;
coinex

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 21 فن ادیشن منتشر شد

یکی از افشاگران نسبتا قابل اعتماد بازار جدیدترین رندرهای گلکسی اس 21 فن ادیشن را در ۴ طراحی رنگ متفاوت به نمایش گذاشته است. با ما باشید.

با توجه این تصاویر و اطلاعات به نظر می رسد گوشی آینده سامسونگ در ۴ ترکیب رنگی مشکی، سفید، سبز زیتونی و بنفش عرضه خواهد شد. سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۱ خانواده اس ۲۱ را که شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا بود به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 رسما عرضه کرد. از آن زمان تاکنون اخبار و شایعات بر نسخه فن ادیشن این خانواده که طبعا نسخه ای ارزان قیمت تر است متمرکز شده است.

این محصول که یکی از مهمترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است را می توان در رده محصولات اقتصادی گران قیمت و میان رده های قدرتمند بازار قرار داد که به لحاظ فنی از میان رده هایی چون بهترین گوشی های ال جی، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سونی 2021 قدرتمندتر است. در نتیجه با پرچمدار بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 روبرو هستیم

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 21 فن ادیشن منتشر شد

برخی منابع از احتمال عرضه قلم اس پن با این محصول می گویند که با توجه به اقتصادی بودن این محصول و تلاش برای ارائه بهترین ویژگی ها با قیمت تمام شده پایین به نظر چندان منطقی نیست.

پنل پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک است و رندرهای به خوبی این موضوع را نشان می دهند. در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی نیز ماژول سه گانه دوربین اصلی با چیدمان عمودی سنسورها به چشم می خورد. همچنین در کنار ماژول دوربین، فلش LED نیز به چشم می خورد.

در بخش جلویی این دستگاه شاهد کاهش حاشیه های دور نمایشگر هستیم. لبه کناری سمت راست نیز محل قرارگیری دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور است.

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 21 فن ادیشن منتشر شد

گزارش ها به ما می گوید که این محصول از نمایشگری 6.5 اینچی با پنل سوپرامولد و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و سنسورهای دوربین اصلی نیز به ترتیب ۱۲ اصلی، ۱۲ فوق عریض و ۱۲ تله فوتو خواهند بود.

انتظار می رود این محصول در بخش سخت افزار چیزی از دیگر اعضای خانواده کم نداشته باشد و با اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. درمورد باتری نیز باید انتظاری یک باتری با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت را داشته باشیم

شایعات بر این متمرکز است که سامسونگ در روز ۲۸ مرداد ماه سال جاری و همزمان با رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به عنوان شماری از بهترین گوشی های تاشو از گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن نیز رونمایی کند.

کمپانی کره ای تا اینجای سال میلادی ضمن رونمایی از محصولات متعدد در شاخه های گوناگون، در دنیای اسمارتفون ها از گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی کرده است و همچنین گلکسی M02 و گلکسی A12  را در بازار ارزان ترین گوشی های 2021 دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین رندرهای گلکسی اس 21 فن ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر