;
coinex

بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟ [3 راه + وسایل مورد نیاز]

موهای زائد یکی از چندش‌ترین و کلافه‌کننده‌ترین رویداد طبیعی در بدن بوده که در برخی از افراد به دلیل عوامل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، عوامل ژنتیکی و مصرف بعضی از داروها شدیدتر شده و در بدن خانم ‌ها و آقایان ظاهر می‌شود. اما چگونه از شر این موهای زائد مزاحم راحت شویم؟

رفع و از بین بردن موهای زائد بدن کابوس بسیار تلخی برای آقایان و خصوصا خانم‌ها است که تجربه‌های دردناکی را به دنبال دارد؛ به همین دلیل همه آن‌ها به دنبال وسایلی باکیفیت و موثری هستند که موهای زائد را بدون هرگونه دردی ریشه‌کن کرده و با تاثیر طولانی مدت، مانع از رشد مجدد این موها شوند.

بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟ [3 راه + وسایل مورد نیاز]

شناخت لوازم نابودکننده موهای زائد برای خانم‌ها مانند فرشته نجاتی است که خیالشان را از بابت داشتن بدنی صاف و تمیز راحت می‌کند. در گذشته بیشتر افراد از تیغ و یدک اصلاح برای پاکسازی بدن استفاده می‌کردند؛ اما امروزه محصولات مختلفی تولید شده که بد نیست با انواع آن آشنا شوید.

این نکته را فراموش نکنید که پس از شناخت کامل لوازم بهداشتی موبر بدن، باید به دنبال فروشگاهی امن برای خرید آن ها بروید؛ زیرا این وسایل مانند کرم‎‌های موبر و یا تیغ و ژیلت اگر از مکان مناسبی خریداری نشود، باعث حساسیت پوستی شده و باعث دردسر می‌شود.

ریحا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ارائه دهنده وسایل بهداشتی در ایران است که خیالتان را از بابت خریدی مطمئن راحت می‌کند. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه از نظر اصل بودن، تضمین شده و مانع از آسیب به پوست و موهایتان می‌شود. هم‌چنین از محصولات باکیفیت تولیدکنندگان مطرح داخلی و خارجی بهره گرفته و ضمانت بازگشت محصول پس از 7 روز را دارد.

بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟
بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟

در این مقاله سه راه اصلی از بین برنده موهای زائد به شما معرفی شده و به شما در انتخاب و خرید این محصولات از فروشگاه معتبر کمک می‌کند.

بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن

  1. لیزر
  2. اپیلاسیون
  3. استفاده از لوازم بهداشتی موبر

لیزر

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر، یکی از متداول‌ترین و پر طرفدارترین جراحی‌های زیبایی است که با تاباندن اشعه لیزر با قدرت بالا به پیاز مو تمامی موهای زائد را از بین می‌برد. روش درمانی لیزر باعث کاهش طولانی مدت موهای بدن شده و آن‌ها را به طور دائمی حذف می‌کند. اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که می‌خواهید تا همیشه از شر موهای زائد بدنتان راحت شوید، روش لیرز کردن را فراموش نکنید. البته این روش علاوه بر داشتن مزایای مختلف، به دلیل تابش مستقیم اشعه به بدن، در بعضی از افراد باعث ایجاد آسیب به پوست شده و منجر به بیماری‌های مختلفی نیز می‌شود.

اپیلاسیون

یکی از راه‌های دردناک از بین بردن موهای زائد، روش اپیلاسیون بوده که در مراکز مخصوص و یا در خانه انجام می‌شود. این روش موهایتان را از ریشه کنده و روند رشد آن را کاهش می‌دهد؛ به طوری که تا مدت طولانی‌تری پوستتان صاف و بدون مو باقی مانده و دیرتر رشد می‌کند. این عمل با استفاده از موم‌های مخصوص، شمع و یا خشاب‌ها انجام شده و هزینه مناسب‌تری نسبت به لیزر دارد. اما باید توجه باشته باشید که برای انجام این کار به مرکز معتبری برای اپیلاسیون رفته و از بهداشت آن مکان اطمینان پیدا کنید؛ زیرا در صورت استفاده از لوازم غیر بهداشتی، پوستتان به بیماری‌های میکروبی مثل زرد زخم و بیماری‌های قارچی و ویروسی مبتلا می‌شود. این روش با این که سرعت رشد مو را کاهش می‌دهد، در عوض در برخی از افراد باعث قرمز و ملتهب‌شدن و ایجاد جوش و افتادگی پوست می‌شود.

بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟
بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟

استفاده از لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی مختلفی از جمله تیغ و یدک اصلاح ، کرم های موبر و انواع فوم و ژل‌های اصلاح برای از بین بردن موهای زائد بدن به بازار عرضه شده و به عنوان سریع‌ترین راه‌ ها برای حذف فوری موهای زائد بدن شناخته می‌شود. از طرفی برای بسیاری از افرادی که پوست‌های حساسی داشته و یا از روش‌های دیگر نمی‌توانند استفاده کنند، این لوازم مانند فرشته نجات بوده و به آن‌ها در داشتن پوستی صاف و تمیز کمک می‌کند.

تیغ و ژیلت

تیغ و ژیلت موهای زائد را به طور سطحی از پوست ناپدید کرده و به دلیل استفاده آسان، بیشتر افراد از این وسیله کاربردی استفاده می‌کنند. هم‌چنین بهتر است به روی پوست خیس به همراه صابون استفاده شود. توجه داشته باشید که ژیلتی که انتخاب می‌کنید، استاندارد بوده و از مصرف تیغ‌هایی از فروشگاه‌های نامعتبر خودداری کنید. فروشگاه اینترنتی ریحا عرضه‌کننده انواع تیغ و ژیلت‌های باکیفیت و کاملا بهداشتی در ایران است که به شما خانم‌ها و  آقایان حساس در نابودی موهای مزاحم بدنتان کمک می‌کند.

کرم موبر

کرم‌های موبر یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای نابودی موهای زائد بدن خصوصا ناحیه تناسلی خانم‌ها و آقایان است. کرم‌های موبر در گذشته رایحه خوشایندی داشته ولی امروزه برای از بین بودن بوی بد، از رایحه‌های خوشبوکننده در آن‌ها استفاده شده است. این موبرها انواع مختلفی از جمله پودری و کرمی به بازار عرضه شده و انواع مختلف آن در وب‌سایت ریحا در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم‌چنین به آسانی استفاده شده و پس از چند دقیقه ماندن بر سطح پوست، تمامی موهای زائد را از بین می‌برد.

فوم و ژل های اصلاح

این محصولات روشی نوین در نابودی موهای زائد است که بیشتر آقایان برا اصلاح صورتشان از آن استفاده می‌کنند. ژل‌ها و فوم‌ها قبل از شیوکردن موهای صورت و بدن استفاده شده و با حالت کف مانندی مانع از بریدگی‌های پوستشان می‌شود. ریحا یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در عرضه انواع فوم و ژل‌های اصلاح در ایران است و با بهره‌گیری از محصلات برندهای کار درست، به شما در انتخاب بهترین محصولات کمک می‌کند.

بعد استفاده از این لوازم بهداشتی چه اقداماتی را انجام دهیم؟

تمامی راه‌های ذکر شده سبب نابودی موهای زائد در کوتاه مدت و یا بلند مدت شده و پوست بدنتان را صاف، یک‌دست و زیبا می‌کند. اما این پایان راه نیست! اقدامات مهم دیگری از جمله استفاده از بادی اسپلش برای خوشبویی بدن و یا مصرف انواع کرم‌های مرطوب کننده، آبرسان و ترمیم‌کننده برای ایجاد لطافت و نرمی پوست بعد از اصلاح بدن، باعث تسکین‌دهی به بافت پوست شده و ضیافت داشتن پوستی سالم را تکیمل می‌کند. شما می‌توانید برای خرید انواع بادی اسپلش و کرم‌های مرطوب‌کننده و محصولات مراقبتی پوست مانند لوسیون‌ها از فروشگاه معتبر لوازم بهداشتی ریحا، حسابی پوستتان خوش‌بو و تقویت کنید.

بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟
بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست؟

جان کلام

نابودی موهای زائد یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های آقایان و خصوصا خانم‌ها برای داشتن بدنی زیبا و سالم است که به وسیله راه‌های مختلفی از جمله اپیلاسیون، لیرز و لوازم بهداشتی مختلفی از جمله تیغ، کرم موبر و انواع فوم‌ها و ژل‌های اصلاح انجام شده و برای حفظ بهداشت همه افراد ضروری است. از طرفی به دلیل استفاده مستقیم بر پوست، از نظر کیفیت بسیار مهم بوده و برای جلوگیری از آسیب به پوست، باید حتما در خرید آن از فروشگاه‌های معتبر و اصیل خریداری شود. وب‌سایت ریحا علاوه بر این که تمامی انتظارات شما از موبرهای باکیفیت را برطرف کرده، بلکه برای جلب اعتماد شما خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم کرده و با ارائه محصولات باکیفیت در تمامی مراحل خرید به شما کمک می‌کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر