;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ (Cake) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ اکنون توجه معامله گران در بازار رمزارز به خود جلب کرده است. امروز بیشتر درباره این موارد صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

پنکیک سوآپ یک زنجیره هوشمند Dex و AMM Binance است که به همه امکان می‌دهد تا توکن های BEP-20 را به طور موثر و ایمن تغییر دهند. این شبکه تقریبا شبیه به Uniswap است، زیرا تجارتی غیرمتمرکز را در ارتباط با مجموعه های نقدینگی ارائه می دهد. پنکیک سواپ بزرگترین dapps در زنجیره هوشمند Binance است و درحال حاضر نقدینگی در 472033152 دلار قفل شده است.

این زنجیره هوشمند هر روز درحال توسعه است و اکنون توجه سرمایه گذران زیادی را به خود جلب کرده است. در همین راستا تصمیم گرفتیم که در این مقاله درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کیک ، آینده رمزارز Cake و دیگر مسائل پیرامون آن با شما صحبت نماییم.

آینده و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ (Cake) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

همانطور که گفتیم پنکیک سوآب یک مبادله غیر متمرکز زنجیره هوشمند Binance است که در چند وقت اخیر شاهد افزایش قیمتی چشمگیر بوده است و توجه سرمایه گذران را به خود جلب نموده است، به همین دلیل در ادامه مقاله بیشتر درباره آینده پنکیک سوآپ و پیش بینی قیمت Pancakeswap صحبت خواهیم کرد.

زنجیره هوشمند Binance

به نظر بهتر می رسد که پیش از پرداختن به بحث اصلی و صحبت درباره آینده رمزارز Cake و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کیک کمی درباره زنجیره هوشمند Binance که این رمزارز در داخل این بستر معامله می شود، صحبت نماییم. همانطور که پیشتر توضیح دادیم پنکیک سوآپ یک زنجیره هوشمند دکس و ای ام ام باینس است که شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا توکن تا BEP-20 را به طور موثر و ایمن تغییر دهند. این زنجیره اکنون دارای 472 میلیون دلار نقدینگی است.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

اکنون پس از کمی صحبت درباره زنجیره هوشمند باینسس بد نیست کمی درباره تاریخ و سیر روند طی شده پنکیک سوآپ با شما صحبت نماییم. این مسئله از آن جهت مهم است که می تواند چشم اندازی را از آینده پنکیک سوآپ ارائه داده و دلایلی قانع کننده را برای سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کیک را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

تاریخچه ای از پنکیک سوآپ

در 20 سپتامبر سال 2020، پنکیک سوآپ فعالیت خود را آغاز کرد. قابل ذکر است که به دلیل الگوی جدید نامگذاری DEX، این پلتفرم براساس علاقمندی های غذایی نامگذاری شده است. این بستر اکنون بزرگترین و پرکاربردترین AMM در تولید BSC است. این افزایش البته تا حدی به دلیل شناسایی آن توسط صندوق شتاب دهنده بایننس و پشتیبانی آن می باشد. این مسئله می تواند در آینده پنکیک سوآپ و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پنکیک سوآب نیز تاثیر شگرفی داشته باشد.

پنکیک سوآپ یک تولید کننده بازار خودکار (AMM) است. AMM حساب خریداران و فروشندگان را سفارش گذاری نکرده و در عوض، این صرافی از استخرهای نقدینگی و الگوریتم های پیچیده برای پیوند دادن خاص این گروه ها استفاده می کند. AMM سرعت مبادله را بهبود بخشیده و لغزش های احتمالی را نیز کاهش می دهد. به همین جهت بسیاری از کانال های پیشرو در صنعت، مانند Uniswap و SushiSwap به صورت AMM کار می کنند.

همانطور که مشاهده کردید پنکیک سوآپ از فناوری و نوآوری بهره می گیرد که می تواند آن را از بسیار از رمزارزهای دیگر جلوتر بیاندازد. اکنون بد نیست به برخی دیگر از قابلیت ها و نقش های جالب و جدید پنکیک سوآپ بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

توکن وینک

قابلیت ها و نقش های پنکیک سوآپ

PancakeSwap درحال حاضر نقش اساسی را در صنعت رمزارزها ایفا می نماید. این بستر در همین راستا به حل مشکلات فراوان متعدد تجاری یاری می رساند. پنکیک سوآپ با رویکرد خلاقانه و تعهد خود به امنیت، توانسته خود را به عنوان رهبری مناسب برای DeFi، DEX و Uniswap معرفی نماید.

مشکلی که پنکیک سوآپ به آن پرداخته است، درحقیقت افزایش تمرکز در کسب و کار می باشد. اکنون هیچکس در این موضوع شکی ندارد که انقلاب DeFi هنوز در شبکه اتریوم اتفاق نیافتاده است، چراکه حدود 90 درصد از کل توکن ها بر روی ERC-20 ساخته شده اند. پس از طغیان ICO در سال 2017 این مسئله ثابت شد. در سال 2020، هنگامی که شبکه شروع به راه اندازی DeFi کرد. (سیستم عامل های غیر متمرکز تامین مالی) توکن های ERC-20 محبوبیت بیشتری در بازار پیدا نمودند.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

اکنون پس از بحث درباره شبکه باینیس، تاریخی مختصر از سیر روند تحولات رمزارز کیک، می خواهیم به بحث های اصلی یعنی پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پنکیک سوآپ و آینده پنکیک سوآپ بپردازیم. این پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ به شما کمک خواهد کرد که به سادگی درباره سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در این رمزارز تصمیم بگیرید، پس حتما ادامه نوشتار را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

تاریخچه ای از قیمت پنکیک سوآپ و تجزیه و تحلیل فنی قیمت

پنکیک سوآپ علاوه بر توکن کیک دارای توکن های دیگری مانند Flip و SYRUP  برای استفاده در تبادل غیرمتمرکز دارد. ما البته همانطور که گفتیم صرفا توجه خود را روی کیک خواهیم گذاشت و اگر بتوانیم در فرصت های دیگر به دیگر توکن ها نیز خواهیم پرداخت.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

در تاریخ 29 سپتامبر 2020 براساس آنچه کوین مارکت کپ اعلام کرده است، پنکیک سوآب سفر تجاری خود را با قیمت 1.37 دلار آغاز کرد.  اما چند روز بعد قیمت آن به طرز شگفت انگیزی کاهش یافت و به 0.47 دلار رسید و البته توانست تا اواسط ماه اکتبر به 1.09 دلار برسد. پس از یک چرخش نزولی دیگر این توکن تا اوایل ماه نوامبر به طرز تکان دهنده ای سقوط کرد و قیمت به 0.22 دلار رسید. اما در پایان سال و در اواخر دسامبر سال 2020 مجددا کمی وضعیت بهبود یافت و این توکن کار خود را در این سال با قیمت 0.58 دلار به اتمام رسانید. پس از قیمت سکه با شتابی مناسب هر روز درحال افزایش می باشد.

این افزایش قیمت مداوم باعث شده که علیرغم نگاه بد بینانه بازار در سال 2020 نسبت به آینده پنکیک سوآپ تعدیل شود و سرمایه گذاران نسبت به این رمزارز امیدوار شوند. همچنین ارزیابی های از پیش بینی قیمت Pancakeswap نشان می دهد که می توان برای سرمایه گذاری روی این توکن حساب نمود. برای روشن شدن جزئیات بیشتر در ادامه مقاله بیشتر درباره چرخه عرضه آن و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال های آینده صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

جزئیات زنجیره عرضه پنکیک سوآپ

در زمان نوشته شدن این مقاله، قیمت رمزارز Cake حدودا 41 دلار است که البته یک شیب نزولی 38 درصدی نسبت به ماه گذشته تجربه کرده است. همانطور که نشان دادیم پنکیک سوآپ در گذشته بسیار بی ثبات بود و قیمت آن شدیدا نوسان داشت البته این امر برای یک رمزارز تازه راه اندازی شده، قابل پیش بینی است، بنابراین ارزش دارد که در این بازار به شرط رعایت احتیاط حداکثری سرمایه گذاری کنید.

هم اکنون میزان نقدینگی این رمزارز 6612767439 دلار است و از این رمزارز تا به حال 160447894 توکن اعطا شده است. این رمزارز درحقیقت بیست و پنجمین رمزارز گران قیمت در جهان می باشد. در ادامه بحث به پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال های آینده و همپنین امسال خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتری آشنا سازیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

پیش بینی قیمت Pancakeswap در سال 2021

همانطور که گفتیم شروع پنکیک سوآپ در سال 2020 چندان امیدوار کننده نبود و این توکن با قیمت 0.61 دلار وارد 2021 شد. اما با شروع سال جدید روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد. از آنجا که این توکن براساس بزرگترین اوراق قرضه جهان بنا شده است. قیمت آن احتمالا افزایش خواهد یافت. کارشناسانی که به پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال 2021 پرداختند، معتقدند که قیمت این توکن تا پایان سال 2021 به 60 دلار خواهد رسید. در بدترین حالت ممکن نیز قیمت آن چیزی بین 45 تا 60 است.

اکنون بعد صحبت درباره پیش بینی قیمت Pancakeswap در سال 2021 می خواهیم درباره پیش بینی های انجام شده درباره قیمت آن در سال 2022 صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال 2022

اکثر کارشناسانی که درباره پیش بینی قیمت Pancakeswap در سال 2022 صحبت کردند، ادعا می کنند که این توکن در سال 20222 قیمتی معادل 90 دلار را خواهد داشت. البته آنها به این موضوع نیز اذعان کردند که اگر Cake به منابع بیشتر و سرمایه گذاری بیشتری دست پیدا کند، انتظار می رود که قیمتش بیش از این نیز افزایش یابد و بتواند با ارزش تجاری حدودا 100 دلار سال 2022 را به پایان رساند. همانطور که مشخص است انتظارات مثبتی درباره قیمت رمزارز پنکیک سوآپ وجود دارد و به احتمال زیاد این رمزارز می تواند تبدیل به رقیب سرسختی برای دیگر رمزارزهای مشهور جهان شود.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

در ادامه برای اینکه چشم اندازمان از آینده این رمزارز تکمیل شود کمی درباره پیش بینی های انجام شده درباره قیمت این توکن در سال های 2023 و 2025 صحبت خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال های 2023 و 2025

پنکیک سوآپ تلاش مضاعی را در جهت تامین منابع بیشتر برای کمک به استفاده از ارز رمزنگاری شده Cake خود برای یک شبکه مالی غیرمتمرکز مبذول داشته است. هدف اصلی آن افزایش و گسترش ارزشش می باشد. فوری ترین نگرانی اکنون درباره این بستر نقایص احتمالی در قرارداد های هوشمند آن می باشد. اگر این شرکت بتواند نگرانی هایی از این قیبل را برطرف کند و آینده پر اعتماد برسازد، به تبع آن ارزشش نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. کارشناسان زبده که به این اتفاق امیدوار هستند، پیش بینی کرده اند که در صورت توسعه این بستر قیمت توکن کیک در سال 2023 بیش از 150 دلار خواهد بود.

همچنین برخی از کارشناسان که جرئت پیش بینی بلند مدت تر را داشتند با اظهار نظری خوشبینانه درباره پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ در سال 2025 گفته اند که قیمت این رمزارز ممکن است به 300 دلار در آن سال نیز حتی برسد. اکنون برای اینکه اطمینان شما از این پیش بینی ها تکمیل تر شود، کمی به پیش بینی هایی که منابع معتبرتر انجام دادند نیز خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ توسط کوین آربیتریج

طبق برآورد این سازمان قیمت رمزارز Cake در پایان سال 2021 56.41 دلار و در سه سال آینده به 150 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت رمزارز Cake توسط دیجیتال کوین پرایس

براساس پیش بینی این منبع قیمت پنکیک سوآپ تا پایان سال 2021 60.54 دلار خواهد بود و انتظار می رود تا پایان سال 2025 به 121.7 دلار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ توسط والت اینوستر

این موسسه ادعا می کند که پنکیک سوآپ تا پایان سال 2021، قیمت 80.732 دلار داشته و تا سال 2025 قیمتش به 285.466 دلارخواهد رسید. همانطور که مشخص است این پیش بینی بسیار بلندپروازانه و خوش بینانه است.

پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

یکی دیگر از سوالات مهم مربوط به این رمزارز آن است که چگونه می توان آن را خریداری کرد و اکنون چه صرافی هایی این ارز دیجیتال را به فروش می رسانند، اکنون خیلی کوتاه درباره این مسئله نیز صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

چگونه می توان پنکیک سوآپ را خرید؟

درحال حاضر فرصت های تجاری برای توکن های کیک به عنوان یک ارز رمزپایه جوان بسار کم است. با اینحال شما می توانید توکن های Cake را از صرافی بایننس که بسیا معتبر است با جفت های تجاری CAKE BEP-20  خریداری نمایید.

جمع بندی

پنکیک سوآپ بستری است که امری هیجان انگیز و جذابی را به تجارت DeFi اضافه کرده است و تجارت آزاد با تعهد را در چارچوب پر سرعت، امن و ارزان قیمت را در زنجیره بایننس فراهم کرده است. همانطور که در طول مقاله توضیح دادیم پیشرفتن بستر پنکیک سوآپ تا حدی زیادی به باینسس بستگی دارد و این بستر براساس انتظارات هم افزایی بیشتر و اتصال بین زنجیره ای با اکوسیستم بزرگتر خود پیش می رود.

 پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ

به هر صورت پیشرفت این رمزارز را نمی توان نادیده گرفت و ما باید منتظر خبرهای بسیار بیشتری از این رمزارز در آینده باشیم. ما برای راهنمایی شما در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تلاش کردیم به معرفی و صحبت درباره این رمزارز جدید درحال گسترش بپردازیم تا شما بتوانید با بینشی دقیق تر به انتخاب و یا عدم انتخاب این توکن برای سرمایه گذاری بپردازید. همانطور که مشاهده کردید، پیش بینی قیمت ها این توکن در آینده بسیار مثبت بود و به همین جهت می توان قاطعانه بیان داشته که این رمزارز حداقل یک سرمایه گذار بلند مدت مناسب است. ما تلاش کردیم برای اطمینان شما جزئیات را به طورکامل پوشش دهیم. امید آنکه توانسته باشیم در این راه به شما یاری رسانیم. با اینحال اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ripplecoinnews

نظر شما درباره آینده و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر