;
coinex

ارز دیجیتال سان (Sun) ؛استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Sun

ارز دیجیتال سان (Sun) یکی از ارزهای دیجیتال در حال رشد است که در یک سال گذشته افزایش قیمت خوبی داشته است. در ادامه به جزئیات این توکن می‌پردازیم.

ارز دیجیتال سان یکی از رمزارزهای جدید است که در چند وقت اخیر افزایش قیمت بسیار خوبی داشته است. این ارز دیجیتال بر مبنای امور مالی غیر متمرکز (DeFi) قرار دارد و بر بستر بلاک چین ترون کار می‌کند. از این رو، به عنوان بخش مهمی از دیفای ترون به حساب می‌آید.

ارز دیجیتال (Sun) در تلاش است یک بستر غیر متمرکز برای خدماتی مانند وام دهی، بیمه، استیبل کوین‌ها به همراه سایر امکانات را برای کاربران خود ارائه دهد. توکن سان یک آزمایش اجتماعی بسیار بزرگ است که با کاربردهای نامحدود عرضه شده است و می‌توان این ارز را بهبود یافته بیت کوین دانست که از قرار داد هوشمندی برخوردار است.

ارز دیجیتال سان (Sun)

ارز دیجیتال Sun توسط جاستین سان ساخته شده است که یکی از کارآفرینان فناوری و مدیر پروژه ترون (TRON) است. این چهره به فعالیت زیاد و تبلیغ شدید پروژه‌اش در شبکه‌های اجتماعی معروف شده است. ساخت و طراحی توکن سان یکی از بزرگ‌ترین حرکات این تیم برای دستیابی به هدف ایجاد پروژه‌های دیفای با مدیریتی جامعه‌محور، در شبکه‌ی ترون است.

همان‌طور که کمی قبل گفتیم توکن سان بر مبنای سیستم‌های غیر متمرکز  (DeFi) قرار دارد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. همین امر باعث شده آینده بسیار درخشانی برای این توکن پیش بینی شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال سان (Sun) ، نحوه خرید ارز Sun ، استخراج سان ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سان (SUN) بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

ارز دیجیتال Sun چیست؟

ارز دیجیتال سان (Sun)

ارز دیجیتال Sun یکی از جدیدترین رمز ارزهاست که توسط جاستین سان طراحی و ساخته شده است. توکن Sun را می‌توان یکی از منحصر به فردترین برنامه‌های جامعه ترون دانست و ارز دیجیتال سان (SUN) با تمرکز بر ساخت اکوسیستم دیفای طراحی شده است. این رمز ارز را به عنوان یکی از اولین و مهم‌ترین ارزهای اولیه بنیادی دیفای شناخته می‌شود.

این ارز مجازی را پیشرفت یافته ارز دیجیتال بیت کوین می‌دانند که از سیستم بسیار هوشمندی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، ریسک پایین سرمایه گذاری است. کاربران می‌توانند در این ارز با نگرانی کمتری سرمایه گذاری کنند.

ارز دیجیتال سان هیچ توکن از پیش استخراج‌ شده یا رزرو شده‌ای برای اعضای تیم سان در نظر نگرفته است. تمامی فرآیندهای مربوط به ایجاد توکن‌های جدید به طور کامل توسط جامعه‌ی سان و با استفاده از قراردادهای هوشمند متن باز صورت می‌گیرد. توکن Sun یک توکن TRC-20 که برای بدست آوردن آن می‌توان از استیکینگ توکن های LP و TRX استفاده کرد.

توکن TRC-20 به عنوان مجوز ورود به پروسه‌ی استخراج توکن Sun در نظر گرفته می‌شود. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن این رمز ارز از استیکینگ TRX است و برای انجام این کار تنها داشتن یک کیف پول ترون (TRX) کافی است. اما قیمت این ارز در آینده چه روندی را در پیش می‌گیرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سان (SUN) را برررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سان (SUN)

ارز دیجیتال سان (Sun)
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سان (SUN)

ارز دیجیتال سان با نماد اختصاری SUN یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که همانند دیگر ارزهای دیجیتال از زمانی که پا به عرصه بازار گذاشته است پستی و بلندی‌های بسیاری را سپری کرده تا به ثبات قیمتی برسد. در حال حاضر با ارزش حدود ۱۰۷.۸۱ میلیون دلار، در رتبه ۲۵۳ بازار قرار گرفته است.

این رمز ارز سهم ۰.۰۰۸ درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است هر واحد از این توکن در این لحظه با قیمت رمز ارز سان ۰.۰۲۱۶۸۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۵۸۸ تومان معادل ۵۳۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴.۳۹ میلیون دلار است.

بالاترین قیمت رمز ارز سان در تاریخ ۰۲ تیر ۱۴۰۰ معادل ۰.۰۶ دلار بوده که همینک %۶۸.۵۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش این رمز ارز ۴.۹۷ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۹.۹ میلیارد است. توسعه دهندگان و کاربران این توکن با توجه به تاریخچه آینده ارز سان را بسیار درخشان را پیش بینی می‌کنند.

با توجه به تحلیل‌های DigitalCoin، در پنج سال آینده قیمت این رمز ارز تا 0.311214 دلار افزایش خواهد یافت. طبق پیش بینی دیجیتال کوین، این رمزارز تا سال 2022 به قیمت 0.1331686 دلار می‌رسد و در سال‌های 2023-2024 با اندکی افت قیمت مواجه است. با توجه به این پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سان (SUN) ، این توکن برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت هستند، مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

نحوه خرید ارز Sun

ارز دیجیتال سان (Sun)
قیمت رمز ارز سان

همانطور که می‌دانیم اکثر صرافی‌ها به دلیل تحریم‌ها برای کشور ایران فیلتر شده اند و همین موضوع باعث شده افراد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دچار مشکلات بسیاری شوند. اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال انتخاب صرافی است. شما باید یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد را انتخاب کنید تا در زمان خرید و فروش به مشکل بر نخورید. از آنجایی که این صرافی در بلاک چین ارز دیجیتال ترون ایجاد شده است از تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می‌کند.

زمانی که صرافی خود را انتخاب کردید باید در سایت حساب کاربری ایجاد کنید و سپس وارد پنل کاربری خود شوید و از منوی‌های آن روی گزینه خرید ارزهای دیجیتال کلیک کنید و ارز خود را خرید کنید. نحوه خرید ارز Sun همانند دیگر ارزهای دیجتال است و تفاوت چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

 

ترون چیست؟

ارز دیجیتال سان (Sun)
قیمت رمز ارز سان

ارز دیجیتال ترون (TRON) در سال 2017 ایجاد شده است. در ابتدا با توکن TRX که یک توکن ERC-20 بود، راه اندازی شد و بعد از گذشت مدتی به شبکه اصلی خود منتقل شد. ارز دیجیتال ترون یک روش استیکینگ جدید برای هولدرهای خود در سال 2020 ارائه داد که با استفاده از این روش می‌توان با نگهداری توکن‌های TRX خود، ارز دیجیتال سان را دریافت کرد.

ترونیکس یا TRX توکن اختصاصی شبکه‌ی ترون است. از این توکن به عنوان روش پرداخت در پروژه‌های جدید بر بستر ترون استفاده می‌شود. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال از این توکن پشتیبانی می‌کنند و همچنین امکان استفاده از این روش برای تمامی هولدرهای ترون در انواع مختلف کیف پول‌ها با وب سایت اصلی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن Bafe IO چیست

استخراج سان چگونه است؟

ارز دیجیتال سان (Sun)
قیمت رمز ارز سان

ارز دیجیتال سان با شیوه ماینینگ ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین کاملا متفاوت است و استخراج آن نیازی به دستگاه‌های پرهزینه و گران قیمت ASIC ندارد. اولین قدم برای استخراج سان واریز توکن های TRX به کیف پول‌هایی همانند TronLink ،imtoken ،TokenPoket BitPiewallet و BitKeep است.

کاربران با انجام این کار پروسه جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) را انجام می‌دهند که ساده‌ترین روش برای دریافت توکن‌های ترون است. با استفاده از این روش به آسانی توکن‌های ترون خود را به یکی از این کیف پول‌ها منتقل کرده و از طریق مراجعه به وب سایت اصلی پروژه‌ی سان، استیکینگ را آغاز می‌کنند.

در حال حاضر استخراج اولیه یا جنسیس ماینینگ به پایان رسیده و کاربران عادی هم می‌توانند این ارز را استخراج کنند. این نوع استخراج تقریبا به استخراج اولیه شباهت دارد. تنها تفاوت مهمی که در استخراج عادی وجود دارد این است که کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند توکن‌های خود را از حالت فریز خارج کرده و توکن سان را به عنوان پاداش دریافت کنند.

برای استخراج سان باید افزونه کروم کیف پول ترون لینک را از وب سایت اصلی آن دانلود و نصب کنید سپس وارد کیف پول جدید خود شوید و مقدار ترون (TRX) مورد نظر خود برای استیکینگ را از کیف پول قبلی به این کیف پول منتقل کنید. اگر هیچی توکنی ندارید می‌توانید با استفاده از صرافی خود آن را تهیه کنید.

حال وارد وب سایت رسمی پروژه سان شده و در قسمت سمت راست بالای صفحه، گزینه‌ی اتصال به کیف پول را کلیک کنید اگر به کیف پول ترون لینک خود وصل شده باشید می‌توانید به راحتی موجودی خود را مشاهده نمایید. گزینۀ Mining را انتخاب کنید. پنجرۀ جدیدی باز می‌شود حالا در پنجره باز شده مقدار TRX را  وارد نمایید و با دنبال کردن مراحل خواسته‌ شده و نهایی کردن مراحل، گزینۀ Accept را بزنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

آینده توکن SUN

ارز دیجیتال سان (Sun)
آینده توکن SUN

ارز دیجیتال سان (Sun) یکی ازمنحصر به فردترین ارزهای شناخته شده است. کاربران ارزهای دیجیتال استقبال بسیار خوبی از این ارز کرده‌اند. در چند وقت اخیر این رمز ارز پیشرفت قابل توجه‌ای کرده است که باعث شده توسعه دهندگان آینده بسیار درخشانی را برای این توکن پیش بینی می‌کنند.

با توجه به این که خرید ارز بسیار مهم است و رابطه مستقیمی با آینده توکن SUN دارد اولین قدم برای کمک به بهبود آینده این رمز ارز انتخاب یک صرافی‌ مطمئن برای خرید و فروش است. حال برای پیشرفت بهتر این توکن کافی است  ارز دیجیتالی که خریداری کرده‌اید را در یک کیف پول مناسب نگه داری کنید تا از امنیت آن مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال سان (Sun) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر