;
coinex

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بجنورد چگونه است؟

امروزه در سراسر کشور با قطعی مکرر برق مواجه هستیم. در این گفتار به زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 میپردازیم. با ما همراه باشید.

در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که تمامی کارهای روزانه وابسته به برق است در چند هفته گذشته شاهد قطعی مکرر برق در سراسر کشور بوده‌ایم این قطعی مکرر عامل ساقط شدن بسیاری از کارهای زندگی شده است.

در اوایل، این قطعی برق بدون نظم و برنامه ریزی بود و مسبب خسارات فراوانی برای مردمان کشورمان شد ولی در چند هفته آینده انتظار می‌رود این قطعی برق با نظم و برنامه ریزی اتفاق بیفتد تا زندگی مردم کمتر مختل شود. در این جستار به زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 و سایر شهرستان‌های این استان می‌پردازیم.

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

زمان بندی خاموشی بجنورد

اخیرا معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی در یکی از مصاحبه‌های خود درباره زمان بندی خاموشی بجنورد گفته است که مصرف برق در این چند روز گذشته نزدیک 20 درصد نسبت به ما بقیه ماه‌ ها افزایش پیدا کرده است و جدول زمان بندی قطع برق خراسان شمال 1400 برای این استان تدوین شده است و در اول خرداد ماه اجرا می‌شود. همچنین وی افزود این جدول زمان بندی از ساعات 8 الی 19 شب اجرا می‌شود و زمان بندی خاموشی بجنورد حداقل 60 و حداکثر 120 دقیقه است.

قابل توجه ساکنین استان خراسان شمالی، شرکت نیروی توزیع برق استاد خراسان شمالی اطلاعیه زمان بندی قطع برق این استان را منتشر کرده است. ما در این مقاله قصد داریم به زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق ایلام 1400

زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

برنامه قطع برق خراسان شمالی ساعات 8 الی 10

جدول قطعی برق بجنورد تابستان 1400 در ساعات 8 تا 10 صبح به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400

زمان بندی قطع برق گلستان 1400

برنامه قطع برق خراسان شمالی ساعات 10 الی 12

جدول قطعی برق بجنورد تابستان 1400 در ساعات 10 تا 12 به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق تهران 1400

 زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه قطع برق خراسان شمالی ساعات 12 الی 14

جدول قطعی برق بجنورد تابستان 1400 در ساعات 12 تا 14 به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق تبریز 1400

زمان بندی قطع برق خوزستان 1400

برنامه قطع برق خراسان شمالی ساعات 14 الی 16

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 در ساعات 14 تا 16 عصر به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق اراک 1400

زمان بندی قطع برق یزد 1400

برنامه قطع برق خراسان شمالی ساعات 16 الی 18

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 در ساعات 16 تا 18 به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق گیلان 1400

زمان بندی قطع برق سمنان 1400

جدول قطعی برق بجنورد تابستان 1400 ساعات 18 الی 20

زمان بندی خاموشی بجنورد و سایر شهرستان های خراسان شمالی در ساعات 18 تا 20 به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق همدان 1400

زمان بندی قطع برق مازندران 1400

جدول قطعی برق بجنورد تابستان 1400 ساعات 20 الی 22

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 در ساعات 20 تا 22 به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 ؛ جدول قطعی برق بروجرد چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

قطعی برق و استخراج بیت کوین

نحوه دریافت خسارت قطعی برق

صرفه جویی در مصرف برق و عدم اعمال قطعی های برق

انرژی برق یکی از انواع انرژی است که کارکرد زیادی در زنگی ما انسان‌ها دارد و اگر این انرژی نباشد زندگی ما دچار مشکل می‌شود. کمی قبل زمان بندی خاموشی استان خراسان شمالی را گفتیم. این قطع‌های برق متعدد برای جلوگیری از خاموشی گسترده و نامنظم است.

شرکت توزیع نیروی برق استان خرسان شمالی تمامی ساکنین این استان را به همکاری دعوت کرده است و خواستار صرفه جویی و مدیریت درست انرژی بوده است.

همانطور که همه ما می‌دانیم مصرف انرژی برق در ماه‌های گرم سال بسیار بیشتر از ما بقیه ماه‌های سال است برای همین بهتر است سعی کنیم در بازه زمانی پیک بار کمتر از وسایل سرمایشی استفاده کنیم همچنین سعی کنیم از وسایلی که انرژی بیشتری نسبت به ما بقیه وسایل مصرف می‌کنند، کمتر استفاده کنیم.

در حال حاضر گرم‌ترین روزهای سال را پیش رو داریم همین گرمای زودرس باعث بالا رفتن مصرف انرژی و کمبود منابع آبی را به ارمغان می‌آورد به همین علت لازم است که در مصرف برق صرفه جویی کنیم.

اگه تمامی ساکنین استاد خراسان شمالی دست به دست هم دهند و از مصرف بی رویه جلوگیری کنند تا مصرف برق کاهش یابد طبعا این خاموشی‌ها لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق قزوین 1400

زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

علت قطعی های مکرر برق چیست؟

شاید شما هم این خبر را شنیده باشید که برخی افراد علت قطعی مکرر برق را ماینینگ ارز دیجیتال می‌دانند اما کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در یک واکنش رسمی به قطع برق دلیل اصلی این موضوع را فرسودگی شبکه تولید و توزیع برق دانسته و تاکید کرده فرایند ماینینگ رمزارزها کاملا بی دلیل است.

همچنین از طرف دیگر محمد حسین متولی زاده، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید و توزیع و انتقال برق ایران در چند روز گذشته خبر افزایش 20 درصدی مصرف برق را داده است و علت اصلی آن را ماینینگ ارزهای دیجیتال دانسته است. از طرف دیگر آقای توانگر در این باره گفته است که موضوع خاموشی مکرر هیچ ارتباطی با استخراج ارزهای دیجیتال ندارد وی گفته است:

ظرفیت اسمی تولید برق در ایران ۸۵ هزار مگاوات است اما ظرفیت واقعی تولید برق در ایران فقط ۶۰ هزار مگاوات است.

بیشتر بخوانید:

 زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

زمان بندی قطع برق اصفهان 1400

پیامدهای قطعی های مکرر برق

امروزه در عصری زندگی می‌کنیم که برق مهم‌ترین رکن اساسی آن شناخته می‌شود. همه ما می‌دانیم نبود برق باعث می‌شود خیلی از کارهای روزانه ما مختل شود، بسیاری از وسایل هوشمند مانند گوشی های تفن همراه و تلویزیون‌های هوشمند اکثر وسایل آشپزخانه همه با برق کار می‌کنند و درصورت نبود برق مشکلات زیادی را به همراه دارد.

در حال حاضر در آستانه گرم ترین ماه های سال هستیم و نبود برق باعث از کار افتادن وسایل سرمایشی می‌شود و مشکلات فراوانی را برای عموم مرد به وجود می‌آورد.

از سویی قطع برق مشکلات متعددی در دستگاه‌های پزشکی به وجود می‌آورد برای مثال دستگاه اکسیژن افرادی که مشکلات تنفسی دارند یا به بیماری کرونا مبتلا هستند خاموش می‌شود و نگرانی‌های زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.  همچنین قطع برق باعث شده کارت خوان‌های مغازه ها از کار افتاده و خرید با کارت‌های اعتباری امکان پذیر نباشد.

همانطور که همه ما می‌دانیم شیوع کرونا باعث شده است بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان حتی برخی از کارمندان که از طریق اینترنت کار می‌کنند با قطعی برق، اینترنت‌های خانگی از کار می‌افتاد و کار با سامانه‌های مجازی را نا ممکن می‌کند.

این قطعی مکرر و بدون برنامه ریزی در روزهای اخیر باعث شد شطرنج بازان ایرانی در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا شکست بخورند. برخی از مردم در آپارتمان‌های خود از پمپ آب استفاده می‌کنند زمانی که برق قطع می‌شود استفاده از این پمپ ها غیر ممکن می‌شود و باعث می‌شود برخی افراد همزمان به آب و برق دسترسی نداشته باشند.

اقبال شاکری نماینده مجلس ایران و عضو کمیسیون عمران مجلس در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی را منتشر کرد که به دلیل نبود برق در آسانسور گرفتار شده بود وی  به شدت از قطع برق بدون اطلاع رسانی انتقاد کرد و یکی دیگر از مواردی که در روزهای اخیر بسیار سروصدا به پا کرده است گیر افتادن برخی از کودکان سمنانی در بالای یکی از وسایل شهربازی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر