی مجموعه اچ بی سوئیت از آرد جو و آرد کلم به جای آرد معمولی استفاده می کند تا علاوه بر بالا بردن سطح کیفیت خوراکی های خود بتواند شیرینی های بی ضرری تولید کند. همچنین روغن های گیاهی پایه اصلی شیرینی های این مجموعه می باشد.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر