;
coinex

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

سریال See در فصل اول خود از موفق ترین سریال های سرویس تازه تاسیس اپل تی وی پلاس بود. این جستار به اطلاعات و اخبار فصل دوم سریال See اختصاص دارد.

فصل اول سریال See در 8 اپیزود چندی پیش به پایان رسید و بسیاری از طرفداران این سریال مشتاق دیدن فصل دوم سریال See هستند. سریال مذکور توسط استیون نایت خلق شده کارگردانی آن در فصل اول بر عهده فرانسیس لارنس بوده است.

به عنوان یکی از سریال های پرطرفدار سرویس نوظهور اپل تی وی پلاس، این داستان علمی تخیلی در فصل اول خود عملکرد خوبی داشت. داستان آن به دنیایی در آینده مربوط است که در آن همه انسان ها کور شده اند و درک اندکی از اتفاقات زمین دارند. نسلی از انسان های دارای قدرت بینایی اما در این وضعیت به وجود می آیند که جادوگر تصور می شوند و تلاش بر این است که به قتل رسانده شوند.

در پایان فصل یک سریال See خود را در قامت یکی از محبوبترین سریال های جهان می دید و حالا طرفداران مشتاقانه به آغاز فصل دوم سریال See می اندیشند. اما از تاریخ پخش فصل 2 سریال See چه می دانیم؟ با ما باشید.

فصل دوم سریال See

تاریخ پخش، داستان و بازیگران

پیش از پرداختن جدی به فصل دوم سریال See اجازه دهید تا اطلاعات و دانسته هایخود از فصل اول را کمی محک بزنیم. در فصل اول سریال See آن طور که به خاطر داریم، جیسون موموآ نقش بابا واس را بازی می کند. رهبر قبیله آلکنی که با زنی اشراف زاده به نام ماگرا ازدواج کرده و پدرخوانده پسر و دختری به نام های کوفون و هانیوا است که برخلاف روال معمول و ارافیان خود بینایی دارند و پدر واقعی شان مردی رازآلود به نام جرلامارل است.

در این وسط یک شکارچی جادوگر به نام تاماکنی جون مسئول انجام کارهای کثیف ملکه کین، حاکم قلمرو پادشاهان پایان است. فصل اول سریال حول تاکتیک های منحصر به فرد شخصیت های اصلی داستان جریان دارد و در تمام مدت رازهایی در مورد پدر واقعی کوفون و هانیوا فاش می شود.

در شرایطی که داستان در پایان فصل اول بسیار هیجان انگیز و جذاب شده است، طبیعتا همه مشتاقانه به تاریخ پخش فصل 2 سریال See می اندیشند و قصد داریم در این جستار اطلاعات مربوط به فصل دو سریال See را بررسی کنیم.

در 7 نوامبر سال جاری بود که اپل رسما اعلام کرد که دستور ساخت فصل دوم سریال See در کنار آثار دیگر این پلتفرم صادر شده است. با این وجود، پیش از این نیز خبر از برنامه های اپل برای ساخت فصل دوم سریال See آمده بود. دستور ساخت فصل اول سریال See در ژانویه 2018 و برای 8 اپیزود داده شده بود. سه اپیزود اول در نوامبر سال جاری و بعد هر هفته یک اپیزود منتشر می شد. باید دید فصل دوم سریال See نیز به همان ترتیب و به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 تهیه و پخش خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

فصل دوم سریال See

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

طبیعتا با محبوبیتی که See در فصل اول خود کسب کرد، اشتیاق برای اطلاع از تاریخ پخش فصل 2 سریال See بسیار خواهد بود. سریالی که در سال 2020 کار خود را با داستانی جذاب آغاز کرد.

ساخت این مجموعه توسط کارگردان و فیلمساز نام آشنای بریتانیایی (خالق پیکی بلایندز) به انجام رسیده است و بدون شک می توان گگفت که سریال See در فصول آتی خود داستان به مراتب گسترده تری خواهد داشت.

اگر از طرفداران See باشید، طبیعتا دوست دارید از تاریخ پخش فصل 2 سریال See مطلع باشید. از همین رو ما آن دسته از اطلاعاتی که د این باره منتشر شده و درک آن ها ضروری است را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های کره ای 2021

داستان و تاریخ پخش فصل 2 سریال See

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

بعد از پایان فصل نخست، طرفداران سریعا طرفداران دنیای See صحبت درباره فصل دوم سریال دیدن را آغاز کردند. سریال دیدن در فصل اول خود توسط استیون نایت ساخته و توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شد و انتظار می رود برای فصل دوم سریال دیدن نیز همین ترکیب را شاهد باشیم. در یک نوامبر 2019 بود که فصل اول این سریال در سرویس استریم اپل تی وی پلاس قرار گرفت.

داستان این مجموعه در دنیای مربوط به آینده جریان دارد که در آن انسان ها بینایی خود را از دست داده و درک کمی از اتفاقاتی که در گذشته های دور در زمین رخ داده است دارند.

در فصل نخست سریال دیدن مشاهده کردیم که جیسون موموآ نقش بابا واس، رئیس قبیله آلکنی را ایفا کرد؛ او با ماگرا (با بازی هرا هیلمار) ازدواج کرده و پدرخوانده کوفون (با بازی آرچی مدکو) و هانیوا (با بازی نستا کوپر) که با قدرت بینایی به‌دنیا آمده‌اند، به‌حساب می‌آید. پدر اصلی این کوفون و هانیوا مردی مرموز به‌ نام جرلامارل است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2020

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

در همین حال جادوگریابی به نام تاماکتی جون (با بازی کریستین کامارگو) نیز در داستان حضور دارد که کارهای کثیف حاکم امپراطوری پایان، ملکه کین را انجام می‌ دهد. بیننده در فصل نخست سریال دیدن، بیشتر شاهد روش‌ های منحصر به‌ فرد شخصیت‌ های اصلی برای بقا است و به رازهایی راجع به پدر اصلی کوفون و هانیوا نیز پی می‌ برد.

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

نزدیک به پایان فصل ابتدایی سریال، کوفون و هانیوا از بابا واس جداشده و رهسپار خانه عجیب جرلامارل می‌ شوند. آن‌ ها عزادار مرگ ماگرا هستند؛ اما در ادامه مشخص می‌ شود که نه‌ تنها ماگرا زنده و سالم است، بلکه به‌ عنوان خواهر ملکه کین، وارث تخت حکومت نیز محسوب می‌ شود. جهت پی ‌بردن به تمام اطلاعات لازم از فصل دوم سریال دیدن با تکراتو همراه باشید.

نظر به اینکه اپل تی وی پلاس سرویس جدیدی محسوب می شود، دقیقا نمی توان حدس زد که فصل دوم سریال دیدن دقیقا چه زمانی پخش می شود. آنچه مشخص و قطعی به نظر می رسد اینکه بنابر گزارش های رسمی، اچل برای فصول اول و دوم 240 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بازیگران فصل دوم سریال See

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

البته که See در فصل اول خود گرچه استقبال مثبت مخاطبین را داشت ولی نقدهای چندان مثبتی دریافت نکرد. اما طبیعتا انتقادها مانعی در ساخت فصل دوم این سریال نبود. حال و بنابر آخرین اخبار، بازیگر جدیدی به مجموعه بازیگران این سریال در فصل دوم اضافه شده است.

بنابر خبر منتشر شده دیو باتیستا بازیگر نقش درکس ویرانگر در دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، پس از توافق با اپل به جمع بازیگران فصل دوم این سریال شبکه اپل تی وی پلاس اضافه شده، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در این سریال درام و علمی تخیلی در دسترس نیست.

فارغ از این ها حضور جیسون موموآ، هرا هیلمار، الفری وودارد، نستا کوپر، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، یادیرا گوئوارا-پریپ و آرچی مدکوی در فصل دوم این سریال قطعی به نظر می رسد و ایفای نقش خواهند داشت. استیون نایت خالق پیکی بلایندرز وظیفه ساخت فصل اول سریال دیدن را برعهده داشته اند.

اما جاناتان تروپر نیز شورانر فصل دوم خواهد بود. فرانسیس لارنس نیز همچنان به عنوان تهیه کننده در سریال حضور خواهد داشت. مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال نیز به زودی آغاز خواهد شد.

اتفاقات فصل دوم سریال در 600 سال آینده جریان دارد، جایی که در یک فاجعه آخرالزمانی و با شیوع بیماری مرگباری، بسیاری انسان ها کشته شده و آن ها که زنده مانده اند بینایی خود را از دست داده اند.

حال انسان ها به زندگی قبیله ای بازگشته و جامعه جدید در تلاش است راه حلی برای زنده ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند. در همین حین زن جنگجویی به نام بابا واس دوقلوهایی بینا به دنیا می آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

فیلم برداری فصل دوم سریال See

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

با گذشت مدتی از شیوع ویروس کرونا که توقف تولید بسیاری از سریال ها و آثار سینمایی را در پی داشت ، فیلمبرداری فصل دوم سریال از 23 مهر ماه در استودیوی فیلم سازی سین اسپیس فیلم در تورنتو آغاز شد.

پیش بینی می شود که کار تولید فصل دوم این سریال در درام علمی تخیلی که جیسون موموآ بازیگر فیلم هایی چون آکوامن و دلیر در آن ایفای نقش کرده است تا پیش از پایان آپریل 2021 به مراحل نهایی خود برسد. اما تا به حال درباره تاریخ پخش فصل 2 سریال See چیزی اعلام نشده است.

سریال دیدن یکی از سریال های پرمخاطب اپل تی وی پلاس است و وقایع آن در آینده دور جریان دارد که بشریت توانایی مشاهده جهان را از دست داده است. این سریال ماجراهای یک رهبر شجاع به نام بابا واس را روایت می‌کند که پدر دوقلوهایی است که پس از قرن‌ ها با توانایی دیدن متولد شده‌ اند و باید از قبیله‌ خود در برابر یک ملکه‌ قدرتمند اما درمانده محافظت کند که به سحر و جادو ایمان دارد و در پی نابودی آن‌ ها است. جیسون موموآ نقش بابا واس، الفری وودارد نقش پاریس، هرا هیلمار نقش ماگرا، سیلفیا هوکس نقش ملکه کین، کریستیان کامارگو نقش تاماکتی جون، آرچی مدکوی نقش کوفون و نستا کوپر نقش هانیوا را در سریال «دیدن» ایفا می‌ کنند.

استیون نایت، نویسنده نامزد جایزه اسکار که نگارش فیلم نامه فیلم های Dirty Pretty Things (چیزهای زیبای کثیف) و The Girl in the Spider’s Web (دختری در تار عنکبوت) را در کارنامه دارد، فیلم نامه این سریال درام 8 قسمتی را به رشته تحریر درآورده است و فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم های The Hunger Games: Mockingjay (بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد) و I Am Legend (من افسانه هستم) نیز سکان هدایت آن را در دست دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال دیدن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر