;
coinex

آیپد مینی 2021 در نیمه نخست سال جاری رونمایی می‌شود

کوچکترین آیپد ۲۰۲۱ نیز به زودی رونمایی خواهد شد. بنابر اطلاعات درز کرده آیپد مینی 2021 در نیمه اول سال جاری همراه با آیپد استاندارد عرضه خواهد شد.

حالا دو سال از زمان عرضه آخرین تبلت می‌گذرد و حال گویا زمان مناسب برای عرضه نسل بعدی آیپدهای مینی فرا رسیده است. این نسل جدید با طراحی جدید و سخت افزار بهبود یافته و احتمالا با نمایشگر مینی ال ای دی ارائه خواهد شد.

بنابر اطهارات مارک گرمن از بلومبرگ، آیپد مینی ۲۰۲۱ به عنوان یکی از مهمترین و بهترین تبلت های 2021 نسخه به روز شده نسل آیپد مینی هاست که بعد از پنج نسل قرار است تغییرات مهمی تجربه کند.

آیپد مینی 2021 در نیمه نخست سال جاری رونمایی می‌شود

تا به حال شایعات گوناگونی درباره نسل بعدی آیپد مینی منتشر شده است که هیچ یک نه الزاما قابل تایید و نه قابل رد است. طبعا طرفداران انتظارات ویژه ای از محصول جدید دارند. اپل می تواند قابلیت هایی چون فیس آی دی و یا حتی تاچ آی دی را به این محصول منتقل کند.

چندی پیش از این نیز یک منبع معتبر ژاپنی خبر داده بود که نسل بعدی آیپد مینی به نمایشگر بزرگتر و طراحی الهام گرفته از آیپد ایر ۳ در مارس ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد.

آیپد مینی 2021 در نیمه نخست سال جاری رونمایی می‌شود

بنابر این گزازش آیپد مینی جدید از نمایشگر بزرگ 8.4 اینچی بهره مند است و احتمالا حسگر تاچ آی دی ادعام شده با دکمه هوم و درگاه سنتی لاینینگ در این محصول ارائه می شود. گزارش های مذکور با گفته های مینگ چی کو تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل در تضاد است.

او در یادداشتی گفته بود که ممکن است آیپد مینی جدید در نیمه نخست سال جاری عرضه شود و در راستای استراتژی آیفون SE شاید آیفون آخرین پردازنده سری A خود را در آن جای دهد. در این محصول از نمایشگری 8.5 اینچی استفاده شده و مانند آیپد پرو و آیپد ایر احتمالا در این محصول درگاه لایتنینگ حذف خواهد شد و از درگاه USB-C استفاده خواهد شد.

اپل همچنین برنامه هایی برای یک نسخه باریک تر آیپد استاندارد دارد که می تواند گزینه ایده‌الی باشد. به ادعای برخی خبرگزاری ها آیپد مینی و استاندارد برای عرضه در ماه های آتی برنامه ریزی شده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آیپد مینی ۲۰۲۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر