;
coinex

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) ؛ نحوه خرید و بهترین کیف پول

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) به تازگی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، امروز درباره نحوه خرید و بهترین کیف پول این رمزارز صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

بیبی دوج کوین (Baby dogcoin) یک ارز رمزنگاری شده که تازه سه ماه است به زنجیره هوشمند بایننس اضافه شده است. این پروژه به جای فناوری زیربنایی اش به دلیل راحتی و لطافتش محبوبیت پیدا کرده است. هیچ چیزی ابتکاری در مورد بیبی دوج وجود ندارد، بنابراین اگر میخواهید برای فناوری پیشرفته در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید، این رمزارز برای شما چندان مناسب نیست.

از آنجاکه این رمزارز بسیار تازه است، اطلاعات مربوط به آن هنوز زیادی نیست و هنوز سرمایه گذاران و تریدرها درباره آن چندان خبر ندارند. در همین راستا در این نوشتار تلاش خواهیم کرد به پرسش هایی مانند چگونه بیبی دوج بخریم؟ بهترین کیف پول بیبی دوج کدام است؟ نحوه خرید Baby dogecoin چگونه است؟ و دیگر پرسش های مربوط به این رمزارز پاسخ دهیم.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

نحوه خرید و بهترین کیف پول

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) به عنوان یک پرتوکل تولید محصول بدون اصطحکاک، پروژه ای مشابه با یک طرح هرمی دارد. هر بار که کاربر با بیبی دوج معامله می کند، 10 هزینه معامله از او دریافت می شود. این هزینه به دارندگان رمزارز توزیع می شود. طبعا بزرگترین سرمایه گذران بیشترین پاداش را نصیب خود خواهند کرد. در ادامه مقاله بیشتر درباره جزئیات این رمزارز صحبت خواهیم کرد. اکنون برای شروع پیش از پاسخ به پرسش هایی مانند نحوه خرید Baby dogecoin و یا بهترین کیف پول بیبی دوج بد نیست کمی درباره پیشینه این رمزارز به صحبت بپردازیم.

تاریخچه مختصری از بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم بیبی دوج کوین یک رمزارز بسیار جدید است که با زنجیره هوشمند بایننس کار می‌کند. تیم اصلی گرداننده و پشتیبان بیبی دوج در وب سایت آن مشخص نشده است و این ممکن است خبر بدی برای برخی از سرمایه‌گذارانی باشد که می خواهند درباره تیم سرمایه گذاری این رمزارز اطلاع داشته باشند. از همان ابتدا البته باید هشدار دهیم که بیبی دوج یک سرمایه گذاری پایدار نبوده و بیشتر شبیه به یک قمار است. بنابراین باید توجه داشت که بهتر است فقط از پولی به آن نیاز ندارید در این رمزارز خرج کنید.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

نکته نگران کننده دیگر درباره این رمزارز آن است که در وب سایت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) آنها درباره توانایی رقبای خود مانند شیبو اینو و داج کوین دروغ می گویند. آنها ادعا می‌کنند که این رمزارز دارای 5 ثانیه زمان بلاک است، درحالی که ادعا می کند که این زمان برای شیبو اینو 10 تا 15 روز است. این مسئله کاملا نادرست است، زیرا شیبا اینو که با زنجیره بلوک اتریوم کار می‌کند دارای زمان بلاک زیر 15 ثانیه است.

اکنون پس صحبت درباره پیشینه و ارائه برخی از پیشینه‌ها درباره بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) می‌خواهیم به یکی از بحث ‌های اصلی یعنی نحوه خرید Baby dogecoin بپردازیم در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

چگونه بیبی دوج بخریم؟

برای خرید بیبی داج کوین نیاز است که چند عمل نه چندان سخت را طی کنید که در ادامه ما به توضیح هر کدام از آنها خواهیم پرداخت

1.یک حساب بایننس ایجاد نمایید.

اگر هنوز تمایل دارید که در بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) قمار کنید، از آنجا که این رمزارز در زنجیره هوشمند بایننس است، برای شروع باید حساب بایننسی را ایجاد کنید. از آنجایی که بیبی دوج در هیچ صرافی متمرکز هنوز به فروش نمی رسد، آن را می‌توانید از پنکیک سوآپ بایننس دکس خریداری نمایید.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

پیش از استفاده از پنکیک سوآپ نیاز دارید که در کیف پول رمزارز خود توکن‌های BNB داشته باشید. برای راه‌اندازی کیف پول رمزنگاری خود برای استفاده پنکیک سوآپ باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

2. تراست والت (Trust Wallet) یا متاماسک (MetaMask) را دانلود کنید.

پس از دریافت توکن‌های BNB در بایننس، باید آنها را به کیف پول ارز رمزنگاری شده ای ارسال کنید که می‌تواند به پنکیک سوآپ متصل شود. ساده‌ترین و بهترین کیف پول بیبی دوج MetaMask است زیرا در اکستنشن گوگل کروم وجود دارد و کار و معامله با بسیار آسان است.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu چگونه است؟

وقتی برای اولین بار متاماسک را باز کنید می‌بینید که این کیف پول به‌طور پیش‌فرض روی اتریوم تنظیم شده است. از آنجاکه پنکیک سوآپ در شبکه Binance Smart Chain است که باید این شبکه را به کیف پول متاماسک خود اضافه کنید. برای انجام اینکار باید روی custom network کلید کنید و اطلاعات زیر را وارد نمایید:

Network Name: Binance Smart Chain

New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/

ChainID: 56

Symbol: BNB

Block Explorer URL: https://bscscan.com

3. خرید خود را انجام دهید.

پس از آنکه نصب کیف پول انجام شود، خرید رمزارز در پنکیک سوآپ فرآیندی نسبتا ساده است. برای اینکار به PancakeSwap.finance بروید و کیف پول خود را به وب‌سایت وصل کنید. بعد از اتصال کیف پول، به قسمت مبادله بروید، آنگاه به آسانی خواهید توانست به بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) را با تعویض توکن‌های بایننس در پلتفرم خریداری کنید.

این نکته لازم به ذکر است که برخلاف بازار سهام بازار ارزهای رمزپایه بسته نمی‌شود. کریپتو در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، 365 روز در سال تجارت می‌کند. اگر نمی‌خواهید بازارهای رمزنگاری را به طور مداوم رصد کنید، پس باید از Crypto Pro استفاده کنید. Crypto Pro یک ردیاب بازار است که در صورت بروز جهش‌های عمده در نوسانات اعلان‌های مربوط را برای شما ارسال می‌کند. همچنین شما می‌توانید جور این نرم‌افزار را تنظیم کنید که فقط تغییر قیمت مربوط به رمزارزهایی را که شما خریداری کرده‌اید را به اطلاعاتون برساند. به علاوه، استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

بیشتر بخوانید:

چگونه دوج کوین رایگان به دست آوریم؟

ما در چند سطر گذشته تلاش کردیم درباره نحوه خرید Baby dogecoin  ، بهترین کیف پول بیبی دوج به صحبت بپرداریم. اکنون در ادامه درباره خوب بودن یا نبودن سرمایه‌گذاری در این رمزارز را بررسی خواهیم کرد، ما را در ادامه دنبال کنید.

آیا بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) یک سرمایه‌گذاری مناسب است؟

اگرچه نمی‌توان درباره قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogcoin) به‌طور دقیق به صحبت پرداخت، اما ما با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که سرمایه‌گذاری در این رمزارز ابدا مناسب نیست. پلتفرم این رمزارز چیزی بیش از یک طرج هرمی نیست. البته همانطور که احتمالا می‌دانید اکنون ایلان ماسک از این رمزارز پشتیبانی می‌کند و اگر او به توییت‌های حمایتی خود از ای رمزارز ادامه دهد، احتمالا در کوتاه مدت قیمت آن همچنان افزایشی خواهد بود. همانگونه که پیشتر نیز اشاره کردیم، اگر قصد خرید بیبی دوج را دارید باید با آن مثل یک قمار مواجه شوید و نه یک سرمایه گذاری پایدار.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

پس صحبت درباره سرمایه‌گذاری در رمزارز دوج بیبی اکنون می‌خواهیم درباره برخی دیگر از جزئیات این رمزارز با شما به صحبت بپردازیم.

برخی جزئیات دیگر

رمزارز بیبی دوج کوین (Baby dogcoin) کار خود را در 1 ژوئن 2021 آغار کرد. اولین قیمت ثبت شده بیبی دوج 0.000000000175 دلار بود. اما بعد مدتی خیلی کمی قیمت آن بالا رفته است و به 0.0000000061 دلار رسید.

درحال حاضر سرمایه تجاری بیبی دوج کوین تقریبا 304458000 دلار است که اکثریت آن نیز مرهون حمایت‌های ایلان ماسک می‌باشد. ماسک بنیان‌گذار تسلا با توییت‌های مکرر حمایتی خود یکی از دلایل اصلی حضور دوج کوین بود. حمایت مکرر ماسک باعث شد که در 5 ژوئیه سال 2021 قیمت آن با افزایش چشمگیر به 0.2319 دلار برسد.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

همانطور که در ابتدا مطلب نیز توضیح دادیم، عملکرد بیبی دوج کوین شبیه به یک شرکت هرمی است. به این معنا که پس از هر بار معامله این رمزارز صاحبان آن 10 درصد هزینه دریافت می‌کنند. بنابراین هر بار که شما این کوین را می‌فروشید، 10 درصد ضرر می‌کنید. 5 درصد آن به نسبت تعیین شده به هر سرمایه گذار رمزارز تعلق گرفته و 5 درصد دیگر نیز به صندوق نقدینگی بایننس اختصاص می‌یابد. درباره نحوه خرید Baby dogcoin نیز باید بگوییم که این رمزارز را درحال حاضر تنها می‌توانید از BitBnS، WazirX و Binance خریداری نمایید.

پرسش اصلی درباره این رمزارز آن است که آیا بیبی دوج ارزش این همه هیاهو را دارد یا خیر. برای دانستن این مسئله باید فعلا صبر کرد و را دید. این رمزارز در طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 132 درصدی بوده است. اما این نمی‌تواند برای اثبات آن کافی باشد. همانطور که گفتیم باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این رمزارز به سرنوشت برخی دیگر از کوین‌های سریع‌الحضوری که پس از مدتی فراموش شده‌اند، دچار می‌شود و یا برنامه هوشمند برای آن ارائه خواهد شد که باعث پایداریش شود.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

سخنگوی CoinDCX درباره این مسئله گفته است: « تقریبا پس از افزایش تقاضای دوج کوین، ایلان ماسک سرمایه‌گذار معروف در حوزه رمزارزها علاقه زیادی نسبت به بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) پیدا کرد. با این حال، آنچه باید درباره این موضوع درک کنیم آن است که بیبی دوج اساسا دنباله‌ای کوچکتر برای دوج کوین است.

بیبی دوج ماهیت تورمی دارد، زیرا عرضه آن محدود است و عرضه پایین‌تر و پویایی تقاضای بالاتر عمدتا قیمت‌ها را بالاتر می‌برد. علاوه بر این، بیبی دوج در اصل یک دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر دوج کوین است که به خودی خود جامعه خود را از نظر ارزش فنی تقسیم می‌ند. علیرغم هیاهوی فراگیر پیرامون آن، سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در چنین کوین‌های رفتاری محتاط را پیشه کنند، زیرا توانایی‌ها فنی و تکنولوژیک آن بسیار بسیار محدود است و اکنون تنها تحت تاثیر افراد مهم تقاضایش افزایش یافته است.

همانطور که این مختصص گفته است و ما نیز در طول مقاله درباره آن صحبت کردیم، بیبی دوج ابدا یک سرمایه‌گذاری بلند مدت پایدار به حساب نمی‌آید و دیدن آن به عنوان یک منبع مناسب برای گذاشتن پول‌های زیاد ابدا مناسب نیست. اما اگر شما فرد ریسک پذیری هستید و می‌خواهید سریع و حتی شاید اتفاقی به موفقیتی سریع برسید، امتحان کردن این رمزارز می‌تواند وسوسه‌کننده باشد، چراکه قیمت‌های آن در چند وقت اخیر افزایشی بوده است. اما بدانید که اینکار یک قمار تمام عیار است و نمی‌توانید براساس منطق منتظر سودی پایدار باشید.

جمع‌بندی

بیبی دوج کوین (Baby dogcoin) یک ارز رمزنگاری شده که تازه سه ماه است به زنجیره هوشمند بایننس اضافه شده است. این پروژه به جای فناوری زیربنایی اش به دلیل راحتی و لطافتش محبوبیت پیدا کرده است. هیچ چیزی ابتکاری در مورد بیبی دوج وجود ندارد، بنابراین اگر میخواهید برای فناوری پیشرفته در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید، این رمزارز برای شما چندان مناسب نیست.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) به عنوان یک پرتوکل تولید محصول بدون اصطحکاک، پروژه ای مشابه با یک طرح هرمی دارد. هر بار که کاربر با بیبی دوج معامله می کند، 10 هزینه معامله از او دریافت می شود. این هزینه به دارندگان رمزارز توزیع می شود. طبعا بزرگترین سرمایه گذران بیشترین پاداش را نصیب خود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم بیبی دوج کوین یک رمزارز بسیار جدید است که با زنجیره هوشمند بایننس کار می‌کند. تیم اصلی گرداننده و پشتیبان بیبی دوج در وب سایت آن مشخص نشده است و این ممکن است خبر بدی برای برخی از سرمایه‌گذارانی باشد که می خواهند درباره تیم سرمایه گذاری این رمزارز اطلاع داشته باشند. از همان ابتدا البته باید هشدار دهیم که بیبی دوج یک سرمایه گذاری پایدار نبوده و بیشتر شبیه به یک قمار است. بنابراین باید توجه داشت که بهتر است فقط از پولی به آن نیاز ندارید در این رمزارز خرج کنید.

بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

برای خرید این رمرارز نیاز است که شما ابتدا یک حساب باینسس ایجاد کنید. چراکه این رمزارز زیر مجموعه زنجیره هوشمند باینسس بوده است. پس از دریافت توکن‌های BNB در بایننس، باید آنها را به کیف پول ارز رمزنگاری شده ای ارسال کنید که می‌تواند به پنکیک سوآپ متصل شود. ساده‌ترین و بهترین کیف پول بیبی دوج MetaMask است زیرا در اکستنشن گوگل کروم وجود دارد و کار و معامله با بسیار آسان است. ما در طول مقاله تلاش کردیم درباره تمام ابعاد جزئیات مربوط مربوط به این رمزارز از چگونگی نحوه خرید Baby dogecoin تا بهترین کیف پول آن با شما به صحبت بپردازیم تا شما به صورت جامع با این رمزارز تازه آشنایی دقیق‌تری پیدا نمایید. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما درباره بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر