;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد

اخیرا تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده است که بر ویژگی های ظاهری این دستگاه هوشمند متمرکز است. برای اطلاعات بیشتر با ما باشید.

سامسونگ در سال جدید ضمن معرفی شماری محصولات جدید که در زمره بهترین گوشی های 2021 قرار دارند، برنامه های زیادی در بخش بهترین گوشی های سامسونگ 2021 دارد. از جمله این برنامه ها باید به معرفی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به عنوان بهترین گوشی های تاشو اشاره کرد.

در مدت اخیر و پس از معرفی رسمی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا توجه عموم کاربران به گوشی های تاشو سامسونگ و شایعات آنها معطوف شده است. حالا تصاویر جدیدی که از سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده بر حاشیه کمتر دور نمایشگر در این دستگاه اشاره دارد. در نتیجه این مهم نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه افزایش یافته است.

اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد

بنابر گزارش افشاگر معروف اخبار سامسونگ، زد فلیپ ۳ در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد و تغییرات درخورد توجهی در بخش طراحی گوشی را شاهد خواهیم بود تا با محصولی ظریف تر از گذشته مواجه باشیم.

این اطلاعات توسط IceUniverse در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر منتشر شده دستگاهی با حاشیه های جانبی بسیار کم را نشان می دهد که عرض آن تنها 3.8 میلی متر است. همچنین دوربین سلفی در بریدگی دایره ای شکل کوچکی جا دارد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد

در این تصاویر فریم گوشی را نیز می توان تشخیص داد و به نظر می رسد این یک فریم فلزی نیست، حداقل چنین حسی منتقل نمی شود. اما بدین معنا نیست که دستگاه از جنس فلز نیست. احتمال دارد فریمی صیقلی و براق با پوششی خاص باشد. در حال حاضر در این باره مطمئنیم که حاشیه های دستگاه نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد بود.

سامسونگ تا اینجای کار شماری از بهترین گوشی های سری M سامسونگ را نیز رونمایی کرده است تا در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نمایندگانی داشته باشد. به علاوه نباید از گلکسی A12  و گلکسی M02 غافل شویم که در شمار ارزان ترین گوشی های 2021 قرار دارند. همچنین گلکسی A32 نیز به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا در دسترس کاربران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر