;
coinex

آموزش بازی فری فایر (Free Fire) ؛ هدشات، خرید جم و خرید لباس

یکی از سرگرمی های این روزهای همه ی ما، بدون شک بازی در موبایل است. تکراتو دراین مقاله آموزش بازی فری فایر را به شما ارائه خواهد کرد.

با پیشرفت موبایل ها، بازی های کامپیوتری بهتر و باکیفیت تری هم به مصرف کنندگان ارائه شد، همین موضوع باعث شده است غول های بزرگ بازی سازی در این زمینه هم فعال شوند و بازی هایی در سبک های مختلف را روانه بازار کنند.

اما بازی فری فایر (Free Fire) یکی از محبوبترین بازی های این روزها در گوگل پلی است اما آموزش بازی فری فایر به علت پیچیده بودن آن مهم است. در این مقاله راهنمای بازی Free Fire به شما ارائه خواهد شد. با ما باشید.

آموزش بازی فری فایر (Free Fire)

اگر بازی فری فایر را یک بازی محبوب بنامیم، بنظر می رسد که حق مطلب را در مورد این بازی به درستی ادا نکرده ایم چرا که این بازی بیشتر از 500 هزاربار درگوگل پلی دانلود شده است درحالی که بازی های محبوبی مانند Call of Duty و PUBG هرکدام تنها 100 هزاربار دانلود شده اند، که این خود نشان می دهد که بازی فری فایر را می توان فراتر از محبوب نامید.

اما آموزش فری فایر چگونه است؟ حرفه ای شدن در فری فایر چگونه امکان پذیر است؟ ترفندهای فری فایر چگونه فعال می شوند؟ و در کل آموزش بازی فری فایر چگونه است؟

احتمالا شما که این مطلب را می خوانید در این بازی تازه وارد هستید و حتی شاید بتوان گفت در ژانر بازی های Battle هم تازه وارد هستید، پس این مقاله به شما خلاصه ای خوب از ترفندهای فری فایر را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

کلیت گیم پلی

آموزش بازی فری فایر (Free Fire) ؛ هدشات، خرید جم و خرید لباس

بازی فری فایر شما را در نبرد بقا دربرابر 49 بازیکن دیگر قرار می دهد، شما در یک جزیره فرود خواهید آمد و به شما اجازه خواهد داده شد که نقطه فرود خود را انتخاب کنید. انتخاب صحیح نقطه فرود جزو ترفندهای فری فایر است و سپس باید اسلحه و منابع پیدا کنید و به شکست بازیکن های دیگر بپردازید.

به نظر ساده می رسد نه؟ اما ما به شما تضمین می دهیم حرفه ای شدن در فری فایر به همین سادگی ها نیست! ما این بازی را انجام داده ایم وسعی می کنیم نکاتی را به شما ارائه دهیم تا به خوبی آموزش فری فایر را منتقل کنیم.

انتخاب صحیح کاراکتر

همانطور که در بازی پیش می روید، و مراحل جدیدی را باز می کنید شخصیت های جدیدی نیز به بازی اضافه می شوند که شما می توانید آنها را انتخاب کنید. هرکدام از این کاراکترها توانایی و ویژگی های خاص خود را دارند که به شما امکانات خاصی را می دهند. تنها نکته ای که باید توجه کنید این است که به گیم پلی بازی مسلط شوید تا بتوانید کاراکتر بهتری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

از مینی مپ به نفع خود استفاده کنید

در آموزش بازی فری فایر مینی مپ بسیار مهم است، در مینی مپ بازی فری فایر هرکس که تک تیراندازی را به سمت شما نشانه گرفته است نشان می دهد، پس آگاهی از مینی مپ جزو ترفندهای فری فایراست.

با این حال ، نقشه نه تنها موقعیت بازیکنان دشمن را به شما نشان می دهد ، بلکه مسیری را که آنها در آن تیراندازی می کنند نیز نشان می دهد. این موضوع باعث می شود شما بتوانید پشت یک بازیکن دیگر که در حال مبارزه با کس دیگری است، پنهان شوید و از این فرصت برای کشتن دشمن های خود استفاده کنید و حرفه ای شدن در فری فایر را تجربه کنید. در واقع می توان گفت استفاده از مینی مپ از اصلی ترین فاکتورهای آموزش بازی فری فایر است.

دوربین تفنگ شما، دوست شماست

آموزش بازی فری فایر (Free Fire) ؛ هدشات، خرید جم و خرید لباس

یکی از بهترین ویژگی های بازی فری فایر این است که وقتی دشمن در تیر رس شما قرار می گیرد، نشانگر تفنگ شما تغییر رنگ می دهد، پس اگر می خواهید حرفه ای شدن در فری فایر را تجربه کنید، باید به نشانگر تفنگ خود اهمیت بدهید.

تغییر رنگ بدان معنی است که می توانید از آن برای اسکن مناطقی که فکر می کنید دشمن وجود دارد استفاده کنید. پس اگر رنگ نشانگر تغییر کند یعنی دشمن به شما نزدیک است و شما می توانید با کشتن آنها امتیازات خود را بالا ببرید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

شلیک بدون لرزش

برای حرفه ای شدن در فری فایر مانند هر بازی دیگر شلیک به موقع بسیار مهم است،اما ویژگی های بازی فری فایر (Free Fire) باعث شده که شلیک بهتر از دیگر بازی ها باشد، به این معنی که ما در آموزش فری فایر در سایت های معتبر می خوانیم که برعکس دیگر بازی های سبک بتل رویال که هنگام شلیک دوربین حرکت بسیاری دارد و ما نمی توانیم تمرکز خوبی داشته باشیم در بازی فری فایر این مشکل حل شده است و شما هنگام شلیک پشت سر هم از تمرکز و تصویربرداری خوبی بهره مند خواهید شد واین به این معنی است که شما باید بتوانید به راحتی شلیک کنید و دشمن های خود را به راحتی از پا دربیاورید.

شلیک به موقع و دقیق از مهمترین نکات راهنمای بازی  Free Fire است. نکات دیگری هم درمورد آموزش بازی فری فایر وجود دارد که در ادامه مقاله ی آموزش فری فایر به شما ارائه خواهیم کرد.

استفاده از اشیا به عنوان پوشش

آموزش بازی فری فایر (Free Fire) ؛ هدشات، خرید جم و خرید لباس

کسانی که بازی های سبک بتل رویال را به طور معمول بازی می کنند آگاه هستند که در تیررس قرارگرفتن و اصابت تیر بسیار زیاد رخ می دهد و معمولا در بازی های دیگر بلافاصله گیمرها پشت علف ها یا هرچیز دیگر پناه بگیرند، اما در بازی فری فایر به هیچ وجه اینگونه نیست.

پس بهتر است شجاع باشید و از پناه گرفتن و پنهان شدن پشت دیگر بازیکن ها استفاده کنید یا مثلا از  ساختمان ها استفاده کنید و به سمت پیروزی حرکت کنید از راهنمای بازی Free Fire می توان به این مساله اشاره کرد که بهتر است هنگام در تیررس قرار گرفتن به صورت دایره ای حرکت کنید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

سریال The Last of Us

شلیک به موقع

مانند بسیاری از بازی های بتل رویال صرفا تعداد کشته بیشتر به معنای موفقیت و پیشرفت بیشتر نیست باید دقت کرد که در مورد آموزش بازی فری فایر بقا و زنده ماندن مهمترین اساس این بازی است. بنابراین  به عنوان راهنمای بازی Free Fire باید عنوان کرد که هیچ ایرادی ندارد که تلاش کنید با گوشه نشینی بقای خود را تضمین کنید.

اما اگر مجبور هستید که تیراندازی کنید، مطمئن شوید که یا دارید از خودتان دفاع می کنید یا مطمئن باشید که با شلیک کسی را خواهید کشت. همانطور که پیش تر در مقاله ی آموزش بازی فری فایر گفتیم در مینی مپ می توانید مسیر تیراندازی دیگران را پیگیری کنید و اگر باهوش باشید خواهید توانست با کمترین تیراندازی بیشترین پیشرفت را بدست بیاورید.

فراموش نکنید که در آموزش فری فایر بسیار مهم است که شما بدانید که شما باید 48 بازیکن دیگر را حذف کنید بنابراین یکی از بهترین استراتژی ها می تواند گوشه گیری از نبردهای مهم باشد تا دشمن های شما همدیگر را حذف کنند.

در واقع در آموزش بازی فری فایر دو استراتژی می توان به کاربرد یا شرکت در جنگ ها و کشتن دشمن های بیشتر یا برعکس دوری از جنگ ها و کشتن نفر نهایی و سپس پیروزی. اگر فکر می کنید آماده هستید که به این بازی هیجان انگیز بپردازید پس از طریق گوگل پلی بازی فری فایر را دانلود کرده و لذت ببرید خوشبختانه این بازی جزو بازی های رایگان است و نیازی نیست هزینه ای کنید.

جمع بندی

در مقاله آموزش بازی فری فایر کوشیدیم به معرفی بازی محبوب Free Fire بپردازیم. ابتدا از گیم پلی و ویژگی های کلی بازی گفتیم سپس مورد به مورد به ویژگی های متفاوت این بازی پرداختیم و تلاش کردیم استراتژی های متفاوت برای پیش بردن این بازی را ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد درنهایت اگر نظر یا پیشنهادی در مورد بازی فری فایر دارید با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش بازی فری فایر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر