;
coinex

ارز دیجیتال زو توکن ؛ قیمت، نحوه خرید و کیف پول رمزارز ZOOT

ارز دیجیتال زو توکن یک پروژه رمز ارز جدید است که با نماد ZOOT شناخته می‌شود و ما در این گفتار ضمن معرفی آن، به بررسی جزئیات این رمز ارز می‌پردازیم.

دنیای کریپتوکارنسی روز به روز در حال گسترده شدن است و توسعه دهندگان این رمز ارزها در تلاش هستند تا با طراحی جالب این ارزهای دیجیتالی، توجه مردم را به آنها جلب کنند. از این رو، اخیرا شاهد رمز ارزها با نمادهای میم و حتی حیوانی هستیم که اینها موجب شده اند مردم بیشتر نسبت به این ارزها کشش داشته باشند.

در واقع، ارزهای دیجیتالی پرطرفدار با نام‌های حیوانی توانسته اند رشد عالی‌ای در بازارهای مالی کریپتوکارنسی داشته باشند و زو توکن مرکز این رمزارزهای حیوانات است. از این رو در ادامه، ضمن معرفی آن، درباره قیمت رمز ارز زو توکن و نحوه خرید ارز ZOOT صحبت خواهیم نمود. بنابراین با تکراتو همراه باشید!

ارز دیجیتال زو توکن

زو توکن (Zoo Token) یا ZOOToken Finance یک پروژه ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که با نماد ZOOT در بازار کریپتوکارنسی شناخته می شود. ارز دیجیتال ZOOToken بر بستر بلاک چین اتریوم و شبکه ERC-20 توسعه یافته است.

ارز دیجیتال زو توکن هنوز در صرافی های مشهوری همچون بایننس پشتیبانی نمی شود و اگر شما قصد دارید به معامله این ارز دیجیتالی بپردازید، باید به سراغ صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بروید. در اینجا منظور از غیر متمرکز بودن این صرافی این است که توسط هیچ نهادی و یا سازمانی اداره نمی شود. این پلت فرم که از سال 2018 معرفی شده، کاملا منبع باز (Open Source) است و ما در گفتار پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 به بررسی آینده توکن آن پرداخته‌ایم.

از این گذشته، هدف پروژه ZOOToken Finance این است که تمام توکن های با تم حیوانی را جمع آوری کرده و یک اکوسیستم عالی بسازد. این پروژه شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

پروژه ZOOToken Finance شامل چه بخش‌هایی است؟

ارز دیجیتال زو توکن
چگونه توکن ZOOT بخریم

در حقیقت، پس از موفقیت‌های اخیر ارز دیجیتالی دوج کوین، رمز ارزها با تم حیوانی و میم بیشتر در صنعت کریپتوکارنسی شناخته شدند و اینگونه بود ایده ZOOToken Finance شکل گرفت تا این رمز ارزها دنیای متعلق به خودشان داشته باشند. این پروژه شامل بخش‌هایی است که ما به معرفی 4 مورد از مهم ترین قسمت های آن می‌پردازیم.

اولین بخشی که مورد بررسی قرار می‌دهیم، ZooPrediction یا همان قسمت پیش بینی است. در این پلتفرم، مسابقاتی برگزار می شود و هر بار 5 الی 10 توکن‌ در آن به رقابت می پردازند. در این حین، سرمایه گذاران مدت زمانی وقت دارند تا روی این رمزارزها شرط بندی کنند. سپس بین سرمایه گذارانی که برنده می شود، 95 درصد از سرمایه بازندگان تقسیم شده و 5 درصد باقیمانده به عنوان هزینه اشتراک به مجموعه نقدینگی اختصاص می یابد.

ZooIndex یکی دیگر از پارت‌های مهم این پروژه است. رابط ZooIndex یک نمودار الکترونیکی در زمان واقعی منحصر به فرد برای کوین های حیوانات فراهم می‌کند. طبق استانداردهای حسابرسی ZooToken Finance، پروژه ها در مقیاس 100 نمره ای رتبه بندی می شوند. Zoo Index توسعه و رشد بازار کوین های حیوانات را اندازه گیری می کند.

ZooPad نیز از دیگر بخش های این پروژه جدید است که در آن، زو توکن می‌تواند با پروژه‌های معتبر Animal Coins همکاری کند تا کوین های خود را مستقیماً از طریق رابط ZooPad به بازار عرضه کنند. در این بخش، سرمایه گذاران ممکن است Animal Coins را از فرم‌های فروش مانند فروش عمومی، جمع آوری کمک مالی یا ICO خریداری کنند.

در آخر، ZooNFT را بررسی خواهیم کرد. در این پارت، سرمایه گذاران قادر هستند محصولات محدودی را در Marketplace خریداری کنند. NFT یا توکن های غیرقابل تعویض را می توان با ارز دیجیتال زو توکن خرید و یا از طریق Airdrop به دارندگان زو توکن هدیه داد.

رابط کاربری ZooNFT بر خلاف خاصیت توکن‌های غیر قابل معاوضه، به سرمایه گذاران اجازه می دهد بتوانند این توکن‌ها را با یکدیگر مبادله کنند. البته تعداد این توکن‌های غیر قابل معاوضه که برای جمع آوری کمک مالی و یا حراجی ها ساخته شده اند، محدود است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

آینده ارز دیجیتال زو توکن چگونه است؟

ارز دیجیتال زو توکن یکی از جدیدترین پروژه های مرز ارز ها است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند تا آنها در این پلتفرم سرمایه گذاری کنند. البته این پروژه در وهله اول، برای دارندگان ارز دیجیتال ZOOToken این امکان را به وجود آورده است که بتوانند از ابزارهای پیش بینی قیمت استفاده و از این طریق کسب درآمد کنند.

همینطور این دارندگان می‌توانند توکن NFT بسازند  و آنها را در بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 به فروش بگذارند. البته اگر اطلاعات زیادی در زمینه ایت توکن‌های غیر مثلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بهترین توکن های NFT  و سرمایه گذاری در NFT را نیز مطالعه کنید.

همین خصوصیات موجب شده که این ارز دیجیتالی در همین اول راه موفقیت قابل توجهی کسب کند؛ با این حال، ارز دیجیتال زو توکن همچنان در اول راه خود قرار دارد و معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی در انتظار اوست. به همین خاطر، پروژه ارز دیجیتال ZOOToken بیشتر مناسب افرادی است که در سرمایه گذاری بسیار ریسک پذیر هستند و به این پروژه به چشم یک سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه می‌کنند. از این رو، آینده ارز دیجیتال زو توکن مشخص نیست و تنها می بایست صبر نمود و عملکرد آن را در آینده مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

قیمت رمز ارز زو توکن و پیش بینی قیمت آن در بلندمدت

ارز دیجیتال زو توکن
چگونه توکن ZOOT بخریم

در حال حاضر قیمت رمز ارز زو توکن در صرافی یونی سواپ v2، حدود 0.00000001 دلار است که می‌توان گفت تفاوت چندانی با صفر دلار ندارد. با این حال، ممکن است در آینده شاهد رشد قیمت این توکن باشیم.

لازم است بگوییم طبق پیش بینی قیمت بلند مدت این ارز با توجه به الگوهای موجود، ممکن است تا 8 سال آینده نیز قیمت ارز دیجیتال ZOOToken به یک دلار نرسد البته با توجه به لحظه‌ای بودن مارکت ارز های دیجیتال فرآیند پیش بینی بسیار دشوار است، زیرا خبرها و اتفاقات تاثیر بسیاری بر روند حرکتی ارز ها دارد.

با توجه به پیش بینی های انجام شده، قیمت احتمالی این ارز تا پایان امسال به 0.0000009 دلار خواهد رسید. همینطور در سال 2022، انتظار می‌رود قیمت رمز ارز زو توکن به 0.0000012 دلار برسد.

در پایان سال 2025، انتظار می رود قیمت رمز ارز زو توکن به 0.00005 دلار رسیده و در ابتدای سال 2029، قیمت رمز ارز زو توکن به 0.0001 دلار برسد. البته همانطور که اشاره کردیم، آینده این ارز همچنان مشخص نیست و ممکن است قیمت رمز ارز زو توکن در بلند مدت جور دیگری رقم بخورد. از این گذشته، در ادامه به نحوه خرید ارز ZOOT می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

نحوه خرید ارز ZOOT چگونه است؟

ارز دیجیتال زو توکن
چگونه توکن ZOOT بخریم

اگر شما جزو سرمایه گذاران ریسک پذیر هستید و به ارز دیجیتال ZOOToken علاقه مند شده باشید، مطمئنا دوست دارید بدانید نحوه خرید ارز ZOOT چگونه است. در مرحله اول نحوه خرید ارز ZOOT ، شما نیازمند یک کیف پول مناسب هستید.

در حقیقت، سایت رسمی زو توکن توصیه کرده است که تریدرهای این ارز با کیف پول متامسک برای خرید و فروش ارز دیجیتال ZOOT اقدام کنند. اما افراد می توانند با استفاده از هر کیف پولی که به صرافی یونی سواپ وصل می شود نیز اقدام به خرید و فروش این رمز ارز کنند. ما در ادامه این جستار، نحوه خرید ارز ZOOT با استفاده از متامسک را بررسی می کنیم.

در ابتدا، وارد والت متامسک خود شوید. اگر این کیف پول را بر روی سیستم خود ندارید، می‌توانید افزونه آن را از این لینک به دسکتاپ خود اضافه کرده و یا اپلیکیشن آن را برای موبایل خود دانلود کنید.

سپس از یک صرافی، توکن اتریوم بخرید. برای مثال، می توانید به صرافی بایننس و یا کوین بیس مراجعه کرده و با استفاده از ارزهای فیات، اقدام به خرید اتریوم کنید. اتریوم های خود را به متامسک منتقل کنید.

در ادامه، کیف پول خود را به صرافی یونی سواپ متصل کنید و روی Enter App بزنید. حال در بخش Swap در پارت From اتریوم و یا هر کریپتویی که قصد فروش و تبدیل آن را دارید، انتخاب نموده و سپس Select a token را بزنید.

ارز دیجیتال زو توکن
چگونه توکن ZOOT بخریم

در مرحله بعد، ZOOT را جستجو کنید و اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، از آدرس 0x1341a2257fa7b770420ef70616f888056f90926c استفاده کنید. سپس اطلاعیه را تایید کنید و روی import بزنید. حال مقدار را تعیین کنید و روی Swap بزنید تا خرید شما تکمیل شود.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

کدام والت ها از ارز دیجیتال ZOOT پشتیبانی می کنند؟

با توجه به اینکه توکن ZOOT روی شبکه ERC20 بلاک چین اتریوم قرار دارد، بنابراین اکثر کیف پول هایی که از توکن های ERC20 پشتیبانی می کنند، می توانند گزینه مناسبی برای نگه داری و مدیریت توکن‌های زو باشند.

متامسک یکی از همین کیف پول‌ها است که می تونا از آن به عنوان کیف پول امن و معتبر برای نگه داری ارز های دیجیتال یاد کرد.

علاوه بر آن، کیف پول پیشنهادی بعدی ما تراست والت نام دارد. این کیف پول را می‌توان جزو بهترین کیف پول های موجود برای نگه داری ارز دیجیتال زو توکن دانست. این والت از نظر امنیت بین تمامی کیف پول ها حرف اول را می‌زند. بنابراین، اگر خیلی نگران دارایی های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کیف پول را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص توکن ZOOT چیست؟ به نظر شما چه آینده ای برای این پروژه رقم خواهد خورد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر