;
coinex

تاریخ برگزاری و برخی جزئیات رویداد گلکسی آنپکد 2021 اعلام شد

طبق اخبار جدید سامسونگ، رویداد گلکسی آنپکد 2021 در 11 آگوست برگزار می‌شود. در ادامه به جزئیات این رویداد می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

شرکت سامسونگ در رویداد مجازی MWC 2021 بیشتر بر روی بخش نرم‌افزاری و تجربه کاربری محصولات خود مانور داده بود و به همین دلیل افراد منتظر تاریخ آنپکد برنامه‌ریزی شده معرفی محصولات جدید این برند بودند. حال این شرکت به طور رسمی تاریخ برگزاری آنپکد خود را در 11 آگوست اعلام نموده و با توجه به پوستر رسمی این رویداد، امسال قرار است این غول کره‌ای رویداد پرباری را برگزار نماید. در ادامه جزئیات این رویداد و محصولات جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

تاریخ برگزاری و برخی جزئیات رویداد گلکسی آنپکد 2021 اعلام شد

سامسونگ قصد دارد در این رویداد از 4 محصول جدید خود رونمایی کند؛ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 گرفته تا دو مدل از بهترین گوشی های سامسونگ 2021.

گلکسی زد فولد 3 در صدر محصولات در انتظار معرفی این شرکت قرار گرفته است. از آنجایی که سامسونگ تولید گوشی‌های سری نوت خود را متوقف کرده است، این برند تلاش کرده تا جای خالی این سری گوشی‌ها را با قرار‌دادن S Pen درکنار زد فولد ۳ پر کند.

این گوشی تاشو  دارای دو نمایشگر سوپر امولد است: یکی نمایشگر ۶٫۲۳ اینچی خارجی و دیگری نمایشگر ۷٫۵۵ اینچی داخلی. طبق بنچمارک‌های منتشرشده در گیک‌بنچ، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ مجموعه سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی زد فولد ۳ را تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد زد فولد 3 به پنج دوربین مجهز باشد؛ سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده که شامل حسگری فوق‌عریض با فوکوس خودکار است. افزون‌براین، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در نمایشگر خارجی تعبیه شده است. با تمام این‌ها، ظاهرا این مدل درمقایسه‌با مدل پیشین قیمت ارزان‌تری خواهد داشت.

جزئیات رویداد گلکسی آنپکد 2021
رویداد گلکسی آنپکد 2021

از دیگر محصولات سامسونگ که قرار است در این رویداد معرفی شوند، می‌توان به گلکسی زد فلیپ 3 اشاره نمود. درباره سخت افزار این گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی احتمال دارد زد فلیپ 3 نیز با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شود. به علاوه، انتظار می‌رود این مدل نمایشگر ۱٫۹ اینچی خارجی در‌ کنار نمایشگر اصلی ۶٫۷ اینچی داخلی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد.

پس از آن نوبت به معرفی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ است. با‌توجه‌به اخبار اعلام‌شده در MWC امسال، سامسونگ با کنارگذاشتن تایزن به سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch روی خواهد آورد.

در همین چند روز گذشته، اطلاعات جدید از این ساعت‌ها افشا شد که نشان می‌دهد سری Galaxy Watch4 سامسونگ دارای مدل کلاسیک نیز هست و با توجه به رندرهای منتشرشده از این مدل، به نظر می‌رسد مدل کلاسیک دارای حاشیه چرخان است ( که این ویژگی در نسخه اصلی دیده نمی‌شود) و  قیمت آن نیز از مدل اصلی بیشتر است.

در نهایت نیز نوبت به معرفی سامسونگ گلکسی بادز ۲ در این رویداد می‌رسد که طراحی خوش‌استایل و حرفه‌ای آن باعث جلب توجه مشتریان شده است. این محصول دارای رنگ بندی‌های زیبایی است، دارای قابلیت حذف نویز بوده و از محصولات جذاب مراسم آنیکد امسال است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رویداد گلکسی آنپکد 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر