;
coinex

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی خود قابلیت های جذابی ارائه داده است. در ادامه با نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام با ما باشید.

اینستاگرام سال گذشته قابلیت زیرنویس خودکار را برای ویدیوهای IGTV اضافه کرد تا منجر به بهبود تجربه کاربری بهترین شود. اکنون این قابلیت برای بخش استوری در اینستاگرام نیز در دسترس قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم به نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام بپردازیم.

ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند ویدیوهای استوری را نیز مانند IGTV با زیرنویس منتشر کنند. در واقع صحبت های یک ویدیو به طور خودکار به صورت نوشتاری درخواهد آمد که به آن اتوکپشن یا زیرنویس خودکار می گویند.

این شبیه به قابلیت زیرنویس خودکار یوتیوب است که از مدت ها پیش ارائه شده است و حالا تجربه کاربری عمیق تری در اینستاگرام را سبب خواهد شد. برای آموزش نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوی اینستاگرام با ما باشید.

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

اینستاگرام در مدت اخیر، قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله این موارد می توان به نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام، ریمیکس اینستاگرام و لایو روم اینستاگرام اشاره کرد. اخیرا حتی اخباری مبنی بر تمایل فیسبوک به ارائه اینستاگرام کودکان مطرح شده است که ایده عجیب و پرحاشیه ای به نظر می رسد.

در حال حاضر و در نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام برای کاربران برگزیده ای که از این ابزار بهره مند شده اند، یک استیکر ساده در دسترس است که با انتخاب آن و برای کاربران انگلیسی زبان، قابلیت اتوکپشن فعال می شود.

این ویژگی آن طور که اینستاگرام اعلام کرده است به زودی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی در دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت. بنابر اعلام اینستاگرام به زودی امکان استفاده از زیرنویس خودکار در ریلز اینستاگرام نیز فراهم خواهد شد. در ادامه برای نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

 

اضافه شدن زیرنویس خودکار به بخش IGTV باعث تجربه کاربری بهتری از اینستاگرام برای عموم افراد شد. این ویژگی جدید، اینستاگرام را به یک شبکه اجتماعی با شمولیت بیشتری بدل کرد و افراد کم شنوا و ناشنوا و یا حتی افرادی که تسلط خوبی به انگلیسی ندارند، می توانند از ویدیوهای منتشر شده استفاده کنند.

اگرچه این قابلیت به IGTV محدود بود، حالا به استوری های اینستاگرام نیز رسیده است و به نظر می رسد در آینده به بخش های دیگری نیز تعمیم یابد. این ویژگی این مزیت را دارد که در مواردی که نمی توانیم ویدیوهای IGTV یا استوری را با صدا ببینیم، با فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام از محتوای ویدیو آگاه شویم.

در فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام ، کاربران به تناسب نیاز و سلیفه خود می توانند زیرنویس های خودکار را از نظر رنگ، فونت، سایز نوشته و موارد دیگر به سادگی تنظیم کنند.

همچنین امکان ویرایش متن زیرنویس ها از نظر علایم نگارشی یا غلط های املایی نیز وجود دارد. بی شک زیرنویس خودکار دقت بالایی ندارد و خصوصا وقتی گفتار ویدیو با لهجه خاص یا حتی گفتاری غیرعادی باشد طبیعتا خطاهای زیرنویس بیشتر خواهد شد. در نتیجه موضوع ویرایش کپشن در این موارد مهم تر نیز خواهد بود.

در حال حاضر، گزینه ای برای هایلات کردن متن در اختیار کاربران قرار داده نشده است، ولی برای بهتر دیده شدن کپشن ها می توانید از سایر ابزارهای موجود به سادگی هرچه تمام تر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

شاید برایتان پیش آمده باشد که در موقعیتی باشید که نتوانید ویدیو را با صدا گوش کنید و در عین حال به هدفون و هنزفری نیز دسترسی نداشته باشید و الزامی باشد که ویدیو را ببینید. در این شرایط وجود زیرنویس برای یک پست، استوری یا IGTV می تواند جالب توجه باشد.

به عنوان یک برند یا صاحب کسب و کار در اینستاگرام، محتوای اینستاگرام شما باید تا حد ممکن فراگیر باشد و زیرنویس فیلم های ویدیویی و اینستاگرام می تواند به دستیابی به آن کمک کند. اینستاگرام پیش از این اهمیت زیرنویس محتوا را در ارائه قابلیت زیرنویس خودکار IGTV نشان داد.

برای مقایسه، یوتیوب توانایی افزودن زیرنویس بسته به هر فیلم بارگذاری شده در پلتفرم خود را دارد. از موفقیت این قابلیت در مورد یوتیوب می توان به خوبی فهمید که این قابلیت با استقبال عمومی مواجه می شود و بر همین اساس اینستاگرام نیز به ارائه این قابلیت اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

Instagram Threads : نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام
آموزش فعال کردن زیرنویس استوری اینستاگرام

به جای گوش دادن به استوری در اینستاگرام و نوشتن زیرنویس با یک ابزار خاص، در وقت خود صرفه جویی کنید. شما با استفاده از اینستاگرام Threads می توانید این کار را انجام دهید.

Threads در اکتبر 2019 راه اندازی شد و افزونه ویژگی Close Friends است. در نهایت این برنامه یک دوربین و برنامه پیام رسانی است که برای همراهی با دوستان نزدیک در اینستاگرام طراحی شده است.

هنگام راه اندازی Threads اینستاگرام آن را راهی به عنوان حلقه کوچکتر دوستان شما و برای برقراری ارتباط بیشتر در طول روز توصیف کرد. در نتیجه شما می توانید آنچه را که انجام می دهید و دوست دارید از طریق عکس و فیلم به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

 دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

افزودن زیرنویس خودکار به ویدیوهای اینستاگرام

Threads به شما در صرفه جویی در وقت و در عین حال ایجاد محتوای فراگیر کمک می کند. برای فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام یا دیگر بخش های اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله شماره 1: Threads from Instagram را نصب کنید.

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام
آموزش فعال کردن زیرنویس استوری اینستاگرام

مرحله شماره 2: برنامه را باز کنید. هنگامی که یادداشت های ویدیویی را باز می کنید، روی  Try it کلیک کنید تا در عمل مشاهده کنید.

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام
آموزش فعال کردن زیرنویس استوری اینستاگرام

مرحله شماره 3: هنگام مکالمه یک فیلم ضبط کنید، سپس چند ثانیه صبر کنید تا زیرنویس خودکار ظاهر شود. شما همچنین می توانید یک ویدیوی موجود را از گالری خود بارگذاری کنید، Threads همچنان زیرنویس ها را برای ویدیوی از پیش ضبط شده شما تولید خواهد کرد!

مرحله شماره 4: آن را با دوستان نزدیک خود مستقیما از Threads به اشتراک بگذارید یا دکمه بارگیری را فشار دهید تا در تلفن ذخیره شود. شما می توانید ویدیوی Threads خود را درست مثل هر ویدیوی دیگر هم در استوری و هم در فید خود بارگذاری و به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه استفاده زیرنویس استوری اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر