;
coinex

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

بازی فار کرای 6 به زودی منتشر خواهد شد، امروز درباره تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و دیگر جزئیات این بازی با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

بازی فار کرای 6 ، قسمت جدید مورد انتظار در سری بازی های فار کرای یوبی سافت است که قرار است در ماه اکتبر برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه گردد.

این بازی در میان بازی کنندگان ایرانی مخاطبان گسترده ای دارد و آنها نیز به مانند دیگر بازی کنندگان در سراسر جهان منتظر عرضه نسخه جدید این بازی و لذت بردن از اکشن‌ها و هیجانات پیرامون آن هستند.

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

فاری کرای 6 به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 ما را به یک بهشت گرمسیری در زمانی که گویا منجمد شده استف خواهد برد، این جزیره که یارا نام دارد، تحت کنترل دیکتاتوری به نام آنتون کاستیلو (با بازی و صداپیشگی جیانکارلو اسپوزیتو بازیگر سریال برکینگ بد) می باشد.

این دیکتاتور قصد دارد با کمک پسرش دیگو این بهشت جزیره ای را به شکوه و جلال پیشین خود بازگرداند، اما با این وجود انقلابی در یارا درحال وقوع است که هدف آن سرنگونی کاستیلو است. بازی کننده اصلی انقلابی است که درحال مبارزه با کاستیلو می باشد. امروز بیشتر درباره بازی فار کرای 6 ، تاریخ عرضه بازی Far Cry 6 و گیم پلی فار کرای 6 با شما صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک 2021

تاریخ عرضه بازی Far Cry 6

تاریخ عرضه بازی Far Cry 6 در ابتدا قرار بود در روز 18 فوریه 2021 باشد. اما به دلایل متعددی تاریخ انتشار فار کرای 6 عقب افتاد و به 7 اکتبر 2021 منتقل گشت. همچنین لازم به ذکر است که جدیدترین اطلاعات از گیم پلی فار کرای 6 نیز چند روز پیش توسط خود یوبی سافت منتشر شد.

بازی فار کرای 6

همانطور که پیشتر نیز گفتیم تاریخ انتشار فار کرای 6 در روز 7 اکتبر خواهد بود و در همین روز این بازی برای تمام پلتفرم ها از جمله PC، PS4،PS5، Xbox One ، Xbox Series X و Google Stadia عرضه خواهد گشت.

نسخه جدید بازی فار کرای 6 قرار بود در تاریخ 18 فوریه 2021 منتشر شود اما یوبی سافت اعلام کرد که بدلیل گزارش درآمد مالی شرکت و بحران اقتصادی عقب خواهد افتاد. آن زمان شرکت اعلام کرده بود که این بازی پس از آوریل و پیش از مارس 2022 ارائه خواهد شد که اکنون مشخص شده در ماه اکتبر مشتاقان فراوان این بازی از سراسر جهان می تواند به انجام این بازی مهیج و زیبا بپردازند.

یوبی سافت تایید کرده است که بازی کنندگان پی اس فور و ایکس باکس وان می توانند نسخه های بازی خود را به صورت رایگان به نسخه های پی اس فایو و ایکس باکس سری ایکس ارتقا دهند. البته بازی مورد بحث به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

تریلر بازی فار کرای 6

در آخرین تریلر Far Cry 6 ما اولین بار با بخشی از گیم پلی فار کرای 6 روبرو می شویم. این تریلر نشان می دهد که نسخه جدید بازی بیشتر از نسخه های قبلی بر جنگ چریکی و وحشیانه تمرکز خواهد کرد. همچنین ما در این تریلر متوجه می شویم از شخصیت ها و دوستان بسیار بیشتری می توانیم برای پیشبرد اهدافمان در بازی کمک بگیریم که این مسئله خود به تنوع، هیجان و تم داستان کمک شایانی می کند شما می توانید این تریلر را از لینک زیر ببینید:

تریلر بازی فارکرای ۶

همچنین در این تریلر نگاهی دقیق به قهرمان اصلی بازی دنی روخاس شده است که می تواند شما را بیشتر با ماموریت ها و شخصیت اصلی بازی کننده آشنا سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

تریلر اولیه Far Cry 6

یوبی سافت در جریان رویداد یوبی سافت فوروارد خود در 12 جولای 2020، اولین تریلر جهانی بازی فار کرای 6 را منتشر کرد. در این تریلر ما کاستیلو را درحالی که در خیابان های خارج از عمارت خود مردم درحال شورش هستند می بینیم، او در میانه آشوب در عین ناباوری درحال دادن درس عشق و محبت به فرزند خویش است، شما می توانید این تریلر را از لینک زیر ببینید:

تریلر اولیه فارکرای ۶

علاو بر این پیش پرده جهانی، یوبی سافت همچنین تریلر دیگری با عنوان فار کرای 6 نمایی سینمایی در جریان همان رویداد منتشر کرد که آن را نیز می توانید از لینک زیر ببینید:

تریلر فاکراری ۶

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم در فار کرای 6 بازی کنندگان نقش دنی روخاس را برعهده دارند. او یک مبارز چریک است که هدفش سرنگونی رژیم استبدادی کاستیلو است. این امکان برای شما وجود دارد که جنسیت دنی را در ابتدا بازی به مانند Far Cry 5 انتخاب نمایید. این نکته نیز لازم به ذکر است که اقدامات دنی تاثیر مستقیمی بر جهان بازی دارد و نسبت به سری های قبل قهرمان اهمیت بیشتری در روند پیشبرد داستان دارد.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

اگرچه بازی فار کرای 6 یک بازی جدید است، اما به دلیل فضای بازی به نظر می رسد که روایت به دهه 1960 و رژیم های دیکتاتوری کشورهای آمریکای لاتین باز می گردد. این بدان معناست که در گیم پلی فار کرای 6 ما باید انتظار ماشین های قدیمی، اسلحه‌ های کلاسیک و حتی اسب سواری را داشته باشیم. نوید خاوری مدیر و طراح داستان در اینباره گفته است که جزیره یارا ترکیبی از جنگل‌ها، شهرهای ساحلی، زمین های کشاورزی و محیط های شهری است که به تناوب بازی کننده باید به کشف آن بپردازد.

بازی فار کرای 6

جنگ چریکی در قلب بازی Far Cry 6 قرار دارد. دنی و رفقایس عملیات های چریکی خود را از اردوگاه های مخفی در سراسر یارا هدایت می کنند جایی که در آن تمرین نیز کرده و حتی ما شاهد جنگ خروس ها نیز هستیم. در برخی از عملیات ها دنی به مقامات رشوه می دهد تا تجهیزات دشمن را خراب کند و یا نقشه‌ های آن رهگیری و خنثی سازد. از دیگر مسائلی که درباره گیم پلی فار کرای 6 می توان به آن اشاره کرد بیشتر شدن نقش حیوانات در آن است.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

اجرای بازی در کنسول ها

یوبی سافت قول داده است که بازی فار کرای 6 را قبل از انتشار و عرضه بازی بر روی کنسول های نسل آخر به نمایش بگذارد این خبر برای دارندگان PS4 و یا ایکس وان که می خواهند بدانند بازی در کنسول هایشان اجرا می شود یا خیر، بسیار مسرت بخش است.

دیوید گریول از تورنتو یوبی سافت بر این نکته تاکید کرده که صاحبان پی اس فور و ایکس باکس وان نباید نگران باشند چراکه این بازی به خود در کنسول های آنها نیز اجرا خواهد شد.

گرویل همچنین افزود: « در چند هفته یا ماه های آتی قطعا اطلاعات بیشتری درباره بازی ارائه خواهد شد، اما آنچه من اکنون می توانم بگویم که البته شامل جزئیات مشخصی نخواهد بود است که فار کرای 6 هم در نسل جدید سری ایکس باکس و پلی استیشن و هم در نسل قیلی آنها اجرا خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

همچنین او در پاسخ به پرسش درباره باگ های احتمالی بازی در کنسول های نسل قبل به صراحت گفت که ابدا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و بازی Far Cry 6 به خوبی در کنسول های قدیمی اجرا می شود. با اینحال او بر این موضوع تاکید ورزید که هنوز صحبت درباره جزئیات بیشتر زود است و باید بیشتر صبر نماییم.

E3 سال 2021 رویدادی جذاب خواهد بود چراکه یوبی سافت به عنوان یکی از ناشران در آن حضور خواهند یافت. دقیقا هیچکس نمی داند که این شرکت قرار است چه بازی هایی را معرفی کند به هرحال این امکان وجود دارد که در این رویداد جزئیات بیشتری از این بازی ارائه شود.

یوبی سافت به هواداران مشتاق فار کرای هشدار داده است که نباید گول کلاهبرداری که اخیرا از طریق ایمیل قول دسترسی به نسخه بتا این بازی را می دهد، بخورند. این کلاهبرداری که در واقع یک فیشینگ است ممکن است باعث شود اطلاعات حریم خصوصی شما دزدیده شده و مشکلات جدی را برای شما ایجاد نماید، بنابراین نهایت توجه را به این مسئله مبذول دارید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

سریال The Last of Us

گیم پلی فار کرای 6

یکی از جدیدترین ویژگی های گیم پلی فار کرای 6 افزوده شدن به تعداد اسلحه ها و افزایش دسترسی به خودروهای متنوع است. همچنین اسلحه ها دارای گلوله های خاصی هستند که هر کدام می توانند آسیب های متفاوتی را به دشمن وارد سازند.

در این نسخه جدید انواع اتوموبیل های کلاسیک ساخت آمریکا مواجه هستیم که شبیه خودروهای قدیمی آمریکایی اصلاح شده کوبایی است. این خودروهای یکی از جاذبه های جدید این بازی هستند. همچنین همانطور که پیشتر گفتیم در این بازی شما امکان سوار شدن بر اسب را نیز داشته و حتی می توانید از تیر و کمان نیز استفاده نمایید.

بازی فار کرای 6

در تریلرهای بازی ما با یک تمساح ترسناک، یک توله سگ دوست داشتنی مواجه شدیم که گویا هر دو قرار است یار و یاور روخوس در بازی باشند. به همین جهت نقش بیشتر حیوانات یکی دیگر از چیزهایی است که احتمالا در گیم پلی فار کرای 6 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: 

آموزش بازی فری فایر

بازی eFootball

جمع بندی

بازی های شرکت یوبی سافت از اسسین گرفته تا فار کرای در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. این امر البته تنها مختص به بازی کنندگان ایرانی نیست و بازی های این شرکت توانسته در این چند سال مخاطبان گسترده ای را برای خود به ارمغان بیاورد. همانطور که اشاره کردیم سری بازی های فار کرای یکی از دلایل عمده آن است.

اکنون مشخص شده است که به زودی نسخه جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد. بازی فار کرای 6 جدیدترین نسخه این سری بازی هاست که در روز 7 اکتبر 2021 برای نسل های قدیمی و جدید کنسول های سونی و ماکروسافت و همچنین پی سی منتشر خواهد شد. این بازی که در جزیره خیالی به نام یارا می گذرد ما را به حال و هوای دهه 60 آمریکای لاتین و حکومت های استبدادی می برد که مبارزان چریک تلاش می کنند این رژیم ها سرکوب نمایند.

هنوز جزئیات زیادی درباره این بازی منتشر نگردیده است، با اینحال تریلرها و صحبت های پیرامون این بازی گویا آن است که ما با نسخه ای منحصر به فرد مواجهیم که به احتمال زیاد بهترین نسخه در میان نسخه های پیشین خواهد بود.

در این مقاله تلاش کردیم درباره تاریخ انتشار فار کرای 6 ، گیم پلی آن و دیگر جزئیات با شما صحبت نماییم. امیدواریم که توانسته باشیم اندکی در این جهت به شما یاری رسانده باشیم، اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar, arstechnica

نظر شما درباره بازی فار کرای 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر