;
coinex

اطلاعات جدیدی از آیفون 13 اپل منتشر شد

اخیرا رندرهای جدیدی از آیفون ۱۳ منتشر شده که آن را با طراحی متفاوتی از نسل های پیشین نشان می دهد. با ما در بررسی اطلاعات جدیدی از آیفون 13 همراه باشید.

زبان طراحی اپل و محصولات متنوعش برای همه ما آشناست. به گونه ای که با نگاهی به محصولات اپل توان تشخیص هم خانودع بودن آن ها داریم. اپل از سال ها پیش و با محصولاتی از جمله آیفون ۴ و نسل نخست آیپد و لپ تاپ مک از طراحی با لبه های تخت استفاده می کرد و حالا بعد از ۵ سال از کنار گذاشتن این طراحی، دوباره در آیپد پرو ۲۰۱۸ و آیفون ۱۲ به این طرحی محبوب بازگشت.

اساسا اپل به ساخت محصولاتی با طراحی ثابت برای حداقل چندین سال معروف است و با نگاهی به محصولاتی از جمله اپل تی وی، نمایشگر پرو دیسپلی، آیفون ها و آیپد ها آنچه بیش از هرچیز نظر شما را جلب می کند شباهت ها و هم خانوادگی هاست. حالا بسیاری از افراد گمان می کنند که اپل در این بازگشت به طراحی سابق حداقل چند سالی توقف خواهد داشت و ایفون ۱۳ نیز با زبان طراحی مشابه با آیفون ۱۲ تولید می شود. البته این به این معنا نیست که آیفون ۱۳ هیچ تغییر عمده ای نخواهد داشت.

اطلاعات جدیدی از آیفون 13 اپل منتشر شد

یکی از طراحان معروف توییتر با نام کابری lan Zelbo اخیرا تصاویر با کیفیتی از آیفون ۱۳ منتشر کرده که می تواند به محصول نهایی بسیار نزدیک باشد. این تصاویر که آیفون ۱۳ را از زوایای مختلفی نشان می دهد از کوچکتر شدن ناچ در نمای جلویی دستگاه حکایت دارد.

علاوه بر این ها چینش دوربین نیز به نظر تغییراتی عمده خواهد داشت و دوربین دوگانه دستگاه به صورت مورب در امتداد گوشه های فوقانی و تحتانی ماژول کلی قرار گرفته است. با مرور این تغییرات باید گفت تقریبا زبان طراحی دست نخورده باقی مانده است.

شایعات در ایام اخیر بر تجهیز تمامی مدل های آیفون ۱۳ به حسگر لایدار اشاره دارد. اما تصاویر خلاف این را نشان می دهد و ما شاهد استفاده از این حسگر در تصاویر منتشر شده نیستیم. به علاوه به نظر می رسد با لنزهای دوربینی با ابعاد بزرگتر مواجه ایم که با لرزشگیر اپتیکالی از نوع سنسور شیفت همراه هستند.

به نظر در نیمه دوم سال جاری باید انتظار رونمایی از نسل بعدی آیفون را داشته باشیم. تاکنون مشخصاتی چون استفاده از نمایشگر اکسید پلی کریستالی دماپایین(LTPO)، ناچ کوچکتر، دوربین بهبود یافته و موارد دیگری مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات جدیدی از آیفون 13 اپل منتشر شد!‌ نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر