;
coinex

موتورولا موتو جی استایلوس 5G رسما معرفی شد

موتورولا از فعالان مهم دنیای گوشی های میان رده است. حالا موتورولا موتو جی استایلوس 5G با برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری رسما معرفی شده است.

مدتی هست که اخبار این گوشی هوشمند موتورولا را پیگیری می کنیم. محصولی که درواقع نسخه ۵ جی محصولی است که چندی پیش معرفی شده بود و قیمت مناسبی دارد.

بالاخره اما و پس از مدتی پیگیری شایعات و اخبار و رندرهای این گوشی، موتورولا امروز رسما از موتورولا موتو G استایلوس فایوجی رونمایی به عمل آورد تا فهرست بهترین گوشی های موتورولا کامل تر شود. این اولین دستگاه هوشمند موتورولا با بهره مندی همزمان از قلم هوشمند و فناوری فایوجی است.

موتورولا موتو جی استایلوس 5G رسما معرفی شد

به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 گوشی موتورولا موتو جی استایلوس فایوجی از نمایشگر 6.8 اینچی با طراحی مکس ویژن و وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره مند است. جزئیات خاص دیگری درباره این نمایشگر منتشر نشده است و تنها حفره نمایشگر دوربین سلفی به چشم می خورد.

این دستگاه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این مقدار از نسل قبلی این گوشی بیشتر است. خوشبختانه قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی سبب شده تا بتوان فضای ذخیره سازی در این محصول را به یک ترابایت افزایش داد.

موتورولا موتو جی استایلوس 5G رسما معرفی شد

در بخش دوربین شاهد یک ماژول ۴ گانه دوربین هستیم که از سنسورهای 48/8/5/2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. قابلیت عکسبرداری فوق عریض و ماکرو نیز در این محصول وجود دارد. دوربین سلفی این محصول سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است و مکان قرارگیری آن در حفره نمایشگر در سمت چپ است.

قابلیت های دوربین اصلی و سلفی به طور ملموسی بهبود یافته اند و حسگر اثرانگشت نیز بر روی قاب پشتی طراحی شده است. در نسخه ۴ جی این حسگر روی دکمه جنبی پاور قرار داشت.

موتورولا در این محصول یکی از بهترین باتری گوشی 2021 را استفاده کرده است. باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی که توان و طول عمر بالایی به آن بخشیده است. بلوتوث نسخه 5.1  و وای فای دو بانده در کنار بهره مندی از جدیدترین نسل اینترنت همراه از دیگر مکمل های ارتباطی این دستگاه هستند.

مطابق با انتظارات پیشین تراشه به کار رفته در این دستگاه اسنپدراگون 480 است که ارز ارزان ترین تراشه های بازار با پشتیبانی از فناوری ۵ جی است. سیستم عامل پیفرض این محصول اندروید ۱۱ است و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز خوشبختانه برای آن تعبیه شده است. این محصول از ۲۴ خردادماه سال جاری برای عرضه عمومی روانه بازارها خواهد شد. قیمت آن در نسخه 6/256 گیگابایتی 100 دلار بیشتر از نسخه ۴ جی است. یعنی این محصول در بازار با قیمت ۳۹۹ دلار ارائه می شود که همچنان آن را در رده یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا و ارزان ترین گوشی های 2021 قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا موتو جی استایلوس 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر