;
coinex

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

ارز دیجیتال سیف استار ارز جدیدی با قابلیت تولید خودکار نقدینگی است که با نماد SAFESTAR در دنیای ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. با ما باشید.

ارز دیجیتال سیف استار روی شبکه اسمارت چین بایننس یا همان BSC توسعه یافته است. پلتفرم و توکن Safe Star پروتکل قرارداد هوشمند تولید نقدینگی بدون اصطکاک است که با اعمال ۱۰ درصد کارمزد برای هر معامله عمل می کند.

از این میزان ۵ درصد به سرعت میان هولدرها تقسیم می شود و ۵ درصد دیگر در استخر نقدینگی پنکیک سواپ کار می کند. هولدرها برای کسب پاداش نیازی به انجام کاری جز نگهداری و ذخیره سازی توکن Safe Star ندارند.

قرارداد به شما اجازه می دهد تا در آدرس قرارداد تغییراتی اعمال کنید و مسیر دریافت جوایز را مشخص کنید. همچنین اجازه می دهد آدرس خاصی برای دریافت پاداش تعیین کنید. قرارداد هوشمند توکن Safe Star توسط تیم های تخصصی بررسی و تیید شده است. در وب سایت رسمی پروژه ارز دیجیتال Safe Star توضیحاتی در این باره ارائه شده است که جالب توجه است:

ما SAFE STAR ایجاد کردیم تا در اختیار شما قرار گیرد و در زمینه DeFi فناوری پیشرو در اختیار داشته باشید. پروتکل تولید نقدینگی خودکار و frictionless yield ما به این معنی است که شما بدون نیاز به هیچ کاری ، درآمد منفعل کسب می کنید.

در ادامه به سایر اطلاعات ارز دیجیتال Safe Star ،‌ نحوه خرید ارز Safe Star و قیمت رمز ارز سیف استار خواهیم پرداخت. با ما تا پایان همراه باشید.

ارز دیجیتال سیف استار چیست؟

در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ بود که تیم توسعه ارز دیجیتال Safe Star رمزارز خود با همین نام را در صرافی پنکیک سواپ لیست کرد و سپس در این صرافی قیمت گزاری توکن سیف استار آغاز شده و رکوردهای قیمتی آن جابجا شد. این رمز ارز بنابر پلتفرم بایننس اسمارت چین توسعه یافته است.

احتمالا همه درباره رمزارز سیف مون شنیده اید. رمزارزی موفق که در مدت کوتاهی به ارزش بالایی رسید ولی بسیار از استفاده از آن و کسب سود محروم شدند. در نتیجه و با توضیحی که تیم توسعه ارز دیجیتال Safe Star مطرح کرده این پروژه با دلایل مشابه رمزارز سیف مون توسعه یافته است.

در واقع ارز دیجیتال Safe Star از سیف مون الهام گرفته است. در توضیحات وب سایت سیف استار آمده «رویکرد پلتفرم و توکن سیف استار مشابه با سیف مون است. اما این همه ماجرا نیست. به نظر جامعه مورد نظر هوشمندتر شده و سرمایه گذاران با دانستن اینکه این پروژه از سیف مون الهام گرفته شاید به سرعت سیف مون،‌توکن سیف استار را نفروشند. خب این به معناست که اگر نفروشید موشک سیف استار توان بالا رفتن بیشتری دارد، فراتر از ماه و تا ستاره ها!»

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ارز دیجیتال سیف استار چیست؟

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

ایده سیف استار به عنوان یک توکن جامعه محور ایجاد یک جامعه قدرتمند از سرمایه گذاران است که مثال های زیادی برای آن وجود دارد. در توضیحات این پلتفرم آمده که «تا زمانی که جامعه قوی و قابل اعتمادی داشته باشیم ، شما را به هر ستاره ای که بخواهید می رسانیم. پس آیا می توانیم کاری کنیم ایلان به ما حسادت کند؟»  در ادامه می خوانیم:

ما پرتاب شگفت انگیزی داشتیم. پیش فروش ما در کمتر از دو ساعت به هارد کپ 100BNB رسید. لازم به ذکر است قبل از پیش فروش جامعه رای به سوختن تمام کیف پول ذخیره ما داد! بنابراین ما این کار را کردیم! ما 100 تریلیون دلار سیف استار را برای همیشه سوزانده ایم. این یک تصمیم سخت توسط همه اعضای جامعه بود. اما ما یک جامعه هستیم و از حضور در اینجا خوشحالیم.

بعد از این پرتاب موفقیت بزرگتری نیز نصیب پروژه سیف استار شد. این پروژه در حال حاپر ۱۳۶۵ هولدر دارد و همچنان در حال رشد است. بعد از رسیدن به تعداد ۱۰۰۰ هولدر، تیم سیف استار ۱ تریلیون دلار توکن سیف استار دیگر را سوزاند. نهایتا این رمز ارز در کوین مارکت کپ لیست شد و در فهرست صرافی پنکیک سواپ نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

بررسی آینده و قیمت رمز ارز سیف استار (Safe Star)

ارز دیجیتال سیف استار در وایت پیپر رسمی خود دلایل توصیه به خرید و نگهداری این رمزارز را اینگونه توضیح داد است.

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

«شما با خرید ارز دیجیتال سیف استار اطمینان خواهید داشت که پول خود را در پروژه ای سرمایه گذاری کرده اید که قرار است سرمایه شما را در طول زمان چند برابر کند. هولدرها به تنهایی بیش از هر بانکی سود دریافت خواهند کرد. نه فقط در مقایسه با بانک ها،‌ بلکه کل سیستم پاداش منفعل که دارندگان توکن سیف استار از آن بهره مند هستند. حتی سیستم های سوزاندن و برگشت خرید نیز بهتر است. در پلتفرم سیف استار نیز قاعده سوزاندن وجود دارد.

تیم سیف استار می کوشد بهترین پروژه هایی که توان بالا بردن سطح این رمزارز را داشته باشند مطرح کند. یک چشم اندار و یک تیم فداکار در این بین وجود دارد که از مهارت های خود برای دستیبابی به موفقیت بهره می برد. در بخشی از وب سایت ارز دیجیتال سیف استار می خوانیم:

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

ما به دنبال این نیستیم که این قیمت رمز را بدون اینکه ابتدا کار خود را انجام دهیم پمپاژ کنیم ، هر گونه تبلیغ و تبلیغات بدون منطق معمولاً محکوم به شکست است. بنابراین ، ما می خواهیم ابتدا خود را ثابت کنیم و موفقیت به دنبال خواهد داشت.

به زودی وقتی پس از ایجاد این توکن موفق شدیم بیش از 20،000 دارنده را جمع آوری کنیم ، برای لیست شدن در یک صرافی درخواست می دهیم ، در CoinMarketCap سعی می کنیم به رتبه های برتر برسیم و برای ساخت یک وب سایت برتر و بستر قرعه کشی سخت کار کنیم.

همچنین به نظر می رسد تیم توسعه این رمزارز پروژه هایی چون ادغام ان اف تی ها، توسعه مشارکت ها و موارد دیگری را نیز در دستور کار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت رمز ارز سیف استار

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

پیش بینی قیمت رمز ارز سیف استار بسیار دشوار است چراکه قیمت ارزها و سایر دارایی های دیجیتال به موارد متعددی بستگی دارد و از عوامل زیادی تاثیر می پذیرد، اما وب سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس اطلاعاتی از قیمت رمز ارز سیف استار در سالیان آتی به دست داده است که به فرار زیر است:

  • پایان 2022 : 0.00000033 دلار
  • پایان 2025 : 0.00000094 دلار
  • پایان 2026 : 0.00000129 دلار
  • پایان 2028 : 0.00000191 دلار

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

نحوه خرید ارز Safe Star

پیش از هرچیز لازم است یک کیف پول مانند تراست والت روی گوشی خود نصب کنید و یک اکانت بسازید. سپس تراست والت را باز کرده، از منوی پایین صفحه DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

در ادامه از میان گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال سیف استار ؛‌ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز Safe Star

در بخش بعدی از بالای صفحه روی Connect در شبکه بایننس اسمارت چین کلیک کنید. سپس به سادگی می توانید BNB از نوع BEP20‌ خود را به ارز دیجیتال سیف استار بدل کنید. در ادامه برای خرید ارز سیف استار کافی است در قسمت To عبارت SAFESTAR را تایپ کنید. در صورتی که این رمزارز را در سیف استار نیافتید از کانتراکت آدرس زیر استفاده کنید:

0x3C00F8FCc8791fa78DAA4A480095Ec7D475781e2

فراموش نکنید که slippage را روی 10 تا 15 درصد قرار دهید. حالا می توانید مقدار مدنظر خود را وارد کرده و خرید را با انتخاب SWAP تکمیل کنید. در نهایت با انتخاب Confirm فرایند ثبت نهایی می شود. برای فروش نیز کافی است در قسمت From توکن SAFESTAR را تعیین کرده و در بخش To ارزی که قصد تبدیل آنرا دارید وارد کنید. سپس مقدار را وارد کرده و با انتخاب SWAP و سپس Confirm فرایند را نهایی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه خرید ارز Safe Star چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر