;
coinex

توییتر بلو چیست (Blue Twitter) و چگونه با آن توییت ها را Undo کنیم؟

توییتر بلو چیست ؟ سرویس جدید پولی و دارای حق اشتراک ماهیانه توییتر است که اخیرا به اپ استور اضافه شده است. از این قابلیت جدید چه می‌دانیم؟ در ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید تا توییتر آبی (Blue Twitter) را بیشتر بررسی کنیم.

جک دورسی مدیرعامل اجرایی شبکه اجتماعی توییتر پیشتر عنوان کرده بود که این کمپانی مترصد ایجاد تنوع در جریان مالی خود است و به زودی یک قابلیت آزمایشی را رونمایی خواهد کرد. حالا توییتر بلو به عنوان یک پرداخت درون برنامه‌ای در اپ استور (App Store) رونمایی شده است. هزینه اشتراک ماهیانه توییتر بلو ماهیانه 2.49 دلار در بریتانیا و 2.99 دلار در ایالات متحده است.

توییتر جزئیات بیشتری از این قابلیت منتشر نکرده است. البته ادعاهایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه با توییتر بلو کاربران قادر خواهند بود توییتر های خود را آندو (Undo) کنند.اگر جه این قابلیت جدید در اپ استور قرار دارد، اما هنوز به طور کامل برای کاربران فعال نشده است. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

توییتر بلو چیست (Blue Twitter)

یکی از بلاگرهای تکنولوژی در خصوص قابلیت جدید توییتر بلو ادعا کرده که نخستین کاربر این سرویس است. Jane Manchun Wong گفته قابلیت جدید Blue Twitter امکان بازگشت (Undo کردن) توییت ها را فراهم می‌کند و همچین یک ریدر مود (Reader Mode) دارد که خواندن رشته توییت ها را برای کاربران راحت تر خواهد کرد. با این حال توییتر این ادعاها را تاکنون تایید نکرده است. احتمال می‌رود سرویس جدید توییتر به زودی و برای کاربران محدودی در برخی مناطق خاص در دسترس قرار گیرد و در ادامه و به مرور در اختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی باشد.

جین ونگ، بلاگر فوق‌الذکر در توییت خود نوشته است: «برای آزمایش من به اولین مشتری توییتر بلو تبدیل شدم. توییتر بلو با تم‌های رنگی آیکون‌های اپلیکیشن خاص همراه خواهد بود.» این کاربر تصاویر زیر را نیز به اشتراک گذاشته است.

توییتر بلو چیست (Blue Twitter) و چگونه با آن توییت ها را Undo کنیم؟
توییتر بلو چیست (Blue Twitter) و چگونه با آن توییت ها را Undo کنیم؟

این کمپانی پیشتر از قابلیت تیپ جار (Tip Jar) نیز رونمایی کرده بود که بوسیله آن کاربران می‌توانستند به یکدیگر کمک مالی کنند. این سرویس نیز از حالا برای همه کاربران در دسترس نیست و تنها برخی خبرنگاران و متخصصان حوزه‌های مختلف در لیست انعام یا Tip Jar قرار دارند. قابلیت پرداخت انعام توییتر تنها در اپلیکیشن موبایل توییتر ممکن است و برای این کار از سرویس‌هایی مانند پی‌پال استفاده می‌کند. برخی کارشناسان نیز از احتمال بروز کلاهبرداری‌ها و اسکم‌ها در نتیجه این قابلیت جدید توییتر ابراز نگرانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theguardian

نظر شما در خصوص توییتر بلو چیست و آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر