;
coinex

ماشین حساب چیا (Chia Calculator) ؛ کسب درآمد از استخراج XCH چقدر است؟

ماشین حساب چیا وبسایت کاربردی است که به میزان درآمدتان را از استخراج رمزارز چیا مشخص می کند. ما امروز نحوه کار با آن را به شما آموزش خواهیم داد، با ما باشید.

رمزارزها چند وقتی است که  توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. ارزهای دیجیتال اکنون تبدیل به یکی از منابع اصلی سرمایه گذاری افراد شده است.

بنا به گفته اقتصاددانان و کارشناسان با توجه به آنکه معاملات و استخراج رمزارزها باعث برداشته شدن میانجی‌هایی مثل دولت و بانک ها شده است می تواند آینده جدیدی را برای اقتصاد جهانی به ارمغان بیاورد. با اینحال نگرانی محیط زیستی درباره این رمزارزها وجود دارد چراکه مصرف انرژی برای استخراج این سکه های دیجیتال بسیار زیاد است.

رمزارز چیا ادعا می کند که این مشکل را حل کرده است، چراکه چیا به استفاده از مدل کار بیت کوین (یعنی اثبات کار) از یک مدل اثبات زمان و مکان بهره می گیرد. این مدل از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار خوب عمل می کند زیرا برای استخراج از فضای استفاده نشده هارد دیسک کاربران استفاده می کند.

این فرایند نیاز به تامین انرژی زیادی ندارد به همین جهت می تواند نگرانی های مرتبط با محیط زیست که رمزارزها به وجود آورده است را برطرف نماید. امروز در این مقاله با معرفی وب سایت ماشین حساب چیا که در آن به شما میزان درآمدتان بسته به حجم هارد شما را نشان می دهد معرفی کنیم تا به سادگی بتوانید میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا را محاسبه نمایید.

ماشین حساب چیا  (Chia Calculator) ؛ کسب درآمد از استخراج XCH چقدر است؟

شما برای محاسبه میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا باید از ماشین حساب Chia استفاده نمایید. شما با وارد کردن میزان فضای خالی هارد دیسک خود در ماشین حساب چیا می توانید میزان درآمدتان در ساعت، روز، ماه و یا سال را بدست بیاورید.

همانطور که می دانید استخراج (و یا کشت کردن) رمزارز چیا برخلاف دیگر رمزارزهای موجود مبتنی بر فضای هارد دیسک شما است، به همین جهت دیگر برای استخراج نیاز به چندین سیستم پیشرفته و مصرف زیاد انرژی برق ندارید، شما به سادگی با هر کامپیوتر شخصی و یا حتی موبایل هوشمند می توانید به استخراج رمزارز چیا بپردازید. پیش از این به آموزش استخراج رمزارز چیا پرداخته بودیم.

بنابراین هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند به راحتی به استخراج (کشت کردن) این رمزارز بپردازد، شبکه چیا دارای یک بستر معاملاتی بلاکچین به نام (Mainnet) است که می توان آن از وبسایت اصلی چیا دانلود کرد. به همین جهت پیش از آنکه بخواهید به واسطه ماشین حساب چیا میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا را محاسبه کنید، ابتدا نیاز است این برنامه را دانلود کنید پس از دانلود شما باید در این برنامه میزان فضای هارد دیسکی را که می خواهید به این شبکه اختصاص دهید را مشخص نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ماشین حساب چیا  (Chia Calculator)

ماشین حساب چیا  (Chia Calculator) ؛ کسب درآمد از استخراج XCH چقدر است؟

بازگردیم به بحث اصلی، برای محاسبه میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا به واسطه ماشین حساب Chia باید در نوار مشخص شده در وب سایت میزان فضایی که می خواهید به استخراج اختصاص دهید، مشخص نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که باید مقیاس خودتان را (از طریق تب پایین نوار) انتخاب کنید در سایت به صورت پیش فرض این مقایس گیگابایت است، بنابراین اگر ظرفیت خالی شما به اندازه ترابایت یا بالاتر می رسد حواستان را جمع کنید که آن را تغییر دهید.

پس از انتخاب میزان فضای هارد دیسکتان وبسایت به شما میزان ارز استخراج شده در ساعت، روز و ماه را نشان می دهد، همچنین میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا با توجه به فضای اختصاص داده شده، مشخص می گردد.

با توجه به آنکه هنوز این رمزارز در بازار ارائه نشده است، قیمت ها براساس پیش بینی coinbase انجام شده است. به عنوان مثال اگر شما در وبسایت ماشین حساب Chia فضای مشخص شده فضای هارددیسکتان را 2 گیگابایت انتخاب کنید، وبسایت ماشین حساب Chia مشخص می سازد که میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا ساعتی 0.19 دلار، روزی 4.45 دلار و ماهی 135.51 دلار خواهد بود. پیش از این به پیش بینی قیمت چیا 2021 پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

همچین وبسایت ماشین حساب Chia به شما نشان می دهد که با همین میزان 2 گیگابایت اختصاص داده شده شما هر ساعت 0.0002 ، روزانه 0.0046 و ماهی 0.1386 ارز دیجیتال استخراج (کشت کردن) خواهید داشت. همانطور که توضیح داده شد، استفاده از وبسایت ماشین حساب Chia بسیار آسان است و شما به سادگی می توانید میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا را محاسبه کنید.

بنابراین اگر علاقمند به این رمزارز دیجیتال هستید و می خواهید میزان درآمدتان کاملا مشخص باشد، استفاده از ماشین حساب چیا کاملا ضروری است. ما لینک وبسایت ماشین حساب چیا در زیر خواهیم آورد تا شما به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید.

وب سایت Chia Calculator 

رمزارز چیا چیست؟

ماشین حساب چیا  (Chia Calculator) ؛ کسب درآمد از استخراج XCH چقدر است؟

ارز رمزنگاری شده جدیدی که ادعا می کند سازگار با مسائل محیط زیستی است، هفته گذشته کار خود را آغاز کرده و در بازار معامله شد. این رمزارز مجازی که چیا نام دارد توسط بستری به نام چیا نتورک ایجاد شده است؛ خود به عنوان یک آلترناتیو سبز و دوستدار محیط زیست مطرح کرده است.

علیرغم عملکرد اخیر نجومی، ارزهای رمزپایه اخیرا به دلیل ردپاهای عظیم کربن مورد انتقاد قرار گرفته اند. سکه های مجازی مانند بیت کوین و اتریوم از انرژی زیادی استفاده می کنند، زیرا معاملات خود را از طریق ماشین های عظیم کامیپوتر تایید می کند.

رمزارز چیا مبتنی بر داشتن تعداد زیادی هارد دیسک استخراج می شود و به جای استفاده از پردازنده های رایانه ای، می توانند جایگزینی کم مصرف برای بیت کوین ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

بیت کوین و چندین ارز رمزپاینه معروف دیگر با استفاده از مفهومی به نام اثبات کار، که شامل حل معماهای دشوار محاسباتی است که مقدار زیادی مصرف می کنند. مصرف برق سالانه بیت کوین 148 تراوات ساعت و درحال افزایش یا تقریبا به همان میزان مصرف انرژی برق لهستان است. اکنون ارزهای رقیب مانند چیا درحال ظهور هستند که در عوض از ظرفیت هارددیسک های خالی استفاده می کنند.

ماشین حساب چیا

از آنجا که هارد دیسک های نسبت به پردازنده ها کم مصرف تر هستند، بنابراین بسیار با محیط زیست سازگارتر هستند. با اینحال، تقاضا برای چنین ارزهایی مانند چیا به قدری زیاد شده است که برخی از کشورهای آسیایی مانند ویتنام از کمبود فضای هارد دیسک خبر می دهند. همین پدیده درمورد کارت های گرافیک نیز اتفاق افتاده است. درحال حاضر حدود 3 میلیون ترابایت فضای هارد دیسک به طورکامل به استخراج چیا اختصاص داده شده است که برای ذخیره 3 میلیارد فیلم کافی است.

جیسون فیست که تولید کننده هارد دیسک Seagate  است می گوید که این شرکت سفارشات زیادی را در چند وقت اخیر دریافت کرده است و کارمندان او در تلاشند خود را سریعا با تقاضا بازار تنظیم کنند. در همین راستا می توان گفت که چیا و فناوری های مشابه مانند سیا و فایل کوین روش های بالقوه ای را نشان می دهد که مشاغل می توانند زیرساخت های بیکار خود را به درآمد مداوم تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده رمزارز چیا

به دلیل فرآیند منطبق این رمزارز با محیط زیست، کارشناسان معتقدند که این رمزارز آینده بسیار خوبی خواهد داشت. نشان های اولیه هم این گفته ها را تایید می کند. همانطور که احتمالا می دانید شرکت ها و اسپانسرهای بسیار مهمی پشتیبانی این رمزارز بودند. به عنوان مثال ابر شرکت آمازون از همان ابتدا به حمایت از این رمزارز پرداخت و باعث شد که سرمایه گذران نسبت به آینده این رمزارز امیدواری زیادی پیدا کنند.

همچنین دیدیم که برخلاف دیگر رمزارزهای جدید که معمولا قیمت های اولیه آن پایین تر از 1 دلار بوده است، رمزارز چیا با قیمت بسیار بالاتر و نزدیک 1000 دلار کار خود را شروع کرد. به همین سبب بسیاری از سرمایه گذاران امیدوار شدند که این پشتیبانی ها بتواند باعث رونق این رمزارز و افزایش قیمت آن شده است، با اینحال نباید این نکته را نیز از یاد برد که همچنان صرافی ها و کارگزاری ها زیاد از این رمزارز استقبال نکردند و هنوز نتوانسته چیا خود را در بازار ثابت نماید.

ماشین حساب چیا  (Chia Calculator) ؛ کسب درآمد از استخراج XCH چقدر است؟

به همین سبب باید کمی صبر کرد تا دید در آینده چه اتفاقی و  سرنوشتی برای این رمزارز انتظار خواهد بود. آنچه مشخص است آن است که روش الترناتیو استخراج (کشت کردن) این رمزارز می تواند انقلاب و جهشی بزرگ در جهان رمزارزها ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم وبسایت کاربردی ماشین حساب چیا که از طریق آن می توانید میزان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال چیا را محاسبه کنید را به شما معرفی نماییم. ماشین حساب چیا با توجه به میزان فضای هارد دیسک خالی که شما برای استخراج (کشت کردن) این رمزارز اختصاص داده اید، به شما نشان می دهد که در ساعت، روز و ماهانه چقدر می توانید درآمد به دست بیاورید.

با استفاده از این وبسایت شما دیگر در ابهام نخواهید بود و به سادگی می توانید میزان وقت و سرمایه گذاری که می خواهید در این رمزارز خرج کنید را بسنجید. همچنین تلاش شد به صورت مختصر کمی درباره دیگر جزئیات این رمزارز جدید با شما صحبت نماییم. همانطور که توضیح داده شد نحوه استخراج این رمزارز بسیار سازگار با محیط زیست است که می تواند یک الترناتیو بسیار عالی برای نحوه کار ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین باشد.

به هرحال باید برای دیدن آینده این رمزارز کمی صبر نمود. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما در جهت آشنایی با این رمزارز و وبسایت ماشین حساب چیا کمکی کرده باشد. اگر نکته یا مسئله خاصی وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: chiacalculator

نظر شما درباره ماشین حساب چیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام در اکثر سایت ها گفته شده که یک هارد ssd با ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ برای سییتم عامل و پلاتینگ کافی است ، اما در سایت چیا علاوه بر هارد ۴۰۰ گیگ ssd برای سیستم عامل و یک هارد ssd دو ترابایتی برای پلات نیز لازم است ، کدامیک صحیح است ، لطفاً راهنمایی فرمایید ، با تشکر

    پاسخ