;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

در نوشتار پیش رو به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها خواهیم پرداخت. برای اطلاعات جزئی تر در این باره تا پایان با ما باشید.

متناسب با گرم تر شدن هوا و نزدیک شدن به روزهای گرم سال، باید انتظار افزایش قطعی های برق طولانی مدت را داشته باشیم که از همین حالا هم گاه و بی گاه به طور منظم و نامنظم اعمال می شوند.

حالا دیگر کمتر برای تان این خاموشی های تازگی دارد و احتمالا تا به حال چند باری آن ها را تجربه کرده اید. اما با وضعیتی که توسط مقامات رسمی توصیف شده و در اخبار و شایعات شنیده می شود، به نظر وضعیت از این هم بدتر می شود.

شرکت های توزیع برق استانی که در ابتدای امر خاموشی ها را بدون اطلاع قبلی اعمال می کردند، با انتقاداتی که در ادامه با آن مواجه شدند نسبت به تدوین و ارائه جداول زمان بندی شده و منظم اقدام کردند. فارغ از بررسی جداول خاموشی استان ها به طور منظم، در این دسته مطالب که به طور روزانه منتشر می شود به خاموشی های روزانه میپردازیم. امروز جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 را برای همه استان ها را بررسی می کنیم.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

در حال حاضر نزدیک به دو هفته است که خاموشی های گسترده در سراسر کشور اعمال می شود و در عین حال رکورد مصرف برق در سراسر کشور نیز شکسته شده است. حالا و بنابر اظهارات سخنگوی صنعت برق، کشور نزدیک به 8500 تا 9000 مگاوات کسری برق دارد و شبکه توزیع برق به شدت تحت فشار است.

در مدت اخیر تقریبا هر روز و به طور منظم شاهد اعمال خاموشی ها بودیم جز هفتم خرداد ماه که بنابر اظهارات رجبی مشهدی قطعی سراسری نداشتیم. اما در همان زمان هم مشخص بود که به تدریج و با گرم تر شدن هوا قطعی های برق به طور منظم اعمال خواهد شد و حتی شرایط بدتر از قبل هم شود.

در حال کلی کاهش نزولات آسمانی نیز عاملی شده در ناتوانی نیروگاه های برق آبی در اعاده میزان تولید سابق. بر این ها اگر کمبود سوخت نیروگاه های معمولی و فرایند ماینینگ ارزهای دیجیتال را نیر بیفزاییم، به نظر بحث قطعی های مکرر برق جدی تر از همیشه است. در چنین شرایطی استفاده از ظرفیت واقعی تولید برق کشور به طور حساب شده ضروری است. سخنگوی صنعت برق در این باره گفته بود:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

رجبی مشهدی همچنین گفته بود که اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد. رجبی مشهدی گفت:

 پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده وضعیت با افزایش طرح های مدیریت مصرف برق، بهتر خواهد شد و برآورد ما این است که امسال در مجموع حداقل ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاوات کسری برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400

اخیرا و متناسب با ورود به هفته دوم خردادماه، زمان بندی قطع برق عموم استان های کشور توسط شرکت های توزیع برق استانی ارائه شده است و در ادامه به جزئیات امر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 خوزستان

شرکت توزیع برق منطقه ای خوزستان اخیرا اطلاعات دقیق برنامه قطع برق 10 خرداد 1400 را به شکل دقیق و مدون ارائه کرده است. شما برای پیگیری زمان بندی خاموشی استان خوزستان می توانید از صفحه زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 نیز اقدام کنید. اما اطلاعات خاموشی این استان در هفته پیش رو به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 گیلان

وضعیت گروه بندی ها در استان گیلان تفاوتی با آنچه در زمان بندی قطع برق گیلان 1400 به آن پرداختیم ندارد. اما جدول دقیق خاموشی ها در این استان برای هفته پیش رو به شرح زیر است. ابتدا گروه بندی و موقعیت خود را با تکیه به آن نوشتار پیدا کنید، سپس با جدول زیر از زمان خاموشی محل سکونت یا کار خود آگاه شوید:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 استان قزوین

با اعلام شرکت توزیع برق استانی قزوینٰ‌ جدول دقیق مناطقی که در روز ۱۰ خرداد ماه 1400 با قطعی برق به مدت ۱۸۰ دقیقه مواجه خواهند بود مشخص شده است. جزئیات گروه بندی های قزوین  را در این باره می توانید در زمان بندی قطع برق قزوین 1400 ببینید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 تبریز

بنابر اعلام شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی، وضعیت گروه بندی ها تفاوتی با خاموشی های قبلی نخواهد داشت. در ادامه می توانید جزئیات خاموشی های این استان را در زمان بندی قطع برق تبریز 1400 ببیینید. به علاوه تصاویر زیر نیز حاوی اطلاعات مربوط به هفته پیش رو است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 مشهد

شما اطلاعات دقیق درباره خاموشی های مشهد و شهرستان های تابعه آن را در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 در دسترس خواهید داشت. اما جزئیات خاموشی های این استان به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 گلستان

جدول و زمان بندی قطع برق در گلستان و شهرستان های آن تغییر مهمی با آنچه در زمان بندی قطع برق گلستان 1400 به آن پرداخته بودیم تفاوتی ندارد. در نتیجه اینجا از تکرار مکررا حذر کرده به سایر موارد خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 خرداد مرکزی

زمان بندی خاموشی ها در استان مرکزی و اراک را در  زمان بندی قطع برق اراک 1400 بررسی کرده بودیم. این خاموشی ها برای هفته دوم اعمال خواهد شد و احتمالا شامل خاموشی های ۷۵ تا ۹۰ دقیقه ای می شود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 خرداد استان البرز

جزئیات خاموشی های استان البرز و شهرهای حومه آن توسط شرکت توزیع برق استانی این شهر منتشر شده است. این برنامه تغییرات خاصی با زمان بندی قطع برق البرز 1400 داشته است و جزئیات خاموشی های آن به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 10 خرداد 1400 تهران

توصیه ما برای اطلاع از جزئیات خاموشی های پایتخت بهتر است زمان بندی قطع برق تهران 1400 را ببینید. اما شرکت توزیع برق استان تهران و شهرهای حومه آن جدول زمانی بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 را برای مناطقی که با خاموشی احتمالی ۱۲۰ دقیقه ای مواجه خواهند بود منتشر کرده است. جزئیات به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق مازندران 1400

برنامه قطع برق 10 خرداد خراسان شمالی

شرکت توزیع برق منطقه ای خراسان شمالی، جزئیات زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 را اعلام کرده است که جزئیات آن به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق امروز یزد

جدول قطعی برق امروز در استان یزد توسط شرکت توزیع برق استان یزد منتشر شده است و بناب راعلام این شرکتٰ این مناطق قطعی ۱۲۰ دقیقه ای را تجربه خواهند کرد. این برنامه زمان بندی با برنامه زمان بندی قطع برق یزد 1400 کمی متفاوت است. اما گوه بندی های کلی تفاوت خاصی ندارد. جزئیات بیشتر به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 10 خرداد 1400 اصفهان

برنامه قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 در اصفهان به قرار زیر است. ما پیش تر زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 را به طور کامل و دقیق بررسی کرده بودیم. جزئیات این زمان بندی را در تصاویر زیر ببینید:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

برنامه قطع برق 10 خرداد 1400 زنجان

شرکت توزیع برق استانی زنجان زمان بندی قطع برق زنجان 1400 را ارائه کرده است و جزئیات جدول قطعی برق امروز این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان جنوبی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 خرداد استان بوشهر

جدول قطعی برق امروز بوشهر نیز ارائه شده است. گروه بندی های قطعی برق بوشهر به قرار آن چیزی است که در زمان بندی قطع برق بوشهر 1400 به آن پرداخته بودیم. اما زمان بندی خاموشی هر گروه مطابق با جدول زیر خواهد بود:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 استان هرمزگان

گروه بندی ها در استان هرمزگان نیز تفاوتی با قبل نداشته است، اما تفاوت زمان بندی خاموشی ها را در جدول زیر بررسی کنید. گروه بندی ها را نیز از صفحه زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400 در دسترس دارید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 خرداد 1400 همه استان ها

بیشترین مصرف برق به ساعات ۱۲ تا ۱۸ مربوط است و بنابر توصیه شرکت برق با کاهش ۱۰ درصدی مصرف می توان از بروز خاموشی های احتمالی جلوگیری کرد. همه مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من می توانند از وضعیت خاموشی ها و سایر اطلاعات جزئی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 10 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر