;
coinex

ارز دیجیتال گیت چین (GateChain) ؛‌ نحوه خرید،‌ قیمت و بهترین کیف پول توکن GT

ارز دیجیتال گیت چین از جدیدترین رمزارزهای بازار است که محبوبیت زیادی دارد. در ادامه به اطلاعات، قیمت و دیگر جزئیات مربوط به این رمزارز خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال گیت چین درواقع رمزارز بلاکچینی به همین نام است که بعضا از آن با نام ارز دیجیتال گیت توکن نیز یاد می شود. این پلتفرم نسل جدیدی از بلاکچین های عمومی است که بر ایمنی دارایی های زنجیره ای و تجارت غیرمتمرکز تمرکز دارد.

حساب Vault و عملکردهای منحصر به فرد این شبکه، مدیریت معاملات غیرعادی و مواردی دیگر ای شبکه را به سیستم های تسویه حساب دقیقی کرده که پیش از این سابقه نداشت.

در نتیجه مشکلات چالش برانگیزی چون سرقت دارایی و هک شدن پسورد و رمز عبور را برطرف می کند. تجارت غیرمتمرکز و نقل انتقالات بین زنجیره ای نیز در کنار دیگر ویژگی های اصلی کمک شایانی به بهبود عملکرد پلتفرم ارز دیجیتال گیت چین می کند.

ارز دیجیتال گیت چین روی ایمنی دارایی های زنجیره ای تمرکز دارد و می کوشد که مشکلات بسیار جالب و پیچیده ای را که در راستای استفاده کامل از بلاک چین وجود دارد مرتفع سازد. البته تلاش این شبکه بر این است که جنبه یا مزایای دیگر را کمتر به خطر بیندازد.

اکوسیستم گیت چین ضمن ارز دیجیتال گیت چین شال صرافی گیت چین،‌ کیف پول اختصاصی و موارد دیگری است. این اکوسیستم غیرمتمرکز شامل درجه بندی های سازمانی است که بتواند دارایی های دیجیتال را به نحوی کارآمد و ایمن ذخیره،‌ صادر و هدایت کند. در ادامه ضمن بحث از چیستی ارز دیجیتال GateChain به نحوه خرید ارز GateChain و قیمت رمز ارز گیت چین نیز خواهیم پرداخت. با ما باشید.

ارز دیجیتال گیت چین چیست؟

توکن GateChain

ارز دیجیتال گیت چین یا گیت توکن رمزارزی است که با نماد GT در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. ارز دیجیتال گیت توکن واحد پول بومی اکوسیستم ارز دیجیتال گیت چین است و از آن برای پرداخت هزینه تراکنش ها در شبکه ارز دیجیتال گیت چین استفاده می شود.

از سوی دیگر توکن گیت چین به عنوان پاداش سهام PoS‌ که یکی از الگوریتم های اجماع است نیز عمل می کند. این برای عملکرد پلتفرم و ارز دیجیتال گیت چین ضروری است.

ارز دیجیتال GateChain بر اساس استاندارد ERC 20 در پلتفرم محبوب اتریوم ساخته شده است. ارز دیجیتال GateChain نسل جدیدی از بلاکچین های عمومی است که بر ایمنی دارایی های زنجیره ای و تجارت غیرمتمرکز دیفای تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

حساب Vault و عملکردهای خاص و منحصر به فرد شبکه توکن GateChain مدیریت معاملات غیرعادی این شبکه را مجهز به سیستم های تسویه حساب خاصی می کند ک پیش از این وجود نداشته اند. در نتیجه این مهم مشکلات چالش برانگیز سرقت دارایی و هک شدن پسورد و رمز عبور در این مورد برطرف می شود.

ارز دیجیتال گیت چین (GateChain)

تجارت غیرمتمرکز و نقل و انتقالات بین زنجیره ای نیز در کنار دیگر ویژگی های اصلی پشتیبانی می شود. همانطور که گفتیم توکن GateChain روی ایمنی دارایی های زنجیره ای تمرکز کرده است. اما ویژگی های توکن گیت چین چیست؟ مهمترین ویژگی های توکن گیت چین عبارتند از:

انتقال/پرداخت: با استفاده از کیف پول یا برنامه‌های مشتری مدار، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال GateToken و همچنین دارایی‌ های زنجیره‌ای را ارسال و دریافت کنند.

انتشار دارایی: کاربران می توانند نشانه‌ های شخصی خود را برای دیجیتال سازی و مدیریت دارایی‌ های خود صادر کنند.

چند امضایی: افراد مختلفی می‌توانند مالکیت یک حساب را به اشتراک بگذارند و مدیریت آن را متناسب با خواسته‌های شرکتی و خانوادگی تنظیم کنند.

ذخیره امن دارایی: با داشتن یک حساب منحصر به فرد و یک مکانیزم پاکسازی، یک حساب با توابع لغو / پاکسازی و مقابله با معاملات غیر عادی را ایجاد می‌کند که می‌تواند 100 درصد امن باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

ارز دیجیتال پیمان

کاربردها و عملکردهای ارز دیجیتال GateToken

ارز دیجیتال گیت چین (GateChain)

ارز دیجیتال GateToken واحد پول بومی اکوسیستم گیت چین است. این رمز برای پرداخت هزینه تراکنش در این شبکه استفاده می شود و همچنین به عنوان پاداش سهام PoS نیز عمل می کند. این برای عملکردهای درست گیت چین ضروری است.

پلتفرم و ارز دیجیتال GateToken برنامه های مختلف کیف پول از موارد شخصی تا حرفه ای را ارائه می کند. در مرحله گیت چین کیف پول اختصاصی برای ویندوز و مک را ارائه کرد.

GateChain دو نوع حساب ارائه می دهد. این دو نوع شامل یک حساب عادی و یک حساب Vault این دو نوع را تشکیل می‌ دهند. این حساب‌ ها به کاربران امکان می‌ دهد بدون هیچ گونه نگرانی در زمینه ایمنی، به طور یکپارچه درمسیر دیجیتال حرکت کنند.

حساب های عادی فورا می توانند پرداخت شده و معاملات آن ها غیرقابل برگشت است. همانند عملکرد آدرس بیت کوین کلیدهای خصوصی قابل بازیابی نیستند. اما حساب Vault ، نوآوری‌های GateChain ، دارای معاملات قابل لغو و بازیابی کلید خصوصی است. با ترکیب هر دو نوع حساب، GateChain امنیت کامل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

بررسی آینده و قیمت رمز ارز گیت چین

همانطور که گفتیم این پلپتفرم دو نوع حساب ارائه می دهد. این دو شامل حساب عادی و حساب Vault است. این حساب ها به کاربران امکان می دهد بدون هیچگونه نگرانی امنیتی به طور یکپارچه در مسیر دیجیتال حرکت کنند. این شبکه به عنوان یک زنجیره عمومی ابتکاری با تمرکز بر امنیت دارایی های زنجیره ای فعالیت می کند.

شبکه گیت چین مفاهیم جدیدی معرفی می کند. گیت چین امیدوار است با ارائه شرح مفاهیم به کاربران در درک جامع تر منطق امنیتی گیت چین کمک کند. همچنین برای در نظر گرفتن امنیت معامله، شبکه گیت چین نوآورانه شناسایی نوع آدرس و نوع تراکنش ارائه شده است تا کاربر بتواند به طور موثر نوع حساب مختلف و نوع انتقال را شناسایی کند تا از عملکرد اشتباه جلوگیری به عمل آید. با توجه به شواهد ارائه شده انتظار می رود گیت توکن آینده روشنی داشته باشد و بتواند جزیی از ۱۰۰ ارز برتر مارکت کریپتوکارنسی باشد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

پیش بینی قیمت رمز ارز گیت چین

ارز دیجیتال گیت چین (GateChain)

قیمت انواع دارایی های دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد و در نتیجه این مهم پیش بینی قیمت رمز ارز گیت چین نیز نیاز به بررسی و تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال دارد. برای بازه های زمانی بلند مدت البته فاندامنتال روش بهتری است.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی از مراجع معتبر قیمت گذاری، قیمت رمز ارز گیت چین را در سالیان آتی اینگونه برآورد کرده است.

  • پایان 2022 : 8.9 دلار
  • پایان 2025 : 16.1 دلار
  • پایان 2026 : 21 دلار
  • پایان 2028 : 26 دلار

walletinvestor یک مرجع متفاوت قیمت گذاری است که از شیوه های متفاوتی استفاده می کند. بنابر برآورد این مرجع قیمت این توکن در سال ۲۰۲۲ برابر با ۱۴.۵ دلار خواهد بود و در سال ۲۰۲۶ چیزی حدود ۵۲.۹ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

سرمایه گذاری

لازم است بدانید که برای معاملات روزمره، کاربران می‌توانند از دارایی‌های موجود در حساب عادی استفاده کنند. این کار درست مانند روشی است که در آدرس بیت کوین انجام می‌دهند. معامله هنگام پرداخت تأیید می‌شود و غیرقابل برگشت است.

در مورد گم شدن یا سرقت کلید خصوصی یک حساب عادی، ضرر و زیان محدود به همان کمک هزینه روزانه است. خطر همچنان تحت کنترل است. با انتقال از حساب Vault می‌ توان یک حساب عادی را جبران کرد و مبلغ پس از تنظیم دوره تاخیر قابل فسخ دریافت می‌شود. اگر در این مدت سرقت انجام شود یا رمز هک شود، می‌توان درخواست لغو را از حساب Vault شروع کرد. تراکنش لغو شده و به حساب بازیابی منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

بهترین کیف پول گیت چین

ارز دیجیتال گیت چین (GateChain)

همانطور که گفتیم رمزارز گیت چین بنابر استاندارد ERC20 و در شبکه اتریوم توسعه یافته است. در نتیجه هر والتی که از این شبکه پشتیبانی کند، ظرفیت پشتیبانی از این رمزارز را نیز خواهد داشت.

والت رسمی GateChain Wallet

بهترین گزینه برای نگهداری گیت چین کیف پول اختصاصی این پلتفرم است. این کیف پول برای هر دو پلتفرم ویندوز و مک ارائه شده است.

کیف پول‌ های سخت افزاری لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor)

یکی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال کیف پول های سخت افزاری نظیر لجر یا ترزور هستند. کیف پول های سخت افزاری برای محافظت از دارایی کاربران در برابر انواع حملات از فناوری های رمزنگاری شده بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند.

این نوع کیف پول‌ها حتی در صورت دزدیده شدن یا خراب شدن نیز به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق عبارات یادآور، وجوه خود را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

Trust Wallet

همانطور که باید بدانید کیف پول تراست والت از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری انواع رمزارزهاست. این کیف پول برای پلتفرم های اندروید و آیفون ارائه شده است.

کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)

اتمیک والت نیز از دیگر کیف پول های دیجیتالی و معتبر برای نگهداری از انواع ارزهای دیجیتال است. این کیف پول انواع پلتفرم های موبایل و دسکتاپ را پشتیبانی می کند. اتمیک از محبوبترین نرم افزارهای موبایلی برای ذخیره ارزهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال گیت چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر