;
coinex

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 همه استان ها

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 همه استان ها در حالی در این نوشتار بررسی می‌شود که مشکل قطعی برق کشور کماکان پابرجاست. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

مشکل کمبود برق در طول چند هفته گذشته، البته که مشکل جدیدی نیست و در گذشته هم شاهد آن بودیم، اما با شروع فصل گرما به نظر می‌رسد این مشکل حادتر شده است. نسبت به سال‌های گذشته نیز تقریبا یک ماه زودتر به استقبال خاموشی‌ها رفتیم و از اوخر اردیبهشت‌ ماه برق مناطق مختلفی در سراسر کشور در طول روز با قطعی همراه بود.

این مسئله منجر شد مشکلاتی بسیاری برای مردم پدید بیاید و خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف وارد شود. بسیاری از مردم نسبت به این موضوع انتقاد وارد می‌کنند که نمونه‌هایی از آنها را می‌توان در شبکه‌های مجازی دید. صنعت برق کشور در این خصوص گفته که کشور با کمبود حدود 6 تا 10 هزار مگاوات برق مواجه است و برای جبران این امر، خاموشی‌های اجتناب ناپذیر است.

حال که بیش از یک ماه از این خاموشی‌ها می‌گذرد، برنامه‌های خاموشی بیشتر استان‌ها بسیار منظم و دقیق شده است و افراد می‌توانند با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط اداره برق استان خود، از زمان بندی خاموشی محل سکونت یا کار خود مطلع شده و با توجه به آن، کارهای خود را برنامه ریزی کنند. از این رو، در ادامه با جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 همه استان ها با ما همراه باشید!

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 همه استان ها

امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ خاموشی‌هایی که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند. طعی‌های مکرر برق از مباحث داغ این روزها است و برای این اتفاق از دلایلی چون کمبود سوخت، کم‌آبی تا مصرف بالای برق مزرعه‌های استخراج بیت‌کوین نام برده می‌شود.

در این میان چند هفته‌ای است که جداول خاموشی‌های شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشرمی‌شود، البته خاموشی‌ها مختص تهران نیست و در شهر‌هایی همچون مشهد و کرج نیز این جداول منتشر شده است. در میان همه عوامل، متهم ردیف اول، برای خاموشی‌ها مزرعه‌های استخراج رمز ارز و بیت کوین در سراسر کشور مطرح می‌شود؛ زیرا استخراج صنعتی بیت‌کوین نیاز به دستگاه‌های ماینینگ صنعتی دارد که مستلزم مصرف شدید برق است.

اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده خاموشی مواجه نشوند، اما امسال از همان اوایل بهار با هشدار‌هایی در خصوص احتمال خاموشی با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.  تابستان گرم امسال با دمای 36 درجه (که احتمالا در طول تابستان افزایش 1 تا 1.5 درجه ای دما را نیز تجربه کنیم) موجب شده استفاده از وسایل سرمایشی در کشور افزایش یابد و مصرف برق بیشتر شود. به همین خاطر مصرف برق در کشور تا 62 هزار مگاوات بالا رفته که با توجه به نیروگاه‌های تولید برق موجود کشور، تولید این مقدار برق ممکن نیست.

جدول قطعی برق امروز 9 تیر 1400
جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 تیر 1400

جهان نیوز در این خصوص مینویسد:‌ «قطعی های مکرر برق در کشور موجب نارضایتی شدید مردم و اختلال جدی در کسب و کارها و فعالیت ها مردم شده است. اما طبق روال گذشته، دولت سعی دارد تقصیر را گردن دیگران بیاندازد و این بار هم مقصر بحران قطعی برق را استخراج کنندگان رمز ارزها اعلام کرده است.» البته از دیگر دلایل کمبود برق که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت، رابطه میان قطعی برق و استخراج بیت کوین بود. سخنگوی برق در اظهارات اولیه خود مدعی شد که به دلیل مصرف بالای برق فرایندهای استخراج ارزهای دیجیتالی و البته مزارع گسترده استخراج، کشور با کمبود برق جدی مواجه شده است.

قطعی‌های مکرر برق در چند وقت اخیر در خراسان رضوی و به خصوص در مشهد مشکلات عدیده‌ای را در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خانگی و …… به وجود آورد. به گونه‌ای که بخش عظیمی از فعالیت‌های صنعت مختل شد و به بخش‌های کشاورزی و خانگی نیز خسارات زیادی وارد شد. به گفته صاحبان صنایع و بخش کشاورزری خاموشی‌های اعمال شده برخلاف زمان‌بندی ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق بوده و سردرگمی‌های زیادی در برنامه کاری آن‌ها به وجود آورد.

بنا بر گفته برخی فعالان اقتصادی، ایجاد مزرعه‌های استخراج بیت کوین با مصرف برق زیاد همراه بوده و باعث قطعی برق شده‌اند در واقع پردازنده‌ای که قرار است رمز دیجیتال را مورد استفاده قرار دهد و از سیستم‌های کامپیوتری، پردازش شکل بگیرد، نیازمند فعالیت ۲۴ ساعته است و طبیعتاً این پدیده با تولید گرما و مصرف برق بسیاری مواجه می‌شود.

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 یزد

اطلاعات خاموشی استان یزد نیز به طور مدون برای امروز 10 تیر منتشر شده است. اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 10 تیر 1400 برای استان یزد را در ادامه بررسی کنید. برای دانلود فایل PDF این برنامه اینجا کلیک کنید.

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 اصفهان

شرکت استانی توزیع برق استان اصفهان جزئیات برنامه قطع برق در شهر اصفهان را منتشر کرده است. جزئیات این برنامه را در ادامه بررسی کنید. البته سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفته است که با توجه به افزایش دما در تابستان، در صورتی که مردم اصفهان صرفه‌جویی را ادامه دهند خاموشی برق در این استان رخ نخواهد داد.

 

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 شهرستان های اصفهان نیز توسط این شرکت به طور جداگانه منتشر شده است که می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 تبریز

شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی برنامه زمان بندی خاموشی امروز 10 تیر 1400 را برای تبریز و شهرستان های تابع آن منتشر کرده است. جزئیات این برنامه را در این فایل PDF مطالعه کنید.  (300 کیلوبایت)

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 تهران

شرکت توزیع برق تهران، مناطقی را که از پنجم تا دهم تیر ماه با قطعی احتمالی برق روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد. برای دانلود فایل PDF زمان بندی خاموشی‌های تهران اینجا کلیک کنید. (300 کیلوبایت)

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 تیر 1400 فارس

اطلاعات خاموشی استان فارس نیز در قالب فایل اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 1 تیر 1400 برای این استان منتشر شده است. برای دانلود فایل PDF خاموشی‌های این استان در اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

زمان بندی قطع برق فارس 1400

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 مرکزی

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 10 تیر 1400 نیز رسما منتشر شد. اطلاعات بیشتر در این باره را در ادامه بررسی کنید. برای دانلود فایل PDF این برنامه اینجا کلیک کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 تیر 1400 آذربایجان غربی

جدول قطعی برق امروز 9 تیر 1400
جدول زمان بندی قطعی برق امروز 10 تیر 1400

اطلاعات جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 برای استان آذربایجان غربی را در ادامه ببینید. برای دانلود برنامه خاموشی های امروز این استان اینجا کلیک کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 تیر 1400 کردستان

جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 برای استان کردستان منتشر شده است که در ادامه می توانید آنرا بررسی کنید. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق کردستان مراجعه کنید

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 10 تیر 1400 سمنان

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 10 تیر 140 برای استان سمنان را در ادامه می توانید بررسی کنید. برای دریافت فایل PDF خاموشی‌ های سمنان اینجا کلیک کنید.

برنامه قطع برق 10 تیر 1400 گلستان

شرکت توزیع برق استان گلستان اطلاعات جدول قطعی برق 1400 را برای این استان منتشر کرده است. اطلاعات بیشتر را در ادامه ببینید.

زمان بندی قطع برق گلستان 1400

برنامه قطع برق 10 تیر 1400 خراسان شمالی

زمان بندی خاموشی استان خراسان شمالی برای روز 10 تیر 1400 توسط شرکت توزیع برق این استان منتشر شده است. برای بزرگنمایی بیشتر می‌توانید بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید:

برنامه قطع برق 10 تیر 1400 ایلام

اطلاعات خاموشی استان ایلام نیز برای روز 10 تیر 1400 منتشر شده است که اطلاعات بیشتر را در ادامه به شما ارائه می کنیم.

زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 10 تیر 1400 چهارمحال و بختیاری

شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، اطلاعات خاموشی این استان و شهرستان های تابعه آن را منتشر کرده است. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق چهارمحال و بختیاری مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدول قطعی برق امروز 10 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر