;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

به عادت روزهای گذشته در جستار پیش رو قصد داریم به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

مدتی هست که با گرم تر شدن دمای هوا و افزایش مصرف برق در کشور، خاموشی های سراسری و استانی برای عموم نقاط کشور در حال اعمال است. طبیعتا هرچه هوا گرم تر شود و استفاده از وسایل برودتی افزایش پیدا کند، مصرف برق در سراسر کشور نیز بیشتر می شود و این بیشتر شدن همانا و خاموشی های منظم و شاید حتی طولانی تر همان!

البته شاید تعجب کنید و با خود بگویید قطعی های برق اینچنینی همیشه متعلق به گرم ترین روزهای سال و اوایل تابستان بود، چرا حالا از خردادماه چنین اتفاقی در حال رخ داد است؟

در علت این امر علاوه بر استخراج رمزارزها که به نظر مسئله مهمی است، مسئله کمبود سوخت نیروگاه ها و کاهش نزولات آسمانی که ظرفیت رهاسازی آب پشت سدها را با مشکل مواجه کرده است نیز مطرح شده است. در واقع از یک سو نیروگاه ها در اعاده تولید سابق ناتوانند و در این وضعیت اب و هوایی،‌ استخراج رمزارزها نیز مزید بر علت شده تا وضعیت از قبل آشفته تر شود.

اظهارات رسمی اما به هر علتی که ما نمیدانیم، مسئله کمبود برق را متوجه ماینینگ ارزهای دیجیتال نمی دانند و به هر دلیلی جز این چنگ می زنند. در ادامه جستار مورد بحث به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 خواهیم پرداخت.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

در آستانه آغاز هفته سوم خردادماه برنامه و زمان بندی قطی برق در نقاط مخل کشور سر و شکلی منظم تر به خود گرفته است. بنابر اطلاعات رسمی، کشور حالا با کمبود ظرفیت 8500 تا 9000 مگاواتی برق مواجه است و از سویی رکورد مصرف برق در کشور که عموما به بازه زمانی اوج گرما در اواسط تابستان مربوط بود، حالا دوماه پیش از آغاز تابستان شکسته شده است.

جابجا شدن رکورد مصرف برق در کشور را بسیاری به فرایندهای ماینینگ ارزهای دیجیتال مربوط می دانند که این روزها به شکلی گسترده در همه نقاط کشور رواج یافته و بنابر اظهارات برخی مدیران شرکت های توزیع برق استانی اصلی ترین مسئله در افزایش مصرف برق است. اطلاعات موجود به ما می گوید بدتر شدن وضعیت نیز ممکن است. سخنگوی صنعت برق کشور درباره خاموشی های گسترده پیش از این گفته بود که میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

رجبی مشهدی همچنین تاکید کرده بود که اگر در ادامه و با ورود به تابستان روزها گرم تر شود و مصرف برق نیز افزایش پیدا کند، شرایط پیچیده تر خواهد شد. البته او پیش بینی کرده که وضعیت مصرف برق به یک ثبات کلی برسد و در مجموع کمبود برق کشور در سال جاری 5500 تا 6000 مگاوات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

زمان بندی قطع برق کرمانشاه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

ما هر روزه به جدول زمان بندی قطعی برق در کشور و در مورد همه استان ها میپردازیم و بر این اساس امروز به جدول زمان بندی قطع برق امروز 14 خرداد 1400 خواهیم پرداخت. جداول ارائه شده در این نوشتار به صورت مجموعه تصاویر و گالری ارائه می شود و در نتیجه برای بررسی جزئیات بیشتر با کلیک در هر تصویر آن را به صورت بزرگنمایی شده بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 خوزستان

در مورد استان خوزستان برنامه قطع برق 14 خرداد 1400 برای استان خوزستان و شهرهای گوناگونش ارائه شده است. زمان بندی خاموشی در این استان مانند آن چیزی است که در روزهای گذشته اعمال شده است. البته این موضوع را از طریق زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 نیز می توانید بررسی کنید. به علاوه از تصاویر زیر نیز استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 گیلان

در مورد برخی استان ها مانند گیلان جدول قطعی برق امروز تغییر خاصی با روزهای گذشته و برنامه زمان بندی قطع برق گیلان 1400 نداشته است. درواقع گروه بندی ها در استان گیلان به وضع سابق است و تنها زمان بندی خاموشی ها تغییر داشته است. بر اساس شما با شناختن گروه بندی ها می توانید از زمان دقیق خاموشی در منطقه محل سکونت یا کار خود آگاه شوید. اطلاعات دقیق خاموشی ها به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت خسارت قطعی برق

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 استان قزوین

اطلاعات زمان بندی و جدول قطعی برق امروز استان قزوین نیز مطابق با روزهای گذشته و مانند است. این مناطق با خاموشی احتمالی 180 دقیقه ای مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 تبریز

اطلاعات خاموشی در استان آذربایجان شرقی توسط شرکت توزیع برق استانی این استان ارائه شده است و برابر با آن شرحی است که در زمان بندی قطع برق تبریز 1400  به آن پرداخته بودیم. همچنین گالری زیر در مورد جزئیات شما را راهنمایی می کند. برای بزرگنمایی هر تصویر کلیک کنید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 مشهد

شما برای اطلاع از زمان بندی خاموشی ها در استان خراسان رضوی می توانید مستقیما از صفحه زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 استفاده کنید. جزئیات خاموشی در این استان به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 گلستان

در استان گلستان نیز وضعیت تفاوتی با گذشته ندارد. در نتیجه به جای توضیحات اضافی شما را مستقیما به صفحه زمان بندی قطع برق گلستان 1400 ارجاع می دهیم.

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 14 خرداد مرکزی

در تکراتو پیش از این مفصلا به بحث زمان بندی قطع برق اراک 1400 پرداخته بودیم. این خاموشی ها برای هفته دوم خرداد نیز ثابت خواهد بود و شامل خاموشی های 70 تا 90 دقیقه ای می شود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 14 خرداد استان البرز

برنامه خاموشی استان البرز به طور جزئی و دقیق را از صفحه زمان بندی قطع برق البرز 1400 بررسی کنید. اما در تصاویر زیر اطلاعاتی مختصر درباره خاموشی های استان البرز ارائه شده است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 14 خرداد 1400 تهران

در مورد خاموشی ها در استان تهران نیز بهترین گزینه پیش روی شما بررسی زمان بندی قطع برق تهران 1400 است. اما شرکت توزیع برق استان تهران جدول زمان بندی قطعی برق امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ را نیز اعلام کرده است. این مناطق با خاموشی احتمالا ۱۲۰ دقیقه ای مواجه خواهند شد.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق مازندران 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد خراسان شمالی

شرکت توزیع برق استانی خراسان شمالی زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 را نیز اعلام کرده که جزئیات خاموشی این استان و شهرستان های آن به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق امروز یزد

جدول قطعی برق امروز یزد شامل اطلاعات مناطقی است که با خاموشی احتمالی مواجه خواهند بود. این مناطق با قطعی حداقل ۱۲۰ دقیقه روبرو هستند. این برنامه البته تفاوت هایی زمان بندی قطع برق یزد 1400 با دارد. جزئیات بیشتر در مورد این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 اصفهان

در مورد برنامه قطعی برق امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در استان اصفهان مطابق با اطلاعات زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 جزئیات خاموشی ها به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

برنامه قطع برق 14 خرداد 1400 زنجان

وضعیت خاموشی ها در استان زنجان نیز توسط شرکت توزیع برق استانی زنجان ارائه شده و ما در زمان بندی قطع برق زنجان 1400 به آن پرداخته بودیم. اطلاعات مختصر درباره جدول قطعی برق امروز این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان جنوبی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 14 خرداد استان بوشهر

از دیگر استان هایی که گروه بندی خاموشی ها در آن تفاوتی با ایام گذشته ندارد استان بوشهر است. البته جدول اعمال خاموشی ها در این استان با گذشته متفاوت است. فارغ از بررسی زمان بندی قطع برق بوشهر 1400 برای اطلاع از گروه بندی ها، جدول زیر شما را درباره زمان خاموشی ها راهنمایی می کند:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 14 خرداد 1400 استان هرمزگان

در استان هرمزگان اطلاعات خاموشی استان از مدت ها پیش ارائه شده است. گروه بندی ها در این استان به همان وضع سابق است و برای اطلاع دقیق تر از زمان خاموشی ها باید از طریق زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400 و جدول گروه بندی ها، محل سکونت خود را بیابید. سپس با تکیه به جدول زیر از زمان خاموشی مطلع خواهید شد:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 14 خرداد 1400
برنامه قطع برق 14 خرداد 1400

همچنین دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می تواند شما را از وضعیت دقیق خاموشی ها در محل سکونت یا محل کار مطلع کند. گرچه برای این مهم ارائه اطلاعاتی ضروری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 14 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر