;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

در نوشتار پیش رو به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 درباره همه استان هایی که اطلاعات مربوطه را منتشر کرده اند میپردازیم. با ما باشید.

طی مدت زمان اخیر و با ورود به فصل گرما، به طرز عجیبی و بسیار زودتر از سال های گذشته شاهد اعمال خاموشی های گسترده در استان ها و شهرهای مختلف کشور بودیم. این مسئله از همان ابتدای امر نگرانی های متعددی در پی داشت و موارد گوناگونی به عنوان علت آن ذکر شده است که شاید مورد توجه ترین مسئله مربوط به فرایند ماینینگ انواع ارزهای دیجیتال باشد.

درحقیقت با گرم شدن دمای هوا و استفاده از وسایل برودتی در کنار فرایند استخراج ارزهای دیجیتال، مصرف برق به یکباره افزایش شدیدی داشته و حالا آنطور که اطلاعات رسمی حاکی است کشور با کمبود برق به میزان ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ مگاوات مواجه است.

بر موارد پیشین که بیشتر بر چگونگی افزایش مصرف برق اشاره دارد اگر کمبود سوخت نیروگاه ها و کاهش نزولات آسمانی را که منجر به کاهش تولید برق توسط نیروگاه ها شده را بیفزاییم متوحه می شوید که وضعیت به هیچ وجه خوب نیست. در واقع از طرفی مصرف برق در کشور به طرز چشمگیری افزایش یافته و از سویی شبکه توزیع برق امکان اعاده تولید برق سابق را ندارد.  در ادامه با بررسی جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 با ما باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

ارائه جداول زمان بندی قطعی برق روزانه و هفتگی آنطور که مقامات توانیر می گویند کاملا به شرکت های توزیع برق استانی وانهاده شده است. امری که برخلاف هفته دوم خرداد، در هفته سوم خرداد و با ورود به روز یکشنبه شکل جامعی به خود نگرفته و برخی استان ها هنوز نسبت به ارائه جداول دقیق اطلاع رسانی اقدام نکرده اند.

جابجایی رکورد مصرف برق کشور تا حد زیادی به فرایند ماینینگ ارزهای دیجیتال نسبت داده شده است. اطلاات رسمی از بدتر شدن وضعیت در روزهای آتی می گوید و بررسی و ارائه جداول خاموشی به نظر ضرورت دارد.

سخنگوی صنعت برق تاکید کرده که اگر در ادامه و با ورود به تابستان میزان مصرف برق نیز افزایش پیدا کند، شرایط پیچیده تر ی شود. البته او پیش بینی کرده که وضعیت مصرف در نهایت به ثبات کلی می رسد و در کل با کمبود برق ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاواتی طرف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

جدول قطعی برق امروز استان آذربایجان غربی

اطلاعا خاموشی در استان آذربایجان غربی از اولین مواردی بود که در روزهای اخیر برای هفته سوم منتشر شده است. پیش از این زمان بندی قطع برق ارومیه 1400 را بررسی کرده بودیم. اما جزئیات قطعی برق امروز را در زمان بندی قطع برق ۱۵ تا ۱۷ خرداد آذربایجان غربی ببینید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 خوزستان

استان خوزستان از جمله استان هایی است که زمان بندی و برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 هنوز برای آن ارائه نشده است. طبیعتا برای روزهای آتی این اطلاعات ارائه خواهد شد و ما در زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 گیلان

در تکراتو پیش از این به زمان بندی قطع برق گیلان 1400 پرداخته بودیم. اما هنوز جدول زمان بندی قطعی برق ۱۷ خرداد برای این استان ارائه نشده است. به محض دریافت جدیدترین اطلاعات در صفحه اختصاصی این استان اطلاعات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت خسارت قطعی برق

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 17 خرداد مرکزی

در تکراتو به تفصیل زمان بندی قطع برق اراک 1400 را به بحث گذاشته بودیم. برنامه خاموشی اراک برای ۱۷ خرداد ماه در مورد مناطق مسکونی را از فایل پی دی اف خاموشی مناطق استان مرکزی بررسی کنید. برنامه خاموشی امروز صنایع اراک نیز به شرح تصاویر زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 استان قزوین

اطلاعات و جدول قطعی برق امروز استان قزوین ارائه نشده است. اخبار خاموشی های استان قزوین می توانید از صفحه اختصاصی زمان بندی خاموشی قزوین ۱۴۰۰ دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 تبریز

جزئیات و اطلاعات خاموشی در این استان نیز مانند دیگر موارد هنوز ارائه نشده است. به محض ارائه اخبار جدید ما اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین اطلاعات خاموشی تبریز و شهرستان های آذربایجان شرقی را در صفحه زمان بندی قطع برق تبریز 1400 میتوانید دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 اردبیل

شرکت توزیع برق استان ادبیل اطلاعات خاموشی های اردبیل، خلخال،‌سرعین، تمین، مشگین شهر و پارس آباد را نیز اعلام کرده است. اطلاعات خاموشی ها در این استان را ضمن بررسی زمان بندی قطع برق اردبیل 1400 میتوانید با تصاویر زیر بررسی کنید:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق گلستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400 مشهد

زمان بندی خاموشی ها در استان خراسان رضوی نیز هنوز منتشر نشده است، اما اطلاعات جدید را به سرعت در صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 17 خرداد استان البرز

زمان بندی خاموشی های استان البرز هنوز دقیقا اعلام نشده است اما اطلاعات جزئی تر خاموشی ها در این استان را می توانید از زمان بندی قطع برق البرز 1400 پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 مازندران

زمان بندی قطع برق مازندران 1400 توسط شرکت توزیع برق استانی مازندران ارائه شده است و برای ۱۷ خرداد، جزئیات آن را در فایل پی دی اف خاموشی های استان مازندران 17 خرداد ببینید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 17 خرداد استان ایلام

جزئیات برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 برای استان ایلام اعلام شده است. برای مشاهده جزئیات از لینک برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 استفاده کنید. جدول خاموشی گروه ها به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 استان اصفهان

اطلاعات برنامه و جدول قطعی برق امروز خاموشی استان اصفهان اخیرا ارائه شده است. جزئیات جدول قطعی برق امروز اصفهان را در تصاویر زیر ببینید:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

برای مشترکین در سایر استان ها که از زمان بندی خاموشی ها مطلع نیستند باید بدانید با نصب اپلیکیشن برق من می توانید با ثبت شناسه قبض خود اطلاعات خاموشی محل کار یا منزل را در برنامه دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق کرمانشاه 1400

 زمان بندی قطع برق یزد 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 17 خرداد 1400

در روزهای گذشته بسیاری از استان های کشور به علت تعطیلی ها زمان بندی خاموشی ها را منتشر نکرده اند. برخی اظهارات رسمی حکایت از این دارد که در مدت تعطیلات اخیر مصرف برق کشور تا حد قابل قبولی پایین آمده و از آنجا که خاموشی اعمال شده، ارائه جدول خاموشی نیز ضرورتی نداشته است.  مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر در این رابطه گفت:

در تعطیلات به دلیل کاهش بار صنعتی و تجاری مصرف بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ مگاوات کاهش می‌یابد و شرایط متعادل می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای عادی نیز تلاش این است که خاموشی اعمال نشود و جداولی که منتشر می‌شود نیز کمترین تحقق را داشته باشد، اظهار کرد:

در روزهای تعطیل به دلیل کاهش بار از میزان مصرف کاسته می‌شود، به همین دلیل تقاضای ما از مشترکان صرفه‌جویی است چراکه با اندکی کاهش مصرف می‌توانیم مانع بروز خاموشی شویم، اگر همین میزان صرفه‌جویی صورت گیرد به طور کل در هیچ نقطه‌ای خاموشی رخ نخواهد داد.

بنابر اظهارات صالحی ارائه جداول خاموشی کاملا بر عهده شرکت های توزیع برق استانی گذاشته شده است و آن ها بر اساس سقف مصرف تعیین این جداول را منتشر خواهند کرد. بنابر هر دلیلی که قرار باشد خاموشی ها اعمال شود، قطعا باید اطلاع رسانی دقیقی صورت بگیرد و در توانیر نیز هیئت نظارت در همین راستا ایجاد شده و اگر شرکتی اطلاع رسانی نکند و یا خاموشی بدون انطباق با جداول منتشر شده اعمال شود، قطعا تذکرات لازم اعمال می شود. وی اظهار کرد:

در تعطیلات و در پی کاهش مصرف جداول خاموشی منتشر نمی‌ شود اما با توجه به افزایش دما پس از تعطیلات و احتمال افزایش مصرف جداول خاموشی منتشر خواهد شد اما اگر مردم رعایت کنند شاهد خاموشی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر