;
coinex

دندانپزشکی خود را با نرم افزار مدیریت کنید!

دندانپزشکی خود را با نرم افزار مدیریت کنید! در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی استفاده از نرم افزار پزشکی بسیار رایج شده است. با ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید. نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی باعث می شود دندانپزشکان بتوانند از امکانات زیادی بهره مند شوند. این نرم افزارها می توانند در کلینیک های دندان پزشکی یا مطب های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در همه ی قسمت های کلینیک یا مطب نظم را برقرار کنید. استفاده از فناوری باعث می شود که درصد اشتباهات و سهل انگاری ها به میزان قابل توجه ای کاهش پیدا کرده و آسیب ها و صدماتی که در گذشته متوجه برند و مطب های دندانپزشکی بوده را به مقدار زیادی کاهش دهد.

در ارتباط با خدمات دندانپزشکی باید گفت در برخی موارد لازم است که افراد بیش از یکبار برای درمان مراجعه کنند. با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی این امکان وجود دارد که مواردی را نظیر سابقه ی ابتلا به بیماری، سوابق پزشکی بیمار،داروهای مورد استفاده و آلرژی به مواد مصرفی را ثبت کرده و در کنار آن سرویس ها و خدماتی که برای افراد انجام گرفته و فعالیت هایی که بر روی دندان های افراد انجام می پذیرد را نیز ذخیره کنند. استفاده از نرم افزار پزشکی باعث می شود که دندانپزشکان به راحتی بتوانند با بیماران ارتباط برقرار کرده و در یک فاصله زمانی کوتاه به سابقه ثبت شده بیمار دسترسی پیدا کنند.

دندانپزشکی خود را با نرم افزار مدیریت کنید!

پیشنهاد ویژه برای دنانپزشکان با مطالعه مقاله نرم افزار دندانپزشکی

از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان دسترسی به فرمت نسخه نمونه را مثال زد. برای مدیریت دقیق و ساده تر دندانپزشکی می توانید هزینه ها، حقوق و مزایایی کارکنان، درآمد مطب ، هزینه های خرید وسایل و مواد دندانپزشکی را ثبت کرده و با ارائه ی گزارش های مالی مختلف را دریافت کنید. استفاده از این نوع نرم افزارهای پزشکی در محیط هایی مثل کلینیک و درمانگاه ها که مراجعان و پزشکان بیشتری وجود دارد و خدمات دندانپزشکی از تنوع بیشتری برخوردار است بسیار کارایی بالایی دارد. افراد این امکان را دارند که با استفاده از قابلیت های نرم افزار اسامی پزشک هایی را که در کلینیک مشغول فعالیت هستند را ذخیره کرده و براساس ساعت ها و شیفت کاری به نوبت دهی بپردازند.

مزایای استفاده از نرم افزار مطب

نرم افزار پزشکی
نرم افزار پزشکی

همه افرادی که در همه شاخه های پزشکی عمومی و تخصصی فعالیت می کنند می توانند از نرم افزار پزشکی استفاده کرده و امکان پرداختن به سوابق الکترونیک بیماران، مدیریت آنلاین امور مالی و پیگیری اطلاعات مرتبط با بیماران بپردازند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار مطب با لمس این کلمه.

استفاده از سیستم یکپارچه و بروزرسانی اطلاعات: با استفاده از نرم افزارهای مخصوص مطب کاربران می توانند مدیریت امور بیمه و مالی را به همراه اطلاعات بیماران بروزرسانی و منظم کنند. این نرم افزارها در کاهش بروز خطا و اشتباه تا حد زیادی موثر هستند. به این دلیل که نرم افزار پلتفرم خود را به شکل اتوماتیک اصلاح و آپدیت می کند.

فرایندهایی با کارایی بالا: انتخاب یک نرم افزار پزشکی مطب با کیفیت باعث می شود که کاربران بتوانند به شکل کاملا آنلاین سوابق و پرونده های بیماران را ذخیره کنند. همچنین این امکان را داشته که به سادگی در سوابق خود به جستجو بپردازند. با استفاده از این نرم افزارها امکان پردازش سایر مطالبات بیماران و مطالبات بیمه وجود خواهد داشت. قابلیت ثبت آمارهای جمعیتی و پیگیری فرایند های مختلف را به همراه تهیه گزارش های پیشرفته وجود دارد.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها: با استفاده از این نرم افزار امکان کاهش میزان زمان برای جمع آوری و تایید اسناد و مدارک بیماران وجود دارد. کلینیک و مطب ها می توانند از این زمان صرفه جویی شده برای انجام امور مهم تری بهره بگیرند. ارائه خدمات رایگان و آنلاین توسط این نرم افزارها توانایی ارتقا و بهبود کارایی را در کار خود خواهند داشت.

امکان بازپرداخت سریع: با استفاده از نرم افزار پزشکی مدیریت مطب به حسابداران این امکان را می دهد که سرعت جستجو را برای دسترسی به گزارشات اطلاعات بیمه، مطالبات بیماران، گزارش های مربوط به نقل و انتقال و.. را به میزان زیادی ارتقا دهد. نکته دیگر اینکه باعث می شود نیاز به کاغذ بازی های معمول اداری از بین برود و حسابداران بتوانند رسیدگی و بررسی به پرونده بیماران را تسریع ببخشند. علاوه بر امکان ثبت نهایی امور مالی به شکل روزانه قابلیت طبقه بندی مطالبات را با نظم و ترتیب بیشتری در اختیار حسابداران قرار می دهد.

بهترین نرم افزار های مدیریت داروخانه

نرم افزار پزشکی
نرم افزار پزشکی

استفاده از نرم افزار پزشکی در داروخانه ها باعث می شود که نیازهای افراد شاغل در داروخانه و مراجعین به شکل مکانیزه مرتفع شود. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین نرم افزارهای مدیریت داروخانه را به شکل مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

تهیه نرم افزار داروخانه https://selakteb.com/product/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/

 

نرم افزار داروخانه تیام: این نرم افزار در دو ورژن نقره ای و طلایی عرضه می شود و امکانات زیادی را برای اتوماسیون داروخانه ها مانند بیمه ، مدیریت امنیت سیستم، جمع آوری اطلاعات، امکان اتصال به POS و… را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نرم افزار داروخانه سینا: این نرم افزار بسیار معتبر بوده و مورد تایید معاونت غذا و دارو و بیمه ها است این نرم افزار در بسیاری از داروخانه های کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار داروخانه ای تبیان نیز یکی دیگر از نمونه های فوق العاده برای مدیریت داروخانه ها است این نرم افزار از سه بخش پنل صندوق، پنل نسخ و انبار و پنل حسابداری تشکیل شده است.

نرم افزار پاردیک یکی دیگر از بهترین نمونه ها برای مدیریت داروخانه ها است باعث می شود اطلاع رسانی دقیق و با سرعت بالایی انجام بگیرد و خطای انسانی و احتیاج به کاغذ را به میزان قابل توجه ای کاهش داده است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |