;
coinex

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت ؛ آموزش اتصال و ترید

با توجه به پتانسیل بالای رشد قیمت ارز دیجیتال کیک، در این مقاله قصد داریم به نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت را آموزش دهیم.

اگرچه در چند سال گذشته تنها ارز دیجیتالی موجود در دنیا بیت کوین بود، اما هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، استقبال افراد از این پول‌های مجازی بیشتر شده و این مهم موجب متولد شدن رمزارزها و پروژه‌های زیادی شده است.

یکی از این پروژه‌های در حال توسعه که به نظر می‌رسد آینده درخشانی پیش رو خواهد داشت، پنکیک سوآپ است. در واقع، پنکیک سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز (AMM) بوده که بر پایه زنجیره هوشمند بایننس است. در ادامه، ضمن معرفی این صرافی و ارز دیجیتالی اختصاصی آن، به نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید!

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت

پنکیک سوآپ یکی دیگر از پروژه‌های AMM یا دیفای است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های خود را معاوضه کرده، نقدینگی را تامین کرده و کسب درآمد کرده و یا در فارمینگ‌ها شرکت کنند. در واقع، اگر با مفهوم دیفای آشنایی ندارید، باید گفت DeFi سیستمی برای ارائه محصولات مالی در شبکه بلاکچین غیرمتمرکز عمومی است. در نتیجه هر کسی بدون نیاز به واسطه‌هایی مثل بانکها یا صرافی‌ها قادر به استفاده از این محصولات است.

جالب است بدانید پنکیک سوآپ یک اپ دیفای معمولی نیست، بلکه این پروژه بر روی بایننس اسمارت چین ساخته شده و در حال حاضر از لحاظ حجم معاملات و تعداد کاربران، در صدر پروژه‌های Binance Smart Chain قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن موقعیت این پروژه در اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس، پنکیک سواپ می‌تواند به عنوان یونی سوآپ شبکه BSC (بایننس اسمارت چین) دیده شود و آینده و پیش بینی قیمت پنکیک سوآپ درخشانی را در پیش داشته باشد.

در پنکیک سوآپ چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه ترید کردن در صرافی پنکیک سوآپ

در این صرافی، شما می‌توانید توکن‌های BEP20 را ترید کرده و از طریق استیکینگ ارز دیجیتال کیک (Cake) و فراهم کردن نقدینگی، کریپتوکارنسی بدست بیاورید. به علاوه، انجام کارهای زیر نیز به وسیله پنکیک سوآپ ممکن است:

  • ترید کردن توکن‌های BEP20
  • تامین کردن نقدینگی در صرافی و کسب کارمزد
  • استیک کردن توکن‌های LP یا همان تامین کننده نقدینگی و بدست آوردن توکن کیک
  • استیک کرد ارز دیجیتال کیک برای بدست آوردن توکن‌های CAKE بیشتر
  • استیک کردن کیک برای بدست آوردن توکن‌های پروژه‌های دیگر

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

چگونه در پنکیک سوآپ ترید کنیم؟

نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ
نحوه ترید کردن در صرافی پنکیک سوآپ

در حال حاضر، توکن CAKE در بایننس، پنکیک سوآپ، Gate.io، KuCoin و برخی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال معامله می‌شود. شما می‌توانید مستقیما از بایننس توکن کیک بخرید و توکن‌های CAKE خود را در صرافی پنکیک سوآپ استیک کنید.

همینطور می‌توانید کیف پول خود را به پنکیک سوآپ وصل کرده و با توکن‌های BEP20 مانند BNB, BUSD و BTC توکن کیک بخرید. کیف پول‌های متا ماسک (MetaMask)، تراست وات (Trust Wallet)، توکن پاکت (TokenPocket)، مث والت (MathWallet)، والت کانکت (WalletConnect)، بایننس چین والت (Binance Chain Wallet)، سیف پال والت (SafePal wallet) پنکیک سواپ را ساپورت می‌کنند.

اگر شما بخواهید از کیف پول متا ماسک استفاده نمایید، اول باید کیف پول متاماسک خود را به بایننس اسمارت چین متصل کنید تا بتوانید معاملات خود را در پنکیک سوآپ انجام دهید. از این رو، شما می‌توانید نحوه وصل کردن کیف پول متاماسک به پنکیک سوآپ را در مقاله‌ی صرافی پنکیک سوآپ (Pancake Swap) مطالعه کنید. اما اگر قصد دارید برای این امر از کیف پول تراست والت استفاده نمایید، در ادامه به نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT

بهترین توکن های NFT

نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه ترید کردن در صرافی پنکیک سوآپ

تراست والت یکی از امن‌ترین کیف پول‌های دیجیتالی موجود در دنیاست که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مانند پنکیک سوآپ استفاده نمایید.

با این حال، اول از همه لازم است شما بروزر DApp را فعال کنید. اگر شما بروزر DApp را فعال ننمایید، نمی‌توانید از پنکیک سوآپ استفاده کنید. بروزر DApp یک Web3 browser بوده که به شما اجازه می‌دهد با تمام اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز تعامل داشته باشید.

این بروزر یک رابط یکپارچه دارد که برای موبایل بهینه سازی شده است. اگر قصد دارید توکن‌های خود را در این صرافی مبادله کنید، باید این صرافی را در بروزر DApp استفاده کنید و اگر بخواهید از بروزرهای معمولی همچون کروم استفاده کنید، نمی‌توانید تراست ولت را به صرافی پنکیک سوآپ متصل کنید.

در این مقاله، نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ را آموزش می‌دهیم. همانطور که گفتیم، در وهله اول می‌بایست DApp browser را فعال کنید. پس از آن، شما قادرید تا از پنکیک سوآپ استفاده کرده و آن را به تراست ولت وصل کنید.

در تراست والت بروزر DApp به صورت پیش فرض فعال نیست و شما باید به صورت دستی آن را فعال نمایید. بعد از اینکه ان را فعال کردید، شما آیکون بروزر را در نوار پایینی Trust Wallet می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

با زدن روی آیکون Browser، مرورگر DApp باز می‌شود. در مرورگر DApp، به بخش PancakeSwap بروید و آن را باز کنید. سپس می‌توانید با زدن بر روی Connect و سپس TrustWallet، کیف پول خود را به صرافی متصل کنید. در ادامه به طور دقیق نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ را بیان می‌کنیم.

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت

در قدم اول از نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سوآپ، تراست والت را دانلود کرده و بروزر DApp را فعال نمایید. سپس یک والت جدید ایجاد کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال نمایید. در فرآیند ایجاد کیف پول، یک عبارت بازیابی به شما داده می‌شود. حتما عبارت بازیابی را ذخیره کرده و برای تکمیل مراحل آن را تأیید کنید.

پس از ایجاد کیف پول جدید، باید مرورگر DApp را فعال کنید. برای انجام این کار، یک مرورگر مانند Safari یا Chrome را باز کنید. سپس عبارت زیر را در قسمت URL مرورگر جایگذاری کنید: trust: // browser_enable

در ادامه، گزینه go را انتخاب نموده تا URL را جستجو کنید.

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت

بعد از اینکه URL را جستجو کردید، یک پیام pop-up باز می‌شود. در این پنجره، عبارت Open this page in “Trust”? دیده می‌شود. گزینه Open را انتخاب کنید تا وارد تراست والت شوید. این کار باعث می‌شود مرورگر DApp در Trust Wallet فعال شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

آموزش خرید از صرافی پنکیک سوآپ با تراست والت

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از Pancakeswap در Trast Wallet

بعد از فعال کردن مرورگر DApp، تراست والت را باز کنید. در تراست والت آیکون مرورگر را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. برای باز کردن مرورگر DApp، روی آیکون مرورگر ضربه بزنید. در این قسمت، به پایین اسکرول کنید تا به سرصفحه Popular برسید، روی PancaekSwap ضربه بزنید تا وارد صرافی شوید.

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از Pancakeswap در Trast Wallet

پس از انتخاب گزینه PancakeSwap، صرافی برای شما باز می‌شود. اگر برای بار اول از این صرافی استفاده می‌کنید، باید  تراست والت خود را به صرافی وصل کنید. در غیر اینصورت، شما نمی‌توانید توکن‌های خود را با ارزهای دیجیتالی BNB، اتریوم  یا دیگر رمزارزها مبادله کنید. در قسمت منوی سایت، گزینه Connect دیده می‌شود. این گزینه را انتخاب کنید.

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از Pancakeswap در Trast Wallet

پس از انتخاب گزینه Connect، پنجره پاپ آپ Connect to a wallet به شما نشان داده می‌شود. در این پنجره، چندین کیف پول از جمله متا ماسک، تراست والت و غیره نشان داده می‌شود. کافیست در این قسمت کیف پولی که از آن استفاده می‌کنید را انتخاب نمایید.

از آنجایی که ما در این آموزش خرید از صرافی پنکیک سوآپ با تراست والت از کیف پول Trust Wallet استفاده می‌کنیم، گزینه TrustWallet را انتخاب می‌کنیم تا کیف پول خود را به صرافی پنکیک سوآپ متصل کنیم.

بعد از اینکه Trust Wallet را به PancakeSwap متصل کردید، آدرس کیف پول خود را در منوی بالایی مشاهده خواهید کرد. این بدان معنی است که شما با موفقیت Trust Wallet را به PancakeSwap متصل کرده‌اید. حال می‌توانید به راحتی توکن‌های خود را معاوضه کنید. در ادامه، نحوه خرید از Pancakeswap در Trast Wallet را توضیح می‌دهیم.

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت
نحوه خرید از Pancakeswap در Trast Wallet

در مرحله اول آموزش خرید از صرافی پنکیک سوآپ با تراست والت ، گزینه Select a currency را انتخاب کرده و آدرس توکنی را که می‌خواهید تعویض کنید، جایگذاری کنید. با این کار، توکن وارد صرافی PancakeSwap می‌شود. سپس، تعداد BNB را که می‌خواهید برای تعویض توکن استفاده کنید، وارد کنید.

در آخر، روی Swap ضربه بزنید تا BNB و توکن موردنظر شما معاوضه شود. حال، شما به طور کامل نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت را یاد گرفته‌اید.

تراست والت یک کیف پول عالی برای ذخیره کردن کریپتوکارنسی‌های موردعلاقه شماست. همینطور شما می‌توانید از صرافی‌های مشابه پنکیک سوآپ برای ارزهای دیجیتالی که در صرافی‌های معروف نیستند، استفاده کنید.

با این حال، حتما باید اول از همه DApp browser را فعال کنید. پس از آن می‌توانید از صرافی‌هایی مانند یونی سوآپ یا پنکیک سوآپ استفاده کنید و با تعویض توکن‌های BNB  یا Ethereum، توکن موردنظر خود را خریداری کنید.

گفتار نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت به پایان رسید. در پایان، اگر به آشنایی و سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی جدید و تازه نفس علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات توکن توموچین، توکن هارمونی و توکن بیکری را در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور می‌توانید گفتارهای توکن ماتیک، توکن پیگ و توکن وینک را نیز در تکراتو بررسی کنید. در نهایت، توصیه می‌کنیم مقالات توکن بن فایر، توکن FEG و ارز دیجیتال پیمان را در تکراتو از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

.

نظر شما در خصوص مقاله نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام من ارز pumpet را با bnb سواپ کردم ولی هرچی bnb تغییر میکنه مقدار پولش تغییر میکنت با افزایش pump تغییر نمیکه

    پاسخ

    اردرگذاری در پنکیک سواپ
    لطفا نحوه اردرگذاری رو هم توضیح بدید اردر خرید و فروش
    سپاسگزار

    پاسخ

    سلام چطور توی تراست والت بروزر دپ رو فعال کنم توضیح میدید؟ ممنوو

    پاسخ

    سلام با توجه به اینکه پنکیک سواپ ایران تحریم کرده از طریق تراست مشکلی پیش نمیاد ؟ یا باید فیلتر فیلترشکن روشن باشه؟ تشکر از سایت خوبتون ❤

    پاسخ