;
coinex

سرمایه گذاری جک دورسی در بیت کوین ؛ هیچ چیز مهمتر از بیت کوین نیست!

کنفرانس جهانی بیت کوین با حضور چهره های شاخصی چون ایلان ماسک، جک دورسی و ویتالیک بوترین برگزار شد. حالا خبر از سرمایه گذاری جک دورسی در بیت کوین می رسد.

همه ما بارها شاهد علاقه شدید دورسی به بازار کریپتوکارنسی بوده ایم. دورسی در رویداد مورد بحث نیز بار دیگر این موضوع را تایید کرد.  مدیرعامل توییتر و اسکوئر در سخنرانی خود اظهار کرد که بیت کوین می‌ تواند تمامی جوانب را تغییر دهد، زیرا آزادی بیشتری به‌ارمغان می‌آورد.

دورسی همچنین می گوید فکر نمیکنم چیزی مهمتر از بیت کوین در زندگی من وجود داشته باشد که روی آن کار کرده باشم و چیزی مفیدتر از این برای مردم وجود داشته باشد.

سرمایه گذاری جک دورسی در بیت کوین

سال گذشته اسکوئر به عنوان یکی از شرکت های تحت مالکیت دورسی حدود ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد. دورسی افزوده که اسکوئر به عنوان شرکت خدمات پرداخت می کوشد که فقط با بیت کوین کار کند تا قابلیت ها و دسترسی های بیشتری را فراهم اورد. او افزود:

اگر توییتر یا اسکوئر نبود، روی بیت کوین کار می‌ کردم و اگر بیت کوین بیشتر از اسکوئر یا توییتر کمک نیاز داشت، آن دو را به خاطر بیت کوین ترک می‌ کردم. اما فکر می‌ کنم که هر دو شرکت وظیفه‌ ای برای ایفا کردن دارند.

سرمایه گذاری جک دورسی در بیت کوین ؛ هیچ چیز مهمتر از بیت کوین نیست!

او نقش بیت کوین در نظام مالی جدید را ستوده و گفت با وجود رمزارزها نیازی به بانک ها وجود ندارد. او بر این باور است که در کشورهایی مانند اتیوپی،‌ نیجریه، غنا،‌ هند و غیره به دلیل نبود خدمات مالی مناسب رمزارزها و خصوصا بیت کوین می توانند بسیار مفید باشند.

همچنین دورسی اعلام کرد اسکوئر در حال ساخت کیف‌ پول سخت‌ افزاری برای بیت کوین است. این امر به امید خدمات غیرامانی به صدها یا میلیون ها نفر صورت می گیرد. فارغ از این ها اسکوئر اعلام کرده که ۵ میلیون دلار در تاسیسات بلاک استریم ماینینگ که با نیروی خورشیدی کار می کند سرمایه گذاری خواهد کرد.

شرکت اسکوئر که خدمات پرداخت رمزارز روی موبایل ارائه می کند در سال ۲۰۰۹ توسط جک دورسی تاسیس شده است. بلاک استریم ماینینگ نیز یکی از پیشرو در توسعه بلاک چین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرمایه گذاری جک دورسی در بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر