;
coinex

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400 ؛ رمزارز چی بخریم؟

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400 که در بازار امیدوارکننده‌ای قرار داریم، دغدغه خیلی از تریدرهاست. در این نوشته از ارائه سیگنال دقیق خرید و فروش خودداری می‌کنیم. اما چشم‌اندازی از بازار امروز را به عنوان راهنمای خرید به شما ارائه می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

تحلیلگران می‌گویند فعالیت نهنگ‌ها نشان می‌دهد قیمت بیت کوین در کف قرار دارد. داده‌های تازه حاکی از آن است که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرد در حال انباشت بیت کوین هستند. به عنوان مثال به عقیده ویلی وو (Will Woo)، تحلیل‌گر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین اکنون به کف قیمتی خود رسیده است. این فعال بازار رمزارزها گفته با بررسی جریان‌های ورودی و خروجی به صرافی‌ها به این نتیجه رسیده که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران در حال خرید بیت کوین و انتقال آن به کیف پول‌ها سرد هستند.

همچنین یک مطالعه جدید که توسط مرکز سنتیمنت (Santiment) منتشر شده از تاثیر عمیق نهنگ‌ها بر بازار خبر می‌دهد. این داده‌ها حاکی از آن است که «هم اکنون ۱۴.۵۵ درصد از کل جریان عرضه بیت کوین جهان در اختیار ۸۴ نهنگ است.» همچنین این مرکز می‌گوی « ۳.۶۴ درصد از کل عرضه بیت کوین در کیف پول‌های نهنگ‌هایی نگهداری می‌شود که بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ بیت کوین دارند.» به علاوه نهنگ‌هایی با دارایی 10 هزار تا 100 هزار بیت کوین 10.91 درصد از بیت کوین‌های جهان را نگهداری‌ می‌کنند. بررسی‌ها از وجود بیش از 80 آدرس با این میزان دارایی حکایت دارد.

با ادامه این نوشتار با سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400 همراه باشیم تا بررسی کنیم در 24 ساعت گذشته کدام رمزارزها بیش از بقیه مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته‌اند. سنجش رفتار تریدرها نقشی کلیدی در بازار دارد و باید در تصمیم‌گیری‌ها آنها را لحاظ کنیم. این سری نوشتارها را به صورت روزانه در تکراتو دنبال کنید. همینطور جمعه‌ها منتظر باشید تا رفتار تریدر را در آن هفته با هم مرور کنیم.

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400

رمزارز چی بخریم؟

در هفته گذشته دو ارز مهمی که بسیار مورد توجه قرار گرفتند، توکن FEG و بیبی دوج کوین (Baby Dogecoin) بودند. البته فگ در طول هفته گذشته حدود یک چهارم ارزش خود را از دست داده است، اما کماکان تریدرها آن را دنبال می‌کنند. بیبی دوج هم در 24 ساعت گذشته سقوطی 30 درصدی را تجربه کرده است. فلوکی شیبا (Floki Shiba) و شیبا اینو (Shiba Inu) دو ارز دیگری هستند که نامشان در میان ترندها به چشم می‌خورند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو ؛ آینده ارز Shiba Inu چگونه است؟

جذاب‌ترین بخش اما برنده‌ها خواهند بود. در میان گینرها دو توکن BQT و FEVR در 24 ساعت گذشته بیش از 300 درصد رشد داشته‌اند. رمزارزهای CVA و BMON و STR هم بیش از 150 درصد رشد داشته‌اند و چشم‌های بسیاری را به خود خیره کردند. در بین لوزرها اما کاواکامی فایننس (KKA) در 24 ساعت گذشته 92 درصد ارزش خود را از دست داد. این مثال خوبی برای آنها خواهد بود که معتقدند بازار رمزارزها ثبات ندارد. البته که مخالفین این موضوع سرسخت‌تر از این حرفا هستند و استدلال‌های خود را دارند.

ما در این نوشتار قصد نداریم سیگنال دقیق خرید و فروش روزانه ارائه کنیم و تکراتو مسئولیتی در قبال خرید و فروش‌های کاربران ندارد. این مطلب نگاهی کلی به تازه های بازار خواهیم انداخت. در ادامه فهرست‌های ده‌تایی ترند‌ها، گینرها (Biggest Gainers)، لوزرها (Biggest Losers)، پرطرفدارترین‌ها (Most Visited) و ارزهای مهم اخیر (Recently added) را با هم مرور می‌کنیم.

ترندها (Trends)

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400
بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز

بزرگترین برنده ها (Biggest Gainers)

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400
بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز

بزرگترین بازنده ها (Biggest Losers)

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400
بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز

پرطرفدارترین ها (Most Visited)

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400
بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز

ارزهای مهمی که اخیرا اضافه شده‌اند (Recently Added)

سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400
بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سیگنال خرید ارز دیجیتال امروز 21 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر