;
coinex

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

قورباغه بدون تردید یکی از جذاب ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی در سالیان اخیر بوده است. در ادامه اخبار فصل دوم سریال قورباغه را بررسی خواهیم کرد.

قورباغه یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. این سریال طی سال های 98 و 99 ساخته و از اواخر سال 99 تا ابتدای سال 1400 به مرحله توزیع در شبکه نمایش خانگی رسید.

البته پخش قورباغه بی حاشیه نبود و در ابتدای امر سازندگان قورباغه برای پخش آن به مشکلات عدیده ای برخورد کرد. ابتدا قرار بود قسمت اول این سریال در 24 آذر 1399 منتشر شود، ولی با دستوری قضایی پخش سریال متوقف شد. نهایتا اما با پیگیری های انجام شده قسمت اول سریال در 3 دی ماه 1399 منتشر شد. قسمت اول این سریال برداشتی آزاد از فیلم نفرت محصول 1995 فرانسه است. در ادامه اخبار فصل دوم سریال قورباغه را بررسی خواهیم کرد.

فصل دوم سریال قورباغه

تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

پخش قسمت اول سریال قورباغه، اگرچه شور و شوق و علاقه عمومی را به خود جلب کرد، اما بعد از پخش 3 قسمت بار دیگر پخش این مجموعه که حالا در قامت یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی شناخته می شد متوقف شد. در روز 16 دی ماه 1399 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه از توقیف سریال قورباغه خبر داده و گفت:

 اصل سریال و مجوزهای قانونی برای پخش یا عدم پخش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود و در این رابطه قوه قضاییه دخالتی ندارد. فارغ از اینکه این سریال در شبکه خانگی یا جای دیگری می‌خواهد پخش شود، ابهامی در منش مالی تمین‌کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود.

اسماعیلی عنوان کرده بود که شائبه هایی درباره فساد مالی در این سریال وجود دارد. پیش از این موضوع و قبل از پخش قسمت اول این سریال، تاخیرهای چندباره در پخش سریال موجب انتقاد و عصبانیت سیدی شده بود. نهایتا اما این شائبه ها برطرف شده و پخش سریال از سر گرفته شد. در ادامه با بررسی داستان فصل اول، به فصل دوم سریال قورباغه ، بازیگران و تاریخ پخش فصل 2 قورباغه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

فصل دوم سریال قورباغه

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

قورباغه اما در زمان پخش خود مسیر بدل شدن به یکی از بهترین در ژانر جنایی معمایی را پیمود. قورباغه به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و طرفداران زیادی داشت و قسمت چهاردهم این سریال با امتیاز 9.2 در سایت IMDb بهترین قسمت این سریال شناخته شد و قسمت آخر آن نیز با امتیاز 7.6 ضعیف ترین اپیزود این سریال لقب گرفت. البته در مجموعه با امتیاز 8.2 این سریال میانگین خیلی خوبی ثبت کرده است.

قورباغه اما آن قدر خوب بوده که حتی تمجید زبان تیز و برنده مسعود فراستی، منتقد سرشناس سینما را نیز در پی داشته است! البته سخنان فراستی شاید در نظر اول تمجید آمیز جلوه نکند اما با سابقه ای که فراستی در توصیف تولیدات سینمای ایران دارد باید اذعان کرد که این سخنان که در ادامه می خوانید، واقعا نوعی تمجید به شیوه فراستی محسوب می شود. او در برنامه هفت درباره قورباغه و هومن سیدی می گوید:

به نظر من، قورباغه خیلی کار بدی نیست. به نظرم در مورد این سریال و به خصوص در زمینهٔ کارگردانی می‌توان در مورد آن حرف زد. به نظرم سیدی از فیلم قبلی‌اش جلوتر آمده‌است، اما فیلمنامهٔ آن ضعف دارد.

پایان بندی سریال و برخی پیچ و خم های فصل اول و صد البته تیتراژ پایانی قسمت آخر، شک و شبهه های فراوانی درباره ادامه این سریال و ساخت فصل دوم سریال قورباغه را رونق بخشیده است. درواقع با وجود اینکه برخی از کلیدی ترین شخصیت های سریال نظیر نوری و خواهرش و یا رامین از سریال حذف شده اند، ولی شخصیت هایی چون فرانک، آباد و یا شمس آبادی از جمله مواردی هستند که به آن صورت به آن ها پرداخته نشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های ترکی 2021

تیتراژ پایانی قسمت آخر سریال سکانس هایی از این شخصیت ها را به تصویر می کشید که حس ادامه یافتن داستان را به مخاطب منتقل می کرد. البته هنوز از سوی عوامل تهیه هیچ اطلاعی درباره فصل دوم سریال قورباغه یا اسپین آفی برای آن اعلام نشده است.

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات
تاریخ پخش فصل 2 قورباغه

از همین حالا منتقدان نظرات مختلف و متفاوتی درباره ادامه سریال ابزار داشته اند و برخی با تجربه ناموفق سریال های چون شهرزاد در فصول دوم سوم، ادامه قورباغه به عنوان یک سریال پرطرفدار و از بهترین سریال های 1400 را یک اشتباه قلمداد می کنند. در مقابل اما گروهی معتقدند قورباغه پتانسیل بالایی برای گسترس به فصول بیشتر را دارد.

موفقیت تجاری قورباغه در فصل اول که بنابر آمارها در تمام هفته های پخش (جز یک هفته) در صدر پربازدیدترین محصولات در حال پخش نماوا بوده است نیز انگیزه دیگری برای تهیه کنندگان قورباغه است تا به ساخت فصل دوم سریال قورباغه متمایل شوند. ابلته به نظر می رسد همه چیز به هومن سیدی بستگی داشته باشد. چراکه نه تنها نویسنده و کارگردان اثر اوست، بلکه تنها شخصیتی که امکان پردازش بیشتر در فصل دوم را دارد شخصیت شمس آبادی با بازی هومن سیدی است.

آنطور که دیدید رامین فیاضی (صابر ابر) در سفر به تایلند برای یافتن بذر قورباغه، مرگی شاعرانه در زیر بارش قورباغه ها و ماهی ها از آسمان داشت. ابر گرفتار یک توطئه پیچیده شد و به سختی مجروح شد. در تیتراژ پایانی اما سکانس هایی از آزادی شمس آبادی از زندان دیده می شد که به نظر نوید بخش تدارک برای تولید فصل دوم سریال قورباغه به نظر می رسید.

حال باید دید در نبود نوری، رامین و البته لیلا به عنوان کلیدی ترین شخصیت های قورباغه، آیا داستان قورباغه در فصل دوم خود با شمس آبادی و فرانک و آباد به خوبی شکل می گیرد؟ یا قرار است شخصیت های تازه ای به قورباغه اضافه شود! هرچه باشد تا انتشار اطلاعات بیشتری درباره فصل دوم سریال قورباغه صبر کنیم. باید دید آیا چیزی از تاریخ پخش فصل 2 قورباغه منتشر خواهد؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

فصل یک قورباغه

داستان فصل یک در یک روز چهارشنبه سوری از سه دوست به نام های رامین با بازی صابر ابر، فرید با بازی اشکان حسن پور و جواد با بازی شهروز دل افکار آغاز شد. این سه که در شهرک اکباتان می چرخند، با یک مامور زخمی و در حال فوت مواجه می شوند و رامین سلاح این مامور را میدزدد. این سه تا پایان شب تصمیم می گیرند با این سلاح به قول خودشان حرکتی زده و بار خود را ببندند.

ایده دزدی را فرید و جواد می دهند و رامین آن را به خانه نوری (نوید محمدزاده) همکلاسی دوران کودکی خود راهنمایی می کند که اگرچه در کودکی فردی عادی بوده است، حال به فرد پولدار و مرموزی بدل شده است. اما اتفاقات عجیبی که در آنجا رخ می دهد از قدرت عجیب صاحب خانه حکایت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نوید محمدزاده کدامند؟

ازدواج نویدمحمدزاده و فرشته حسینی

بازیگران سریال قورباغه در فصل اول

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات
تاریخ پخش فصل 2 قورباغه
صابر ابر رامین فیاضی
نوید محمدزاده نوری
سحر دولتشاهی فرانک بهرامی
فرشته حسینی لیلا
هومن سیدی امیرعلی شمس‌آبادی
مهران غفوریان کیان
آناهیتا افشار نگار
اسماعیل سلطانیان ناصر فیاضی
یونا تدین رامین (کودکی)
محمدامین شعرباف سروش قلی پور
نیما مظاهری آباد
شهروز دل افکار جواد عزیزی
اشکان حسن پور فرید
یدالله شادمانی ابوالفضل
پیمان میرزایی حسن
مانلی رسولی لیلا
معین شاه چراغی سعید
هادی تسلیمی فرهاد
محمد بوربور افشین
بیتا فرید دوست رامین
امیر پرویز تبریزچی فواد
نفس محمدی نفس، زری

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بازیگران و تاریخ پخش فصل 2 قورباغه

با توجه به اینکه صابر ابر (رامین) نویدمحمدزاده (نوری) و فرشته حسینی (لیلا، خواهر نوری) از سریال حذف شده اند، به نظر می رسد داستان فصل دوم حول محور دیگر چهره های سرشناس و باقی مانده سریال جریان پیدا کند. از این چهره های سرشناس و البته موثر بر داستان در فصل اول باید بالطبع و در درجه اول به شمس آبادی و تیمش اشاره کرد که در فصل اول حضور آنچنان مهم و جدی نداشت و به نظر می رسد جای کار بسیاری داشته باشد.

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات
تاریخ پخش فصل 2 قورباغه

بر این ها فرانک و آباد (نیما مظاهری) را اگر بفزاییم، به نظر فصل دوم سریال هم می تواند آبستن وقایع جالبی باشد. البته بعید نیست اتفاقات عجیبی سبب بازگشت برخی کاراکترها شود، شاید این بار هم رامین به لطف غلظت خون از مرگ نجات پیدا کند. حال و به فرض ساخت فصل دوم سریال قورباغه، باید از حضور قطعی هومن سیدی و سحر دولتشاهی اطمینان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل 2 قورباغه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام.مسخره کردین برای یه اطلاع رسانی بابت تاریخ پخش فصل ۲ همه رو با یه تیتر و هی در ادامه خواهیم پرداخت خواهیم پرداخت علاف کنین آخرشم یه مطلب درست حسابی بابتش ندین؟

    پاسخ

    واقعا متاسفم که فقط یه تیتر می زنید که مردمو بکشونین تو سایتتون، چند تا هد لاین فصل دوم هم می زنین، آخرشم می گید باید ببینیم اطلاعات بیشتر چی بدستمون می رسه.
    این ظلم به مخاطبب شماست، دارید وقت و توجه مخاطب رو دزدی می کنید.

    پاسخ

    سلام بنظر بنده نوید محمد زاده در فصل دوم باشه چون همش در افکار صابر ابر ظاهر میشه یا اینکه بتونه در پیدا کردن بقیه مواد قورباغه به صابر کمک کنه
    ولی من اصلا دوست‌ نداشتم نوید اینجوری از توی فیلم حذف بشه یعنی بی معنی بود ینفر با اون همه قدرت به این سادگی دم به تله بده وبراحتی بمیره این فیلم خیلی قشنگتر میشد باشه
    من تا فیلمو ندیده بودم اصلا از فیلمای ایرانی خوشم نمیومد یعنی اینکه از نقش‌ها و متن فیلما زیاد خوشم نمیومد ولی با دیدن اولین قسمت از این سریال من تا قسمت ۹ یک ‌شبه دیدم و در روز دوم تمام فیلمو اصلا باور نمیشد اقای هومن سیدی به زیبایی یه همچین فیلمیرو ساخته باشه واقعا آفرین داره خسته نباشید
    برای دیدن فصل دوم این سریال لحظه شماری میکنم باتشکر

    پاسخ

    سلام ممنون از اطلاعاتی که در دسترس بینندگان این سریال جذاب قرار میدین اما من هم به عنوان یکی از مخاطبای این سریال جذاب باید بگم که اگه فصل دوم این سریال منتشر بشه امکان اینکه باز هم رامین فیاضی زنده بمونه هست چون توی سکانس بعدی سر میز مردگان ننشسته بود علی رغم اینکه همشون میخواستن بهشون بپیونده اون اونجا نبود و ب نظرم راه رو برای زنده نگه داشتنش تو فصل بعد باز گذاشتن ممنون از سایت خوبتون و توضیحات کاملتون

    پاسخ