;
coinex

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon

دوج مون از جدیدترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال است. در جستار پیش رو به جزئیات اطلاعات این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت. در دوج مون چیست با ما باشید.

دوج مون یک پروژه ارز دیجیتال جدید در دنیای کریپتوکارنسی است که با نماد DogeMoon شناخته می شود بر بستر بایننس اسمارت چین قرار دارد و حالا مدتی است بین طرفداران ارزهای دیجیتال و دوج ها سروصدای زیادی به پا کرده است و به سوددهی خوبی رسیده است.

اوایل سال 2021 تیم دوج مون رمز ارز اختصاصی خود با همین نام و نماد را در پنکیک سواپ لیست کرده و سپس در این پلتفرم قیمت گذاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز جدید آغاز شد. اما در ادامه با ما باشید تا ضمن بررسی اینکه دوج مون چیست به نحوه خرید ارز DogeMoon و قیمت رمز ارز دوج مون نیز بپردازیم. با ما باشید.

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیحیتال DogeMoon

ارز دیجیتال دوج مون ، در راستای اهداف خیریه و برای استفاده موسسات خیریه ایجاد شده و هر دو ویژگی پلتفرم های جدید RFI معمولی را دارد که عبارت است از:

توکن سوزی به صورت خودکار از قبال کارمزدهای معاملات و استیک کردن ارز در صورت نگهداری دوج مون ها از قبال کارمزد معاملات صورت گرفته. اما تفاوت اصلی این جاست که تیم دوج مون قصد دارد از سهم مالیات معمامله خود برای اهدا مستقیم آن به افراد نیازمند استفاده کند.

دوج مون با تمرکز بر دادن بازده خودکار به افراد کم بضاعت، هدف استفاده از فناوری زنجیره بلوک برای کمک به خیریه ها و جوامع را معمولا ارائه فرصت مشابه دسترسی اعلام کرده است. اما هدف دوج مون چیست و نحوه خرید ارز DogeMoon چگونه است؟ قیمت رمز ارز دوج مون در آینده چگونه پیش می رود؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ارز دیجیتال دوج مون چیست ؟

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon
استخراج ارز دیجیتال دوج مون

ارز دیجیتال دوج مون یکی از اولین توکن های بازار وسیع کریپتوکارنسی است که در ارتباط با امور خیریه و بنابر بستر بایننس اسمارت چین ارائه شده است.

دوج مون با تمرکز بر ارائه بازده خودکار به افراد بی بضاعت، هدف خود را استفاده از فناوری بلاکچین برای کمک به خیریه ها و موسسات مالی عنوان کرده که معمولا به چنین فرصت هایی دسترسی ندارند. ارز دیجیتال DogeMoon هر دو ویژگی پلتفرم های جدید RFI معمولی را دارد که عبارتند از:

  • توکن سوزی به صورت خودکار هنگام تراکنش های شبکه
  • استیک کردن ارز در صورت نگهداری دوج مون

برای هر معامله دوج مون 4 درصد کارمزد اعمال می شود، 2 درصد سوزانده و 2 درصد بین دارندگان توزیع می شود. همچنین اطمینان حاصل می شود که تعداد کل توکن های در گردش برای همیشه کاهش می یابد. اما ارز دیجیتال DogeMoon دارای ویژگی هایی است که در قیمت رمز ارز دوج مون موثر است. اما ویژگی های دوج مون چیست ؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

امن و غیرقابل تغییر

ارز دیجیتال DogeMoon یک رمزارز مبتنی بر روابط و امور خیریه و به طور هوشمند است که با استفاده از رابط BEP-20 ایمن و غیرقابل تغییر شده است.

پروژه های سرمایه گذاری

50،000،000 DOGEMOON در کیف پول خیریه دوج مون ذخیره شده است.  تمام توکن ها قرار است به خیریه ها اهدا شود.

عرضه محدود

مجموع عرضه اولیه این رمزارز، 1 تریلیون توکن است که پنجاه درصد آن پس از راه اندازی سوزانده و از گردش خارح شد. دوج مون در حال حاضر همچنان به سوزاندن سکه ها ادامه می دهد. در نتیجه تعداد سکه های در گردش تنها با گذشت زمان کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

100 درصد تحت کنترل جامعه

دوج مون 100 درصد توسط جامعه خود کنترل و هدایت خواهد شد. راه اندازی منصفانه، لاک شدن توکن های LP و توکن های سوزانده شده توسط تیم، این تیم جلسات منظمی دارد تا به مهمترین سوالات پاسخ داده شود.

سیستم پاداش استاتیک RFI

کاربران می توانند با نگه داشتن دوج مون در کیف پول خود، توکن های آن را به دست آورند. 5 درصد از کل کارمزدهای مربوط به هر معامله مصتقیما به دارندگان بر اساس مقدار سهم ایشان تعلق خواهد گرفت. البته مابقی به طور خودکار در تقدینگی لاک می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

نحوه خرید ارز DogeMoon : دوج مون چیست ؟

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon
استخراج ارز دیجیتال دوج مون

در ادامه قصد داریم به قیمت رمزارز دوج مون و نحوه خرید ارز DogeMoon بپردازیم. با ما باشید. نحوه خرید ارز DogeMoon را در این جستار با تکیه به صرافی پنکیک سواپ و کیف پول تراست والت آموزش می دهیم. برای خرید این ارز دیجیتال در تراست والت در منوی پایین صفحه DApps را انتخاب کنید.

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon
استخراج ارز دیجیتال دوج مون

در میان گزینه ها، پنکیک سواپ را انتخاب کنید.

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon
استخراج ارز دیجیتال دوج مون

بعد از این در بالای صفحه روی Connect در شبکه بایننس اسمارت چین کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

در حال حاضر می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال DogeMoon کنید. کافی است در قسمت To عبارت DogeMoon را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x8076c74c5e3f5852037f31ff0093eeb8c8add8d3

در اینجا مقدار مدنظر خود را وارد کرده و خرید خود را نهایی کنید. برای فروش نیز کافی است در قسمت From توکن DOGEMOON را مشخص کرده و در بخش To ارزی که قصد تبدیل به آن را دارید وارد کرده و بقیه مرحل را طی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز دوج مون

دوج مون چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال DogeMoon
استخراج ارز دیجیتال دوج مون

با وجود اینکه در حال حاضر دوج مون در برخی صرافی های مشهور لیست نشده است، قیمت دقیق آن مشخص نیست اما با تبلیغات صورت گرفته و جو موجود، انتظار یک روند صعودی را برای آن داریم.

در پیش بینی قیمت رمز دوج مون باید گفت که با توجه به پیش شرط مذکور در بالا، این موضوع فرایند ساده ای نیست. اما بنابر داده های وب سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس، پیش بینی می شود دوج مون در سال 2028 یعنی بیش از 7 سال دیگر، حدود 0.00000022 دلار ارزش داشته باشد. به علاوه پیش بینی می شود که در سال های آینده روند آن کاملا رو به رشد و صعودی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوج مون چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر