;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

در جستار پیش رو قصد ما پرداختن به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها است. برای اطلاع از جزئیات با ما تا پایان همراه باشید.

همانطور که باید بدانید خاموشی های برنامه ریزی شده برق مدتی هست که در عموم مناطق و استان ها اجرایی شده است و شرکت های استانی توزیع برق، جداول زمان بندی قطعی برق را ارائه می کنند.

به همان ترتیبی که بررسی جداول اختصاصی قطعی برق استانی در دستور کار تکراتو قرار دارد، در این بخش تصمیم به ارائه یک جدول جامع برای هر روز داریم. در نتیجه هر روز جدولی از قطعی های برق را ارائه خواهیم داد. با ما در جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همراه باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

با وجود اینکه بیش از دو هفته است که قطعی های سراسری در تمام استان های کشور آغاز شده است و علت آن هم رکوردشکنی در مصرف برق کشور است که به خاموشی های گسترده منجر شده است.

آن طور که مشخص شده است در هر بخشی که میزان مصرف برق بیش از طرفیت برق رسانی باشد، مرکز مدیریت واقع در شرکت توزیع برق اقدام به قطع برق منطقه می کند تا شبکه به طور جدی دچار آسیب نشود. چندی پیش از این سخنگوی صنعت برق از کمبود 8500 تا 9000 مگاواتی برق در سراسر کشور گفته بود.

همچنین کاهش نزولات جوی عاملی در کاهش طرفیت سدها و طرفیت تولید نیروگاه های برق آبی شده است و گرمای بیشتر هوا نیز استفاده از وسایل برودتی را از همین حالا سبب شده است. در چنین شرایطی استفاده از ظرفیت واقغی تولید برق کشور به طور حساب شده ضروری است. سخنگوی صنعت برق در این باره گفته بود:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

وی ادامه داد بود که اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد. رجبی مشهدی با بیان اینکه روز گذشته اولین روز اجرای طرح های مدیریت مصرف برق در کشور بود، گفت:

 پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده وضعیت با افزایش طرح های مدیریت مصرف برق، بهتر خواهد شد و برآورد ما این است که امسال در مجموع حداقل ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاوات کسری برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400

همانطور که گفتیم هدف ما از نوشتار پیش روی شما بررسی جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 در مورد همه استان هایی است که این زمان بندی را اعلام کرده اند. برای اطلاعات جزئی تر در ادامه ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 استان خوزستان

شرکت توزیع برق منطقه ای خوزستان ، برنامه قطع برق 6 خرداد 1400 مناطقی که با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه روبرو می‌ شوند را اعلام کرده است که مطابق آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 به آن پرداخته بودیم. جزئیات این اطلاعات به قرار زیر است:

 

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قزوین 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 تبریز

شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی برنامه قطع برق 6 خرداد 1400 را برای شهر تبریز و شهرستان های تابعه آن اعلام کرده است که در زمان بندی قطع برق تبریز 1400 زمان به آن پرداخته بودیم. اما جزئیات این برنامه به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 مشهد

جدول قطعی برق امروز تابع آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 به آن پرداخته بودیم و این روال برای فردا نیز یعنی 7 خرداد نیز ادامه خواهد داشت. جزئیات این برنامه به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 گلستان

به مانند سایر موارد، جدول قطعی برق گلستان و شهرستان های آن نیز مطابق با آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق گلستان 1400 به آن پرداخته بودیم. اما جزئیات دقیق برنامه به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق زنجان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 6 خرداد مرکزی

به زمان بندی قطع برق اراک 1400 و شهرستان های تابعه آن که از دو تا 7 خرداد اعمال می شود پرداخته بودیم. این مناطق با قطعی احتمال 75 تا 90 دقیقه ای روبرو می شوند. جزئیات آن نیز به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 6 خرداد گیلان

شرکت توزیع برق استان گیلان پیش از این با بیانیه ای اختصاصی در مورد زمان بندی قطع برق گیلان 1400 ارائه داده بود. در این اطلاعیه آمده است: «به منظور جلوگیری از خاموشی‌های گسترده، شرکت توزیع برق استان گیلان نیازمند همکاری شما، مشترک گرامی می‌باشد. بنا بر اعلام شرکت توانیر با توجه به افزایش دما و کاهش نزولات آسمانی، و به دنبال آن افزایش مصرف برق احتمال اعمال خاموشی‌های پراکنده در برخی از نقاط استان وجود داشته که بدین وسیله مطابق جدول به تفکیک هر شهرستان اطلاع رسانی می‌گردد. لازم به توضیح است، جدول برنامه خاموشی برابر اعلام مرکز کنترل برق کشور، بمنظور رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق تهیه گردیده است و بدیهی است که در صورت همکاری شما مشترک محترم در صرفه جویی مصرف برق، خموشی‌های مناطق تعدیل می‌گردد.لذا از شما مشترک گرامی خواهشمندیم تا با کاهش مصرف از وقوع خاموشی‌های احتمالی جلوگیری نمایید.» اما جدول قطعی برق امروز گیلان به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق البرز 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 6 خرداد قم

شرکت توزیع برق استانی قم نیز جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 را که درواقع برنامه قطعی دوشنبه سوم خرداد تا جمعه هفتم است را منتشر کرده است. مناطق مشخص شده در این جدول با قطعی 75 تا 90 دقیقه ای مواجه خواهند بود.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 6 خرداد 1400 تهران

برای اطلاع از زمان بندی قطع برق تهران 1400 بهترین راهکار شما مراجعه به نوشتار اختصاصی آن است. شرکت توزیع برق استان تهران و شهرهای حومه جدول زمانی بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 از مناطقی که با قطعی احتمالی 120 دقیقه ای مواجه می شوند اعلام کرده است.

همچنین در اطلاعیه این شرکت آمده است: «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست.»

برپایه آنچه شرکت توزیع برق استانی تهران اعلام کرده است، در صورت بروز هرگونه مشکلی در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده و بنابر زمان بندی ارائه شده خاموشی ها اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

برنامه قطع برق 6 خرداد 1400 ایلام

شرکت توزیع برق ایلام، جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 مناطقی را که تا پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۶۰ الی ۱۵۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد. ما پیش از این به زمان بندی قطع برق ایلام 1400 پرداخته بودیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق یزد 1400

برنامه قطع برق 6 خرداد 1400 اصفهان

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 مطابق با برنامه از پیش اعلام شده برای بازه زمانی 2 تا 7 خرداد 1400 است. پیش از این به زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 پرداخته بودیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

جدول قطعی برق امروز 6 خرداد 1400 مازندران

جدول قطع برق مازندران  پنجشنبه 6 خرداد 1400 منتشر شد. قطعی های برق در مازندران پیش از شروع تابستان آغاز شده است. مصرف برق در روزهای اخیر به علت افزایش دمای هوا افزایش یافته و همین موضوع تامین برق در کشور را با مشکل مواجه کرده و سبب شده است تا همانند سال های گذشته  خاموشی های برنامه ریزی شده در تمام استان های کشور اجرا شود .

بیشترین مصرف برق در تابستان بین ساعات ۱۲ الی ۱۸ است که بنا به توصیه شرکت برق با کاهش ده درصدی مصرف برق می توان از بروز خاموشی در این ساعات جلوگیری کرد. مشترکان مازندران همچنین می توانند با نصب اپلیکیشن برق من از وضعیت خاموشی مطلع شده همچنین خاموشی منطقه خود را ثبت کنند. برای اطلاع از جزئیات قطع برق در مازندران، زمان بندی قطع برق مازندران 1400 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدول قطعی برق امروز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر