;
coinex

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

ارز دیجیتال شیبا این روزها محبوبیت بسیار زیادی یافته است و سود بالایی دارد. در ادامه به نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) خواهیم پرداخت.

ابتدای بحث خود را کمی به چیستی شیبا اینو و تاریخچه آن و البته ارتباطش با دوج کوین اختصاص می دهیم. این را باید بدانید که شیبا اینو نام یک نژاد زیبا از سگ های ژاپنی است. سال ها پیش از این تصویر این سگ به یک میم اینترنتی بدل شد.

اما پای این نژاد از سگ ها، با استفاده دوج کوین از تصویر آن ها به بازار کریپتوکارنسی باز شد. درواقع تصویر سگی که در لوگو و نماد ارز دوج کوین نقش بسته است، همان سگ شیبا اینو است.

رشد قیمت دوج کوین عاملی شد تا این نژاد از سگ ها نیز برای کاربران دنیای ارزهای دیجیتال شناخته تر باشد. از سویی برخی پروژه ها نیز از این رمزارز موفق الهام گرفتند. حاصل این امر زاده شدن چند ارز با ترکیب عباراتی شامل DOGE و SHIBA بود و یکی از مطرح ترین ها، شیبا اینو است که حالا مدتی است سوددهی بالایی دارد. حالا ما قصد داریم نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را به شما آموزش دهیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

اولین بار شیبا اینو را در تابستان 99 شناختیم. شخصی با نام مستعار ریوشی در قالب یک پست وبلاگی این ارز دیجیتال جدید را معرفی کرد. او هدف از ارائه این پروژه را تحقق یک هدف دانست و آن خلق یک پروژه کاملا غیرمتمرکز بود.

ریوشی در این پست وبلاگی، خود را یک تریدر با سابقه دنیای ارزهای دیجیتال نامید و اطلاعات بیشتری از هویت خود منتشر نکرد. او همچنین مدعی شده که هیچ سهمی از شیبا اینو برای خود برنمیدارد و این کار صرفا یک اقدام داوطلبانه و آزمایشی برای خلق یک پروژه کاملا غیرمتمرکز و بدون تخصیص رمزارز شیبا به تیم سازنده آن است.

از زمان خلق رمزارز شیبا، تقریبا ماه ها این توکن بی ارزش بود. اما رشد قیمت دوج کوین و جلب توجه افراد به میم کوین ها و خصوصا شیبا اینو، در نهایت شکوفایی و رشد قیمت و ارزش این رمزارز را به دنبال داشت. در اواسط فروردین 1400، شیبا اینو 60 برابر شد.

البته این انتهای کار نبود و در اواسط اردیبهشت ماه جاری، این رمزارز افزایش قیمت 10 برابری دیگری را تجربه کرد. این جهش های قیمتی سبب شد تا شیبا اینو تا رتبه 30 بازار رمزارزها به لحاظ ارزش بازار صعود کند. اما خرید شیبا اینو چگونه است؟ در آموزش خرید شیبا اینو به این مسئله خواهیم پرداخت که آیا خرید ارز Shiba Inu از صرافی ایرانی ممکن است؟

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

شیبا اینو چیست و آموزش خرید شیبا اینو

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

شیبا اینو و رمزارز شیبا، با هدف ایجاد یک ارز دیجیتال کاملا غیرمتمرکز خلق شده اند. از سویی، اطلاعات بسیار کمی درباره این رمزارز وجود دارد، به طوری که حتی یک وایت پیپر هم برای شیبا اینو ارائه نشده است.

با این وجود خالق شیبا اینو یعنی ریوشی، توضیحات مختصری درباره این رمزارز در پست وبلاگی خود ارائه داده است. وی در این پست مدعی شده است که به هیچ شخصی حتی خودش رمزارز شیبا را اختصاص نداده و تنها روش تهیه این رمزارز برای همگان خرید است.

به علاوه هیچگونه بودجه ای برای تبلیعات و یا پرداخت کارمزد هنگام لیست شدن در صرافی ها برای این رمز ارز در نظرگفته نشده است. بنابراین خلق این پروژه هیچ هزینه ای را در بر نداشته است و هیچ کس در هنگام خلق، بخش بزرگی از آن رامالک نبوده است.

ریوشی به افرادی که قصد حمایت از شیبا اینو را دارند، توصیه کرده که با خرید این ارز دیجیتال و راه انداری کمپین های تبلیغاتی به شکوفایی شیبا اینو کمک کنند. همچنین بخش بزرگی از عرضه این رمزارز با ارسال به والت ویتالیک بوترین سوزانده شده است. شایان ذکر است که این ارز مجموعا 1,000,000,000,000,000 کوین در گردش دارد. اما در آموزش خرید شیبا اینو با ما باشید تا نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

شیبا اینو یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد شیبا در کوین مارکت کپ لیست شده است. اگر دوست دارید بدانید که شیبا اینو را از کجا بخرید، بهترین مراکز خرید و فروش شیبا در حال حاضر صرافی های BitForex ، CoinBene ، MXC.COM ، Gate.io و BiKi هستند.

اما توصیه ما این است که اگر قصد خرید شیبا را دارید در حال حاضر بهترین گوزینه صرافی یونی سواپ است و این مسئله درباره فروش تبدیل نیز صادق خواهد بود. در ادامه با ما باشید تا نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در یونی سواپ را به صورت تصویری و مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

در مورد خرید ارز Shiba Inu از صرافی ایرانی اما آنچه لازم به ذکر است اینکه بنابر بررسی که ما از بهترین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال به عمل آوردیم، هنوز ارز دیجیتال شیبا در این صرافی ها لیست نشده در نتیجه امکان خرید ارز Shiba Inu از صرافی ایرانی وجود ندارد. ولی با محوبیتی که شیبا کسب کرده طبیعتا به زودی امکا خرید ارز Shiba Inu از صرافی ایرانی نیز فراهم خواهد شد. اما فارغ از بحث خرید ارز Shiba Inu از صرافی ایرانی در ادامه به شیوه خرید این رمزارز در صرافی یونی سواپ خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

آموزش خرید شیبا اینو در یونی سواپ

این آموزش بنابراین پیشفرض تهیه شده است که شما از والت تراست والت استفاده خواهید کرد. اما باید بدانید موضوع در مورد سایر کیف پول ها نیز تفاوت چندانی نخواهد داشت. در تراست والت شما باید وارد منوی DApps شده و سپس یونی سواپ را پیدا کنید و انتخاب کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

سپس روی Enter App بزنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

اکنون در بخش Swap در بخش From کریپتویی که قصد فروش و تبدیل آن را دارید را انتخاب کنید. سپس Select a token را بزنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

سپس SHIB را جستجو کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

اگر پیدا نشد، لازم است از کانراکت آدرس 0x95ad61b0a150d79219dcf64e1e6cc01f0b64c4ce استفاده کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

سپس اطلاعیه را تایید کنید و روی import بزنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

اکنون مقدار را تعیین کنید و روی Swap بزنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

آموزش خرید شیبا اینو از طریق کوینکس

از دیگر مراجعی که در آن می توانید نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را دنبال کنید صرافی کوینکس است. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد اکانت شوید و اکانت خود را با تتر شارژ کنید و در نوار بالای سایت بر روی گزینه Exchange کلیک کنید. سپس در باکس سمت چپ عبارت Shib را سرچ کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

در وسط صفحه باکس خرید و فروش را مشاهده میکنید که عبارت Price قیمت مورد نظر شما برای خرید شیبا به صورت دلاری به نمایش در خواهد آمد. باکس بعدی Amount مربوط به تعداد مورد نظر شما برای خرید شیبا می باشد. دکمه سبز رنگ Buy shib را هم پس از پر کردن دو باکس قبلی باید انتخاب کنید که خرید برای شما نهایی شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو از صرافی های غیرمتمرکز

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی های غیرمتمرکز به شرح زیر است. ما پیش از این بهترین صرافی های غیرمتمرکز را به شما معرفی کرده بودیم. اما نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو:

  • ابتدا کیف پول تراست والت بسازید.
  • تعدادی اتریوم ETH از صرافی های ایرانی خرید کنید.
  • رمزارز خریداری شده را به تراست والت منتقل کنید.
  • ارز شیبا Shiba inu رو از فهرست کیف پول تراست والت سرچ کنید.
  • روزی ارز Shiba بزنید و گزینه more را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه Trade shiba رو بزنید.
  • در بخش you pay مقدار بایننس کوین و یا اتریوم رو انتخاب کنید.
  • در آخر گزینه swap رو انتخاب کنید تا رمز ارز اولیه شما به شیبا تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

شیبا اینو در حال حاضر چه ارزشی دارد؟

SHIBA INU با نماد اختصاری SHIB با ارزش بازار حدود 8.24 میلیارد دلار، در رتبه 24 بازار قرار داشته و سهم 0.34 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از SHIBA INU در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار، با احتساب نرخ تتر 24.649 تومان معادل 0.5 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸ میلیارد دلار است.

شیبا اینو خود را «قاتل» دوج کوین خطاب می‌کند! این رمز ارز طی مدت زمانی کوتاه، رشد شدیدی را تجربه کرد، در حالی که سازندگان شبکه آن، پروژه‌ها را سال‌ها قبل ترک کردند و سال‌ها است هیچ آپدیتی دریافت نکرده است. سازنده ارز دیجیتال شیبا اینو ادعا می‌کند قابلیت‌های بهتری در مقایسه با دوج کوین ارائه خواهد کرد. به نظر می‌رسد سرمایه گذاران روی این وعده حساب کرده‌اند، چرا که شاهد رشد شدید قیمت خرید و فروش شیبا اینو طی روزهای اخیر بوده‌ایم.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چگونه است؟

رمز ارز شیبا اینو با نماد SHIB یک توکن اتریومی (استاندارد ERC20) است. قیمت آن بسیار پایین و تعداد توکن‌های در گردش داخل شبکه بسیار بالا است. به عنوان مثال با پرداخت پول یک بیت کوین، با توجه به قیمت خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در حال حاضر، حدود 2 میلیارد توکن آن به شما تعلق پیدا خواهد کرد! شیبا اینو تکرار موفقیت دوج کوین است و افراد زیادی به آینده روشن آن تاکید دارند.

نکته جالب درباره آن، امکان خرید تعداد زیادی ارز دیجیتال شیبا اینو با پرداخت هزینه‌ای اندک است، چرا که هر واحد آن قیمت پایینی دارد. سازنده دقیقا روی نقطه ضعف کاربران تازه وارد دست گذاشته است؛ آن‌ها از داشتن تعداد زیادی از یک ارز دیجیتال لذت می‌برند، صرف نظر از این که موجودی کل چقدر ارزش داشته باشد. به عنوان مثال، 1 بیت کوین و 2 میلیارد شیبا اینو (بر اساس وضعیت بازار در روز 20 اردیبهشت 1400) قیمت یکسانی دارند، اما داشتن 2 میلیارد عدد از یک رمز ارز، به عده‌ای حس به مراتب بهتری می‌دهد.

تعداد توکن‌های در گردش داخل شبکه اکنون حدود 395 تریلیون است. در نهایت قرار است یک کوآدریلیون (1,000,000,000,000,000) عدد از این توکن در شبکه عرضه شود. در وب سایت رسمی شرکت سازنده، قیمت پایین آن یک مزیت عنوان شده است، به طوری که هر کاربر قادر به داشتن میلیون‌ها و میلیاردها عدد از آن به ازای پرداخت هزینه‌ای نه چندان بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

خرید شیبا از چه مراجعی ممکن است؟

تا چندی پیش، امکان خرید شیبا و رمز ارز SHIB فقط از طریق صرافی غیر متمرکز یونی سواپ و با داشتن ارز اتر امکان پذیر بود. اما شکوفایی و رشد این ارز دیجیتال سبب شد تا بسیاری از صرافی‌ها، امکان خرید SHIBA را برای کاربران خود مهیا کنند.

در زمان نگارش این مقاله، صرافی‌های بزرگی همچون بایننس (Binance)، هیوبی (Houbi)، کوکوین (Kucoin)، پولونیکس (Poloniex) و اکی‌اکس (OKEx)، شیبا اینو و رمز ارز SHIBA را به لیست مبادلات خود اضافه کرده‌اند. همچنین امکان خرید SHIB از طریق بسیاری از صرافی‌های غیر متمرکز نیز وجود دارد. از آنجایی که ارز SHIBA یک توکن ERC20 است، برای ذخیره‌سازی آن می‌توان از کیف پول‌های مبتنی بر شبکه اتریوم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

جمع بندی

به ادعای خالق این پروژه یعنی ریوشی، شیبا اینو صرفا یک ارز دیجیتال آزمایشی به منظور خلق یک رمز ارز کاملا غیر متمرکز است. این پروژه هیچ محصول نهایی ندارد و صرفا یک توکن قابل انتقال اما بدون کاربرد محسوب می‌شود. جهش اخیر قیمت ارز SHIBA و رسیدن ارزش بازار آن به 6 میلیارد دلار، مدیون شکوفایی دوج کوین و جلب توجه کاربران به سمت میم کوین‌ها و علی‌ الخصوص، سگ نژاد شیبا اینو است.

خرید این ارز دیجیتال در شرایط فعلی، بسیار خطرناک و پرریسک بوده و لازم است کاربران پیش از خرید شیبا، تمام جوانب را از جمله از دست رفتن بخش بزرگی از سرمایه، مد نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام . من مقدارى شیبا ریختم داخل ترانس ولتم با بستر bep20 بعد الان مى خوام تبدیل کنم به یه ارز دیگه یاهمون شیبا با بستر erc20 نمیتونم چیکار باید بکنم . راهنمایی کنید لطفأ ممنون میشم.اگه ممکنه و زحمت زیادی نیست لطفا جواب رو تو ایمیل هم بفرستید چون ممکنه اینجا پیداش نکنم.ممنون از راهنمایی شما

    پاسخ

    دوست عزیز شما باید اسمارت چین توی ولتتون داشته باشید تا کارمزد انتقال رو بدید و بعد شیبا رو به صرافی انتقال بدید چنج کنید و برگردونید به کیف پولتون
    و قبل از ورود به هر حوزه ای اطلاعات کامل داشته باشید تا خدای نکرده متضرر نشید
    موفق باشید

    پاسخ