;
coinex

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

پیش بینی قیمت ایاس 2021 امر دشواری است ، امروز در این مقاله درباره این پیش‌بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال EOS با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده ای مانند بیت کوین، اتریوم و EOS می تواند برای تازه واردین جهان کریپتوکرنسی و دارایی ها دیجیتالی (که توسط فناوری بلاکچین پشتیبانی می شوند) امری دشوار و گیج کننده باشد. این افراد معمولا پرسش هایی درباره ارزش این رمزارز ها، پیش بینی قیمت آنها در آینده و خوب یا بد بودن سرمایه گذاری در این دارایی ها را دارند.

پاسخ به این پرسش ها درباره دارایی های رمزنگاری شده ای مانند بیت کوین و اتریوم بسیار زیاد است، اما این مسئله برای رمزارز ایاس مصداق پیدا نمی کند، به همین جهت در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا با ارائه اطلاعات دقیق درباره این رمزارز به تریدرها و سرمایه گذاران کمک کرده و به سوالات متداول آنها پاسخ دهیم. این مقاله آمزوش تمام جنبه های مهم پیرامون این رمزارز از جمله پیش بینی قیمت ارز EOS ، تجزیه و تحلیل فنی آن، آینده ارز دیجیتال EOS و سرمایه گذاری در توکن ایاس را پوشش می دهد.

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد  ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

EOS براساس یک وایت پیپر منتشر شده در سال 2017 توسط دان لاریمر و برندن بلامر ساخته شده است. پیشنهاد ایجاد کوین به نام ایاس در ژوئن 2017 مطرح شد و در ژوئن سال بعد در سال 2018 کار خود را آغاز کرد. ایاس یکی از بحث برانگیزترین رمزارز در سراسر بازار رمزنگاری است، و به دلیل فناور پیشرفته اش می تواند بیشترین پتانسیل سود طولانی مدت را داشته باشد. فناوری بلاکچین موجود در پشت پروتکل ایاس این امکان را دارد که آیند منابع و برنامه های رایانه ای را به شدت تغییر داده و فضای کسب و کار بهبود بخشد. به دلیل تاثیر مهمی که ایاس دارد، ارزش دراز مدت آن می تواند به صورت تصاعدی افزایش یابد.

تجزیه و تحلیل اساسی برای پیش بینی چشم انداز بلند مدت دارایی رمزنگاری شده و ارائه تجزیه و تحلیل فنی از متخصصان سراسر جهان و مطرح کردن پیش بینی قیمت ایاس 2021 و در سال های بعد می تواند به شما در تصمیم گیری درباره خوب بودن یا بد بودن سرمایه گذاری در این رمزارز کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس و آینده ایاس

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

ایاس در کل 1029909 توکن ایاس عرضه کرده است. ایاس درحال حاضر با دارا بودن سقف بازارش در رتبه 23 دارایی رمزنگاری برتر قرار دارد و این امر باعث شده است که آینده ارز دیجیتال EOS درخشان بوده مثبت ترین چشم انداز بلند مدت و رشد پیش بینی شده را در بین رمزارزهای مهم دارد.

ایاس در تاریخ 29 آوریل 2018 به بالاترین ارزش خود در تاریخ به قیمت 22.89 دلار رسید، این درحالی است بیشتر دارایی های رمزنگاری شده در دسامبر 2017 یا ژانویه 2018 به بالاترین حد خود رسیده بودند، این مسئله نشان می دهد که ایاس حرکت صعودی منحصر به فرد خود را داشته باشد. به همین جهت کارشناسان زبده درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس ارزیابی بسیار مثبتی ارائه دادند.

یکی از فاکتورهای اساسی که اغلب نادیده گرفته می شود این واقعیت است که توسعه دهنده اصلی ارز دیجیتال ایاس یعنی دن لاریمر از توسعه دهندگان اصلی فناوری بلاکچین نیز است. بسیاری به او لقب بیل گیتس بلاکچین داده اند. وی همچنین در تاسیس سایر شرکت های رمزنگاری BitShares، Steemit و Graphene نقش اساسی داشت. حمایت و مشارکت لاریمر حاکی از آن است که ایاس دارای پتانسیل طولانی مدت در بازار است و این بر پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس و آینده ارز دیجیتال EOS تاثیر مهمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

تجزیه و تحلیل قیمت ایاس و پتانسیل قیمتی آن

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

ایاس در صرافی های رمزنگاری شده مانند PrimeXBT تحت جفت های معاملاتی EOS/BTC و EOS/USD معامله می شود. تجزیه و تحلیل فنی را می توان بر روی هر یک از این جفت های تجاری انجام داد و از این طریق به پیش بینی قیمت ارز EOS پرداخت. بسیاری از اوقات روند فراز و فرود قیمتی بیت کوین با دارایی های رمزنگاری دیگر از جمله آلت کوین هایی مانند ایاس در ارتباط است، گاهی با هم اختلاف پیدا می کنند و گاهی در مقابل یکدیگر حرکت می کنند. این تحلیل به طورکلی برای انجام پیش بینی قیمت ها، یافتن اهداف قیمت و موارد دیگر ابزارهای را در اختیار تحلیلگران قرار می دهد.

کمترین قیمت ثبت شده برای ایاس قیمت 0.48 دلار برای هر کوین بود که در مراحل اولیه عرضه این سکه اتفاق افتاد و منجر به جمع آوری بیش از 4 میلیارد دلار بودجه شد. اما در مدت کوتاهی در سال 2018 ، ایاس با هیجان و اشتیاق زیادی روبرو شد و در آوریل با 22 دلار به بالاترین قیمت رسید. بلافاصله پس از آن با فشار نزولی فروش و احساسات منفی بقیه بازارهای رمزنگاری و بیت کوین رو به کاهش گذاشت. با این حال پشتیبانی این رمزارز توسط یکی از موسسین بلاکچین و همچنین رشد سریع این رمزارز باعث شده است که آینده ایاس درخشان باشد.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

در طول سال 2020 ، ایاس از پایین ترین سطح 2.43 دلار به ازای هر توکن به 3.47 دلار برای هر توکن بازگشت. در سال 2021 اما ایاس به بیش از 14 دلار برای هر سکه بازگرداند اما نتوانست یک رکورد جدید را به ثبت برساند. اکنون البته پیش بینی قیمت ارز EOS توسط کارشناسان نشان می دهد که این رکورد در آینده نه چندان دور خواهد شکست.

همانطور که پیشتر گفتیم، با احتساب کل عرضه ایاس، قیمت های فعلی و بالاترین رقم 22.89 دلار، ایاس پتانسیل قیمتی بالایی دارد و به همین جهت آینده ایاس اگر اتفاق خاصی نیافتد بسیار عالی خواهد بود. اما این به معنای تشویق به سرمایه گذاری نیست.

فناوری بلاکچین مانند ایاس جدید و درحال ظهور است و هنوز سال ها مانده است که ارزش واقعی خود را نشان می دهد و انقلابی در صنایع ایجاد می کند. هنگامی که چنین اتفاقی بیفتد، پتانسیل واقعی قیمت ایاس در دراز مدت آشکار خواهد شد و بسیاری در پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد هدف قیمتی بسیار بالایی را ارائه کردند.

علاوه بر تجزیه و تحلیل اساسی مانند بررسی عرضه رمز، تیم پشتیبان پروژه و آنالیز عمومی قیمت، تجزیه و تحلیل فنی می تواند به پیش بینی روند قیمت ایاس کمک کند و به اهداف کوتاه مدت قیمت یاری رساند.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021 امری دشوار است، اما اغلب کارشناسان حدس زدند که این رمزارز در چند ماه آینده یک حرکت نزولی داشته باشد، اما پس مدتی و تا سال 2022 به بالاترین قیمت خود برسد. به هر صورت نمودار پیش بینی قیمت ایاس 2021 نشان می دهد، آینده ایاس حداقل در کوتاه مدت عالی است.

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت EOS 2022-2023

هنگامی که قیمت هر ایاس به ازای هر سکه نزدیک به 80 دلار رسد، ارز رمزنگاری شده می تواند بازار Bear دیگری را به عنوان بخشی از چرخه های درحال انجام خود ببیند. یک بازار Bear  می تواند قیمت ها را برای تایید سطح اخیر و محور محاسبه کند.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

پیش بینی قیمت ایاس 2025-2024

در این دو سال طبق پیش بینی ها این کریپتورکرنسی جهش دیگری را تجربه خواهد کرد که جزئیات آن را می توانید در نمودار زیر مشاهده نمایید.

پیش بینی قیمت ایاس 2021

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

نظر کارشناسان و سرمایه گذاران درباره پتانسیل ایاس

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

برای افزودن اعتبار بیشتر به تجزیه و تحلیل قیمت ایاس که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، نظرات و مشارکت کارشناسان صنعت و سرمایه گذاری می تواند به ارائه یک نگاه اجمالی به آینده ایاس کمک کند.

ایاس و بلاک. وان یکی از مهم ترین حامیان و سرمایه گذران در بازار رمزنگاری شده است. آنها از اهمیت و پتانسیل این رمزارز آگاه هستند و به همین جهت در این رمزارز سرمایه گذاری عظیمی کردند.

از جمله بزرگترین سرمایه گذاران ایاس و بلاک.وان مدیر عامل سابق بیت مین، جیانان وو و پیتر تیل هستند. وو در بیانیه ای گفت: « پروتکل ایاس مثالی عالی برای نوآوری در بلاکچین است. عملکرد و مقیاس پذیری آن می تواند نیازهای مصرف کننده را برآورده کند و زمینه را برای پذیرش جریان اصلی بلاکچین فراهم آورد.»

شرکت سرمایه گذاری Galaxy Digital  نیز سرمایه گذاری زیادی در این پروژه انجام داده است. بنیانگذار آن مایکل نووگراتز دراینباره گفت: « تاکنون ایاس عملکرد قابل توجهی نسبت به بقیه رقبا خود داشته است.»

علی عیاش مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Lumeous ادعا می کند ایاس در راه تبدیل شدن به بزرگترین ارز بلاکچین است. از نظر این مدیرعامل، ایاس درحال تبدیل شدن به پلتفرم قرارداد هوشمند برتر در بلاکچین است که اتریوم را با ضریب ده شکست می دهد.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

آیا ایاس یک سرمایه گذاری مناسب است؟

پیش بینی قیمت ایاس 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده ارز دیجیتال EOS

یک سرمایه گذار می تواند پس از در نظر گرفتن تجزیه و تحلیل بنیادی گسترده، تجزیه و تحلیل قیمت و تجزیه و تحلیل فنی، اطمینان حاصل کند که تمام دقت لازم را مبذول داشته و درباره آن تحقیقات گسترده را انجام داده شده است. ما در این مقاله تلاش کردیم این مسائل پیرامون از جمله پیش بینی قیمت ایاس 2021 و دیگر تجزیه و تحلیل را مطرح کنیم تا سرمایه گذار بتواند راحت تر انتخاب نماید. در هر صورت با توجه به مسائل و توصیه ها و نظرات مختلف مطرح شده با جدیت می توانیم بگوییم که ایاس یک سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

همچنین با توجه به پتانسیل کلی کسب و کار رمزارزها، ایاس در آینده پتانسیل صعودی زیادی دارد و در پرتفوی سهام هر سرمایه گذار جایگاهی خواهد داشت. البته این نکته که چه مقدار سرمایه گذاری باید در ایاس انجام داد، بستگی زیادی به ریسک پذیری سرمایه گذار دارد.

استفاده از برخی از اهداف قیمتی که از سوی کارشناسان ذکر شده در بالا داده شده اکنون سرمایه گذاران و معامله گران می توانند ایده بهتری درباره قیمت بلند مدت و سرمایه گذاری کردن یا نکردن در آن داشته باشند.

اگرچه ما اطلاعات گسترده ای درباره ایاس ارائه دادیم اما خوب یا بد بودن سرمایه گذاری در ایاس در نهایت امری ذهنی، فردی بوده که کاملا به هر سرمایه گذار مشخص، سلیقه آنها، میزان سرمایشان و اشتنهای ریسک پذیری خلاصه می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

جمع بندی

سرمایه گذاری کردن در جهان دارایی های دیجیتال ممکن است به دلیل نو بودن آن برای بسیاری امری دشوار باشد. از آن جهت که این منبع دارایی کاملا جدید و وابسته به فناوری های جدید است درک آن برای بسیاری از افراد کار دشواری است. به همین جهت راهنماها می توانند برای این هدف بسیار مفید فایده باشند.

به همین جهت در این مقاله تلاش شد درباره رمزارز ایاس که اخیرا توجهات زیادی به آن شده و به نظر بسیاری آینده رمزارزها به آن اختصاص دارد صحبت نماییم. در این مقاله تلاش شد مهم ترین نکات و داده ها را در تجزیه و تحلیل بنیادی، تجزیه و تحلیل قیمت و تجزیه تحلیل فنی خلاصه تا پیش بینی های کوتاه مدت و بلند مدت قیمت را به سرمایه گذاران بالقوه ارائه دهد و به شما کمک کند تا سرمایه گذران را مورد این رمزارز بیشتر آشنا کند.

برای شروع معاملات ایاس بهتر از صرافی PrimeXBT که بسیار معتبر است، استفاده کنید. امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم اندکی در این جهت به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: primexbt

نظر شما درباره پیش بینی قیمت ایاس 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر