;
coinex

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021 ، 2022 و سال‌های بعد ؛ آینده Pi چگونه است

پیش بینی قیمت پای نتورک کار دشواری است، ما در این مقاله تلاش می کنیم درباره این رمز ارز و احتمالات مربوط به قیمت آن در آینده صحبت کنیم، با ما باشیم.

رمزارز پای نتورک یکی از جدیدترین سکه های دیجیتال است که توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. برخی از کاربران آن را راهی برای آشنایی درگیر شدن در ارزهای رمزنگاری شده از ابتدا و سودآوری در آینده می دانند، دقیقا به همان روشی که متولیان اولیه بیت کوین سودهای عظیم حاصل از استخراج و نگهداری بدست آورده اند. با اینحال، برخی پای را مانند یک کلاهبرداری چند سطحی تشبیه کرده اند که هیچ ارزشی ندارد.

اما در ابتدا باید توضیح داد که پای نتورک چیست و چگونه کار می کند؟ آیا این رمزارز می تواند یک سرمایه گذاری بالقوه خوب برای آینده باشد، یا خیر، ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد درباره پیش بینی قیمت پای نتورک، قیمت احتمالی پای نتورک 2021 و به طورکلی آینده Pi Network صحبت کنیم.

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پای نتورک چیست؟

پای نتورک یک پروژه ارز دیجیتال است که هدف آن نگه داشتن دسترسی به استخراج برای همگان است، از آنجا که نسل اول رمزارزها مانند بیت کوین آنها را از دسترس کاربران روزمره دور کرده است. پای نتورک که توسط تیمی از فارغ التحصیلان استفورد ساخته شده است، کاربران را قادر می سازد با استفاده از برنامه تلفن همراه خود سکه ها را استخراج کنند.

فاز یک این پروژه در سال 2019 در 14 مارس با یک اپلیکیشن استخراج رایگان راه اندازی شد. تا ژوئن 2019، این شبکه بیش از 100 هزار کاربر فعال داشت و یک سال بعد از آن با راه اندازی فاز 2، کاربران آن به بیش از 3.5 میلیون افزایش یافت. این برنامه برای تامین منبع مالی پروژه از ماه مه سال 2020 تبلیغات خود را آغار کرد. تعداد کاربران در مارس 2021 به 14 میلیون نفر رسید، اما در فوریه این عدد 12 میلیون رسید.

در حقیقت پای نتورک ارز رمزنگاری شده ای است که در شبکه Pi اجرا می شود و مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، Pi برای محافظت از کمبود آن به گونه ای تنظیم شد که به نصف برسد. نصف کردن به این معناست که زمانی تعداد سکه هایی که یک ماینر برای پردازش معاملات جدید دریافت می کند با رسیدن به یک مرحله مشخص به نصف کاهش می یابد.

میزان استخراج پای نتورک، با رسیدن به 100 هزار کاربر از 1.6 π در ساعت به نصف کاهش یافت. وقتی به یک میلیون رسیده دوباره به 0.4 π در ساعت کاهش یافت و هنگامی که به 10 میلیون رسید به 0.2 π رسیدو این نصف ادامه پیدا می یابد و در یک میلیارد کاربر به صفر می رسد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک

در مرحله دوم پروژه این شرکت، کاربران می توانند داوطلب شوند و نرم افزار دسکتاپ پای را در رایانه خود نصب کنند. اما چه زمانی فاز 3 راه اندازی می شود، آیا در سال 2021 این اتفاق خواهد افتاد، طبق آنچه توسعه دهندگان گفته اند هنوز شروع مرحله سوم قابل تعیین نیست و بستگی به پیشرفتی دارد که در مرحله دوم انجام خواهد شد.، بنابراین همچنان آینده ارز دیجیتال پای نتورک در هاله ای از ابهام قرار دارد. در ادامه راجع به قیمت ارز دیجیتال پای نتورک نیز صحبت خواهیم کرد.

برخلاف گره ها در شبکه هایی مانند بیت کوین یا اتریوم که از پروتکل های اثبات کار استفاده می کنند، گره های پای معاملات را در یک دفتر توزیع شده تایید می کنند.

گره های پای محافل یا گروه های امنیتی متشکل از سه تا پنج نفر مورد اعتماد را برای هر یک از کاربران شبکه ها تشکیل می دهند. این محافل امنیتی یک شبکه اعتماد جهانی ایجاد می کنند که از کلاهبرداری در معاملات جلوگیری می کند، زیرا معاملات تنها در دفتر مشترک قابل تایید هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده Pi Network : قیمت رمزارز پای در آینده

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021 ، 2022 و سال‌های بعد ؛ آینده Pi چگونه است

اگر به دنبال چگونگی نحوه خرید Pi Coin هستید، باید بگوییم هنوز امکان پذیر نیست. کاربرانی که ارز رمزنگاری شده پای را استخراج کرده اند، تنها در صورت انتقال آن به یک بلاکچین کاملا غیر متمرکز، قادر به برداشت یا مبادله سکه های خود در مرحله سوم پروژه هستند. طبق آنچه در وب سایت این پروژه آمده است، پای نمی تواند در فاز آزمایشی منتقل شود چراکه می تواند این امر باعث این شود که حساب های جعلی به جمع آوری غیرقانونی بپردازند. انتظار می رود تعادل حساب پای هنگامی که به شبکه اصلی منتقل شود، رعایت شود.

در نتیجه، پای کوین هنوز برای تجارت در هیچ یک از مبادلات ارز رمزنگاری شده یا سیستم عامل معاملات در دسترس نیست. بنابراین همانطور که مشخص است، آینده Pi Network هنوز مبهم می باشد.

با توجه به احتمالات در آینده ارز دیجیتال پای نتورک ، دارندگان می توانند کنترل کامل کیف پول خصوصی و عمومی خود را در دست بگیرند و از سکه برای خرید محصولات و خدمات در بازار همتا به همتا پای استفاده کنند یا آن را با ارز فیات مبادله کنند. بدون این کلیدها کاربران نمی توانند ارزی را که در درست دارند انتقال دهند یا هزینه کنند.

اپ تلفن همراه پای به عنوان یک کیف پول ارز رمزنگاری شده، به شماره تلفن کاربر یا حساب فیس بوک مرتبط است. مانند سایر بلاک چین ها، بلاکچین پای به کیف پول های خارجی این امکان را می دهد که سکه های پای را نگه دارند و با ارسال معاملات مستقیم به بلاکچین، با آنها معامله کنند. با اینحال، برخلاف سایر بلاک چین ها ، توسعه دهندگان آن هنوز کد منبع آن منتشر نکرده اند که این خود این مسئله نیز آینده ارز دیجیتال پای نتورک بیشتر مبهم می سازد.

در دسامبر سال 2020، توسعه دهندگان پای برای پیشبرد بهتر آینده ارز دیجیتال پای نتورک یک جلسه بارش فکری برگزار کرد که در به کاربران اجازه داده شد ایده های خود درباره پروژه مطرح کنند و کاربران دیگر را نیز درگیر این برنامه قرار دهند.

متولیان اولیه این پروژه درحال جمع آوری ارزهای پای هستند با این انتظار قیمت رمزارز پای در آینده پس از اجرای مرحله 3 به شدت افزایش یابد. اگرچه میزان استخراج سکه به نصف کاهش یافته است، کاربران می توانند با اتصال به سایر ماینرهای فعال نرخ استخراج خود را افزایش دهند. کاربران جدید تنها در صورت داشتن کد ارجاع از کاربر دیگر می توانند به شبکه پای بپیوندند. با اینحال همچنان آینده ارز دیجیتال پای نتورک تا زمان اتصال آن به شبکه اصلی مبهم است و امید به داشتن قیمت های بالا در آینده صرفا یک حدس خوشبینانه است و پیش بینی قیمت پای نتورک کار پیچیده ای است که بعدتر به آن بازخواهیم گشت.

توسعه دهندگان این پروژه همچین ادعا می کنند که امنیت پای توسط شبکه های شخصی افزایش می یابد و کاربران را ترغیب می کند تا دوستان و خانواده خود را بیاورند که این تردید را به وجود می آورد که این یک طرح بازاریابی یا هرمی چند سطح است. با اینحال این نکته شایان ذکر است که کاربران فقط از طریق شبکه های مستقیم خود می توانند سکه کسب کنند و نه از طریق شبکه های اتصلات خود مانند طرح های هرمی.

برخی از ناظران به درحال پیش بین قیمت احتمالی پای نتورک 2021 و به طورکلی  قیمت رمزارز پای در آینده هستند، بد نیست اکنون نگاهی به پیش بین کارشناسان از قیمت ارز دیجیتال پای نتورک بیاندازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک برای سال های 2025-2021

همانند سایر سکه های دیجیتال در زمان راه اندازی، قیمت ارز دیجیتال پای نتورک احتمالا در سطح نسبتا کمی دربرابر دلار آغاز خواهد شد و با رشد استفاده از آن افزایش می یابد.

در زمان نگارش این مقاله در تاریخ 18 مارس پیش بینی قیمت پای نتورک را سایت Digitalcoinprice.com در سالهای بین 2025-2021 کرده است. طبق این پیش بینی، قیمت احتمالی پای نتورک 2021 در حدود 0.0107 دلار خواهد بود و در سال 2020 قیمت ارز دیجیتال پای نتورک به 0.0127 دلار خواهد رسید و نهایتا در سال 2025 این قیمت به 0.0212 افزایش خواهد یافت. اما قیمت رمز ارز پای در آینده پس از آن به طور متوسط تا سال 2028 به 0.0319 خواهد رسید.

پیش بینی قیمت پای نتورک
قیمت ارز دیجیتال پای نتورک

با اینحال، در تاریخ 19 مارس ، این وب سایت تمام اطلاعات قیمت رمز ارز دیجیتال پای نتورک را حذف کرد. در این بین الگوریتم والت اینوستر قیمت احتمالی پای نتورک 2021 در بهترین حالت 0.0132 و در بدترین حالت در 0.00743 خواهد بود.

بسته به تعداد کاربران ارزهای رمزنگاری شده و مبادلاتی که پای در پیش می گیرند، البته می تواند این قیمت متغیر باشد، مثلا بعضی جاها در پیش بینی قیمت احتمالی پای نتورک 2021 حتی آن را یک دلار قیمت گذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

چه زمانی سکه های پی وارد بازار می شوند؟

برنامه ریزی شده است که ارز رمزنگاری شده پای در فاز سوم توسعه شبکه خود راه اندازی شود. البته تاریخ راه اندازی هنوز تعیین نشده است.

پیش بینی قیمت پای نتورک در آینده

پای اکنون هیچ ارزش و قیمت مشخصی ندارد و در صرافی قابل معامله نیست. پیش بینی قیمت پای نتورک قبل از عرضه دشوار است ، اما براساس برخی از پیش بینی ها که پیشتر مطرح کردیم قیمت آن می تواند در حدود 0.1 دلار باشد.

آیا قیمت پای در آینده افزایش می یابد؟

جهت قیمت پای به محبویت آن در بین سرمایه گذاران ارز رمزپایه بستگی دارد. در صورت ادامه فعالیت بازارهای گسترده ارزهای ارزهای رمزنگاری شده، احتمال افزایش قیمت پس از راه اندازی وجود دارد، زیرا پروژه های جدید علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.

آیا سکه پای سرمایه گذاری خوبی در آینده است؟

همانطور که پیشتر گفتیم هم اکنون سرمایه گذاران قادر به معامله سکه های پای نیستند. اگر انتظار دارید که این پروژه ارز رمزپایه در دسترس را با موفقیت راه اندازی کند می توانید در استخراج سکه مشارکت داشته باشید. متناوبا، می توانید صبر کنید تا آن را از طریق صرافی آنلاین خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

جمع بندی

رمزارز پای یکی از جدیدترین سکه های دیجیتال است که اخیرا در بین بسیاری محبوب شده است. این رمزارزها البته همچنان قابل معامله نیستند و باید تا گذار از مرحله آزمایشی آن صبر کنیم. قیمت احتمالی آن مانند تمام سکه های دیجیتال در شروع کار کمتر از یک دلار خواهد بود.

با اینحال درصورت استقبال کاربران از این رمزارز قیمت آن می تواند سریعا افزایش یابد. (لازم به ذکر است هرگونه پیش بینی قیمت پای نتورک صرفا براساس حدس و گمان است).

ما در این مقاله تلاش کردیم هر آن چیزی که می تواند در آشنایی شما با این رمزارز جدید کمک کند را مطرح کنیم، امیدواریم که توانسته باشد به شما اندکی کمک کرده باشد. اگر مسئله و یا نکته ای وجود دارد که آن را ذکر نکردیم، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: capital

نظر شما درباره پیش بینی قیمت پای نتورک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (99 نظر)

    همین الان pi network رو دانلود کن و با کد معرف (alihdt) ثبت نام کن تا این ارز رو ماین کنی.
    قیمتش حدود ۱۱۰ دلار است. حتی اگه اسکم هم بشه شما ضرری نکردید.

    پاسخ

    سلام قیمت پای چقدر است
    مه سه سال سکه هایم را لاک کردم چگونه میتوانم این هارا از لاک بکشم میشه کمک کنین
    کد معرفم qusiahaidari همیشه در حال استخراجم

    پاسخ

    با کد دعوت ali257
    وارد بشید

    پاسخ

    سلام دوستان
    زمانی زیادی به پایان پروژه و قیمت گذاری نمونده عجله کنید که تو این زمان محدود پاهای زیادی استخراج کنید احراز هویت هم از طریق کارتهای هویت کشورهای تحریم نشده در اختیار دوستان قرار می گیرد تا از این طریق اهراز هویت شین و ارزهای استخراج شده به کیف پول پای انتقال بدین ضمنا به شایعات دروغین در مورد این ارز توجه نکنید این جماعت زمان معرفی بیت کویین هم همچین اراجیفی میگفتن….کد دعوت در محل خواسته شدهsina121358

    پاسخ

    زمان نصب PI باید کد دعوت saheb2020 رو وارد کنید و این کد رو به دوستانتون بدید.
    تعداد رو ببرید بالا تا سریعتر وارد مرحله ی برداشت پول بشیم.
    خودم حدود 3 ساله که دارمش.
    کد دعوت: saheb2020
    سه شنبه 1401/08/03

    پاسخ

    زمان نصب PI باید کد دعوت saheb2020 رو وارد کنید و این کد رو به دوستانتون بدید.
    تعداد رو ببرید بالا تا سریعتر وارد مرحله ی برداشت پول بشیم.
    خودم حدود 3 ساله که دارمش.
    کد دعوت: saheb2020
    سه شنبه 1401/08/03

    پاسخ

    زمان نصب piبا کد دعوتomidvar1378 معجزه میکنه پولدار شوید

    پاسخ

    سلام،پای تا اواخر 2021 قیمت گذاری خواهد شد و تا چند سال بعد قیمتش بیشتر از 500 دلار خواهد شد،دوستانی که برنامه رو دانلود و نصب کردند لطفاً برای کد معرف این کد رو وارد کنند:Behrooz70h
    تو تلگرام مراحل کامل کار با برنامه رو توضیح میدم
    آیدی تلگرام:
    behrooz_Aziz70@

    پاسخ

    سلام دوستان بری پای رو نصب و فعال کنید ضرر که نداره مطمئن باشید اگر سود نداشته باشه حداقلش ضرری هم نداره برای کد معرف saeedporian بزنید سرعت استخراج بیشتر میشه معرف داشته باشید تشکر

    پاسخ

    خوب اگه قیمت این همه پایین باشد زحمات این همه نفر که باعث میشن پای نتورک پیشرفت کنه به فنا می‌ره یعنی الان من دوسال هست که استخراج میکنم ولی هنوز 2000تا جمع نکردم اگه جوری که شما قیمت را پیش بینی کردید وقتی که همین قیمتی که گفتید بخوره یه نفر میاد یه دوسه ملیون میزاره5000هزار تا میخره خوب اگه اینجوری قیمت بخوره کسی به خودش زحمت نمی‌ده بره فیلتر شکن روشن کنه بره تو برنامه ساعقه رو بزنه استخراج کنه بعد همیشه هم حواسش باشه که از یاد نبره که استخراج نکرده..اگه اینجوری قیمت بخوره کسی استخراج نمیکنه همه منتظر میمون تا قیمت بخوره یه دوسه ملیون بزارن راحت بخرن

    پاسخ

    سلام برای واردشدن به این رمزارزمطمعن(pi netvork)ازاین کدوروداستفاده نماییدmmss911321جهت مشاوره رایگان بااین تماس حاصل فرمایید09113213767

    پاسخ

    سلام دوستان برای اینکه بتونید استخراج پای که به صورت رایگان هست شرکت کنید باید در گوگل پلی برنامه pi رو نصب کنید و در ادامه قبل از باز کردن برنامه یه برنامه فیس بوک لایت هم نصب کنید و ثبت نام کنید رمزتون رو به یاد داشته باشید و حتما باید زمان وارد کردن شماره تلفن ۰۹۸
    که کد ایرانه در اول شماره وارد کنید بعد از ثبت نام فیس بوک وارد pi که قبلا نصب کردید بشید و گزینه اول که ورود با رمز فیس بوک هست رو بزنید و اول شماره تلفن که اولش باز ۰۹۸ و بعد اون رمزی که برای فیس بوک گذاشتین و وارد کنید در مرحله بعد کد دعوت ازتون میخواد کد دعوت Ali09306169784 رو وارد کنید ثبت نام نهایی رو انجام بدین بعد از اون هر ۲۴ ساعت یک بار علامت رعد رو میزنید و استخراج میکنید امیدواروم پولدار بشید تشکر.

    پاسخ

    Wish747 اینم کد منه کسی خواست خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم و ارز استخراج کنیم مرسی .

    پاسخ

    آخه لامصبا مگه شت کوینه 1 دلار نشه؟؟چرت نگید ناموسا

    پاسخ

    دوستان عزیز پای یه پروژه بلند مدت هس و آینده درخشانی داره و بسیار دقیق و حساب شده داره پیش میره الان پای بالای ۳۰ میلیون کاربر فعال داره و این یعنی یه بازار آماده و برای اینکه پس از قیمت گذاری همه روی نیارن به فروش شما میتونید پای های خودتونو به مدت دلخواه خودتون قفل کنید که جلوی عرضه بیش ازحد گرفته بشه و قیمت نزولی نشه، خلاصه دکتر نیکولاس حساب شده داره پیش میاد هرکی میخواد نصب کنه موقع نصب یه کد معرف میخواد شما میتونین کد منو وارد کنید alireza1361z

    پاسخ

    دوستان اگر دوست داشتید بعنوتن کد معرف
    vahidmsg
    رو وارد کنید❤️

    پاسخ

    سلام هروقت خواستید داخل برنامه بره این کد دعوت رو بزنید لطفاًhamedmazraeh

    پاسخ

    سلام هموطنان عزیز
    اگر به آینده درخشان خود و خانواده گرامیتان ارزش قائل هستید و ایمان دارید:به شبکه استخراج پای بپیوندید
    *بدون هزینه و زمان پای استخراج کنید
    خوشحال میشم در صورت تمایل با کد دعوت Reza1366salehi وارد بشید
    لطفآ امام حروف و اعداد به لاتین(انگلیسی)وارد کنید
    ممنون از لطفتون عزیزان

    پاسخ

    سلام زندگی با پای خیلی شیرینه مثل شیرینی پیشنهاد من همین الان با کد کاربری من عضو گروه بزرگ پای شید 01298Agah

    پاسخ

    باتوجه به ۳ سال زمان استخراج وخبرهای نه چندان خوشایند kyc ودلسرد شدن پاینرها در پروژه پای به نظر میرسد پاینرها تمایل بیشتری برای نگهداری ارز پای نداشته باشند ودر کوتاه مدت باعث ریزش ارزش پای خواهد شد

    پاسخ

    سلام
    زمان نصب اونجا که نوشته invite با کد دعوت djfali عضو بشید خودم همیشه فعالم. بخاطر فعالیتم سرعت استخراج شما هم بالا میره.

    پاسخ

    بالینک بنده استارت بزن که دیرمیشه

    minepi.com/zahrabakhtiarytajar

    کدمعرف بنده هم توقسمتinvite

    zahrabakhtiarytajar

    پاسخ

    کد معرف Piactive7 خود برنامه را بزنید تا برای ورد به شما10 پای پاداش دهد منمنون🤑

    پاسخ

    سلام دوستان از کود معرف بنده زمان نصبپ برنامه پای استفاده کنید
    کود معرفDrallahyar

    پاسخ

    سلام دوستان ، اگر قصد پیوستن به تیم من را که دارای سرعت پاداش بالا و حمایت گروهی خوبی است دارید و میخواهید با خیال راحت پاداش رمز ارز جدید pi (پای نتورک ) را دریافت کنید ، لطفا با کد دعوت sadegh3904 ثبت نام کنید درضمن اگر قبل از ثبت نام سئوالی داشتید با این شماره تماس بگیرید من در خدمت شما هستم 09215148046

    پاسخ

    اگر می‌خواهید ثبت کنید با این کد معرف وارد شوید
    Mymagentaali

    پاسخ