;
coinex

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

امروزه در سراسر کشور با قطعی مکرر برق مواجه هستیم. در این گفتار به زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 میپردازیم. با ما همراه باشید.

عصر مدرن عصری وابسته به انرژی های نوین است که تمامی کارهای روزانه را به خود وابسته کرده است. در این وضعیت و در هفته های گذشته در کشور ما قطعی های مکرر برق مصائب گوناگونی در پی داشته است.

این قطعی ها سبب تعویق بسیاری از امور و مشکلات زیادی برای افراد بسیاری شده است. از شکست تیم ملی شطرنج تا مشکلات دیگری که دامنگیر عموم افراد شده است همه و همه مستقیم و غیرمستقیم به قطع شدن برق مرتبط بود.

اوایل امر قطعی های بدون برنامه برق نگرانی و انتقادات شمار زیادی از افراد را به دنبال داشت و این امر عاملی شد در تلاش شرکت های توزیع برق استانی برای اطلاع رسانی دقیق تر زمان خاموشی ها و ارائه جداول جزئی و مدونی از زمان خاموشی های برنامه ریزی شده. در این میان جدول زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 نیز ارائه شده است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

زمان بندی خاموشی یاسوج

اخیرا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد در یکی از مصاحبه های خود گفته که مصرف برق در روزهای گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است و جدول زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 تدوین شده و از اول خرداد ماه اجرایی خواهد شد. همچنین او افزود که این جدول زمان بندی در بازه های زمانی دو ساعتی اعمال می شود و عموم مناطق با خاموشی 60 الی 120 دقیقه مواجه خواهند شد.

قابل توجه ساکنین استان کهگیلویه و بویراحمد، جدول زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ارائه شده است و در ادامه به بررسی جزئیات زمان بندی خاموشی کهگیلویه و بویر احمد خواهیم پرداخت. با ما باشید.

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

شما برای اطلاع از زمان خاموشی محل سکونت یا کار خود ابتدا باید با توجه به دسته بندی هایی که در ادامه می آید محل سکونت خود را پیدا کنید، سپس با مراجعه به جدول خاموشی ها از زمان دقیق خاموشی احتمالی آگاه شوید.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق یزد 1400

زمان بندی قطع برق اصفهان 1400

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

برنامه قطع برق کهگیلویه و بویراحمد گروه A

زمان بندی خاموشی کهگیلویه و بویر احمد در گروه A ب قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

برنامه قطع برق کهگیلویه و بویراحمد گروه B

جدول قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد تابستان 1400 در گروه B به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق سمنان 1400

زمان بندی قطع برق مازندران 1400

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

برنامه قطع برق کهگیلویه و بویراحمد گروه C

جدول قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد تابستان 1400 در گروه C به قرار زیر است:

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

برنامه قطع برق کهگیلویه و بویراحمد گروه D

جدول قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد تابستان 1400 در گروه D به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:

 زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

زمان بندی قطع برق گلستان 1400

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

برنامه قطع برق کهگیلویه و بویراحمد گروه E

جدول قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد تابستان 1400 در گروه E به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق اراک 1400

زمان بندی قطع برق زنجان 1400

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

زمان بندی خاموشی کهگیلویه و بویر احمد گروه F

جدول قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد تابستان 1400 در گروه F به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق البرز 1400

زمان بندی قطع برق گیلان 1400

زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 ؛ جدول قطعی برق یاسوج چگونه است؟

مدیریت مصرف برق

برق یک عنصر اساسی در زندگی همه ماست که تاثیر مهمی در روال عادی زندگی بشر مدرن دارد. این را شاید در حضور این انرژی مهم درک نکنیم اما کافیست یک یا دوساعت برق نباشد تا دسترسی و ارتباط ما با دنیای روز قطع شود.

حالا در ایران به علل گوناگون مدتی هست که شاهد قطعی های گسترده برق هستیم. البته شرکت های توزیع برق عموم افراد و ساکنین استان ها به رعایت الگوی صحیح مصرف و زمان بندی مناسب برای استفاده از ابزارهای هوشمند در بازه های پیک مصرف برق دعوت کرده اند. اما همچنان مصرف برق در کشور بالاست.

همانطور که همه ما می‌دانیم مصرف انرژی برق در ماه‌های گرم سال بسیار بیشتر از ما بقیه ماه‌های سال است برای همین بهتر است سعی کنیم در بازه زمانی پیک بار کمتر از وسایل سرمایشی استفاده کنیم همچنین سعی کنیم از وسایلی که انرژی بیشتری نسبت به ما بقیه وسایل مصرف می‌کنند، کمتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق ایلام 1400

زمان بندی قطع برق همدان 1400

در حال حاضر گرم ترین روزهای سال در پیش است و هنوز به اوج فصل گرما نرسیده ایم، اما همین حالا نیز رواج استفاده از انواع وسایل سرمایشی در کنار بحث استخراج رمزارزها کمبود مهمی برای نیروگاه های برق و شبکه توزیع پدید آورده است.

اگر تمامی افراد دست به دست هم دهند و حتی اندکی از میزان مصرف برق بکاهند، در مجموع به میزان قابل توجهی صرفه جویی اتفاق می افتد و میتوان حتی به تعدیل یا لغو کلی خامموشی ها امیدوار بود.

شاید در اخبار و از برخی اظهارات رسمی شنیده باشید که از فرایند ماینیگ ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از علل اصلی قطع برق یاد می شود. اما در واکنش به اظهارات سخنگوی توانیر که ارتباط ماینینگ ارزهای دیجیتال و تولید برق را تایید کرده بود، عضو کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در یک واکش رسمی علت قطعی برق را فرسودگی شبکه توزیع و عدم سرمایه گذاری در این بخش عنوان کرده بود و ارتباط با ماینینگ را منکر شده بود.

از سویی آقای توانگر در این باره گفته که موضوع خاموشی مکرر هیچ ربطی با استخراج ارزهای دیجیتال ندارد. ظرفیت اسمی تولید برق در ایران 85 هزار مگاوات است اما ظرفیت واقعی تولید برق در ایران فقط 60 هزارمگاوات است.

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق تهران 1400

زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

پیامدهای قطعی های مکرر برق

امروزه در دوره ای زندگی می کنیم که برق یک فاکتور اساسی آن است. همه ما می‌دانیم نبود برق باعث می‌شود خیلی از کارهای روزانه ما مختل شود، بسیاری از وسایل هوشمند مانند گوشی های تفن همراه و تلویزیون‌های هوشمند اکثر وسایل آشپزخانه همه با برق کار می‌کنند و درصورت نبود برق مشکلات زیادی را به همراه دارد.

در حال حاضر در آستانه گرم ترین ماه های سال هستیم و نبود برق باعث از کار افتادن وسایل سرمایشی می‌شود و مشکلات فراوانی را برای عموم مرد به وجود می‌آورد.

از طرف دیگر قطع برق مشکلات متعددی در دستگاه‌های پزشکی به وجود می‌آورد برای مثال دستگاه اکسیژن افرادیی که مشکلات تنفسی دارند یا به بیماری کرونا مبتلا هستند خاموش می‌شود و نگرانی‌های زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد. همچنین قطع برق باعث شده کارت خوان‌های مغازه ها از کار افتاده و خرید با کارت‌های اعتباری امکان پذیر نباشد.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق بوشهر 1400

زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400

همانطور که همه ما می‌دانیم شیوع کرونا باعث شده است بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان حتی برخی از کارمندان که از طریق اینترنت کار می‌کنند با قطعی برق، اینترنت‌های خانگی از کار می‌افتاد و کار با سامانه‌های مجازی را نا ممکن می‌کند.

این قطعی مکرر و بدون برنامه ریزی در روزهای اخیر باعث شد شطرنج بازان ایرانی در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا شکست بخورند. برخی از مردم در آپارتمان‌های خود از پمپ آب استفاده می‌کنند زمانی که برق قطع می‌شود استفاده از این پمپ ها غیر ممکن می‌شود و باعث می‌شود برخی افراد همزمان به آب و برق دسترسی نداشته باشند.

اقبال شاکری نماینده مجلس ایران و عضو کمیسیون عمران مجلس در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی را منتشر کرد که به دلیل نبود برق در آسانسور گرفتار شده بود وی  به شدت از قطع برق بدون اطلاع رسانی انتقاد کرد ویکی دیگر از مواردی که در روزهای اخیر بسیار سروصدا به پا کرده است گیر افتادن برخی از کودکان سمنانی در بالای یکی از وسایل شهربازی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر