;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

هدف ما در نوشتار پیش رو بررسی و ارائه جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها است. برای جزئیات این موضوع با ما باشید.

خاموشی های برنامه ریزی شده حالا مدتی هست که در کشور اجرایی شده و استانداری ها و شرکت های توزیع برق، جداول زمان بندی خاموشی های برنامه ریزی شده را ارائه می کنند.

اگرچه بررسی جداول جداگانه مرتبط با هر استان برای عموم افراد حائز اهمیت است، ولی از آنجا که هنوز بسیاری از شرکت های توزیع برق استانی، جداول منظمی برای برنامه های خاموشی اختصاصی خود ارائه نکرده اند، در جستار پیش رو تصمیم گرفتیم تا برنامه روزانه خاموشی را مطابق با روز انتشار این نوشتار ارائه کنیم. با ما در جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همراه باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

اگرچه حدود دو هفته ای است که قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور آغاز شده اما در هفته های گذشته شاهد بیشترین میزان مصرف برق در کشور و قطعی های مداوم طولانی مدت و چندباره نیز بودیم.

بررسی ها نشانگر این است که در هر بخشی از شبکه که مصرف برق بیش از ظرفیت برق رسانی باشد، مرکز مدیریت واقع در شرکت های توزیع اقدام به قطع برق منطقه می کند تا شبکه به طور جدی دچار آسیب نشود.

سخنگوی صنعت برق کشور، مصطفی رجبی مشهدی در خصوص قطعی های متعدد برق در سطح کشور از کمبود 8500 الی 9000 مگاواتی شبکه توزیع برق کشور گفته بود و بر محدودیت رهاسازی اب سدها تاکید کرده بود. این موضوع بدین معناست که ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی محدود بوده و برای استفاده از آن باید برنامه ریزی منظمی وجود داشته باشد. سخنگوی صنعت برق تصریح مرد:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

وی ادامه داد:

اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه روز گذشته اولین روز اجرای طرح های مدیریت مصرف برق در کشور بود، گفت:

 پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده وضعیت با افزایش طرح های مدیریت مصرف برق، بهتر خواهد شد و برآورد ما این است که امسال در مجموع حداقل ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاوات کسری برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400

در ادامه بنابر اخبار و اطلاعات موثق موجود به بررسی جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها خواهیم پرداخت. با ما باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 استان خوزستان

شرکت توزیع خوزستان، برنامه قطع برق 5 خرداد 1400 مناطقی که با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه روبرو می‌ شوند را اعلام کرده است که مطابق آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 به آن پرداخته بودیم. جزئیات این اطلاعات به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 تبریز

شرکت توزیع برق تبریز، اطلاعات و  برنامه قطع برق 5 خرداد 1400 را برای این شهر و شهرستان های تابعه آن منتشر کرده است که در زمان بندی قطع برق تبریز 1400 به آن پرداخته بودیم. اما جزئیات برنامه امروز به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 مشهد

جدول قطعی برق امروز تابع آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 به آن پرداخته بودیم و این روال تا هفتم خرداد ادامه خواهد داشت. جزئیات این برنامه به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 گلستان

جدول قطعی برق امروز گلستان تابع آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق گلستان 1400 به آن پرداخته بودیم. این برنامه تا هفتم این ماه اعتبار دارد و جزئیات آن به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 5 خرداد مرکزی

شرکت توزیع استان مرکزی، جدول قطعی برق امروز که از دو و سوم خرداد تا 7 خرداد با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد. جزئیات این برنامه به شرح زیر است:

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 5 خرداد گیلان

ما پیش از این به زمان بندی قطع برق گیلان 1400 پرداخته بودیم. در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان گیلان آمده است: «به منظور جلوگیری از خاموشی‌های گسترده، شرکت توزیع برق استان گیلان نیازمند همکاری شما، مشترک گرامی می‌باشد. بنا بر اعلام شرکت توانیر با توجه به افزایش دما و کاهش نزولات آسمانی، و به دنبال آن افزایش مصرف برق احتمال اعمال خاموشی‌های پراکنده در برخی از نقاط استان وجود داشته که بدین وسیله مطابق جدول به تفکیک هر شهرستان اطلاع رسانی می‌گردد. لازم به توضیح است، جدول برنامه خاموشی برابر اعلام مرکز کنترل برق کشور، بمنظور رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق تهیه گردیده است و بدیهی است که در صورت همکاری شما مشترک محترم در صرفه جویی مصرف برق، خموشی‌های مناطق تعدیل می‌گردد.لذا از شما مشترک گرامی خواهشمندیم تا با کاهش مصرف از وقوع خاموشی‌های احتمالی جلوگیری نمایید.» اما جدول قطعی برق امروز به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 5 خرداد قم

شرکت توزیع برق قم، چندی پیش جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 را ک درواقع برنامه قطعی دوشنبه سوم خرداد تا جمعه هفتم است را منتشر کرده است. این مناطق با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

برنامه قطع برق 5 خرداد 1400 تهران

پیش از این به زمان بندی قطع برق تهران 1400 پرداخته بودیم. با مراجعه به آن مطلب از زمان بندی تهران آگاه شوید. شرکت توزیع برق تهران جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 که با قطعی احتمالا 120 دقیق مواجه می شوند را اعلام کرد. همچنین در اطلاعیه این شرکت آمده است: «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست.»

بر پایه اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. مسوولان شرکت برق در این اعلام، ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مردم و عذرخواهی بابت مشکلات احتمالی پیش آمده درخواست شده است که شهروندان با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، این را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنند.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق زنجان 1400

برنامه قطع برق 5 خرداد 1400 ایلام

شرکت توزیع برق ایلام، جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 مناطقی را که تا پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۶۰ الی ۱۵۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد. ما پیش از این به زمان بندی قطع برق ایلام 1400 پرداخته بودیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

برنامه قطع برق 5 خرداد 1400 اصفهان

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 مطابق با برنامه از پیش اعلام شده برای بازه زمانی 2 تا 7 خرداد 1400 است. پیش از این به زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 پرداخته بودیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدول زمان بندی قطعی برق امروز 5 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر