;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

در این مطلب به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر در این باره تا پایان با ما همراه باشید.

طبعا دیگر خاموشی های سراسری برایتان تازگی ندارد و تا اینجا چند باری باید تجربه کرده باشید. باید بدانید هم که این داستان حالا حالاها ادامه خواهد داشت و شاید حتی با وضعیتی که در آن هستیم بدتر هم بشود.

شرکت های توزیع برق استانی که ابتدا خاموشی ها را بدون اطلاع قبلی اعمال می کردند، حالا با توجه به اعتراضات و انتقادات فراوانی که در این باره با آن مواجه هستند، به ارائه برنامه های زمان بندی شده خاموشی در سراسر کشور اقدام کرده اند.

ما فارغ از بررسی موردی جداول زمان بندی استانی، بررسی خاموشی های روزانه را نیز در دستور کار قرار داده ایم. حالا با توجه به آخرین اخبار که ساعاتی پیش ارائه شده، می توانیم جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 را برای همه استان ها ارائه کنیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

حالا دو هفته ای هست که هم خاموشی ها به طور گسترده اعمال می شود و هم رکورد مصرف برق سراسری و استانی جابجا شده است. البته که دیروز هفتم خرداد خاموشی برق اتفاق نیفتاد. حداقل آنطور که سخنگوی صنعت برق گفت هیچ یک از برنامه های خاموشی احتمالی در 7 خرداد اعمال نشدند.

اما سخنگوی صنعت برق همانطور که از عدم اعمال خاموشی ها در روز هفتم خردادماه گفت، از گرم تر شدن هوا در هفته دم خرداد، افزایش مصرف برق و در نتیجه افزایش خاموشی ها نیز گفت.

در حالت کلی و بنابر آمارهای ارائه شده، کشور با کمبود 8500 تا 9000 مگاواتی برق مواجه است و کاهش نزولات آسمانی نیز عاملی شده در ناتوانی نیزوگاه های مهم برق آبی در اعاده میزان تولید سابق. بر این ها اگر کمبود سوخت نیروگاه های معمولی و فرایند ماینینگ ارزهای دیجیتال را نیر بیفزاییم، به نظر بحث خاموشی ها جدی تر از همیشه رخ نمایی می کند. در چنین شرایطی استفاده از ظرفیت واقغی تولید برق کشور به طور حساب شده ضروری است. سخنگوی صنعت برق در این باره گفته بود:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

رجبی مشهدی همچنین گفته بود که اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد. رجبی مشهدی گفت:

 پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده وضعیت با افزایش طرح های مدیریت مصرف برق، بهتر خواهد شد و برآورد ما این است که امسال در مجموع حداقل ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاوات کسری برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400

زمان بندی قطعی برق عموم استان های کشور برای هفته دوم خرداد ماه، امروز توسط شرکت های توزیع برق استانی ارائه شده است و در ادامه شما را با جزئیات این موضوع آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 خوزستان

شرکت توزیع برق منطقه ای خوزستان، برنامه قطع برق 9 خرداد 1400 را به همراه برنامه هفته پیش رو تدوین کرده و ارائه داده است. این جدول زمان بندی تفاوتی با زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 ندارد، اما برخی اطلاعات به آن اضافه شده است. جزئیات موضوع به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق گیلان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 استان قزوین

شرکت توزیع برق استانی قزوین فهرست و جزئیات مناطقی که در روز 9 خرداد و هفته دوم خردادماه 1400 با قطعی برق تا 180 دقیقه روبرو می شوند را اعلام کرده است. جزئیات این زمان بندی را در زمان بندی قطع برق قزوین 1400 ببینید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 تبریز

شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی برنامه قطع برق 9 خرداد 1400 را برای شهر تبریز و شهرستان های تابعه آن اعلام کرده است که در زمان بندی قطع برق تبریز 1400 زمان به آن پرداخته بودیم. اما جزئیات این برنامه به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 مشهد

جدول کامل قطعی های برق این استان را در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 می توانید ببینید اما جدول قطعی برق امروز مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 گلستان

جدول قطعی برق گلستان و شهرستان های آن نیز مطابق با آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق گلستان 1400 به آن پرداخته بودیم. در نتیجه اینجا از تکرار مکررات گذر کرده به بقیه موارد خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 خرداد مرکزی

اطلاعات خاموشی های استان مرکزی را در زمان بندی قطع برق اراک 1400 ببینید. این خاموشی ها برای هفته دوم خردادماه اعمال می شود. این مناطق با قطعی احتمالی 75 تا 90 دقیقه ای مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 خرداد استان البرز

شرکت توزیع برق استان البرز، جزئیاتی از زمان بندی قطع برق این استان و شهرستان های حومه آن را منتشر کرده است. این برنامه تغییرات اندکی نسبت به  زمان بندی قطع برق البرز 1400 داشته است. اما جزئیات خاموشی شهرهای حومه به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 9 خرداد 1400 تهران

برای اطلاع از زمان بندی قطع برق تهران 1400 بهترین راهکار شما مراجعه به نوشتار اختصاصی آن است. شرکت توزیع برق استان تهران و شهرهای حومه جدول زمانی بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 از مناطقی که با قطعی احتمالی 120 دقیقه ای مواجه می شوند اعلام کرده است که جزئیات آن به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

برپایه آنچه شرکت توزیع برق استانی تهران اعلام کرده است، در صورت بروز هرگونه مشکلی در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده و بنابر زمان بندی ارائه شده خاموشی ها اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق مازندران 1400

برنامه قطع برق 9 خرداد خراسان شمالی

شرکت توزیع برق منطقه ای خراسان شمالی، جزئیات زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 را اعلام کرده است که جزئیات آن به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق امروز یزد

شرکت توزیع برق استانی یزد برنامه و زمان بندی قطع برق در مناطقی از این استان که با قطعی احتمالا 120 دقیقه ای مواجه می شوند اعلام کرده است. این زمان بندی با برنامه زمان بندی قطع برق یزد 1400 تابستان تا حدی متفاوت است. جزئیات این جدول به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 9 خرداد 1400 اصفهان

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 به قرار زیر است. ما پیش از این زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 زا بررسی کرده بودیم. جزئیات را در تصاویر زیر ببینید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

برنامه قطع برق 9 خرداد 1400 زنجان

شرکت توزیع برق استانی زنجان زمان بندی قطع برق زنجان 1400 را ارائه داده است. جزئیات این زمان بندی را در تصاویر زیر ببینید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان جنوبی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 خرداد استان بوشهر

شرکت توزیع برق استان بوشهر جدول قطعی برق امروز بوشهر را ارائه داده است. گروه بندی های قطعی برق بوشهر به قرار آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق بوشهر 1400 به آن پرداخته بودیم. اما برای اطلاع از زمان بندی خاموشی ها به جدول زیر نیاز دارید:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 استان هرمزگان

گروه بندی های خاموشی استان هرمزگان نیز تغییری نداشته است، اما زمان بندی خاموشی گروه ها در ساعات مشخص متفاوت است که با جدول زیر به آن پی می برید. اما برای اطلاع از گروه بندی ها، زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400 را ببینید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 9 خرداد 1400 همه استان ها

آن طور که اطلاعات حکایت دارد، بیشترین مصرف برق به ساعات 12 تا 18 مربوط است و بنابر توصیه شرکت برق با کاهش 10 درصدی مصرف می توان از بروز خاموشی در این ساعات جلوگیری کرد. همه مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من می توانند از وضعیت خاموشی ها مطلع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدول قطعی برق امروز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر